ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Temmuz 2011 12:27
Son Ziyaret:
04 Eylül 2024 17:45
Toplam Mesaj:
82 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]http://bestanimations.com/Animals/Fish/aquarium/betta-fish-swimming-animated-gif-4.gif[/img]
SON 10 MESAJI
Net Akvaryum Pet
Uzak Durun!
Özellikle mesajla ürünün doğruluğunu teyid ederek sipariş ettiğimiz ürünü yanlış gönderiyor, eleman yanlış göndermiş ben ne yapayım diyor, hiçbir telefonu açmıyor, mesaja cevap vermiyor, yanlış gönderdiği ürünü iade ettim kabul etmedi kargo parası 32 tl ayrıca ödeyerek iade kargoyu geri almak zorunda kaldım, bi daha yolladım bu sefer ürünü kabul etti ama iadeyi onaylamıyor sonuç: ürün satıcıda, param iade edilmedi üstüne 32 tl kargo parası verip işimi gücümü bırakıp kargo peşlerinde koştum ama resmen dolandırıldım . ürün elinizde varmı mesajına anında cevap veren satıcı parayı ödediğiniz andan itibaren hiçbir telefonu açmıyor mesajlarınıza ya cevap vermiyor yada asab bozacak tavırlarla alakasız cevapları günler sonra veriyor.
Satıcı yanlış ürünü yolladıktan sonra sistemde ürün iade ettim ama iade kodu çıkmadı ürünü göndericinin anlaşmalı kargosu ile iade edin yazdı bende hem bu durumu bildirmek hemde "doğru ürün elinizde varsa gönderirmisiniz?" diyebilmek derdimi meramımı anlatabilmek için irtibata geçmeye çalıştım ama satıcı tabiki mesajla bir telefon numarası verdi ama ne telefon açtı ne sonrasında mesajlara yanıt verdi bende vakit kaybetmemek için (çünkü zaten aynı gün taahüt ettiği halde ertesi gün yollamıştı kargoyu) bana göndermiş olduğu firma ile anlaşması olduğunu varsayarak iade ettim. ertesi gün lütfedip cevap yazan satıcı bir iade kodu yollamış oda yurtiçi kargoya sorduğumda geçersiz bir kod olduğu bu uzunlukta yurtiçi kargo iade kodu olmayacağı söylendi muhtemel geçersiz yada başka bir firma iade kodu
bide adam beni günlerce sallamammış ben gitmiş başkasından almışım ürünü beyfendi lütfedip mesaj atmış ürünü tekrar sipariş ederseniz gönderelim diye ama bu mesajı atmadan önce kendine yakışanı yapmış tabi fiyatı arttırmış öyle azbuz da değil %66 arttırmış fiyatı al bunu diyor
firma hakkında ayrıntılı bilgi için google yorumları ve ekşiye bi bakın herkes mi aynı şeyi söyler
https://eksisozluk.com/net-akvaryum-pet-shop--6635231
[EDIT]aliy,2021-04-15 22:41:30[/EDIT]
Uzak Durun!
Özellikle mesajla ürünün doğruluğunu teyid ederek sipariş ettiğimiz ürünü yanlış gönderiyor, eleman yanlış göndermiş ben ne yapayım diyor, hiçbir telefonu açmıyor, mesaja cevap vermiyor, yanlış gönderdiği ürünü iade ettim kabul etmedi kargo parası 32 tl ayrıca ödeyerek iade kargoyu geri almak zorunda kaldım, bi daha yolladım bu sefer ürünü kabul etti ama iadeyi onaylamıyor sonuç: ürün satıcıda, param iade edilmedi üstüne 32 tl kargo parası verip işimi gücümü bırakıp kargo peşlerinde koştum ama resmen dolandırıldım . ürün elinizde varmı mesajına anında cevap veren satıcı parayı ödediğiniz andan itibaren hiçbir telefonu açmıyor mesajlarınıza ya cevap vermiyor yada asab bozacak tavırlarla alakasız cevapları günler sonra veriyor.
Satıcı yanlış ürünü yolladıktan sonra sistemde ürün iade ettim ama iade kodu çıkmadı ürünü göndericinin anlaşmalı kargosu ile iade edin yazdı bende hem bu durumu bildirmek hemde "doğru ürün elinizde varsa gönderirmisiniz?" diyebilmek derdimi meramımı anlatabilmek için irtibata geçmeye çalıştım ama satıcı tabiki mesajla bir telefon numarası verdi ama ne telefon açtı ne sonrasında mesajlara yanıt verdi bende vakit kaybetmemek için (çünkü zaten aynı gün taahüt ettiği halde ertesi gün yollamıştı kargoyu) bana göndermiş olduğu firma ile anlaşması olduğunu varsayarak iade ettim. ertesi gün lütfedip cevap yazan satıcı bir iade kodu yollamış oda yurtiçi kargoya sorduğumda geçersiz bir kod olduğu bu uzunlukta yurtiçi kargo iade kodu olmayacağı söylendi muhtemel geçersiz yada başka bir firma iade kodu
bide adam beni günlerce sallamammış ben gitmiş başkasından almışım ürünü beyfendi lütfedip mesaj atmış ürünü tekrar sipariş ederseniz gönderelim diye ama bu mesajı atmadan önce kendine yakışanı yapmış tabi fiyatı arttırmış öyle azbuz da değil %66 arttırmış fiyatı al bunu diyor
firma hakkında ayrıntılı bilgi için google yorumları ve ekşiye bi bakın herkes mi aynı şeyi söyler
https://eksisozluk.com/net-akvaryum-pet-shop--6635231
[EDIT]aliy,2021-04-15 22:41:30[/EDIT]
Kasım Ayı Betta Yarışması Başlamıştır !Tüm Betta Severler Davetlidir
Bettalar buna değer hayvanlar herbiri farklı güzelli,kler barındırıyor
Bettalar buna değer hayvanlar herbiri farklı güzelli,kler barındırıyor
130 lt bölmeli beta tankı
Daha önce hiç akvaryum yapmamış biri olarak ilk tank yapma deneyimim 110x 50 x25(yükseklik)
plastik levha ve sineklik kullanarak 11 bölme yaptım bölmede balıklar için ortalama 10x37x20 lik alan var, aslında plastiğin salınım riskine karşı cam ile yapmayı düşünüyordum ama maalesef cam ile yapmayı düşündüğüm sistem çok vakit alacaktı şimdilik vakit ayıramadım ama ilerde tamamen cam ve sineklikten oluşan bir yapı düşünüyorum, tankta 200 watt ısıtcı ve Haqos Askı Dış Filtre 510 L/H olacak plastiğin salınım riskine karşı belirli periyotlarla dış filtreye aktif karbon kullanmayı düşünüyorum
kullandığım plastiği 2 hafta ısıtıcılı bir bata tankında kullandım salınım vs zararı olurmu diye, kısa vadede herhangibir zararı olmadı umarım ilerde de olmaz
tankın bölme dışında kalan alanlaraında çeşitli çöpçüler belki de dişi betaları koymayı düşünüyorum















Daha önce hiç akvaryum yapmamış biri olarak ilk tank yapma deneyimim 110x 50 x25(yükseklik)
plastik levha ve sineklik kullanarak 11 bölme yaptım bölmede balıklar için ortalama 10x37x20 lik alan var, aslında plastiğin salınım riskine karşı cam ile yapmayı düşünüyordum ama maalesef cam ile yapmayı düşündüğüm sistem çok vakit alacaktı şimdilik vakit ayıramadım ama ilerde tamamen cam ve sineklikten oluşan bir yapı düşünüyorum, tankta 200 watt ısıtcı ve Haqos Askı Dış Filtre 510 L/H olacak plastiğin salınım riskine karşı belirli periyotlarla dış filtreye aktif karbon kullanmayı düşünüyorum
kullandığım plastiği 2 hafta ısıtıcılı bir bata tankında kullandım salınım vs zararı olurmu diye, kısa vadede herhangibir zararı olmadı umarım ilerde de olmaz
tankın bölme dışında kalan alanlaraında çeşitli çöpçüler belki de dişi betaları koymayı düşünüyorum















Deep Fix Acrifix ve Betta Lütfen Yardım
Balığınızın karnı hiçte 10 gündür aç gibi durmuyor bi şişlik var sizden habersiz biri besliyor ve kabız olmuş olmasın, fotolardan anladığımız kadarıyla mantar yada benzeri bir dışbakteride gözükmüyor, karnındaki şişlik dropsy başlangıcı olabilir gibi geldi. ısıtıcı kullanıyorsunuz değilmi. birde o renkli taşları bence hemen çıkarın üzerindeki boyalar kimyasal salınım yapıyor doğal taşları kullanmanızı tavsiye ederim
alienx13 2011-10-10 18:52:05
Balığınızın karnı hiçte 10 gündür aç gibi durmuyor bi şişlik var sizden habersiz biri besliyor ve kabız olmuş olmasın, fotolardan anladığımız kadarıyla mantar yada benzeri bir dışbakteride gözükmüyor, karnındaki şişlik dropsy başlangıcı olabilir gibi geldi. ısıtıcı kullanıyorsunuz değilmi. birde o renkli taşları bence hemen çıkarın üzerindeki boyalar kimyasal salınım yapıyor doğal taşları kullanmanızı tavsiye ederim
Beta Akvaryumum
Bence balığınız salamander super delta (halfmoon sınıfıdır). çok güzel bi balığınız var suyu sürekli temiz kalmalı, tankınız betaya göre çok küçük değil her gün su değişimi gerekmez ama su temiz kalmalı ve arada bir (hergün olsa daha iyi) ayna ile balığınızın kabarmasını sağlayın bu onun için öenmli bir egzersizdir dinç kalmasını sağlar. karnıda biraz şiş gibi geldi bettalar çok çabuk kabız olurlar heleki kendilerine özel üretilen yemler dışında kullanılan kuru yemler kullanılırsa, bilinen markaların özel beta yemlerinden kullanmanızı tavsiye ederim (örn: sera bettagran, tropikal betta vs)
alienx13 2011-10-05 12:25:49
Bence balığınız salamander super delta (halfmoon sınıfıdır). çok güzel bi balığınız var suyu sürekli temiz kalmalı, tankınız betaya göre çok küçük değil her gün su değişimi gerekmez ama su temiz kalmalı ve arada bir (hergün olsa daha iyi) ayna ile balığınızın kabarmasını sağlayın bu onun için öenmli bir egzersizdir dinç kalmasını sağlar. karnıda biraz şiş gibi geldi bettalar çok çabuk kabız olurlar heleki kendilerine özel üretilen yemler dışında kullanılan kuru yemler kullanılırsa, bilinen markaların özel beta yemlerinden kullanmanızı tavsiye ederim (örn: sera bettagran, tropikal betta vs)
Erkek betta ile bakılabilecek türler
Her betanın ayrı bir karakteri var bendekilerden biri beni görünce kabarıyor bana bile kafa tutuyor :) ama sakin olanlarıda olabiliyor yanlız beta çok saldırgan değilse özellikle aynaya yada başka bir erkek betaya saldırmaya niyetlenmiyorsa hasta olma ihtimali üzerinde durulmalı. Çöpçü vatoz ve salyangozlar sorun çıkarmaz.
tugix 2011-09-26 14:06:23
Her betanın ayrı bir karakteri var bendekilerden biri beni görünce kabarıyor bana bile kafa tutuyor :) ama sakin olanlarıda olabiliyor yanlız beta çok saldırgan değilse özellikle aynaya yada başka bir erkek betaya saldırmaya niyetlenmiyorsa hasta olma ihtimali üzerinde durulmalı. Çöpçü vatoz ve salyangozlar sorun çıkarmaz.
55 litre beta akvaryumu!
[QUOTE=smog]Dişi bulmak için biraz sıkıntı çekicem o zaman şimdilik tek olarak kalabilir balığım ama akvaryum şuan kafamda şekillendi.Üst yüzeyde su mercimeği veya salvinia natans diplerdede ceratophyllum demersum ve siyah hagen kum güzel durur gibi arka fonuda siyah yapabilirim nasıl olur sizce?[/QUOTE]
Siyah fon yapmayın. Çünkü siyah fon yansıma yapıyor ve Betta sanki karşısında ayna var gibi sürekli yansımasına kabarıyor. Sonuçta yorgun ve hastalık baş gösteriyor, daha açık renk fonlar olabilir hatta alan sıkıntınız olmadığı için 3 boyutlu fon kullanabilirsiniz.
vuslat 2011-12-08 12:56:35
[QUOTE=smog]Dişi bulmak için biraz sıkıntı çekicem o zaman şimdilik tek olarak kalabilir balığım ama akvaryum şuan kafamda şekillendi.Üst yüzeyde su mercimeği veya salvinia natans diplerdede ceratophyllum demersum ve siyah hagen kum güzel durur gibi arka fonuda siyah yapabilirim nasıl olur sizce?[/QUOTE]
Siyah fon yapmayın. Çünkü siyah fon yansıma yapıyor ve Betta sanki karşısında ayna var gibi sürekli yansımasına kabarıyor. Sonuçta yorgun ve hastalık baş gösteriyor, daha açık renk fonlar olabilir hatta alan sıkıntınız olmadığı için 3 boyutlu fon kullanabilirsiniz.
55 litre beta akvaryumu!
Betada en kolay şey dişi erkek ayrımıdır, erkekler gösterişli kuyruklara sahipken dişilerin kuyrukları kısadır bu özelliğinden ötürü dişi beta bulmak kolay değildir. beta dişisinide öldürür, saklancak yeri olsada sürekli kovalamacadan yorgun düşerler akvaryum hacminizde belki 1 dişi 1 erkek deneyebilirsiniz, çiftleştirme dışında pek birlikte olmaları tavsiye edilmez.
aşağıdaki linkte beta türleri hakkında bilgi var
http://www.akvaryum.com/forum/beta_splendens_cesitleri_k39052.asp
örnek dişi beta

alienx13 2011-09-17 17:10:02
Betada en kolay şey dişi erkek ayrımıdır, erkekler gösterişli kuyruklara sahipken dişilerin kuyrukları kısadır bu özelliğinden ötürü dişi beta bulmak kolay değildir. beta dişisinide öldürür, saklancak yeri olsada sürekli kovalamacadan yorgun düşerler akvaryum hacminizde belki 1 dişi 1 erkek deneyebilirsiniz, çiftleştirme dışında pek birlikte olmaları tavsiye edilmez.
aşağıdaki linkte beta türleri hakkında bilgi var
http://www.akvaryum.com/forum/beta_splendens_cesitleri_k39052.asp
örnek dişi beta

55 litre beta akvaryumu!
Biraz araştırarak gerek bu forumda gerek internette birçok bilgiye ulaşabilirsiniz. kısaca şunları söyleyebilirim, betalar kavgacıdır ve kendi türleriyle geçinemezler bu yüzden genelde yanlız yada yanlarında bir çöpçü yada vatozla bakılırlar, bahsettiğiniz tank bir beta için fazla fazla yeterli, ülkemizde akvaryumcularda genelde veil teil (tül kuyruk) beta bulabilirsiniz nadiren de crowntail (taç kuyruk), internet üzerinden Halfmoon (yarım ay) gibi özel gösterişli türler satanlar da var. betalar kuyruk tiplerine ve renklerine göre çok çeşit gösterir bu kuyruk tipleri onlarca renk altında farklı isimlendirilir. bitki konusunda beta için bitki olumludur olması faydalıdır hiçbir bitkiye zarar vermez.
alienx13 2011-09-17 16:51:54
Biraz araştırarak gerek bu forumda gerek internette birçok bilgiye ulaşabilirsiniz. kısaca şunları söyleyebilirim, betalar kavgacıdır ve kendi türleriyle geçinemezler bu yüzden genelde yanlız yada yanlarında bir çöpçü yada vatozla bakılırlar, bahsettiğiniz tank bir beta için fazla fazla yeterli, ülkemizde akvaryumcularda genelde veil teil (tül kuyruk) beta bulabilirsiniz nadiren de crowntail (taç kuyruk), internet üzerinden Halfmoon (yarım ay) gibi özel gösterişli türler satanlar da var. betalar kuyruk tiplerine ve renklerine göre çok çeşit gösterir bu kuyruk tipleri onlarca renk altında farklı isimlendirilir. bitki konusunda beta için bitki olumludur olması faydalıdır hiçbir bitkiye zarar vermez.
inci gurami yavruları...
Sirke kurdu ve infuseria
Sirke kurdu ve infuseria
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
