400 Litre Havuz


ConixÇevrimiçi

Kayıt: 25/10/2024
İl: Izmir
Mesaj: 21
ConixÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 2 Saat 4 Dakika önce
Merhaba,

Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.

M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]


Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

scorpion26Çevrimiçi

Özel Üye
[B]1039,1[/B] [B]2873,2[/B] [B]2549,3[/B]
Kayıt: 04/07/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1990
scorpion26Çevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 48 dakika önce
[QUOTE=Conix]Merhaba,

Aşağıdaki gibi bir havuz sipariş ettim. 400 litre kapasiteli. Kendisini nasıl ısıtabilirim? ısıtcıyı koyduğumda plastiği erir mi? İzmir de yaşıyorum ve içerisinde 15-20cm civarında japon bakmayı düşünüyorum. pimapen ile kapalı bir balkonda olacak. Yazın sıcak ancak kıştan emin değilim.

M[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251784/230620260854101.jpg[/IMG]

[/QUOTE]

İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.

Beğenenler: [T]203055,mutlubaba[/T][T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

İnci KefaliÇevrimiçi

Özel Üye
Kayıt: 08/12/2024
İl: Ankara
Mesaj: 1256
İnci KefaliÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 22 dakika önce
Kapalı balkonda bir şey olmaz muhtemelen japona. Yazın sıcağından daha çok çekinmelisiniz diye düşünüyorum

Beğenenler: [T]213398,ternapi[/T]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ConixÇevrimiçi

Kayıt: 25/10/2024
İl: Izmir
Mesaj: 21
ConixÇevrimiçi
Gönderim Zamanı: 18 dakika önce
[QUOTE=scorpion26]

İzmirde japon balığı için yaz kış ısıtıcı kullanmanıza gerek yok. Filtrasyonu çözün yeter. Kışın biraz güneş görmesi yeterli olacaktır fazlasıyla.[/QUOTE]

filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

KınayuÇevrimiçi

Özel Üye
[B]14703,1[/B]
Kayıt: 02/10/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 21485
KınayuÇevrimiçi
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 5 dakika önce
[QUOTE=Conix]

filtrasyon için 2 veya 3 büyük pipo filtreyi aralıklı olarak köşelere koysam yeterli olur mu yoksa önerebileceğiniz bir filtre var mı?[/QUOTE]

Selamlar.
Balkonda olacağı için herhalde orda gider vardır . Haftada veya 10 günde bir dip çekimi yaparsınız herhalde yeni su ilave edilir . İmkanınız varsa bir Eheim 22-50 veya 22-60 çok güzel olacaktır [:iyi:]

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir