ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Haliloğlu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
19
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2010 23:42
Son Ziyaret:
22 Mart 2014 18:04
Toplam Mesaj:
491 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Güven Çifçi
Doğum Tarihi:
23 Mayıs 1974
Yaş:
52
İl:
Istanbul
Meslek:
Üretim Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
120*50*70h : F0 & F1 Tropheus Moori İlangi Yellow.
SON 10 MESAJI
Yavru Tropheus Akvaryumu ve Bakımı Nasıl Olmalı
Merhaba arkadaşlar,
işten ayrılıp kendi işimi kurduğum için siteye girip yazmak için artık çok fazla vakit bulamıyorum. Aşağıda "Carmentality" arkadaşımın özelden attığı mesajı buraya alıp cevaplayacağım. Böylece tüm diğer arkadaşlar da istifade edebilecektir.
**************
Carmentality
" iki ay önce çektiğim videoyuyu paylaştım .
http://www.youtube.com/watch?v=Er94X-vkf7s
bi kaç bişiler sormak istiyorum.
balıklar senesini doldurmadı , kayıpsız 14 tane ile devam ediyorum .
boyları 8-9-10 cm oldu .
şuanda bayağı yapılılar , erkek -dişi oranı net bi şekilde anüs vent ile anlaşılır.
fakat şimdiye kadar elime almadım hatta kepçe sokmadım akvaryuma :)
Başka yöntemi varmı ? şekil yönünden ? karakteristik olarak icelediğimde kovalayanlar kaçanlar var , iki farklı yerde iki balığım yer tutuyor.
olması gereken dişi erkek oranını sağlayamıcağımı biliyorum. Fakat bunların yavrusunuda görmek istiyorum. forumda takasa girenler filan varda, bu kadar zaman iyi bi şekilde büyüttüğüm ilangiyi verip yerine nasıl bakıldığını bilmediğim bi balığı akvaryumada sokmak istemiyorum :)
balıklar boylandı , onagöre kaka miktarları da arttı , gün aşırı dip yapmak zorunda kaldığım için mekanik filtreleme için iç filtre takviyesi yaptım , hemde su sirkülasyonu balıklar için faydalı olacaktır.
Filtre aracılığı ile bol miktarada suyu havalanıo , ilangi için sıkıntı yaratırmı ?
Sen kaç aylıktan sonra yavru almaya başlıyorsun ?
kafamdaki sorularımı cevaplarsan memnun olurum ,
Görüşmek üzre.
(forum içerisine yazcaktım, senin cevaplarınla diğer ilangi severlere faydalı olurdu ama mesajımı görmezsin diye özelden yazıorum)"
**************
Kayıpsız olarak bugünlere kadar gelmende aldığın bireylerin sağlıklı ve formunda kaliteli bireyler olmasının yanında senin gösterdiğin özen ve yapılan doğru işlerin bir getirisi olduğunu söylemeliyim. Bu açıdan hem kendi adıma hem de senin adına çok mutlu oldum.
Erkek dişi oranından emin olunmak isteniyorsa anüs vent kontrolü yapılmalı. Vücut yapısından anlamak çok zor. Ancak davranışsal olarak şunu gözlemleyebilirsin. Bireyler arasında yaşanan kovalamalar sırasında kovalanan bireyin davranışından dişi ya da erkek olduğunu tahmin edebiliriz. Yer tutmuş erkek birey(ler) bir diğer bireyi kovaladığında üstüne gidilen birey kaçıyorsa onun erkek; kaçmayıp baş yukarı gelecek şekilde çaprazlama ya da dike yakın pozisyon alıp sırtına dokunduruyorsa dişi olduğu tahmin edilebilir. Tahmin edilebilir diyorum çünkü bunun sağlaması anüs vent kontrolüyle mutlaka yapılmalı.
Yer tutan 2 bireyin de erkek olduğunu sanıyorum. Bunlardan biri alfa(baskın), diğeri beta (daha az baskın) erkektir. 14 bireyden en fazla 4 erkek birey çıkarsa; baskı yiyen 1 ya da 2 erkeği ayırdığında güzel bir kolonin olacaktır. Elbette bu çok büyük şans olur ve inşallah bu şekildedir.
Gün aşırı dip çekimi yapılması akvaryuma çok sık müdahale olur. Haftada bir %30 dip çekimi ve dinlendirilmiş su ilavesi yapılmasını tavsiye ederim. Çok oksijenin ilangiye zarar vereceği hakkında bir bilgi hatırlamıyorum.
Kaç aylıktan sonra yavru alınacağı konusunda bir şey söyleyemeyeceğim çünkü hiç yavru büyütüp yavru alma tecrübem olmadı. Sadece elimde kalan yavrularım var ancak onlarda ana tankta f0 damızlıklarımla birlikte olduğundan ve ben çok fazla gözlemleyemediğimden yavru alıp almadıklarını bilemiyorum. Hatta ağzını dolduran dişileri dahi kusturacak vaktim olmuyor. 7 cm den sonra yavru alınabilir. 8-10 cm yavru alabilmek için çok çok yeterli bir boy.
Dışarıdan nasıl bakıldığını bilmediğin bireyleri ilave etmeni Ben de tavsiye etmem. Kalitesinden emin olunmayan birey, alınacak tüm yavruların kalitesini riske edebilir.
Bol yavrulu günler dilerim.
Merhaba arkadaşlar,
işten ayrılıp kendi işimi kurduğum için siteye girip yazmak için artık çok fazla vakit bulamıyorum. Aşağıda "Carmentality" arkadaşımın özelden attığı mesajı buraya alıp cevaplayacağım. Böylece tüm diğer arkadaşlar da istifade edebilecektir.
**************
Carmentality
" iki ay önce çektiğim videoyuyu paylaştım .
http://www.youtube.com/watch?v=Er94X-vkf7s
bi kaç bişiler sormak istiyorum.
balıklar senesini doldurmadı , kayıpsız 14 tane ile devam ediyorum .
boyları 8-9-10 cm oldu .
şuanda bayağı yapılılar , erkek -dişi oranı net bi şekilde anüs vent ile anlaşılır.
fakat şimdiye kadar elime almadım hatta kepçe sokmadım akvaryuma :)
Başka yöntemi varmı ? şekil yönünden ? karakteristik olarak icelediğimde kovalayanlar kaçanlar var , iki farklı yerde iki balığım yer tutuyor.
olması gereken dişi erkek oranını sağlayamıcağımı biliyorum. Fakat bunların yavrusunuda görmek istiyorum. forumda takasa girenler filan varda, bu kadar zaman iyi bi şekilde büyüttüğüm ilangiyi verip yerine nasıl bakıldığını bilmediğim bi balığı akvaryumada sokmak istemiyorum :)
balıklar boylandı , onagöre kaka miktarları da arttı , gün aşırı dip yapmak zorunda kaldığım için mekanik filtreleme için iç filtre takviyesi yaptım , hemde su sirkülasyonu balıklar için faydalı olacaktır.
Filtre aracılığı ile bol miktarada suyu havalanıo , ilangi için sıkıntı yaratırmı ?
Sen kaç aylıktan sonra yavru almaya başlıyorsun ?
kafamdaki sorularımı cevaplarsan memnun olurum ,
Görüşmek üzre.
(forum içerisine yazcaktım, senin cevaplarınla diğer ilangi severlere faydalı olurdu ama mesajımı görmezsin diye özelden yazıorum)"
**************
Kayıpsız olarak bugünlere kadar gelmende aldığın bireylerin sağlıklı ve formunda kaliteli bireyler olmasının yanında senin gösterdiğin özen ve yapılan doğru işlerin bir getirisi olduğunu söylemeliyim. Bu açıdan hem kendi adıma hem de senin adına çok mutlu oldum.
Erkek dişi oranından emin olunmak isteniyorsa anüs vent kontrolü yapılmalı. Vücut yapısından anlamak çok zor. Ancak davranışsal olarak şunu gözlemleyebilirsin. Bireyler arasında yaşanan kovalamalar sırasında kovalanan bireyin davranışından dişi ya da erkek olduğunu tahmin edebiliriz. Yer tutmuş erkek birey(ler) bir diğer bireyi kovaladığında üstüne gidilen birey kaçıyorsa onun erkek; kaçmayıp baş yukarı gelecek şekilde çaprazlama ya da dike yakın pozisyon alıp sırtına dokunduruyorsa dişi olduğu tahmin edilebilir. Tahmin edilebilir diyorum çünkü bunun sağlaması anüs vent kontrolüyle mutlaka yapılmalı.
Yer tutan 2 bireyin de erkek olduğunu sanıyorum. Bunlardan biri alfa(baskın), diğeri beta (daha az baskın) erkektir. 14 bireyden en fazla 4 erkek birey çıkarsa; baskı yiyen 1 ya da 2 erkeği ayırdığında güzel bir kolonin olacaktır. Elbette bu çok büyük şans olur ve inşallah bu şekildedir.
Gün aşırı dip çekimi yapılması akvaryuma çok sık müdahale olur. Haftada bir %30 dip çekimi ve dinlendirilmiş su ilavesi yapılmasını tavsiye ederim. Çok oksijenin ilangiye zarar vereceği hakkında bir bilgi hatırlamıyorum.
Kaç aylıktan sonra yavru alınacağı konusunda bir şey söyleyemeyeceğim çünkü hiç yavru büyütüp yavru alma tecrübem olmadı. Sadece elimde kalan yavrularım var ancak onlarda ana tankta f0 damızlıklarımla birlikte olduğundan ve ben çok fazla gözlemleyemediğimden yavru alıp almadıklarını bilemiyorum. Hatta ağzını dolduran dişileri dahi kusturacak vaktim olmuyor. 7 cm den sonra yavru alınabilir. 8-10 cm yavru alabilmek için çok çok yeterli bir boy.
Dışarıdan nasıl bakıldığını bilmediğin bireyleri ilave etmeni Ben de tavsiye etmem. Kalitesinden emin olunmayan birey, alınacak tüm yavruların kalitesini riske edebilir.
Bol yavrulu günler dilerim.
Tekirdağlı bu hobiye gönül vermiş kaç kişiyiz acaba
:0
Bu ne ya eski yazıyı düzenleyemiyoruz, garip ve anlamsız ifadeler çıkıyor ortaya... :D Yukarıda anlatılmak istenen şu:
Alican kardeşim, Ali'nin dükkanına gidip çay içmek iyi olur.
Her an hobiyi bırakabilirim...Haliloğlu 2013-04-02 23:31:02
:0
Bu ne ya eski yazıyı düzenleyemiyoruz, garip ve anlamsız ifadeler çıkıyor ortaya... :D Yukarıda anlatılmak istenen şu:
Alican kardeşim, Ali'nin dükkanına gidip çay içmek iyi olur.
Her an hobiyi bırakabilirim...
Tekirdağlı bu hobiye gönül vermiş kaç kişiyiz acaba
7 Nisanda gelecek kimse yok sanırım...
7 Nisanda gelecek kimse yok sanırım...
Tekirdağ Saray ilçesinde 21 akvaryumluk malawi hobihenesi yeni resimle
Yeni başladık sayılır. AVM çalışmaya gece izin verdiğinden geceleri ekipler çalışıyor. Ayın 15 Nisan hedef tarih.. İyi dileklerin için teşekkür ederim.
Yeni başladık sayılır. AVM çalışmaya gece izin verdiğinden geceleri ekipler çalışıyor. Ayın 15 Nisan hedef tarih.. İyi dileklerin için teşekkür ederim.
Tekirdağ Saray ilçesinde 21 akvaryumluk malawi hobihenesi yeni resimle
Hayırlı olsun Okan kardeşim. Senin adına çok sevindim.
Hayırlı olsun Okan kardeşim. Senin adına çok sevindim.
Tekirdağlı bu hobiye gönül vermiş kaç kişiyiz acaba
14-15 Nisana işyeri açılışını yetiştirmeye çalışıyorum. 7 Nisana kadar işlerim çok yoğunlaşmaz ise katılmaya çalışacağım.
14-15 Nisana işyeri açılışını yetiştirmeye çalışıyorum. 7 Nisana kadar işlerim çok yoğunlaşmaz ise katılmaya çalışacağım.
Tekirdağlı bu hobiye gönül vermiş kaç kişiyiz acaba
Tekrar merhaba arkadaşlar,
son zamanlarda işlerimin yoğunluğu nedeniyle çok fazla vakit bulamıyor, çoğu zaman siteye girip yeni mesaj olup olmadığına bakıp kapatıyorum. Bundan sonraki dönemde daha da fazla yoğun olacağım için belki buna dahi fırsat bulamayabilirim.
Bu arada 13.04.2013 e kadar olabilecek bir buluşma olursa katılabilirim. 13.04 den sonra kısmetse 7gün 12saat çalışıyor olacağım. Çorlu dışına çıkışım pek mümkün olmayacak. Belki hobiyi dahi bırakacağım...
Sağlıcakla kalın.
Tekrar merhaba arkadaşlar,
son zamanlarda işlerimin yoğunluğu nedeniyle çok fazla vakit bulamıyor, çoğu zaman siteye girip yeni mesaj olup olmadığına bakıp kapatıyorum. Bundan sonraki dönemde daha da fazla yoğun olacağım için belki buna dahi fırsat bulamayabilirim.
Bu arada 13.04.2013 e kadar olabilecek bir buluşma olursa katılabilirim. 13.04 den sonra kısmetse 7gün 12saat çalışıyor olacağım. Çorlu dışına çıkışım pek mümkün olmayacak. Belki hobiyi dahi bırakacağım...
Sağlıcakla kalın.
Tekirdağlı bu hobiye gönül vermiş kaç kişiyiz acaba
Arkadaşlar,
Arkadaşlar,
biraz geç de olsa forum sayfamıza yeni katılanla arkadaşlara hoş geldiniz diyorum.
Uzun süredir kimseden ses seda çıkmıyor. Umarım herkes iyidir...
Tekirdağlı Akvaristler Ortak Yem Alımı
[QUOTE=delii_sheyy]
[QUOTE=delii_sheyy]
SERA FLORA KOVA ALMAK ISTERSENIZ DISARIDA 190-200 TL CIVARINDA HOBICI ARKADASLARA 170 TLDEN VEREBILIRIM 2 KG KUTUSUNU SAYGILAR
[/QUOTE]
Sercan Bey,
İlginiz için teşekkür ederiz ancak yukarıdaki faturaya bakmanızı tavsiye ederim.
Tekirdağlı Akvaristler Ortak Yem Alımı
Maalesef tüm yemler dağıtıldı.
Maalesef tüm yemler dağıtıldı.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 22:13
Filtreleme Seçenekleri - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Ekin.sinan,
Hidro Dinamik,
Kınayu,
nniiaa,
TheDS,
stopsound,
Urar,
0rnn,
Sungurr,
joko29,
osmandbnl,
DigitalPen,
Koksal Gurkan,
sina cen,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
yeekim,
merutay,
fffurkan9,
EmiirKaan,
Kuduoglu,
Cyber_Scout,
TolgaÜNAL,
ahmetuslu,
LeafyAqua,
Lofta,
mertt1925,
Balikcidede,
Safakk,
kebüç,
mustafakrml,
muspar,
İnci Kefali,
Hakan ARP,
Ciyus,
Tortuga7,
Mehmet.80,
Enisdurdu,
MEO,
kdrackgz,
Deathgrip,
Aquarist101,
888starz_mppt,
ootkn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
