ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagatay3474
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Kasım 2009 19:10
Son Ziyaret:
10 Ocak 2022 05:33
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cagatay ergul
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Derdim küçük stresi büyük :(.
Bana kalırsa plastik yavruluga koyun üst bölmeye anneyi koyun ek olarak üst bölmeye bolca rafya koyun hiçbir problem yaşamazsınız.
Burdan strese girer vs dıyen arkadaşlar var ama ben hiçbir problem yaşamadım evim yavru dolu,sayılamayacak kadar bu şekilde aldım butun yavruları.
Anneyi iyi besleyin sorun olmaz.
Bana kalırsa plastik yavruluga koyun üst bölmeye anneyi koyun ek olarak üst bölmeye bolca rafya koyun hiçbir problem yaşamazsınız.
Burdan strese girer vs dıyen arkadaşlar var ama ben hiçbir problem yaşamadım evim yavru dolu,sayılamayacak kadar bu şekilde aldım butun yavruları.
Anneyi iyi besleyin sorun olmaz.
lepistes
Yanlarında büyük boy yavrular varsa onlar kuyruklarına vuruyo olabilir,genetik bir sorunda olabilir yavrular ithalden gelmeyse.
Yanlarında büyük boy yavrular varsa onlar kuyruklarına vuruyo olabilir,genetik bir sorunda olabilir yavrular ithalden gelmeyse.
Yavru bakımı ve yemleri.
Bence yumurta sarısı muhabbetlerine girmeyin suyunuz berbat bir hal alabilir.
Artemia çıkartın derim eğer uğraşamıyorsanız pet shoplardan tetra doromin veya tetra sticks arayın acık mınık posetlerde kovadan bölme olarak bazıları satıyor,izmir yemi de arayın bulursanız alın.
Bu dediğim yemler toz halinde değil kendiniz ezerek toz haline getirerek verebilirsiniz.
Kuru yemde en hızlı buyuten proteınsel ıcerıklı yemlerdır bunlar.
Bence yumurta sarısı muhabbetlerine girmeyin suyunuz berbat bir hal alabilir.
Artemia çıkartın derim eğer uğraşamıyorsanız pet shoplardan tetra doromin veya tetra sticks arayın acık mınık posetlerde kovadan bölme olarak bazıları satıyor,izmir yemi de arayın bulursanız alın.
Bu dediğim yemler toz halinde değil kendiniz ezerek toz haline getirerek verebilirsiniz.
Kuru yemde en hızlı buyuten proteınsel ıcerıklı yemlerdır bunlar.
Sizce vermeli miyim ?
Neden böyle şeylerle uğraşıyprsunuz ki arkadaşlar,ver bitkisel bir pul yem olsun bitsin.
Protein içerikli beslemeyi ihmal etmeyin lepisteslerinizi,Unutmayın ki doğada larvalarla beslenen bir türdür.cagatay3474 2011-12-16 19:22:27
Neden böyle şeylerle uğraşıyprsunuz ki arkadaşlar,ver bitkisel bir pul yem olsun bitsin.
Protein içerikli beslemeyi ihmal etmeyin lepisteslerinizi,Unutmayın ki doğada larvalarla beslenen bir türdür.
resimdeki balığıma tapir diyorlar nasıl bir cistir
Merhabalar bu balık neetroplus nematopus isimli bir amerikan cikleti
Doğada iri amerikanların diyetinde bulunan bir tür arkadaşlar.
Çok güzel bir balık görüntü olarak, ağız kısmında da herhangi bir problem yok kendi formu bu
şekildedir.
İyi Günlerde besleyin.
Bu arada arkadaşlar tapir dediğiniz hayvan suyun içinde yaşayan bir hayvan değildir:)
Evrim geçirmemiş fil ve yaban domuzu arasında kalmış uzun bir burnu olan 4 ayaklı otçul bir hayvandır:)
Merhabalar bu balık neetroplus nematopus isimli bir amerikan cikleti
Doğada iri amerikanların diyetinde bulunan bir tür arkadaşlar.
Çok güzel bir balık görüntü olarak, ağız kısmında da herhangi bir problem yok kendi formu bu
şekildedir.
İyi Günlerde besleyin.
Bu arada arkadaşlar tapir dediğiniz hayvan suyun içinde yaşayan bir hayvan değildir:)
Evrim geçirmemiş fil ve yaban domuzu arasında kalmış uzun bir burnu olan 4 ayaklı otçul bir hayvandır:)
Bunu Neden Biz Yapamıyoruz ?
Bir gün bu tür olaya bende sahit oldum bir cocukla annesi gelmişti,akvaryumcuda genc birisydi,cocuk ve annesi dukkandan cıktıgında demedigimi bırakmadım o akvaryumcuya.
Bu tür seyler tamamen ticari ahlakla alakalı.
Dürüst olan kişi her meslekte tutunur bi sekilde,dürüst ol dürüstlüğünle utan demişler.
Ama emin ol öyle esnaf bozması insanlar gecici süreliğne iş yaparlar.
Artık akvaryumcular için bir sertifika muhabbeti oldugunu duydum ne derece dogru bilmiyorum.
Bu işi okumayı bilmeyen bi adam bile yapıyo bence yanlıs,egitimli kişiler yapmalı ve fiyatlara bir kota getirilmeli akvaryumcular dükkan vs ebatlarına bulundurdugu cesitlere göre sınıflandırılmalı,ve bunun sonucu olarak 1 e aldıgını belırlenen oranda fıyatlamalı.
Cunku soyle bırsey var:
Bir akvaryumcu var 1 e aldıgını 3 e satıyor.
Bir akvaryumcu var 1 e aldıgını 9 a satıyor.
E simdi bilmeyen ne yapsın??
Balıgın hasta kesin ilacı alacaksın o ilac 2 lırada olsa alacaksın 10 lırada olsa alacaksın
Hayvan gözünün önünde eriyor ve üzgünsün.
Bu tamamen kisinin akvaryum hobisine verdigi degerin bi takım kendini bilmez insanlar tarafından sömürülmesi oluyor ve birileri bunun önüne gecmeli hemde en yakın zamanda.
Sadece bu pazar için değil her pazar için.
Bir gün bu tür olaya bende sahit oldum bir cocukla annesi gelmişti,akvaryumcuda genc birisydi,cocuk ve annesi dukkandan cıktıgında demedigimi bırakmadım o akvaryumcuya.
Bu tür seyler tamamen ticari ahlakla alakalı.
Dürüst olan kişi her meslekte tutunur bi sekilde,dürüst ol dürüstlüğünle utan demişler.
Ama emin ol öyle esnaf bozması insanlar gecici süreliğne iş yaparlar.
Artık akvaryumcular için bir sertifika muhabbeti oldugunu duydum ne derece dogru bilmiyorum.
Bu işi okumayı bilmeyen bi adam bile yapıyo bence yanlıs,egitimli kişiler yapmalı ve fiyatlara bir kota getirilmeli akvaryumcular dükkan vs ebatlarına bulundurdugu cesitlere göre sınıflandırılmalı,ve bunun sonucu olarak 1 e aldıgını belırlenen oranda fıyatlamalı.
Cunku soyle bırsey var:
Bir akvaryumcu var 1 e aldıgını 3 e satıyor.
Bir akvaryumcu var 1 e aldıgını 9 a satıyor.
E simdi bilmeyen ne yapsın??
Balıgın hasta kesin ilacı alacaksın o ilac 2 lırada olsa alacaksın 10 lırada olsa alacaksın
Hayvan gözünün önünde eriyor ve üzgünsün.
Bu tamamen kisinin akvaryum hobisine verdigi degerin bi takım kendini bilmez insanlar tarafından sömürülmesi oluyor ve birileri bunun önüne gecmeli hemde en yakın zamanda.
Sadece bu pazar için değil her pazar için.
Bunu Neden Biz Yapamıyoruz ?
Gercekten arkadasım dedigin gibi yerli üretim akvaryumlarımız cok kaliteli bunun sebebide camda dünyada ilk ikinin içinde olmamız.
Fakat inanır mısınız ülkemizde popüler olan yerli akvaryum sirketleri daha sonra kaliteyi bozuyor ya işcisini cıkartıyor ve adını vermek istemedigim hepimizin bildigi bi yerli akvaryum markası Türkiye miz camın cenneti iken gidip rusyadan tansiyonlu cam alıp akvaryum yapıyor.
Yani bir standart yok aslında,cogu sey aniden bozuluyor
A maddesi üretiliyor ya ucuz işcilik ya da malzeme hilesiyle cok kötü hale gelebiliyor ve eskiden neydi bi aralar cok iyiydi dedirtebiliyor bizlere.
Fuat ücretlerine gelince asgari ücret ile 1 litre benzinin evimize gelen suyun telefonun vs vergilerini düsünürsek sanırım hepimize bedava olması gerekiyor hatta fuara gidene üzerine para bile verilmesi gerekiyor maalesef:)
cagatay3474 2010-02-06 22:39:14
Gercekten arkadasım dedigin gibi yerli üretim akvaryumlarımız cok kaliteli bunun sebebide camda dünyada ilk ikinin içinde olmamız.
Fakat inanır mısınız ülkemizde popüler olan yerli akvaryum sirketleri daha sonra kaliteyi bozuyor ya işcisini cıkartıyor ve adını vermek istemedigim hepimizin bildigi bi yerli akvaryum markası Türkiye miz camın cenneti iken gidip rusyadan tansiyonlu cam alıp akvaryum yapıyor.
Yani bir standart yok aslında,cogu sey aniden bozuluyor
A maddesi üretiliyor ya ucuz işcilik ya da malzeme hilesiyle cok kötü hale gelebiliyor ve eskiden neydi bi aralar cok iyiydi dedirtebiliyor bizlere.
Fuat ücretlerine gelince asgari ücret ile 1 litre benzinin evimize gelen suyun telefonun vs vergilerini düsünürsek sanırım hepimize bedava olması gerekiyor hatta fuara gidene üzerine para bile verilmesi gerekiyor maalesef:)
Bunu Neden Biz Yapamıyoruz ?
Bence burada Ülkemize laf atmak yanlıs diye düşünüyorum.
Tamamen insanlarımızın okuma alıskanlıgının olmaması ,evde olan bir akvaryumun bir bebege veya yetiskin bir insana faydası hakkında, suyunun evde yetıstırılen bitkilere vs faydaları hakkında bilgi sahibi olmaması diye düsünüyorum.
Ülkemizde bilgi bizden bir sekilde uzak tutuluyo bugun bazı ögretim kurumlarında bazı hocaların dersi gecistirip cıkmasından da bunu anlıyabiliriz kişisel fikrim bu.Neden böyle yaptıklarına gelince bilginin korkunc bi güç oldugunu onlarda biliyorlar.
Daha konusacagım cok sey var aslında,tek kalede mac yaparım ama rtuk saolsun burdada konusmalarımı kısıtlıyorum yoksa keser sözlerim
Düşünün koskoca istanbulda toplam 300.000 kişinin evinde vardır akvaryum
ve bu 300.000 kişinin en fazla 15.000 i bizim gibi derinlere inmeye calısır diye düşünüyorum bu da benim kişisel fikrim.
Sonuc olarak reklam yetersizliği giriş ücreti varsa belki onun etkisi vs diye dusunuyorum.
Gitmeliydik hepimiz gitmeliydik.
Ama bu sektörde samimiyet eksikligide görüyorum birileri bizlere korkunc paralara bi takım balıklar satıyor ornegın.
Melesa sadece bir örnek bugun frontoza denen balık 1 sene sonra ne kadar olacak??
Yunus daha yeni basladıgında ne kadardı sımdı yavrusunu almayanı dövüyorlar
Yani bizi birileri bi yere götürüyo yeni bi balık geliyo biz direk çullanıyoruz meraklı olmak güzel sey ama uyanıkta olmak lazım bazen degil her zaman.
Tamam farklı bir ürün veya canlı ama bi anda sarılıyoruz toplum olarak böyleyiz bence bu oyuna daha fazla gelmemeliyiz bi balıkmı satılıyo tanesı 300 lıra mı almayalım kalsın o akvaryumda bakalım kac ay daha 300 e satılacak ve Türkiye'ye satılmadıgı ıcın ne kadara gelecek??
Sonuc hepimizin bir sekilde birseyler paylastıgı ve bu hobinin derinlerine inen bu tarz ortamlarda belli bir strateji izlememiz
Umarım sizde bana hak verirsiniz bu dusuncelerimde
cagatay3474 2010-02-06 03:03:22
Bence burada Ülkemize laf atmak yanlıs diye düşünüyorum.
Tamamen insanlarımızın okuma alıskanlıgının olmaması ,evde olan bir akvaryumun bir bebege veya yetiskin bir insana faydası hakkında, suyunun evde yetıstırılen bitkilere vs faydaları hakkında bilgi sahibi olmaması diye düsünüyorum.
Ülkemizde bilgi bizden bir sekilde uzak tutuluyo bugun bazı ögretim kurumlarında bazı hocaların dersi gecistirip cıkmasından da bunu anlıyabiliriz kişisel fikrim bu.Neden böyle yaptıklarına gelince bilginin korkunc bi güç oldugunu onlarda biliyorlar.
Daha konusacagım cok sey var aslında,tek kalede mac yaparım ama rtuk saolsun burdada konusmalarımı kısıtlıyorum yoksa keser sözlerim
Düşünün koskoca istanbulda toplam 300.000 kişinin evinde vardır akvaryum
ve bu 300.000 kişinin en fazla 15.000 i bizim gibi derinlere inmeye calısır diye düşünüyorum bu da benim kişisel fikrim.
Sonuc olarak reklam yetersizliği giriş ücreti varsa belki onun etkisi vs diye dusunuyorum.
Gitmeliydik hepimiz gitmeliydik.
Ama bu sektörde samimiyet eksikligide görüyorum birileri bizlere korkunc paralara bi takım balıklar satıyor ornegın.
Melesa sadece bir örnek bugun frontoza denen balık 1 sene sonra ne kadar olacak??
Yunus daha yeni basladıgında ne kadardı sımdı yavrusunu almayanı dövüyorlar
Yani bizi birileri bi yere götürüyo yeni bi balık geliyo biz direk çullanıyoruz meraklı olmak güzel sey ama uyanıkta olmak lazım bazen degil her zaman.
Tamam farklı bir ürün veya canlı ama bi anda sarılıyoruz toplum olarak böyleyiz bence bu oyuna daha fazla gelmemeliyiz bi balıkmı satılıyo tanesı 300 lıra mı almayalım kalsın o akvaryumda bakalım kac ay daha 300 e satılacak ve Türkiye'ye satılmadıgı ıcın ne kadara gelecek??
Sonuc hepimizin bir sekilde birseyler paylastıgı ve bu hobinin derinlerine inen bu tarz ortamlarda belli bir strateji izlememiz
Umarım sizde bana hak verirsiniz bu dusuncelerimde
Balon Ramirezi
Bence genetigiyle oynandıgı icin yanı balon oldugu ıcın yavruları cok zor buyuyebılır ve buyuk ıhtımalde boyle olacaktır tahmınımce.
Bence genetigiyle oynandıgı icin yanı balon oldugu ıcın yavruları cok zor buyuyebılır ve buyuk ıhtımalde boyle olacaktır tahmınımce.
Çok ilginç Bir Canlı
Benim akvaryumumda da vardı o tur bı bocek, sefaf grı tonlarında garıp bı hayvan hic almadım akvaryumdan baya bı yasadı 3 4 ay ama en son dıp cekımı esnasında hortumdan tuvalete yol alırken gördüm kendisini ve gitti.
Bance sızın cıkatmanız ıyı olmus cunku suda yasayan bır bocek ve yavruları cok guzel avlayabılır.
Benim akvaryumumda da vardı o tur bı bocek, sefaf grı tonlarında garıp bı hayvan hic almadım akvaryumdan baya bı yasadı 3 4 ay ama en son dıp cekımı esnasında hortumdan tuvalete yol alırken gördüm kendisini ve gitti.
Bance sızın cıkatmanız ıyı olmus cunku suda yasayan bır bocek ve yavruları cok guzel avlayabılır.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
