ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2011 11:14
Son Ziyaret:
28 Ağustos 2011 23:21
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Günal Zafer
Doğum Tarihi:
11 Mayıs 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Günal Zafer
Whoever Wins... We Lose..
Whoever Wins... We Lose..
SON 10 MESAJI
lepistes yavruları kayboldu
Bitki yani öyle söyliyim. bitkide çıkanların hepsi sağdı ölü yoktu. 2 3 tane ölü vardı onlarıda vatoz yemiştir
Bitki yani öyle söyliyim. bitkide çıkanların hepsi sağdı ölü yoktu. 2 3 tane ölü vardı onlarıda vatoz yemiştir
lepistes yavruları kayboldu
Doğum yapan 4 kişi ve 2 erkek öldü zaten tankta sadece yavrular var.. geçen bir baktım 8 9 tane kalmış. tanktaki ağacı bir salladım en az 15 20 tane yavru çıktı içinden
Doğum yapan 4 kişi ve 2 erkek öldü zaten tankta sadece yavrular var.. geçen bir baktım 8 9 tane kalmış. tanktaki ağacı bir salladım en az 15 20 tane yavru çıktı içinden
lepistes yavruları kayboldu
Büyük balık yok. sadece vatoz ve yavrular var
Büyük balık yok. sadece vatoz ve yavrular var
lepistes yavruları kayboldu
Kötü oldu şimdi
Kötü oldu şimdi
lepistes yavruları kayboldu
Kolay gelsin. lepisteslerim 50ye yakın yavru yapmıştı ama şimdi 10 15 tane yavru kaldı :s cesetlerinide göremiyorum. motor çekmio onları içine bunu biliyorum.. tek şüphe vatoz. vatoz yemez diye biliyorum ama ?
Kolay gelsin. lepisteslerim 50ye yakın yavru yapmıştı ama şimdi 10 15 tane yavru kaldı :s cesetlerinide göremiyorum. motor çekmio onları içine bunu biliyorum.. tek şüphe vatoz. vatoz yemez diye biliyorum ama ?
balık ölümü hakkında :((
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] [QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[/QUOTE]Merhaba, dediğin gibiyse,o zaman başka konular giriyor işin içine. Balıkları tankına nasıl koydun? Poşetten hemen koymaman gerekir. Poşeti açıp suyu ile ayrı bir kaba boşaltacaksın. Daha sonra bir hahve fincanı ile her 10 dakikada bir tankından su alıp kaba boşaltacaksın ki balıklar senin tankına adapte olabilsinler. Bu işlemi 2 saat boyunca yapmalı daha sonrada 1 saat o kapta bekletmelisin. Sonunda ise,o kaptan kepçe ile alıp tankına koymalısın balıkları. Yem konusuna gelince, az ama sık yemleme yapabilirsin. Yavrular için büyüklere verdiğin pul yemi iyice ezip ufalayıp verebilirsin. Yavrulukta iseler dibe düşmeyecek ve balıklar tarafından çabucak bitirilecek miktarda vermen lazım. Tankın hakkındada bilgi verirsen daha yardımcı olunur. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim. [/QUOTE]
saolasın akvaryum ufak 20 ltlik içinde 600 lük ve 300lük 2 iç filtre var ama 600 lük şuanda kapalı. açık olduğundada şelale gibi kenara çarptırıyorum suyu. balıkları ilk daha ufak akvaryumuma koymuştum bu akvaryumumu hazırlarken sonra kepçe ile aldım tek tek koydum. yavruluk yok ortada bi tane plastik ağaç var büyük onun arasında geziniyorlar ve çoğu su üstünde duruolar. yemleride öyle yapıorum çok ufalıyorum öyle veriyorum
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] [QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[/QUOTE]Merhaba, dediğin gibiyse,o zaman başka konular giriyor işin içine. Balıkları tankına nasıl koydun? Poşetten hemen koymaman gerekir. Poşeti açıp suyu ile ayrı bir kaba boşaltacaksın. Daha sonra bir hahve fincanı ile her 10 dakikada bir tankından su alıp kaba boşaltacaksın ki balıklar senin tankına adapte olabilsinler. Bu işlemi 2 saat boyunca yapmalı daha sonrada 1 saat o kapta bekletmelisin. Sonunda ise,o kaptan kepçe ile alıp tankına koymalısın balıkları. Yem konusuna gelince, az ama sık yemleme yapabilirsin. Yavrular için büyüklere verdiğin pul yemi iyice ezip ufalayıp verebilirsin. Yavrulukta iseler dibe düşmeyecek ve balıklar tarafından çabucak bitirilecek miktarda vermen lazım. Tankın hakkındada bilgi verirsen daha yardımcı olunur. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim. [/QUOTE]
saolasın akvaryum ufak 20 ltlik içinde 600 lük ve 300lük 2 iç filtre var ama 600 lük şuanda kapalı. açık olduğundada şelale gibi kenara çarptırıyorum suyu. balıkları ilk daha ufak akvaryumuma koymuştum bu akvaryumumu hazırlarken sonra kepçe ile aldım tek tek koydum. yavruluk yok ortada bi tane plastik ağaç var büyük onun arasında geziniyorlar ve çoğu su üstünde duruolar. yemleride öyle yapıorum çok ufalıyorum öyle veriyorum
balık ölümü hakkında :((
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
[QUOTE=zerkus][QUOTE=qun4L] Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
[/QUOTE]Merhaba,öncelikle geçmiş olsun.Kayıplar her zaman benide çok üzer. Akvaryum yeni demişsiniz,çarşamba günü suyu doldurup akabinde hemen balıkları eklediyseniz,karşılaştığınız durum şaşırtıcı değil. Tankınıza en az 2 gün dinlenmiş çeşme suyu koymanız, yine su düzenleyicileri eklemeniz gerekir. Daha sonra full sistem en az 1 hafta boşta çalışmalı ki tanktaki su döngüsü, bakteri kültürü oluşmaya başlasın. Ayrıca, lepistesler çok sıcak suyu sevmez. suyun sıcaklığı fark edemediğiniz bir hastalığa sebep olabilir. Özelliklede mantar hastalıklarına. Normalde lepisteslerden eşit yada birbirine yakın erkek dişi yavru alınması için , su sıcaklığı 25-26 derecede sabit tutulur.Sıcaklık daha yüksek olduğunda erkek yavru, daha düşük olduğunda da dişi yavru sayısı artar.Öncelikle tankınızdaki sıcaklığı sabitleyin, daha sonra elinizde kalan balıklarınızın rahat etmeleri için %30 su değişimi (dinlenmiş su ile) yapın ve su düzenleyicileri ekleyin. Yemlemeyide mümkün olduğunca az yapın (miktar olarak). Herkesin hoşuna gider akvaryumcudan hamile balık almak.ama işin aslı öyle değildir.Orada satılan balıklar artık ömürlerinin sonuna gelmiş balıklardır. Seçiminizi yaparken genç ve mümkünse hamile olmayanlardan seçerek alın. Yada bildiğiniz bir hobciden alın. Sağlıklı ve bol yavrulu günler dilerim.[/QUOTE]
teşekkür ederim. zaten dinlenmiş su koymuştum ısı şuan 26-28 derece arasında. sabah ve akşam pul yemleri ufalayarak veriyorum. su ise gayet iyiydi düzenleyicisi herşeyi koymuştum. yavrulardan 60 taneden 3 tanesi öldü sadece o kadar.. yemleme olarak zaman aralıkları nasıl olsun peki ?
balık ölümü hakkında :((
Evet. ya dandik ya hassas.. 4 d 2 e grubumdan 1 e 1 d kaldı. onlarda giderse 60 taneyavrum kalıcak onlarla uğraşçam artık mecbur
Evet. ya dandik ya hassas.. 4 d 2 e grubumdan 1 e 1 d kaldı. onlarda giderse 60 taneyavrum kalıcak onlarla uğraşçam artık mecbur
balık ölümü hakkında :((
Akvaryumu daha çarşamba günü aldım yepyeni su. tuzunu atmıştım düzenleyiciyi dökmüştür makineler ful çalışıo...
ve bu sabah 2 dişi daha öldü... 1 d 1 e kaldı + 60 tane yavru
Akvaryumu daha çarşamba günü aldım yepyeni su. tuzunu atmıştım düzenleyiciyi dökmüştür makineler ful çalışıo...
ve bu sabah 2 dişi daha öldü... 1 d 1 e kaldı + 60 tane yavru
balık ölümü hakkında :((
Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
serkan_cetinkol 2011-06-24 00:43:56
Selam arkadaşlar.
4 d 2 e lepistesim vardı. 4'ü dün yavruladı ama az önce dışarıdan bir geldim, 1 erkek zor duruyor, ölmek üzere. Bir tane dişi ölmüş.
Su gayet sıcak, motorlar çalışıyordu, neden olmuş olabilir ?
Ve bir dişi daha ölmek üzere.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
