ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tozdogru
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
20
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Temmuz 2010 16:07
Son Ziyaret:
26 Haziran 2026 11:58
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tanju ÖZDOĞRU
Doğum Tarihi:
28 Kasım 1968
Yaş:
57
İl:
Izmir
Meslek:
Emekli Öğretim Görevlisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tanju ÖZDOĞRU
SON 10 MESAJI
Yeni Bir Betta Serüveni İle Tekrar Karşınızdayım
Hobiye gönül vermiş pek çok insanın hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirmenin adımlarını atmışsınız. Zorlu, heyecanlı ama çok da güzel bir yolculuğa başlamışsınız. Başarılar diliyorum.
Hobiye gönül vermiş pek çok insanın hayalini kurduğu şeyleri gerçekleştirmenin adımlarını atmışsınız. Zorlu, heyecanlı ama çok da güzel bir yolculuğa başlamışsınız. Başarılar diliyorum.
Betta Bakmak
Sevgili Karides999, insanın hayallerinin olması ve bunların peşinden koşması muhteşem bir duygu. Profilindeki yaş doğruysa bu hayallerin peşinden gitmek, gidebilmek çok daha güzel. Ben de senin yaşlarında bu hobiye başladım ama benim zamanımda internet yoktu (senin için anlaması zor bir durum ve muhtemelen dinazorların yaşadığı dönem diye düşünüyorsundur :)) ) ve bulabildiğim Türkçe ve İngilizce ne kadar kitap varsa okumaya çalışırdım. İlk betta denemem 17 yaşındayken oldu ve 2. çiftte başarılı oldum. 1 hafta içinde neredeyse tüm yavrular öldü. Daha sonrada diğerleri. Ancak 10 yavruyu büyütebildim. Bir daha betta yumurtlatmadım. Hergün onlarca ölü yavruyu toplayıp atmak çok acı bir deneyim. Bu forumda, bu konuda tecrübesi olan insanlar, sen de aynı deneyimi yaşama diye tavsiyelerde bulunuyor ve bulunacak. Her ne kadar küçücük olsalar da onlar da birer canlı. Lütfen bunu hiç unutma. Bugüne kadar onlarca farklı türden binlerce yavru almışımdır ama betta sanıldığı gibi kolay yetiştirilecek bir tür değil. Diğer arkadaşların söylemiş olduğu alt yapıyı hazırlamadan, balıklara form tutturup yeterli bilgi edinmeden sakın bu işe girişme. Bu hobiyi uzun bir yolculuk olarak düşün. Eğer gerçekten betta üretmeyi istiyorsan bunu yapabilirsin ama şu an bunun için hazır olduğunu düşünmüyorum. Diğer arkadaşların söylediklerine bir şey daha eklemek gerekiyor. ZAMAN! Günde 4 5 kez vereceğin yemleri hazırlaman bile çok zaman alacak. Sabırla bekleyip kendini geliştirip hayallerini gerçekleştirdiğin bir hayat diliyorum.
Sevgili Karides999, insanın hayallerinin olması ve bunların peşinden koşması muhteşem bir duygu. Profilindeki yaş doğruysa bu hayallerin peşinden gitmek, gidebilmek çok daha güzel. Ben de senin yaşlarında bu hobiye başladım ama benim zamanımda internet yoktu (senin için anlaması zor bir durum ve muhtemelen dinazorların yaşadığı dönem diye düşünüyorsundur :)) ) ve bulabildiğim Türkçe ve İngilizce ne kadar kitap varsa okumaya çalışırdım. İlk betta denemem 17 yaşındayken oldu ve 2. çiftte başarılı oldum. 1 hafta içinde neredeyse tüm yavrular öldü. Daha sonrada diğerleri. Ancak 10 yavruyu büyütebildim. Bir daha betta yumurtlatmadım. Hergün onlarca ölü yavruyu toplayıp atmak çok acı bir deneyim. Bu forumda, bu konuda tecrübesi olan insanlar, sen de aynı deneyimi yaşama diye tavsiyelerde bulunuyor ve bulunacak. Her ne kadar küçücük olsalar da onlar da birer canlı. Lütfen bunu hiç unutma. Bugüne kadar onlarca farklı türden binlerce yavru almışımdır ama betta sanıldığı gibi kolay yetiştirilecek bir tür değil. Diğer arkadaşların söylemiş olduğu alt yapıyı hazırlamadan, balıklara form tutturup yeterli bilgi edinmeden sakın bu işe girişme. Bu hobiyi uzun bir yolculuk olarak düşün. Eğer gerçekten betta üretmeyi istiyorsan bunu yapabilirsin ama şu an bunun için hazır olduğunu düşünmüyorum. Diğer arkadaşların söylediklerine bir şey daha eklemek gerekiyor. ZAMAN! Günde 4 5 kez vereceğin yemleri hazırlaman bile çok zaman alacak. Sabırla bekleyip kendini geliştirip hayallerini gerçekleştirdiğin bir hayat diliyorum.
Betam Hasta Mı? Karantinaya Aldım Ne Yapmalıyım?
Aynı şey benim de başıma geldi ve ne zaman akvaryumdaki siyah kumdan kurtuldum o zaman hastalıktan da kurtuldum. Bettalarımı karantina akvaryumunda iyileştirip tuzlu kaynar suda temizlediğim siyah kumla sıfırdan kurduğum (bitkileri bile atıp yeniden aldım) akvaryuma ne zaman koysam tekrar aynı hastalığa yakalandılar. Sonradan midye kırığı ile kurduğum akvaryumda 3 aydır sapasağlam yaşıyorlar. Sera costapur ile tedavi sonrası o kumlardan kurtulup başka bir kum kullanarak akvaryumu yeniden kurmanızı tavsiye ederim. Tedavi sonrası kullandığım catappa yaprağının da iyileşmeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Catappa yaprağı koymadığım akvaryumdaki balık daha geç düzeldi. İyi hobiler.
Not: Bu arada zebranın betta için iyi bir tank arkadaşı olduğunu düşünmüyorum. [EDIT]tozdogru,2021-07-23 23:20:04[/EDIT]
Aynı şey benim de başıma geldi ve ne zaman akvaryumdaki siyah kumdan kurtuldum o zaman hastalıktan da kurtuldum. Bettalarımı karantina akvaryumunda iyileştirip tuzlu kaynar suda temizlediğim siyah kumla sıfırdan kurduğum (bitkileri bile atıp yeniden aldım) akvaryuma ne zaman koysam tekrar aynı hastalığa yakalandılar. Sonradan midye kırığı ile kurduğum akvaryumda 3 aydır sapasağlam yaşıyorlar. Sera costapur ile tedavi sonrası o kumlardan kurtulup başka bir kum kullanarak akvaryumu yeniden kurmanızı tavsiye ederim. Tedavi sonrası kullandığım catappa yaprağının da iyileşmeyi hızlandırdığını düşünüyorum. Catappa yaprağı koymadığım akvaryumdaki balık daha geç düzeldi. İyi hobiler.
Not: Bu arada zebranın betta için iyi bir tank arkadaşı olduğunu düşünmüyorum. [EDIT]tozdogru,2021-07-23 23:20:04[/EDIT]
Vatoz İle Pleco Arasındaki Fark Nedir
Niye AvrO da Avru değil?
Niye AvrO da Avru değil?
Vatoz İle Pleco Arasındaki Fark Nedir
Vaay! Yılların akvaryum platformu dilbilim platformuna dönmüş. İşin ilginci bir dilbilimci olarak ben bile bu kadar kesin yargılarda bulunmaktan çekinirken pek çok insan dilbilim kürsüsü sahibiymiş gibi yorumlar yapmış. İşin doğrusu dillerin dağarcığına kelimelerin girmesinin pek çok farklı yolu vardır. Kimisi olduğu gibi alınır, kimisi değiştirilerek alınır kimisi de tamamen sıfırdan türetilir gibi. İşin bir de toplum tarafından kabulü vardır. Bu kimi zaman resmi makamlar tarafından kullanılması ile de hızlandırılabilmekte veya yönlendirilebilmektedir. Konu derin bir konudur ve bilim insanları bile her noktada hemfikir değildir. Dolayısıyla burada kavgası edilecek bir konu da değildir.
Not: Bu arada Euro kötü bir örnek ithamlar da saçma olmuş. Alamancının teki Avro demiş İngilizceci de Yuro demiş. Bizde de kim hangisine yakınsa onu seçmiş. Yuro diyenler İngiliz özentisi Avro diyenler de Alman özentisi değil yani. Sonuçta Avro da Türkçe değil. Herkese sevgiler ve selamlar. Balıklara, bitkilere kısaca tüm canlılara iyi davranın...
Vaay! Yılların akvaryum platformu dilbilim platformuna dönmüş. İşin ilginci bir dilbilimci olarak ben bile bu kadar kesin yargılarda bulunmaktan çekinirken pek çok insan dilbilim kürsüsü sahibiymiş gibi yorumlar yapmış. İşin doğrusu dillerin dağarcığına kelimelerin girmesinin pek çok farklı yolu vardır. Kimisi olduğu gibi alınır, kimisi değiştirilerek alınır kimisi de tamamen sıfırdan türetilir gibi. İşin bir de toplum tarafından kabulü vardır. Bu kimi zaman resmi makamlar tarafından kullanılması ile de hızlandırılabilmekte veya yönlendirilebilmektedir. Konu derin bir konudur ve bilim insanları bile her noktada hemfikir değildir. Dolayısıyla burada kavgası edilecek bir konu da değildir.
Not: Bu arada Euro kötü bir örnek ithamlar da saçma olmuş. Alamancının teki Avro demiş İngilizceci de Yuro demiş. Bizde de kim hangisine yakınsa onu seçmiş. Yuro diyenler İngiliz özentisi Avro diyenler de Alman özentisi değil yani. Sonuçta Avro da Türkçe değil. Herkese sevgiler ve selamlar. Balıklara, bitkilere kısaca tüm canlılara iyi davranın...
Irıs Kelebek - Betta Tank -
Bazen yanlışlara, kötülere fazla odaklanıp doğruları ve güzellikleri göz ardı edebiliyoruz. Sözler bazen olması gerekenden daha ağır olabiliyor ama eminim yapılan eleştiriler beslediğimiz canların daha güzel daha iyi olmaları için yapılıyor. Öncelikle bence gayet güzel bir kurulum yapmışsınız tebrik ederim. Eksikler var mı? Kesinlikle var. Ben Antalya'da kaloriferli bir dairede yaşıyorum ve ısıtıcı çalıştırmıyorum. Ama bu akvaryumumda ısıtıcı yok demek değil. Şu an melek akvaryumum 26 derece. Yeni kurmayı planladığım akvaryum için ise 28 dereceyle balıkları alıştırmak istediğim için ısıtıcıyı bir hafta kadar çalıştıracağım ama. Size de önerim bettanın daha sıcak suları sevmesi nedeniyle ısıtıcı kullanmanız. Resimde sol arka tarafta görünen bitkileri biraz daha öne çekip arkalarına da küçük bir pipo filitre koyabilirseniz bence hem balığınız hem de sizin için gayet güzel olur. Siz de olumsuzluklara değil güzelliklere odaklanın ve biraz daha gayretle hobinin zevkini çıkarın. Dediğim gibi bence gayet şık bir kurulum olmuş. Sadece biraz geliştirilmeye ihtiyacı var. Sağlıklı günler ve keyifli hobiler diliyorum.
Bazen yanlışlara, kötülere fazla odaklanıp doğruları ve güzellikleri göz ardı edebiliyoruz. Sözler bazen olması gerekenden daha ağır olabiliyor ama eminim yapılan eleştiriler beslediğimiz canların daha güzel daha iyi olmaları için yapılıyor. Öncelikle bence gayet güzel bir kurulum yapmışsınız tebrik ederim. Eksikler var mı? Kesinlikle var. Ben Antalya'da kaloriferli bir dairede yaşıyorum ve ısıtıcı çalıştırmıyorum. Ama bu akvaryumumda ısıtıcı yok demek değil. Şu an melek akvaryumum 26 derece. Yeni kurmayı planladığım akvaryum için ise 28 dereceyle balıkları alıştırmak istediğim için ısıtıcıyı bir hafta kadar çalıştıracağım ama. Size de önerim bettanın daha sıcak suları sevmesi nedeniyle ısıtıcı kullanmanız. Resimde sol arka tarafta görünen bitkileri biraz daha öne çekip arkalarına da küçük bir pipo filitre koyabilirseniz bence hem balığınız hem de sizin için gayet güzel olur. Siz de olumsuzluklara değil güzelliklere odaklanın ve biraz daha gayretle hobinin zevkini çıkarın. Dediğim gibi bence gayet şık bir kurulum olmuş. Sadece biraz geliştirilmeye ihtiyacı var. Sağlıklı günler ve keyifli hobiler diliyorum.
Sezaryen Yapmalı Mıyım?
Merhaba, öncelikle 5 dakika kadar haşlanmış ve akvaryum suyu sıcaklığına gelmiş ıspanak verebilirseniz iyi olur (balık kabız gibi görünüyor) bu karın bölgesini rahatlatacaktır ve suyun ısısını yavaş yavaş arttırırsanız bu da balıklarınızın daha kısa aralıklarla daha rahat doğurmasını sağlayacaktır. Isıyı arttırdığınızda ısınan suda oksijenin azalacağını hesap ederek havalandırmayı da arttırmayı unutmayın. Sezeryansız mutlu balıklar dilerim.
Merhaba, öncelikle 5 dakika kadar haşlanmış ve akvaryum suyu sıcaklığına gelmiş ıspanak verebilirseniz iyi olur (balık kabız gibi görünüyor) bu karın bölgesini rahatlatacaktır ve suyun ısısını yavaş yavaş arttırırsanız bu da balıklarınızın daha kısa aralıklarla daha rahat doğurmasını sağlayacaktır. Isıyı arttırdığınızda ısınan suda oksijenin azalacağını hesap ederek havalandırmayı da arttırmayı unutmayın. Sezeryansız mutlu balıklar dilerim.
80/50/50 Oranda Goldfish Kurulum/üretim
Merhaba, Japonu üretmek işin en kolay kısmı. Hassas balıklar yetiştirmiş biri olduğunuza göre su ısısının. yemin, aydınlatmanın balıklar için önemini biliyorsunuzdur. Yani balıklara form tutturur ve yumurtlatırsınız. Ancak keratalar cidden çok yumurta döküyorlar ve sık sık boylama yapmadığınızda büyümüyorlar. Tarih öncesi çağlara denk gelse de :)) üniversite yıllarımda evde bu işi yapmıştım. Önce ağabeyimin odası büyük olduğu için onun odasına geçmiş, sonra hole, salona akvaryumlar kurmuştum. Sonunda rahmetli annem ya ben ya akvaryumlar deyince Japonları bırakmıştım. Yani evin her yerini işgal etmenize ses çıkartacak birileri varsa üretim düşünmeyin bence. Öyle 50 60 yavruyla gelmiyorlar sevimli canavarlar. Masrafından bahsetmiyorum bile.
Merhaba, Japonu üretmek işin en kolay kısmı. Hassas balıklar yetiştirmiş biri olduğunuza göre su ısısının. yemin, aydınlatmanın balıklar için önemini biliyorsunuzdur. Yani balıklara form tutturur ve yumurtlatırsınız. Ancak keratalar cidden çok yumurta döküyorlar ve sık sık boylama yapmadığınızda büyümüyorlar. Tarih öncesi çağlara denk gelse de :)) üniversite yıllarımda evde bu işi yapmıştım. Önce ağabeyimin odası büyük olduğu için onun odasına geçmiş, sonra hole, salona akvaryumlar kurmuştum. Sonunda rahmetli annem ya ben ya akvaryumlar deyince Japonları bırakmıştım. Yani evin her yerini işgal etmenize ses çıkartacak birileri varsa üretim düşünmeyin bence. Öyle 50 60 yavruyla gelmiyorlar sevimli canavarlar. Masrafından bahsetmiyorum bile.
Bitkili Melek Tankı
Konuyu görünce yine melek aşkı uyandı tam da akvaryumu yeniden kurayım derken. ;)Akvaryuma ne koysam ürüyordu (doğal olarak eve yeni yavru akvaryumları kuruyordum ve sonunda eşim isyan etmişti), üremesin diye 160x50x50 akvaryuma 100 adet yavru melek almıştım. Büyüdükçe eşe dosta dağıtıp en sonunda 15 balık bırakmıştım. E onlar da doğaya karşı gelmediler ve yavrular küçük akvaryuma sığmayınca tüm balıkları verip kendi yavrularımı büyüttüm. En son 15 tane yetişkinle sağlık nedenlerim dolayısıyla jübile yaptım. Şimdi 200ltlik bir tane daha kuracağım. Nostalji yapıp eski Melek akvaryumumun fotoğrafını da buldum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95401/301120201439391.jpg[/IMG]
Konuyu görünce yine melek aşkı uyandı tam da akvaryumu yeniden kurayım derken. ;)Akvaryuma ne koysam ürüyordu (doğal olarak eve yeni yavru akvaryumları kuruyordum ve sonunda eşim isyan etmişti), üremesin diye 160x50x50 akvaryuma 100 adet yavru melek almıştım. Büyüdükçe eşe dosta dağıtıp en sonunda 15 balık bırakmıştım. E onlar da doğaya karşı gelmediler ve yavrular küçük akvaryuma sığmayınca tüm balıkları verip kendi yavrularımı büyüttüm. En son 15 tane yetişkinle sağlık nedenlerim dolayısıyla jübile yaptım. Şimdi 200ltlik bir tane daha kuracağım. Nostalji yapıp eski Melek akvaryumumun fotoğrafını da buldum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/95401/301120201439391.jpg[/IMG]
Co2 Üretiminde Yeni Yöntem
İlginç bir çalışma olmuş. Mümkün olursa resimleyebilirseniz ve 1 ay sonunda tekrar bilgi verebilirseniz sanırım biz meraklıları daha mutlu edeceksiniz. İyi akşmlar.
İlginç bir çalışma olmuş. Mümkün olursa resimleyebilirseniz ve 1 ay sonunda tekrar bilgi verebilirseniz sanırım biz meraklıları daha mutlu edeceksiniz. İyi akşmlar.
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var Cyber_Scout, 23:14
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
KULLANICILAR
- 85 Online Kullanıcı, 46 Üye
Online Kullanıcılar
TolgaÜNAL,
yeekim,
yildiray71,
0rnn,
Mesutest,
poysub,
Pandkoal,
Ehtiyar,
Ertug22,
Hoper,
Oquanus,
Sungurr,
Mr. WingMan,
osmandbnl,
Malawi market,
hasancn,
DABARAKATO,
Serdar dmr,
sina cen,
pusathan01,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
Joec,
Kuduoglu,
Umutoty,
t.korkmaz,
SedatC,
Altonn,
ternapi,
Manguday,
Burak PEKDEMİR,
Kturan06,
omerkaya40,
syerli,
jaloreef,
Firefighter,
NightWist,
ozan_1903,
Tata,
√olkaπ,
Fatihsm,
Kromatit,
erotichesk_qkSl,
alp3r,
Hknçkl,
nurtensultan,
Cyber_Scout,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
