ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alican2000
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Nisan 2011 23:07
Son Ziyaret:
06 Haziran 2011 14:47
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Can IŞIK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Can IŞIK
SON 7 MESAJI
AVCI BALIKLARIMIN TANKI
Recep bey balıklarınız muhteşem gözüküyor acaba akvaryumdaki balıkları nereden buldunuz ve fiyatları ne civarlarda ? yılan balığı ve bıçak balığına adeta aşık oldum.
Recep bey balıklarınız muhteşem gözüküyor acaba akvaryumdaki balıkları nereden buldunuz ve fiyatları ne civarlarda ? yılan balığı ve bıçak balığına adeta aşık oldum.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
[QUOTE=barbarossa] Şayet 1 e ve 1 d green terror alırsanız ve GT'ler eş tutarsa, oscarlarınızı büyük ihtimalle kaybedersiniz. Öte yandan uzun balık dediğiniz, tatlı su müreni veya arowana ise, malesef bu balıklar tankınız için uygun değil. 375 'lik hacimde iri ve agresif amerikanların karma yapılması oldukça risklidir. Eğer karma düşünüyorsanız, sajika, severum gibi ılımlı türlerden karma yapmayı düşünün. Aksi halde tek tür bakın. Hem siz yorulmazsınız/hevesiniz de kaçmaz hem de balıklara eziyet etmemiş olursunuz. Son olarak yanlış anlamadıysam, 50 m3 dediğiniz 50 L olsa gerek ve bu hacimde oscarların yanık kalmış ve daha da agresifleşmiş olabileceğini düşünüyorum. [/QUOTE]
İşten dolayı m3 yazmışım hiç farkında değilim Lt olacaktı.
Dediğiniz türleri araştıracağım olmazsa yanlarına balık eklemeyeceğim.
Balıklarım çok uysal hatta elimi sokup kendilerine dokundurtuyorlar.bugüne kadar hemen hemen ilk 2 yıl boyunca 2 ay dışında hiç canlı yem harici veya tavuk cigeri dışında bir yem kullanmadım.Yanık konusunda 2 yılda 23 cm oldu evet bu tarz hızlı büyüyen balıklar için bu ölçü çok normal değil ama yine de epey bir boy attılar.diğer 50 Lt lik akvaryumu canlı doğuran doldurup balıklarıma haftada 2 kez canlı yem verecek şekilde doldurmayı planlıyorum...
[QUOTE=barbarossa] Şayet 1 e ve 1 d green terror alırsanız ve GT'ler eş tutarsa, oscarlarınızı büyük ihtimalle kaybedersiniz. Öte yandan uzun balık dediğiniz, tatlı su müreni veya arowana ise, malesef bu balıklar tankınız için uygun değil. 375 'lik hacimde iri ve agresif amerikanların karma yapılması oldukça risklidir. Eğer karma düşünüyorsanız, sajika, severum gibi ılımlı türlerden karma yapmayı düşünün. Aksi halde tek tür bakın. Hem siz yorulmazsınız/hevesiniz de kaçmaz hem de balıklara eziyet etmemiş olursunuz. Son olarak yanlış anlamadıysam, 50 m3 dediğiniz 50 L olsa gerek ve bu hacimde oscarların yanık kalmış ve daha da agresifleşmiş olabileceğini düşünüyorum. [/QUOTE]
İşten dolayı m3 yazmışım hiç farkında değilim Lt olacaktı.
Dediğiniz türleri araştıracağım olmazsa yanlarına balık eklemeyeceğim.
Balıklarım çok uysal hatta elimi sokup kendilerine dokundurtuyorlar.bugüne kadar hemen hemen ilk 2 yıl boyunca 2 ay dışında hiç canlı yem harici veya tavuk cigeri dışında bir yem kullanmadım.Yanık konusunda 2 yılda 23 cm oldu evet bu tarz hızlı büyüyen balıklar için bu ölçü çok normal değil ama yine de epey bir boy attılar.diğer 50 Lt lik akvaryumu canlı doğuran doldurup balıklarıma haftada 2 kez canlı yem verecek şekilde doldurmayı planlıyorum...
Astoronotlarımın büyümesini istemiyorum ,bunun için ne yapabilirim?
Arkadaşım bende senin gibiydim. yaklaşık 55-60 Lt lik akvaryumda 2 adet astronotumu 1 cm bile değilken aldım şuanda 23 cm ve 21 cm boylarındalar.Bende öğrenciydim ve şehir dışındaydım imkan olmadı başka akvaryum ve malzemelerini almaya. Şimdi işe başladım canavarlarıma 2 yıl boyunca çektirdiğim eziyeti 125X50X60 lık akvaryumumla bu hafta bitiriyorum. Büyütmemek değil sorun cidden istiyorsan bırak büyüsün ama kendine samimi olarak deki büyük akvaryuma geçene kadar kaç yılın var bu balıklar ne olur ozamana kadar.Ben sırf bunun planını yaparak astronotlarımı 1cm bile değillerken aldım.
Arkadaşım bende senin gibiydim. yaklaşık 55-60 Lt lik akvaryumda 2 adet astronotumu 1 cm bile değilken aldım şuanda 23 cm ve 21 cm boylarındalar.Bende öğrenciydim ve şehir dışındaydım imkan olmadı başka akvaryum ve malzemelerini almaya. Şimdi işe başladım canavarlarıma 2 yıl boyunca çektirdiğim eziyeti 125X50X60 lık akvaryumumla bu hafta bitiriyorum. Büyütmemek değil sorun cidden istiyorsan bırak büyüsün ama kendine samimi olarak deki büyük akvaryuma geçene kadar kaç yılın var bu balıklar ne olur ozamana kadar.Ben sırf bunun planını yaparak astronotlarımı 1cm bile değillerken aldım.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Sertachk merhaba tekrar Ex2400 ü aldım.Girdap olayını çok araştırdım fakat musluklardan kısma yapılabileceğini söylüyor üstadlar busebepten ex2400 e karar verdim.siparişimi dün verdim bugün akşam üzeride mobilyası geliyor. Sanıyorum bu akşam akvaryumun suyunu doldurmaya başlarım.
Sertachk merhaba tekrar Ex2400 ü aldım.Girdap olayını çok araştırdım fakat musluklardan kısma yapılabileceğini söylüyor üstadlar busebepten ex2400 e karar verdim.siparişimi dün verdim bugün akşam üzeride mobilyası geliyor. Sanıyorum bu akşam akvaryumun suyunu doldurmaya başlarım.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
[QUOTE=sertachk]
Sertacbey akvaryumun icinin cok hareketli olacagi konusunda endiseliyim bende fakat okudugum kadariyla akvaryum hacminin yaklasik 3-4 katini cevirebilmesi gerekiyormus dis filtrenin.375x4=1500Lt ediyor.yine okudugum kadariyla 2400lt saatlik ceviren bu ex2400 un gercek degeri 1200-1500 Lt imis yani tam benim akvaryumuma uygun gibi geldi bana. Ama denendi diyorsunuz simdi cok kararsiz kaldim diger bir tercihim olan EHEIM 2228 i de alabilirim ama onun debisi 1050 LT yazan ceviren 550 LT olsa akvaryumum icin yetersiz olmaz mi ?
[QUOTE=sertachk]
Hocam eğer 2400 lük dış filteryi almadıysanız 1200 lüğünü alın..Demedi demeyin akvaryum da girdap olur..Bu boyutta akvaryum da denendi onun için bu kadar rahat yorum yapıyorum..
Saygılar
[/QUOTE]Sertacbey akvaryumun icinin cok hareketli olacagi konusunda endiseliyim bende fakat okudugum kadariyla akvaryum hacminin yaklasik 3-4 katini cevirebilmesi gerekiyormus dis filtrenin.375x4=1500Lt ediyor.yine okudugum kadariyla 2400lt saatlik ceviren bu ex2400 un gercek degeri 1200-1500 Lt imis yani tam benim akvaryumuma uygun gibi geldi bana. Ama denendi diyorsunuz simdi cok kararsiz kaldim diger bir tercihim olan EHEIM 2228 i de alabilirim ama onun debisi 1050 LT yazan ceviren 550 LT olsa akvaryumum icin yetersiz olmaz mi ?
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Efe bey cevabiniz icin tesekkur ederim.
Balik konusunda haklisiniz adeti toplam 4 adet yapmak en mantiklisi gibi gozukuyor.Isiklandirma konusunda mesajimda yazmistim akvaryum kapagi ve mobilyasi bittikten sonra dusunecegim.Bunun sebebi alacagim isik ve boyut olarak karar verememis olmam.Once bir mobilyayi goreyim ona gore belki akvaryumun yarisini aydinlatacak sekilde bir isiklandirma yapabilirim.Arka fon olarakta 3Dli okyanus goruntulu bir arka fon gordum sanirim onu alacagim.Yorumunuz icin tesekkur ederim balik konusunda haklisiniz.
Efe bey cevabiniz icin tesekkur ederim.
Balik konusunda haklisiniz adeti toplam 4 adet yapmak en mantiklisi gibi gozukuyor.Isiklandirma konusunda mesajimda yazmistim akvaryum kapagi ve mobilyasi bittikten sonra dusunecegim.Bunun sebebi alacagim isik ve boyut olarak karar verememis olmam.Once bir mobilyayi goreyim ona gore belki akvaryumun yarisini aydinlatacak sekilde bir isiklandirma yapabilirim.Arka fon olarakta 3Dli okyanus goruntulu bir arka fon gordum sanirim onu alacagim.Yorumunuz icin tesekkur ederim balik konusunda haklisiniz.
125X50X60h Akvaryumum ve Malzemelerim
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza yeni katılıyorum çok acemi bir akvarist olma adayıyım.2 Gün önce 375 Lt lik akvaryumumun siparişini verdim.Bugün kendi çizimim olan mobilyayıda marangoza ilettim.Ve şuanda gece 2:45 malzeme seçimimide sizlerin onayına sunmak üzere hazırladım.Sizlerden ricam malzeme listeme bakmanız ve eksikleri gedikleri yanlışları bana iletmeniz.
Kısaca kendimle ilgili bilgi vereyim 2 yıl önce aldığım ve ne olduğu belirsiz 1-2 cm arası olan 2 adet Astronot ve 1 adet vatoz balığıma 2 yıl boyunca aileden uzak üniversite öğrencisi olmamdan dolayı 50 m3 lük bir akvaryumda baktım.2 yıl boyunca kurbağa canlı balık çekirge ve tavuk ciğeri ile besledim şuandaki boyları Astronotlar 23cm ve 21 cm civarındalar vatozum ise 15 cm boyunda.Kimse kızmasın 50 m3 de bunlara eziyet çektirilirmi kardeşim diye. Okul bitti,işe girdim ve ilk işim benimle birlikte eziyet çeken balıklarıma huzuru sağlayabilmek için güzel bir ortam hazırlamak oldu gördüğünüz gibi. Listemi alta yazıyorum sanıyorum haftaya pazar gününe kadar alışverişimi tamamlayacağım sizlerin görüşleri çok önemli benim için çünkü inanın hayatında hava motoru, dış filtre , hava taşı gibi malzemeleri bile görmemiş biriyim :)
Not:Akvaryum içine eğer astronotlarımla aynı boyutlarda bulabilirsem 2 adet green terror ve 2 adet şu uzun vahşi bir balık vardı yılan gibi adını unuttum ondan eklemeyi düşünüyorum.Yani toplam 6 adet olacaklar vantuzu saymazsak :)
Akvaryum =125X50X60 ( buhar camı dirsek kemer var 10 mm cam)
Dış Filtre =TetraTec EX 2400 Full dolu
İç Filtre =Aquael Turbo 350L/H (ne olur ne olmaz diye aldım bulunsun)
Hava Motoru =TetraTec APS 400 çift çıkışlı
Isıtıcı = TetraTec 300W
Dip Süpürgesi= Sera Akvaryum Dip süpürgesi 60cm / hava motoruna bağlı çalışıyormuş
Hava Taşı = RS Electrical hava taşı 90cm
Kum = Quartz ince kum (daha ucuz biryer bulamadım ankara içi varsa bildiğiniz onuda
yazarmısınız ?
Evet arkadaşlar şimdilik durum bu.Işıklandırma için mobilya gelince araştırma yapıcam.Lütfen bana yorumlarınızı yazarmısınız eksik ve ya yanlış birşey var mı ? Cevaplarınızı ilgiyle okuycam TEŞEKKÜRLER.
Arkadaşlar Merhaba,
Aranıza yeni katılıyorum çok acemi bir akvarist olma adayıyım.2 Gün önce 375 Lt lik akvaryumumun siparişini verdim.Bugün kendi çizimim olan mobilyayıda marangoza ilettim.Ve şuanda gece 2:45 malzeme seçimimide sizlerin onayına sunmak üzere hazırladım.Sizlerden ricam malzeme listeme bakmanız ve eksikleri gedikleri yanlışları bana iletmeniz.
Kısaca kendimle ilgili bilgi vereyim 2 yıl önce aldığım ve ne olduğu belirsiz 1-2 cm arası olan 2 adet Astronot ve 1 adet vatoz balığıma 2 yıl boyunca aileden uzak üniversite öğrencisi olmamdan dolayı 50 m3 lük bir akvaryumda baktım.2 yıl boyunca kurbağa canlı balık çekirge ve tavuk ciğeri ile besledim şuandaki boyları Astronotlar 23cm ve 21 cm civarındalar vatozum ise 15 cm boyunda.Kimse kızmasın 50 m3 de bunlara eziyet çektirilirmi kardeşim diye. Okul bitti,işe girdim ve ilk işim benimle birlikte eziyet çeken balıklarıma huzuru sağlayabilmek için güzel bir ortam hazırlamak oldu gördüğünüz gibi. Listemi alta yazıyorum sanıyorum haftaya pazar gününe kadar alışverişimi tamamlayacağım sizlerin görüşleri çok önemli benim için çünkü inanın hayatında hava motoru, dış filtre , hava taşı gibi malzemeleri bile görmemiş biriyim :)
Not:Akvaryum içine eğer astronotlarımla aynı boyutlarda bulabilirsem 2 adet green terror ve 2 adet şu uzun vahşi bir balık vardı yılan gibi adını unuttum ondan eklemeyi düşünüyorum.Yani toplam 6 adet olacaklar vantuzu saymazsak :)
Akvaryum =125X50X60 ( buhar camı dirsek kemer var 10 mm cam)
Dış Filtre =TetraTec EX 2400 Full dolu
İç Filtre =Aquael Turbo 350L/H (ne olur ne olmaz diye aldım bulunsun)
Hava Motoru =TetraTec APS 400 çift çıkışlı
Isıtıcı = TetraTec 300W
Dip Süpürgesi= Sera Akvaryum Dip süpürgesi 60cm / hava motoruna bağlı çalışıyormuş
Hava Taşı = RS Electrical hava taşı 90cm
Kum = Quartz ince kum (daha ucuz biryer bulamadım ankara içi varsa bildiğiniz onuda
yazarmısınız ?
Evet arkadaşlar şimdilik durum bu.Işıklandırma için mobilya gelince araştırma yapıcam.Lütfen bana yorumlarınızı yazarmısınız eksik ve ya yanlış birşey var mı ? Cevaplarınızı ilgiyle okuycam TEŞEKKÜRLER.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
aquariumkara,
DABARAKATO,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
darkaura,
Hoppala,
sina cen,
Kınayu,
Mesaquarium,
Kuduoglu,
sinor,
tunahannn28,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
NightWist,
Ertug22,
0rnn,
Lepistes175,
erimgorgulu,
MEA84,
Conix,
Yiğitçelik,
K3r3m,
EfeC,
OzanUB,
Azem,
tarikyksl,
Cyber_Scout,
Hilmi22,
abstract07,
altum123,
speed944,
TolgahanA,
mkursun,
Rafayel,
mehaniches_vrmt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
