400 Litre Havuz
Gönderim Zamanı: 2 Saat 4 Dakika önce
Merhaba,
Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.
M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]
Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.
M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 1 saat 30 dakika önce
[QUOTE=Conix]Merhaba,
Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.
M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.
Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.
M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.
Beğenenler: [T]203055,mutlubaba[/T][T]213398,ternapi[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 48 dakika önce
Kapalı balkonda bir şey olmaz muhtemelen japona. Yazın sıcağından daha çok çekinmelisiniz diye düşünüyorum
Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]
+1: [T]81103,Kınayu[/T]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 44 dakika önce
[QUOTE=scorpion26]
İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.[/QUOTE]
filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?
İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.[/QUOTE]
filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 31 dakika önce
[QUOTE=Conix]
filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]
Selamlar.
Balkonda olacağı için herhalde orda gider vardır . Haftada veya 10 günde bir dip çekimi yaparsınız herhalde yeni su ilave edilir . İmkanınız varsa bir Eheim 22-50 veya 22-60 çok güzel olacaktır [:iyi:]
filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]
Selamlar.
Balkonda olacağı için herhalde orda gider vardır . Haftada veya 10 günde bir dip çekimi yaparsınız herhalde yeni su ilave edilir . İmkanınız varsa bir Eheim 22-50 veya 22-60 çok güzel olacaktır [:iyi:]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 23 dakika önce
[QUOTE=Conix]
filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]
Sadece pipo ile idare edebileceğinizi sanmıyorum. Japonlar iştahlı canlılar. Atık yükü fazla olacaktır. 1 2 dalga motoru ile pislikleri bir noktaya yönlendirip ordan dış filtre ile temizlemek iyi olur diye düşünüyorum. Burda kendi yaratıcılığınıza bağlı olarak kendin yap sistemler ile hem yaratıcı hem işe yarayan çözümler de üretebilirsiniz.
filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]
Sadece pipo ile idare edebileceğinizi sanmıyorum. Japonlar iştahlı canlılar. Atık yükü fazla olacaktır. 1 2 dalga motoru ile pislikleri bir noktaya yönlendirip ordan dış filtre ile temizlemek iyi olur diye düşünüyorum. Burda kendi yaratıcılığınıza bağlı olarak kendin yap sistemler ile hem yaratıcı hem işe yarayan çözümler de üretebilirsiniz.
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Gönderim Zamanı: 20 dakika önce
Hatta köşeye veye uygun bir yerden buna benzer bir uygulama yaparsınız bu iş kalıcı olacaksa şelale havası sesi olur ne güzel Filtre temizlenmiş su veriş ağzın dan gelen suyu vererek .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/230620261023531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/230620261023531.jpg[/IMG]
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
