ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mustafsen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
90
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Mayıs 2010 19:23
Son Ziyaret:
30 Mart 2020 11:40
Toplam Mesaj:
123 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
mustafa şen
Doğum Tarihi:
18 Şubat 1982
Yaş:
44
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/93565.jpg[/img]mustafa şen
SON 10 MESAJI
Peygamber devesi.
[QUOTE=Baliksever1genc]
Ustume gelirsiniz diye korkarak soyluyorum. Ben varim 3 gun once yakaladim fanusta bakiyorum gunde 2 3 saat bahcede kendisi takiliyorum beni gorunce zaten kendisi geliyor elimde omuzumda gezdiriyorum damizlik erkek mantisim :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181516191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517581.jpg[/IMG]
Aramizdaki bag cok kuvvetli [:3]
Buda fanusu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520411.jpg[/IMG][/QUOTE]
S.alykm Nurettin kardeşim...aynı şeyi yakin zamanda bende yaptım..yalniz tek farkla ben yakalamadım kendisi apartmanın önünde denk geldi...bende yaşaması için A101 den plastik saklama kabı ile yetiştirmeye çalıştım..yalniz face de bu gibi canlıları besleyenler için bir grup var..orda beslenmesi için yardim istemek için paylaşım yaptığımda bana çok büyük bir tepki geldi doğal ortamından alıp hapsettiğim için...bende mecburen vebal altında kalmamak için doğaya saldim...benimde bulduğum mantis sendekiyle ayni türdü sanırım çok benziyorlar..hatta bayramda da ayni türden denk geldi...bir gün kavanoz da baktım onu da tekrar saldim...eğer ki olursa üretimini yapan kişilerden 1 kaç tane kültür alıp beslemek istiyorum ama nasip tabi...ayni türden olmasının sebebi bende eskişehir deyim..sanırım iç anadolu da bu türlerden mevcut...o yüzden ayni tür denk geldi ikimize de..sana başarılar..inşaallah öldürmeden besleyebilirsin...
[QUOTE=Baliksever1genc]
Ustume gelirsiniz diye korkarak soyluyorum. Ben varim 3 gun once yakaladim fanusta bakiyorum gunde 2 3 saat bahcede kendisi takiliyorum beni gorunce zaten kendisi geliyor elimde omuzumda gezdiriyorum damizlik erkek mantisim :)[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181516191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181517581.jpg[/IMG]
Aramizdaki bag cok kuvvetli [:3]
Buda fanusu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206551/300820181520411.jpg[/IMG][/QUOTE]
S.alykm Nurettin kardeşim...aynı şeyi yakin zamanda bende yaptım..yalniz tek farkla ben yakalamadım kendisi apartmanın önünde denk geldi...bende yaşaması için A101 den plastik saklama kabı ile yetiştirmeye çalıştım..yalniz face de bu gibi canlıları besleyenler için bir grup var..orda beslenmesi için yardim istemek için paylaşım yaptığımda bana çok büyük bir tepki geldi doğal ortamından alıp hapsettiğim için...bende mecburen vebal altında kalmamak için doğaya saldim...benimde bulduğum mantis sendekiyle ayni türdü sanırım çok benziyorlar..hatta bayramda da ayni türden denk geldi...bir gün kavanoz da baktım onu da tekrar saldim...eğer ki olursa üretimini yapan kişilerden 1 kaç tane kültür alıp beslemek istiyorum ama nasip tabi...ayni türden olmasının sebebi bende eskişehir deyim..sanırım iç anadolu da bu türlerden mevcut...o yüzden ayni tür denk geldi ikimize de..sana başarılar..inşaallah öldürmeden besleyebilirsin...
Peygamber devesi.
Konuyu hortlatalım varmı acaba hala besleyen
Konuyu hortlatalım varmı acaba hala besleyen
Makro Ve Mikro Gübreleme Konusunda...
[QUOTE=shiroii]Http://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php bu adresten tankınız bilgilerini girip dozajlama miktarını görebilrsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/potasyum_nitrat_yerine_magnezyum_nitrat__k887529.asp bu adrestende verdiğim ilk adresi nasıl kullanacağınız yazıyor.
Burda çıkan değerler ortalama değerler.yani siz akvaryumunuzda gözlem yaparak gübreleme miktarını azaltabilir yada çoğaltabilirsssiniz.Olayın püf noktası CO2 ve Işık.[/QUOTE]
Ali bey yalnız şöyle bir durum var..mrah kardeşimin sıvı gübre hazırlamayla ilgili actığı konuda belirtildiği üzere ziraatsepetim.com dan toz olarak potasyum sülfat,magnezyum nitrat ve mono potasyum fosfat sipariş verdim ve sahip oldum..bunlarla 1 litre ro suda 89.14 gr potasyum sülfat,134.4 gr magnezyum nitrat ve 7.16 gr mono potasyum fosfat solüsyon oluşturdum..elimde bulunan npk dıy sıvı gübreler bunlar..yalniz sorun bu sıvı gübrelerden akvaryuma ne kadar uygulamam gerektiği...bununla ilgili bisey bulamadım..maalesef yabancı dilim de yok..
[QUOTE=shiroii]Http://rotalabutterfly.com/nutrient-calculator.php bu adresten tankınız bilgilerini girip dozajlama miktarını görebilrsiniz.
https://www.akvaryum.com/Forum/potasyum_nitrat_yerine_magnezyum_nitrat__k887529.asp bu adrestende verdiğim ilk adresi nasıl kullanacağınız yazıyor.
Burda çıkan değerler ortalama değerler.yani siz akvaryumunuzda gözlem yaparak gübreleme miktarını azaltabilir yada çoğaltabilirsssiniz.Olayın püf noktası CO2 ve Işık.[/QUOTE]
Ali bey yalnız şöyle bir durum var..mrah kardeşimin sıvı gübre hazırlamayla ilgili actığı konuda belirtildiği üzere ziraatsepetim.com dan toz olarak potasyum sülfat,magnezyum nitrat ve mono potasyum fosfat sipariş verdim ve sahip oldum..bunlarla 1 litre ro suda 89.14 gr potasyum sülfat,134.4 gr magnezyum nitrat ve 7.16 gr mono potasyum fosfat solüsyon oluşturdum..elimde bulunan npk dıy sıvı gübreler bunlar..yalniz sorun bu sıvı gübrelerden akvaryuma ne kadar uygulamam gerektiği...bununla ilgili bisey bulamadım..maalesef yabancı dilim de yok..
Makro Ve Mikro Gübreleme Konusunda...
[QUOTE=sinan m.d]Elinizde toz gübre mi yoksa solüsyon şeklinde mi gübre mevcut?
[/QUOTE]
toz gübre aldım ama ozmoz suyla solüsyon sekline getirdim..
[QUOTE=sinan m.d]Elinizde toz gübre mi yoksa solüsyon şeklinde mi gübre mevcut?
[/QUOTE]
toz gübre aldım ama ozmoz suyla solüsyon sekline getirdim..
Makro Ve Mikro Gübreleme Konusunda...
Merhaba arkadaşlar...
74x40x40 ölçülerinde high tech kurmak istediğim bir akvaryumum var..tabanda 20 kilo hagen üzerinde 6 kilo kullanılmış ada amazonia mevcut...tabana monte carlo bitkisi dikili..co2,sitrik asit düzeneğiyle sağlanıyor...ışıklandırma ise 36x1 v power led...Sıvı gübrelerim ise dıy tabir ettiğimiz ev yapımı gübrelerden...
Akvaryumuma 1 gün makro 1 gün mikro gübreleme yöntemi olan Estimative Index (yani ei) yöntemi ile gübrelemeyi düşünüyorum...
İlgili ve bilgili arkadaşlardan ricam bu akvaryuma makro ve mikro gübreleme olarak hangi dozajlarda gübrelemem gerekiyor??..bütün araştırmalarıma rağmen bir türlü doğru dozajlamayı öğrenemedim maalesef...
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...
Merhaba arkadaşlar...
74x40x40 ölçülerinde high tech kurmak istediğim bir akvaryumum var..tabanda 20 kilo hagen üzerinde 6 kilo kullanılmış ada amazonia mevcut...tabana monte carlo bitkisi dikili..co2,sitrik asit düzeneğiyle sağlanıyor...ışıklandırma ise 36x1 v power led...Sıvı gübrelerim ise dıy tabir ettiğimiz ev yapımı gübrelerden...
Akvaryumuma 1 gün makro 1 gün mikro gübreleme yöntemi olan Estimative Index (yani ei) yöntemi ile gübrelemeyi düşünüyorum...
İlgili ve bilgili arkadaşlardan ricam bu akvaryuma makro ve mikro gübreleme olarak hangi dozajlarda gübrelemem gerekiyor??..bütün araştırmalarıma rağmen bir türlü doğru dozajlamayı öğrenemedim maalesef...
Yardımcı olan arkadaşlara şimdiden çok teşekkürler...
E Jet 3358 Dış Filtre Kullananlardan Tavsiye...
Merhaba arkadaşlar...120 litre akvaryumum için debisi fazla gelse de e jet 3358 almayı düşünüyorum..kullanan arkadaşların (sesi,debisi,temizliği gibi konularda) tavsiyesini bekliyorum..
Lütfen kullanan ve tecrübe sahibi olanlar yazarsa memnun olurum...
Yorum yapan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim...
Merhaba arkadaşlar...120 litre akvaryumum için debisi fazla gelse de e jet 3358 almayı düşünüyorum..kullanan arkadaşların (sesi,debisi,temizliği gibi konularda) tavsiyesini bekliyorum..
Lütfen kullanan ve tecrübe sahibi olanlar yazarsa memnun olurum...
Yorum yapan arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim...
120 Litre Akvaryum İçin Filtre Tavsiyesi
Yeni kuracağım high tech bitkili akvaryum için sessiz ve uygun fiyatlı filtre arıyorum...Kullanım konusunda tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum...
Yeni kuracağım high tech bitkili akvaryum için sessiz ve uygun fiyatlı filtre arıyorum...Kullanım konusunda tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum...
Power Led De Lens Kullanimi
Merhaba arkadaşlar...
Son zamanlarda bitkili akvaryum hobicilerinin çok rağbet etmeye başladığı power led li armatür olayına nacizane bende girişmek istedim...
Birçok şey tamam gibi ama sormak istediğim ve merak ettiğim birkaç şey dışında...
Kurmak istediğim akvaryum 70x40x40 ölçülerinde olacak..power ledler sipariş verildi..yakin zamanda elimde olacaklar..armatür de akvaryumdan yaklaşık olarak 10 veya 15 cm yukarıda asılı olarak duracak..yalniz bu düzenek te power ledlere lens kullanmam gerekiyor mu yada gerekiyorsa ne tür be ne açıda lens kullanmam gerekiyor bu soruya cevap bulamadım maalesef..
Aklımda 2 türlü lens var..birisi bu genelde birçok kişide gördüğüm lensler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735291.jpg[/IMG]
Diğeri de bu yeni piyasaya çıkmış ve kimsede göremediğim lens çeşidi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735531.jpg[/IMG]
Bu iki lensten hangisini kullanmak daha iyi olacak yada hangisi diğeri ne göre daha avantajlı bilgisi olan arkadaşların yardımcı olması hem benim için hemde bundan sonra kurulum yapacak arkadaşlar için faydalı olacaktır sanırım...
Bu konu hakkında her türlü bilgi ve yardıma açığım...
Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ederim....
Merhaba arkadaşlar...
Son zamanlarda bitkili akvaryum hobicilerinin çok rağbet etmeye başladığı power led li armatür olayına nacizane bende girişmek istedim...
Birçok şey tamam gibi ama sormak istediğim ve merak ettiğim birkaç şey dışında...
Kurmak istediğim akvaryum 70x40x40 ölçülerinde olacak..power ledler sipariş verildi..yakin zamanda elimde olacaklar..armatür de akvaryumdan yaklaşık olarak 10 veya 15 cm yukarıda asılı olarak duracak..yalniz bu düzenek te power ledlere lens kullanmam gerekiyor mu yada gerekiyorsa ne tür be ne açıda lens kullanmam gerekiyor bu soruya cevap bulamadım maalesef..
Aklımda 2 türlü lens var..birisi bu genelde birçok kişide gördüğüm lensler...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735291.jpg[/IMG]
Diğeri de bu yeni piyasaya çıkmış ve kimsede göremediğim lens çeşidi...
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/93565/140720170735531.jpg[/IMG]
Bu iki lensten hangisini kullanmak daha iyi olacak yada hangisi diğeri ne göre daha avantajlı bilgisi olan arkadaşların yardımcı olması hem benim için hemde bundan sonra kurulum yapacak arkadaşlar için faydalı olacaktır sanırım...
Bu konu hakkında her türlü bilgi ve yardıma açığım...
Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ederim....
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]İki güncel foto paylaşalım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/050720171655461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/010720171434061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mustafa bey bu fotodaki alüminyum profili nerden temin etmiştiniz acaba yardımcı olurmusunuz rica etsem??
[QUOTE=darkaura]İki güncel foto paylaşalım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/050720171655461.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/101090/010720171434061.jpg[/IMG][/QUOTE]
Mustafa bey bu fotodaki alüminyum profili nerden temin etmiştiniz acaba yardımcı olurmusunuz rica etsem??
Mini Sera
Maaşallah emrah çok basarili bir çalışma olmuş..inşaallah en yakin zaman da seri üretime de geçersin..başarılarının devamını diliyorum...
Maaşallah emrah çok basarili bir çalışma olmuş..inşaallah en yakin zaman da seri üretime de geçersin..başarılarının devamını diliyorum...
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
