ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kalyoncu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2010 17:57
Son Ziyaret:
07 Ocak 2025 14:19
Toplam Mesaj:
83 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Fatih Kalyoncu
Doğum Tarihi:
27 Şubat 1985
Yaş:
41
İl:
Istanbul
Meslek:
Yazılım
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
Selamlar herkese, uzun zamandır güncellemedim.
Işık sistemini yaptım. LEDleri kendim aldım, içlerinde spectrum, mavi, kırmızı, gün ışığı ledler var.
Chatgpt yardımı ile bir sistem kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159431.jpg[/IMG]
Ve sonuç;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG]
Gayet iyi oldu bence.
Ledların tanesi 50 tl ye geldi, internetten sipariş verdim.
Adaptor vardı.
Şuan akvaryumun güncel hali bu değil ama, bitlendirme oldu, balıklar geldi.
Güncel fotoları yükleyeceğim yakında.
Selamlar herkese, uzun zamandır güncellemedim.
Işık sistemini yaptım. LEDleri kendim aldım, içlerinde spectrum, mavi, kırmızı, gün ışığı ledler var.
Chatgpt yardımı ile bir sistem kurdum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159221.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159271.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241159431.jpg[/IMG]
Ve sonuç;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200231.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG]
Gayet iyi oldu bence.
Ledların tanesi 50 tl ye geldi, internetten sipariş verdim.
Adaptor vardı.
Şuan akvaryumun güncel hali bu değil ama, bitlendirme oldu, balıklar geldi.
Güncel fotoları yükleyeceğim yakında.
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
[QUOTE=polaris]Eheim 2217 almışsın ya, daha neyin yokluğu? ben yıllarca hava motoru, pipo filtre ile takılmıştım. :)
Bu arada pirinç malzemenin suyla teması pek uygun olmaz.
Başarılar, kolay gelsin[/QUOTE]
[:$]
2000 yılından beri ara ara akvaryum kurarım, dağıtım tekrar kurarım.
Hayatımda ilk defa dış filtre aldım. [:((]
Önce şelale filtre araştıdım, pipo filtre derken kiminle görüşsem ki bunlar direk satıcı firmalar "hiç uğraşma dış filtre al" dediler, dedim bütçe yok. İkinci el olsun yie dış filtre al dediler.
10-15 gün araştırdım, ilanlar verdim, gerçekten temiz dış filtreler buldum.
Daha sonra bu marka ilanı gördüm, güzel bir pazarlık ile gayet uygun fiyata aldım.
İnşallah sizinde olur ama ikinci el konusunda araştırma yapın derim daha farklı modellerin gayet uygun fiyatlı dış filtre bulabilirsiniz. bulabilirsiniz.
[QUOTE=polaris]Eheim 2217 almışsın ya, daha neyin yokluğu? ben yıllarca hava motoru, pipo filtre ile takılmıştım. :)
Bu arada pirinç malzemenin suyla teması pek uygun olmaz.
Başarılar, kolay gelsin[/QUOTE]
[:$]
2000 yılından beri ara ara akvaryum kurarım, dağıtım tekrar kurarım.
Hayatımda ilk defa dış filtre aldım. [:((]
Önce şelale filtre araştıdım, pipo filtre derken kiminle görüşsem ki bunlar direk satıcı firmalar "hiç uğraşma dış filtre al" dediler, dedim bütçe yok. İkinci el olsun yie dış filtre al dediler.
10-15 gün araştırdım, ilanlar verdim, gerçekten temiz dış filtreler buldum.
Daha sonra bu marka ilanı gördüm, güzel bir pazarlık ile gayet uygun fiyata aldım.
İnşallah sizinde olur ama ikinci el konusunda araştırma yapın derim daha farklı modellerin gayet uygun fiyatlı dış filtre bulabilirsiniz. bulabilirsiniz.
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
Selamlar tekrardan.
Dış filtre için görüntü kirliliği vardı, o konuya el attım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241557341.jpg[/IMG]
Malzemelerimiz bunlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558031.jpg[/IMG]
Borularımız tam uymadığı için şöyle nalburdan aldığımız dişliye geçiriyoruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558501.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamamdır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559121.jpg[/IMG]
Diğer kısımları birleştiriyoruz, ocakta uçlarını iyice ısıtıp el ile yapıştırma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559501.jpg[/IMG]
Oluyor gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600161.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamam gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600421.jpg[/IMG]
Şimdi buradan dış filtreye bağlantı yapmak lazım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601051.jpg[/IMG]
Evet burayı da halletik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601301.jpg[/IMG]
Test edelim biraz da.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
ve sistem aktif.
En azından şimdilik daha güzel bir görünüt oldu, zamanla su çıkış kısmınada bir ayar yaparız.
Bu arada suyun netliği daha iyi olu. Salyangozlar iş gördü bu konuda.
Selamlar tekrardan.
Dış filtre için görüntü kirliliği vardı, o konuya el attım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241557341.jpg[/IMG]
Malzemelerimiz bunlar.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558031.jpg[/IMG]
Borularımız tam uymadığı için şöyle nalburdan aldığımız dişliye geçiriyoruz.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241558501.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamamdır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559121.jpg[/IMG]
Diğer kısımları birleştiriyoruz, ocakta uçlarını iyice ısıtıp el ile yapıştırma yaptım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241559501.jpg[/IMG]
Oluyor gibi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600161.jpg[/IMG]
Emiş kısmı tamam gibi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241600421.jpg[/IMG]
Şimdi buradan dış filtreye bağlantı yapmak lazım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601051.jpg[/IMG]
Evet burayı da halletik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241601301.jpg[/IMG]
Test edelim biraz da.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
ve sistem aktif.
En azından şimdilik daha güzel bir görünüt oldu, zamanla su çıkış kısmınada bir ayar yaparız.
Bu arada suyun netliği daha iyi olu. Salyangozlar iş gördü bu konuda.
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
[QUOTE=EfeKizi]Hayırlı olsun sağlıklı hobiler dilerim[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Melih Arslan]Merhaba, hayırlı olsun.
Filtrenin emiş ucu dipte olmuyor muydu? Görüntüyü bozduğunu düşünüyorum bu şekilde, bir de üstteki gelen hortum arkadan gelse gözükmez sanki. 2-3 ay beklemek neden anlamadım, elektrik masrafına değmez balık atmayacaksanız. Filtre debisi yüksek olacağından, lepistes besleyecekseniz akıntı olmayacak şekilde ayarlamanızı öneririm. Filtrasyon için ise yastık için kullanılan elyaflardan kullanıyorum, ucuz diye.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Dış filtre için farklı birkaç projem var, daha farklı birşeyler düşünüyorum.
2-3 ay bekleme şuan amacım bitkili bir akvaryum yapmak, balık en son aşama olacak.
Debi yüksek evet, üst tarafa verdim hem dalga yapsın istiyorum.
Elektrik masrafı aylık ortalama 30-40 TL hesaplamalarıma göre. https://aydinlatma.org/elektrik-tuketimi-hesaplama-araci.html şuradan hesapladım.
[QUOTE=xhan]
Hayirli olsun, adam edersiniz eger gercekten isteginiz varsa.
Konuyu takip edecegim :)[/QUOTE]
Teşekkürler, bakalım güzel şeyler düşünüyorum, spoiler olsun; patates yetiştireceğim akvaryumun üstünde. [:)))]
[QUOTE=EfeKizi]Hayırlı olsun sağlıklı hobiler dilerim[/QUOTE]
Teşekkür ederim
[QUOTE=Melih Arslan]Merhaba, hayırlı olsun.
Filtrenin emiş ucu dipte olmuyor muydu? Görüntüyü bozduğunu düşünüyorum bu şekilde, bir de üstteki gelen hortum arkadan gelse gözükmez sanki. 2-3 ay beklemek neden anlamadım, elektrik masrafına değmez balık atmayacaksanız. Filtre debisi yüksek olacağından, lepistes besleyecekseniz akıntı olmayacak şekilde ayarlamanızı öneririm. Filtrasyon için ise yastık için kullanılan elyaflardan kullanıyorum, ucuz diye.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Dış filtre için farklı birkaç projem var, daha farklı birşeyler düşünüyorum.
2-3 ay bekleme şuan amacım bitkili bir akvaryum yapmak, balık en son aşama olacak.
Debi yüksek evet, üst tarafa verdim hem dalga yapsın istiyorum.
Elektrik masrafı aylık ortalama 30-40 TL hesaplamalarıma göre. https://aydinlatma.org/elektrik-tuketimi-hesaplama-araci.html şuradan hesapladım.
[QUOTE=xhan]
Hayirli olsun, adam edersiniz eger gercekten isteginiz varsa.
Konuyu takip edecegim :)[/QUOTE]
Teşekkürler, bakalım güzel şeyler düşünüyorum, spoiler olsun; patates yetiştireceğim akvaryumun üstünde. [:)))]
Yokluk İçinde Bir Maceaya Hazır Mısınız ?
Ölçüler: 100x40x50
Canlı Türleri: 5 Adet elma salyangoz
Bitki Türleri: YOK
Tankın Yaşı: 1 hafta (11.09.2024 ilk kurulum)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 - Işıklandırma yok
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu ve dere içerisinde bulduğum delikle taş.
Selamlar, iyi forumlar.
Yeniden akvaryumu aktif etmeye karar verdim ve sıfırdan başladım. Full bitkili akvaryum kurma gayretindeyim.
İlk işim dış filtre almak oldu, 2 hafta araştıdım, pazarlıklar yaptım, en sonunda EHEİM 2217 - 1000lt modelini ve yedek motoru ile gayet iyi fiyata aldım.
Sorunsuz ve sessiz olarak çalışmakta.
Daha sonra geçen yıl dereden topladığım kumu güzelce yıkadım, taban gelişi güzel serdim.
Daha sonra yine dere kenarında bulduğum içi oluklu, delikli gayet güzel bir taşı tam ortaya koydum.
11.09.2024 tarihi ile görüntü aşağıdaki gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241533561.jpg[/IMG]
Dış filtremizi vira bismillah dedik ve 24 saat sonra şu hale geldik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241535431.jpg[/IMG]
Dış filtremizde sadece aktif karbon süngür ve diğer süngürler bulunmakta.
Konu başlığında dediğim gibi yokluktan başlıyoruz, bu maceraya hepiniz davetlisiniz.
Aklımda deli projeler var ama zaman ve bütçe ile olacak işler. Bu sefer hic acele etmeyeceğim, belki balıkları (lepistes) 2-3 ay sonra atacağım.
16.09.2024 Tarihi ile itibaren son durum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241538231.jpg[/IMG]
5 Adet elma salyangoz aldım, bakteri kültürü oluşması için yardımcı olacaklardır.
Evet gözle görülür akvaryumda netlik almaya başladım ama hala tam istediğim netlik, berraklık değil. Olacak ama inanıyorum.
Sadece akvaryum içi değil, akvaryumun masası dahil işlemler yapacağım. Bu arada masayı tamanen kendim yapmıştım profilden. Suntaları çöpten sağdan soldan topladım. Üzerine folyo çektim.
Planlarımda sağ-sol tarafları kapatcağım ve alt kısımlara raf kapakları yapacağım.
Elimden geldiği kadar konuyu ve ilk mesajı güncellemeye gayret edeceğim.
Saygılarımla, görüşmek üzere [:iyi:]
[B]20.09.2024 -Güncellemesi:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
Dış filtrein hortumlarında emiş kısmını PVC boruya geçiş yaptım. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6049079[/URL] - bu link üzerinden adım adım anlatmaya çalıştım.
[B]01.11.2024 - Güncllenmesi[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2024-11-01 12:02:58[/EDIT]
Ölçüler: 100x40x50
Canlı Türleri: 5 Adet elma salyangoz
Bitki Türleri: YOK
Tankın Yaşı: 1 hafta (11.09.2024 ilk kurulum)
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2217 - Işıklandırma yok
Tasarım ve Dekorasyon: Dere kumu ve dere içerisinde bulduğum delikle taş.
Selamlar, iyi forumlar.
Yeniden akvaryumu aktif etmeye karar verdim ve sıfırdan başladım. Full bitkili akvaryum kurma gayretindeyim.
İlk işim dış filtre almak oldu, 2 hafta araştıdım, pazarlıklar yaptım, en sonunda EHEİM 2217 - 1000lt modelini ve yedek motoru ile gayet iyi fiyata aldım.
Sorunsuz ve sessiz olarak çalışmakta.
Daha sonra geçen yıl dereden topladığım kumu güzelce yıkadım, taban gelişi güzel serdim.
Daha sonra yine dere kenarında bulduğum içi oluklu, delikli gayet güzel bir taşı tam ortaya koydum.
11.09.2024 tarihi ile görüntü aşağıdaki gibiydi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241533561.jpg[/IMG]
Dış filtremizi vira bismillah dedik ve 24 saat sonra şu hale geldik.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241535431.jpg[/IMG]
Dış filtremizde sadece aktif karbon süngür ve diğer süngürler bulunmakta.
Konu başlığında dediğim gibi yokluktan başlıyoruz, bu maceraya hepiniz davetlisiniz.
Aklımda deli projeler var ama zaman ve bütçe ile olacak işler. Bu sefer hic acele etmeyeceğim, belki balıkları (lepistes) 2-3 ay sonra atacağım.
16.09.2024 Tarihi ile itibaren son durum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/170920241538231.jpg[/IMG]
5 Adet elma salyangoz aldım, bakteri kültürü oluşması için yardımcı olacaklardır.
Evet gözle görülür akvaryumda netlik almaya başladım ama hala tam istediğim netlik, berraklık değil. Olacak ama inanıyorum.
Sadece akvaryum içi değil, akvaryumun masası dahil işlemler yapacağım. Bu arada masayı tamanen kendim yapmıştım profilden. Suntaları çöpten sağdan soldan topladım. Üzerine folyo çektim.
Planlarımda sağ-sol tarafları kapatcağım ve alt kısımlara raf kapakları yapacağım.
Elimden geldiği kadar konuyu ve ilk mesajı güncellemeye gayret edeceğim.
Saygılarımla, görüşmek üzere [:iyi:]
[B]20.09.2024 -Güncellemesi:[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/200920241603341.jpg[/IMG]
Dış filtrein hortumlarında emiş kısmını PVC boruya geçiş yaptım. [URL]https://www.akvaryum.com/Forum/mesaja_git.asp?PID=6049079[/URL] - bu link üzerinden adım adım anlatmaya çalıştım.
[B]01.11.2024 - Güncllenmesi[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/011120241200281.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2024-11-01 12:02:58[/EDIT]
Ömerli Barajında Bulduğum Bitkiler ?
Arkadaşlar çoğu tuttu ama çıkardım çünkü görsel olarak beğenmedim.
Sadece 1 ve 3. bitki bıraktım. Özellikle 3. bitki çok iyi gelişim gösteriyor neredeyse 5 cm büyüdü.
Arkadaşlar çoğu tuttu ama çıkardım çünkü görsel olarak beğenmedim.
Sadece 1 ve 3. bitki bıraktım. Özellikle 3. bitki çok iyi gelişim gösteriyor neredeyse 5 cm büyüdü.
Ömerli Barajında Bulduğum Bitkiler ?
Arkadaşlar dün ömerli barajında birkaç bitki buldum, bunlar nedir acaba ? akvaryuma koydum bakalım ne olacak [:?]
[B]1. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105521.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105551.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105561.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105501.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]2. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108301.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108311.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108331.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]3. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110081.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110101.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]4. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111421.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111461.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]5. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113411.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113451.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2022-01-06 11:15:05[/EDIT]
Arkadaşlar dün ömerli barajında birkaç bitki buldum, bunlar nedir acaba ? akvaryuma koydum bakalım ne olacak [:?]
[B]1. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105521.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105531.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105551.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105561.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221105501.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]2. Bitki[/B]
[B]İlk önce köklerini temizledim[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108261.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108281.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108301.jpg[/IMG]
[B]Akvaryumdaki görüntüsü[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108311.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221108331.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]3. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110081.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221110101.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]4. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111421.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111441.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221111461.jpg[/IMG]
-------------------------------------------------------------
[B]5. Bitki[/B]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113411.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/87691/060120221113451.jpg[/IMG][EDIT]Kalyoncu,2022-01-06 11:15:05[/EDIT]
Mid-tech (dry Start Method) | Kurulum Ve Gelişim
Arka plan için bitki önerileri bekliyorum sizden.
Arka plan için bitki önerileri bekliyorum sizden.
Lepisteslerimin Türleri
3. fotodaki çok güzel [:iyi:]
3. fotodaki çok güzel [:iyi:]
Mid-tech (dry Start Method) | Kurulum Ve Gelişim
[QUOTE=Cem Altay]Elinize sağlık..
Yalnız karides ekleyeceğiniz tanka keşke kalsiyum karbonatlı kum kullanmasaydınız.[/QUOTE]
Evet, Ph değeri artacak olmasından dolayı sorun olabilir ama mid-tech kurulum yapıyorum.
Sitrik asit co2 olacak, bu sebepden suyun ph değeri düşecek. Bu düşecek ph değeri kalsiyum karbonatlı kum ile dengelemeyi düşündüm.
Toplam 3kg civarında var.
13 kg lav kırığı + 12 kg hagen zemin.
Akvaryum 200 lt toplam.
Bakalım hesap tutacak mı [:?]
[QUOTE=Cem Altay]Elinize sağlık..
Yalnız karides ekleyeceğiniz tanka keşke kalsiyum karbonatlı kum kullanmasaydınız.[/QUOTE]
Evet, Ph değeri artacak olmasından dolayı sorun olabilir ama mid-tech kurulum yapıyorum.
Sitrik asit co2 olacak, bu sebepden suyun ph değeri düşecek. Bu düşecek ph değeri kalsiyum karbonatlı kum ile dengelemeyi düşündüm.
Toplam 3kg civarında var.
13 kg lav kırığı + 12 kg hagen zemin.
Akvaryum 200 lt toplam.
Bakalım hesap tutacak mı [:?]
SON MESAJLAR
- 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
