ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2011 11:26
Son Ziyaret:
15 Nisan 2019 22:47
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yazgan tuna
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yazgan
SON 10 MESAJI
Blue Zaire Moba Hakkinda
Merhabalar Taner Bey, 1 yil sonra gelen bu mesaj ilginc bir tesadufe denk geldi :) Balikalari gectigimiz haftasonu onlar icin daha uygun bi ortam verebilecek arkadasima verdim. Benle kaldiklari zamanda mutlu olmalari icin elimden geleni yaptim, gayette mutluydular bence ama bence daha buyuk bi akvaryumda yasamayi hakediyorlardi. Bu arada yavru da alamamistim. 2 disi tupcuk cikartip erkekle uzun sure kurlastilar ama yumurta aldiklarini gormek nasip olmadi malesef.
Merhabalar Taner Bey, 1 yil sonra gelen bu mesaj ilginc bir tesadufe denk geldi :) Balikalari gectigimiz haftasonu onlar icin daha uygun bi ortam verebilecek arkadasima verdim. Benle kaldiklari zamanda mutlu olmalari icin elimden geleni yaptim, gayette mutluydular bence ama bence daha buyuk bi akvaryumda yasamayi hakediyorlardi. Bu arada yavru da alamamistim. 2 disi tupcuk cikartip erkekle uzun sure kurlastilar ama yumurta aldiklarini gormek nasip olmadi malesef.
Blue Zaire Moba Hakkinda
Herkese tekrar merhaba,
Arkadaslar ben bu Mobalari aldim :) Masallah cok guzeller ve acikcasi fotografta gorununden cok daha iyi gorunuyorlarmis gercekte.. Sadece bu kadar buyuk olduklarini tahmin edememistim, ozellikle erkek ilk gordugum an bi sok yasatti :) Balik boyutlari hep abartildigindan burada da ayni durum vardir diye dusundum herhalde ama gercektende 30 cm'in uzerinde bir boya sahip erkek.. Keske daha buyuk bi akvaryumum olsaydi diyorum, insallah bi sorun olmaz..
Yunus ve Jacob gibi buyuk baliklari elden cikartmama ragmen akvaryumda hala bazi malawiler var, zaten olmasi gerekenden fazlasini besliyordum (overstocked) simdi normale dondu balik sayisi malawi acisindan :) Neyse en azindan, su anda Mobalarla gayet iyi anlasiyorlar ama dedigim gibi Mobalar cok buyuk o yuzden akvaryumda tek basina beslemeye karar verdim, en kisa zamanda kalan malawileri de satacagim insallah.. Asagida akvaryumundan bir kac fotograf var, onerileriniz varsa memnuniyetle dinlemek isterim.. Yem olarakta eski sahibi Kurtcuk veriyormus, o yemleri bana da verdi.. Su anda pek istahlari yok gibi gorunse de, bu kurtlardan ziyade digerlerine verdigim (Ornegin Sera Granugreen) yemleri daha cok sevdiler gibi, kurtlardan ziyade o kucuk palet yemlere yoneldiler.. Bi mahsuru olmaz herhalde degil mi.?
Bu arada baliklari 220 Euro'ya aldim arti bir kova da yem verdi bir hafta once 30 Euroya aldim demisti, makul bi fiyat gibi geldi :)
Herkese bir kez daha cok tesekkur ilginiz icin.
Hayirli gunler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171335321.jpg[/IMG]
Herkese tekrar merhaba,
Arkadaslar ben bu Mobalari aldim :) Masallah cok guzeller ve acikcasi fotografta gorununden cok daha iyi gorunuyorlarmis gercekte.. Sadece bu kadar buyuk olduklarini tahmin edememistim, ozellikle erkek ilk gordugum an bi sok yasatti :) Balik boyutlari hep abartildigindan burada da ayni durum vardir diye dusundum herhalde ama gercektende 30 cm'in uzerinde bir boya sahip erkek.. Keske daha buyuk bi akvaryumum olsaydi diyorum, insallah bi sorun olmaz..
Yunus ve Jacob gibi buyuk baliklari elden cikartmama ragmen akvaryumda hala bazi malawiler var, zaten olmasi gerekenden fazlasini besliyordum (overstocked) simdi normale dondu balik sayisi malawi acisindan :) Neyse en azindan, su anda Mobalarla gayet iyi anlasiyorlar ama dedigim gibi Mobalar cok buyuk o yuzden akvaryumda tek basina beslemeye karar verdim, en kisa zamanda kalan malawileri de satacagim insallah.. Asagida akvaryumundan bir kac fotograf var, onerileriniz varsa memnuniyetle dinlemek isterim.. Yem olarakta eski sahibi Kurtcuk veriyormus, o yemleri bana da verdi.. Su anda pek istahlari yok gibi gorunse de, bu kurtlardan ziyade digerlerine verdigim (Ornegin Sera Granugreen) yemleri daha cok sevdiler gibi, kurtlardan ziyade o kucuk palet yemlere yoneldiler.. Bi mahsuru olmaz herhalde degil mi.?
Bu arada baliklari 220 Euro'ya aldim arti bir kova da yem verdi bir hafta once 30 Euroya aldim demisti, makul bi fiyat gibi geldi :)
Herkese bir kez daha cok tesekkur ilginiz icin.
Hayirli gunler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171334581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/121120171335321.jpg[/IMG]
Blue Zaire Moba Hakkinda
Oncelikle ilginiz icin hepinize tesekkur ederim..
Baliklarindan yavru alip buyutmek gibi bi beklentim yok acikcasi, akvaryumda rahat etsinler benim icin kafi.. Zaten muhtemelen 1.5-2 yil kadar benimle kalacaklar sonra tasinacagim icin muhtemelen yine satmam gerekecek.. Fiyatlarina gelince biraz pahalilar, katiliyorum.. Bu arada ben Almanya'da yasiyorum, ilanda o yuzden Almanya'dan :) Dolayisiyla fiyatlar Turkiye'ye nazaran daha yuksek olabilir, burada bu boyuttaki baliklar icin genelde 50-100 Euro arasi bir fiyat isteniyor.. Bu acidan 75 normal gibi gorunmekle beraber Utku Bey'in de soyledigi gibi disiler kardes yani F1, erkek ise vahsi yakalanmis (sertifikasi yok, saticinin soyledigine gore).. Eger bunlar dogru ise koloni F0 sayilir aslinda disiler kendi aralarinda ciftlesemeyeceklerine gore :) Ama beni biraz endiselendiren, ozellikle erkegin kafa kismindaki beyaz seridinin cok duzgun ve net gorunmuyor olmasiydi.. Yillardir takip ettigim, forumlarda okudugum kadariyla ilandakiler guzel birer blue zaire moba, ancak sadece teorik bilgime dayarak vucud sekli, maske vs gibi kriterleri dikkate alarak soyluyorum.. Ancak dedigim gibi pratik anlamda bir tecrubem olmadi, o yuzden de istedim ki sizler gibi tecrubeli hobicilere danisiyim ki hem kaziklanmiyim hem de baliklari rahat ettirebilecek miyim onu ogreniyim.. Ve acikcasi dedigim gibi bu baliklar en fazla 2 yil benimle kalacaklari icin simdilik bana biraz tecrube edindirsin istiyorum, asil niyetim 2 yil sonra cok daha buyuk bir akvaryumla sertifkali, vahsi yakalanmis guzel bir koloni kurmak.. Ancak ben tecrube kazanacam diye baliklara da eziyet etmek veya onlari telef etmek istemiyorum, sonucta hem pahali hem de can tasiyor :)
Oncelikle ilginiz icin hepinize tesekkur ederim..
Baliklarindan yavru alip buyutmek gibi bi beklentim yok acikcasi, akvaryumda rahat etsinler benim icin kafi.. Zaten muhtemelen 1.5-2 yil kadar benimle kalacaklar sonra tasinacagim icin muhtemelen yine satmam gerekecek.. Fiyatlarina gelince biraz pahalilar, katiliyorum.. Bu arada ben Almanya'da yasiyorum, ilanda o yuzden Almanya'dan :) Dolayisiyla fiyatlar Turkiye'ye nazaran daha yuksek olabilir, burada bu boyuttaki baliklar icin genelde 50-100 Euro arasi bir fiyat isteniyor.. Bu acidan 75 normal gibi gorunmekle beraber Utku Bey'in de soyledigi gibi disiler kardes yani F1, erkek ise vahsi yakalanmis (sertifikasi yok, saticinin soyledigine gore).. Eger bunlar dogru ise koloni F0 sayilir aslinda disiler kendi aralarinda ciftlesemeyeceklerine gore :) Ama beni biraz endiselendiren, ozellikle erkegin kafa kismindaki beyaz seridinin cok duzgun ve net gorunmuyor olmasiydi.. Yillardir takip ettigim, forumlarda okudugum kadariyla ilandakiler guzel birer blue zaire moba, ancak sadece teorik bilgime dayarak vucud sekli, maske vs gibi kriterleri dikkate alarak soyluyorum.. Ancak dedigim gibi pratik anlamda bir tecrubem olmadi, o yuzden de istedim ki sizler gibi tecrubeli hobicilere danisiyim ki hem kaziklanmiyim hem de baliklari rahat ettirebilecek miyim onu ogreniyim.. Ve acikcasi dedigim gibi bu baliklar en fazla 2 yil benimle kalacaklari icin simdilik bana biraz tecrube edindirsin istiyorum, asil niyetim 2 yil sonra cok daha buyuk bir akvaryumla sertifkali, vahsi yakalanmis guzel bir koloni kurmak.. Ancak ben tecrube kazanacam diye baliklara da eziyet etmek veya onlari telef etmek istemiyorum, sonucta hem pahali hem de can tasiyor :)
Blue Zaire Moba Hakkinda
Tabi ki, akvaryumum 300 Litre.. 150x50x40.. Hala icinde malawi cikletlerim var, cok uzun suredir sorunsuz yasiyorlar, biolojik filtre vs tam oturmus vaziyette.. Elimdekileri satip bunlari almayi dusunuyorum, ya da belki 1e2d Yunus tutabilirim uygunsa..
Tabi ki, akvaryumum 300 Litre.. 150x50x40.. Hala icinde malawi cikletlerim var, cok uzun suredir sorunsuz yasiyorlar, biolojik filtre vs tam oturmus vaziyette.. Elimdekileri satip bunlari almayi dusunuyorum, ya da belki 1e2d Yunus tutabilirim uygunsa..
Blue Zaire Moba Hakkinda
Herkese selamlar,
Blue zaire moba eskilerden beridir buyuk hayranlik besledigim lakin bir turlu akvaryumumda izleme keyfine nail olamadigim bir tur.. Simdi ise ufak bir grup almaya niyetlendim.. Ancak dedigim gibi daha once hic Tanganjika cikleti beslemedim.. Dolayisiyla bu degerli baliklari da almadan once siz ustadlara danismak istedim.. Asagida linkini verdigim ilandaki baliklari almayi dusunuyorum, sizce baliklarin formlari nasildir, kirma olabilir mi, saf midir gibi bilgileri ve dahi gozlemleyebildiginiz diger seyleri paylasabilirseniz cok sevinirim.. Dikkat edilmesi gereken baska hususlar da varsa onlari da soylerseniz, saticidan daha detayli fotograf isteyebilirim veya en azindan gormeye gittigimde ben dikkat ederim..
Ilan: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/frontosa-blue-zaire-gruppe-suchen-ein-zuhause/752376320-138-6362
Simdiden herkese cok tesekkur ederim
Herkese selamlar,
Blue zaire moba eskilerden beridir buyuk hayranlik besledigim lakin bir turlu akvaryumumda izleme keyfine nail olamadigim bir tur.. Simdi ise ufak bir grup almaya niyetlendim.. Ancak dedigim gibi daha once hic Tanganjika cikleti beslemedim.. Dolayisiyla bu degerli baliklari da almadan once siz ustadlara danismak istedim.. Asagida linkini verdigim ilandaki baliklari almayi dusunuyorum, sizce baliklarin formlari nasildir, kirma olabilir mi, saf midir gibi bilgileri ve dahi gozlemleyebildiginiz diger seyleri paylasabilirseniz cok sevinirim.. Dikkat edilmesi gereken baska hususlar da varsa onlari da soylerseniz, saticidan daha detayli fotograf isteyebilirim veya en azindan gormeye gittigimde ben dikkat ederim..
Ilan: https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/frontosa-blue-zaire-gruppe-suchen-ein-zuhause/752376320-138-6362
Simdiden herkese cok tesekkur ederim
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Herkese tekrar merhabalar,
Malesef baligimi kurtaramadim.. 10 gunu askin bir sure karantinada kalmasina ve bu surecte gozlerindeki hastalik iyilesmesine ragmen hayatta kalmayi basaramadi..
Ilgilenen herkese bir kez daha tesekkur ederim, aci da olsa bu hastaligi da tecrube edinmis oldum..
Herkese tekrar merhabalar,
Malesef baligimi kurtaramadim.. 10 gunu askin bir sure karantinada kalmasina ve bu surecte gozlerindeki hastalik iyilesmesine ragmen hayatta kalmayi basaramadi..
Ilgilenen herkese bir kez daha tesekkur ederim, aci da olsa bu hastaligi da tecrube edinmis oldum..
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Taner Bey hakilisiniz gercekten, keske daha erken fark edebilseydim.. Acikcasi ilk zamanlar cok yem yediginden oldu zannettim cunku daha oncede yine ayni balikta basima gelmisti.. Aysmenler cok obur oluyor ne verirsen yiyor ve yine boyle asiri sismanlamisti sonra biraz dikkat ederek zayiflatmistim.. Ancak simdi 3-4 gun sonra vucudunda dokulmeler baslayinca hastalik olabilecegini dusunup buraya yazdim.. Su anda da hala karantinada, hergun %50 su degisimi yapiyorum, suyunu surekli havalandiriyorum.. Bu sabah ilac tedavisine de basladim.. Suyuna 4 litreye 1 cay kasigi gelecek sekilde tuz atiyorum, sanirim bu sayede sislikleri biraz indi ama iyilesme anlaminda henuz bi gelisme gozlemleyemedim.. Insallah ilac tedavisiyle birlikte duzelir..
ilgilenen herkese bi kez daha tesekkur ederim, insallah tedaviyi de olumlu sonuclandirabilirsem iyi haberlerini burada paylasirim..
Taner Bey hakilisiniz gercekten, keske daha erken fark edebilseydim.. Acikcasi ilk zamanlar cok yem yediginden oldu zannettim cunku daha oncede yine ayni balikta basima gelmisti.. Aysmenler cok obur oluyor ne verirsen yiyor ve yine boyle asiri sismanlamisti sonra biraz dikkat ederek zayiflatmistim.. Ancak simdi 3-4 gun sonra vucudunda dokulmeler baslayinca hastalik olabilecegini dusunup buraya yazdim.. Su anda da hala karantinada, hergun %50 su degisimi yapiyorum, suyunu surekli havalandiriyorum.. Bu sabah ilac tedavisine de basladim.. Suyuna 4 litreye 1 cay kasigi gelecek sekilde tuz atiyorum, sanirim bu sayede sislikleri biraz indi ama iyilesme anlaminda henuz bi gelisme gozlemleyemedim.. Insallah ilac tedavisiyle birlikte duzelir..
ilgilenen herkese bi kez daha tesekkur ederim, insallah tedaviyi de olumlu sonuclandirabilirsem iyi haberlerini burada paylasirim..
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Hepinize hizli cevaplariniz icin cok tesekkur ederim.. Baligi ayri yere aldim, suyuna biraz tuz attim ve sadece havalandirmayi calistirarak dinlenmeye biraktim.. Yarin da insallah eczaneden veya petshop'tan uygun bi ilac bulup tedaviye devam edecegim.. Insallah cok gec kalmamisimdir da baligimi kurtarabilirim..
Tekrar cok tesekkurler
Hepinize hizli cevaplariniz icin cok tesekkur ederim.. Baligi ayri yere aldim, suyuna biraz tuz attim ve sadece havalandirmayi calistirarak dinlenmeye biraktim.. Yarin da insallah eczaneden veya petshop'tan uygun bi ilac bulup tedaviye devam edecegim.. Insallah cok gec kalmamisimdir da baligimi kurtarabilirim..
Tekrar cok tesekkurler
Aysmen Obez Mi Oldu.?
Herkese merhabalar,
Arkadaslar aysmenlerim zaten genel olarak obur ve sisman baliklardi ancak son bir haftada disilerimden birine bi haller oldu.. Yemekten mi oldu yoksa bi hastaligimi var bilemiyorum ancak asiri derecede sismanladi, hatta oyle ki saniyorum gerginlikten pullari dokuldu, gozleri sisti.. Hala yuzebiliyor olsa da hareket etmekte zorlaniyor, elimle yakalayabiliyorum, kacamiyor.. 2 gundur yeme de gelmiyor, dogru duzgun bisey yemedi.. Bu bir hastalik midir, oyle ise nasil tedavi edebilirim, sadece sismanlik ise sorunu, nasil bi diyet uygulayip formuna kavusturabilirim, sanirim uzun sure yem vermemek cok saglikli olmasa gerek..
Yardimlarini esirgemeyen herkese simdiden cok tesekkurler,
Saygilar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454321.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Asiri sismanlik, pul dokuntuleri
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sari prenses, Jacopfreibergi, Sari prenses, Yunus, Maingano, Cuce vatos
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7.5, 28, bilinmiyor , 10mg/l
Filitrasyon: Eheim Professional II dis filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):\ Haftalik %30 su degisimi
Herkese merhabalar,
Arkadaslar aysmenlerim zaten genel olarak obur ve sisman baliklardi ancak son bir haftada disilerimden birine bi haller oldu.. Yemekten mi oldu yoksa bi hastaligimi var bilemiyorum ancak asiri derecede sismanladi, hatta oyle ki saniyorum gerginlikten pullari dokuldu, gozleri sisti.. Hala yuzebiliyor olsa da hareket etmekte zorlaniyor, elimle yakalayabiliyorum, kacamiyor.. 2 gundur yeme de gelmiyor, dogru duzgun bisey yemedi.. Bu bir hastalik midir, oyle ise nasil tedavi edebilirim, sadece sismanlik ise sorunu, nasil bi diyet uygulayip formuna kavusturabilirim, sanirim uzun sure yem vermemek cok saglikli olmasa gerek..
Yardimlarini esirgemeyen herkese simdiden cok tesekkurler,
Saygilar
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171455061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/230720171454321.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Asiri sismanlik, pul dokuntuleri
Akvaryum Kapasitesi (litre): 300
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Sari prenses, Jacopfreibergi, Sari prenses, Yunus, Maingano, Cuce vatos
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 7.5, 28, bilinmiyor , 10mg/l
Filitrasyon: Eheim Professional II dis filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):\ Haftalik %30 su degisimi
Yunus Cinsiyet Belirleme
Herkese hayirli Ramazanlar,
Yunuslarimin cinsiyetlerinin belirlememde yardimci olabilirseniz cok sevinirim.. Simdiden cok tesekkur ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107441.jpg[/IMG]
Herkese hayirli Ramazanlar,
Yunuslarimin cinsiyetlerinin belirlememde yardimci olabilirseniz cok sevinirim.. Simdiden cok tesekkur ederim..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/120764/030620172107441.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
