ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OrHaN038
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Eylül 2009 23:25
Son Ziyaret:
25 Kasım 2023 19:38
Toplam Mesaj:
80 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ORHAN ŞAHAN
Doğum Tarihi:
28 Aralık 1991
Yaş:
34
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img]https://www.akvaryum.com/Forum/imzalar/79767.jpg[/img] 55*50*50h yeniden bitkili
SON 10 MESAJI
Abartıyor Muyuz?
[QUOTE=mka1923]Yeni bir hobici olarak hislerime tercüman oldunuz . Bu konuyu açtığınız için teşekkürler .
Yıllar önce konuştuğum mali müşavirler vardı . Mezun oldum . Gezerken her gördüğüm muhasebe bürosuna uğradım ve mali müşavir olmak istiyorum . Nasıl bir meslek , sınavı zor mu ? gibi sorular yönelttim . Allah sizi inandırsın bir tanesi de " çalışırsan kazanırsın , iyi meslektir " demedi .
Sonra kaydımı yaptırdım ve sınavı çok şükür ilk girişte kazandım . Sadece hayal ettim , çok istedim ve çalıştım .
Alakasız gelebilir ama genel olarak anlatmak istedim bu durumu . Ülkemizde maalesef insanların heveslerini daha hayal aşamasındayken yıkmak gibi bir olgu var . Bundan da sanki zevk alan cok büyük bir kitle var . Ben de yeni kurulum yaptım . Çok faydalı şeyler öğrendiğim gibi , gülüp geçtiğim çok yorum oldu . Bazılarına göre bitkili akvaryumda başarılı olmak için ; akvaryum hobisi doğduğu günden itibaren hangi ürün piyasaya çıktı ise hepsini almamız gerekiyor . 100 kusursuz bir nottur ama 70 de iyidir duruma göre . Ama hayalini anlatan herkese , 100 puan almazsan olmaz deniyor .
Adına akvaryum denen içi su dolu bir cam var elimizde . Buna uygun bitkiler . Ve bunların yaşamını doğru şekilde sürdürmesi gereken TEMEL şeyler . Tabiki bilgi , sabır ve emek gerekiyor . Belli şartları sağlamazsanız başarısız olursunuz . Hayatta herşey böyledir . Örneğin testler olmadan da akvaryumda başarılı olunabilir . Olsa iyi olur . Ama olmazsa hiç kimse başarısız olunacagini kanıtlayamaz .
Çok uzun oldu belki sıkıcı oldu belki ne biliyorsun da bu kadar konuştun be insan diye söylenen ve düşünenler olabilir . Her görüşe saygım var .
Ama şu bir gerçek ; toprakta değilde suda bitki yetiştiriyoruz . Kesinlikle atomu parçalamıyoruz .
Bu konuyu açtığınız için tekrardan sonsuz teşekkürler . Hayatta istesekte yapamayacağımız şeyler var elbet . Ama bir çoğunu yapabiliriz . Ve her zaman tüm şartları sağlamız gerekmez . Sadece temel kavramları uygulamakta yeterli olabilir .
Saygılar, selamlar . [/QUOTE][QUOTE=mka1923]Yeni bir hobici olarak hislerime tercüman oldunuz . Bu konuyu açtığınız için teşekkürler .
Yıllar önce konuştuğum mali müşavirler vardı . Mezun oldum . Gezerken her gördüğüm muhasebe bürosuna uğradım ve mali müşavir olmak istiyorum . Nasıl bir meslek , sınavı zor mu ? gibi sorular yönelttim . Allah sizi inandırsın bir tanesi de " çalışırsan kazanırsın , iyi meslektir " demedi .
Sonra kaydımı yaptırdım ve sınavı çok şükür ilk girişte kazandım . Sadece hayal ettim , çok istedim ve çalıştım .
Alakasız gelebilir ama genel olarak anlatmak istedim bu durumu . Ülkemizde maalesef insanların heveslerini daha hayal aşamasındayken yıkmak gibi bir olgu var . Bundan da sanki zevk alan cok büyük bir kitle var . Ben de yeni kurulum yaptım . Çok faydalı şeyler öğrendiğim gibi , gülüp geçtiğim çok yorum oldu . Bazılarına göre bitkili akvaryumda başarılı olmak için ; akvaryum hobisi doğduğu günden itibaren hangi ürün piyasaya çıktı ise hepsini almamız gerekiyor . 100 kusursuz bir nottur ama 70 de iyidir duruma göre . Ama hayalini anlatan herkese , 100 puan almazsan olmaz deniyor .
Adına akvaryum denen içi su dolu bir cam var elimizde . Buna uygun bitkiler . Ve bunların yaşamını doğru şekilde sürdürmesi gereken TEMEL şeyler . Tabiki bilgi , sabır ve emek gerekiyor . Belli şartları sağlamazsanız başarısız olursunuz . Hayatta herşey böyledir . Örneğin testler olmadan da akvaryumda başarılı olunabilir . Olsa iyi olur . Ama olmazsa hiç kimse başarısız olunacagini kanıtlayamaz .
Çok uzun oldu belki sıkıcı oldu belki ne biliyorsun da bu kadar konuştun be insan diye söylenen ve düşünenler olabilir . Her görüşe saygım var .
Ama şu bir gerçek ; toprakta değilde suda bitki yetiştiriyoruz . Kesinlikle atomu parçalamıyoruz .
Bu konuyu açtığınız için tekrardan sonsuz teşekkürler . Hayatta istesekte yapamayacağımız şeyler var elbet . Ama bir çoğunu yapabiliriz . Ve her zaman tüm şartları sağlamız gerekmez . Sadece temel kavramları uygulamakta yeterli olabilir .
Saygılar, selamlar . [/QUOTE]
Hocam sizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum yorumun tanamını okudum tamamen benim içimden geçirdiğim duyguları biraz da törpüleyerek yazmışsınız en çok da '' atomu parçalamıyoruz'' yorumu tam yerine oturmuş elinize yüreğinize sağlık.. Saygılar..
[QUOTE=mka1923]Yeni bir hobici olarak hislerime tercüman oldunuz . Bu konuyu açtığınız için teşekkürler .
Yıllar önce konuştuğum mali müşavirler vardı . Mezun oldum . Gezerken her gördüğüm muhasebe bürosuna uğradım ve mali müşavir olmak istiyorum . Nasıl bir meslek , sınavı zor mu ? gibi sorular yönelttim . Allah sizi inandırsın bir tanesi de " çalışırsan kazanırsın , iyi meslektir " demedi .
Sonra kaydımı yaptırdım ve sınavı çok şükür ilk girişte kazandım . Sadece hayal ettim , çok istedim ve çalıştım .
Alakasız gelebilir ama genel olarak anlatmak istedim bu durumu . Ülkemizde maalesef insanların heveslerini daha hayal aşamasındayken yıkmak gibi bir olgu var . Bundan da sanki zevk alan cok büyük bir kitle var . Ben de yeni kurulum yaptım . Çok faydalı şeyler öğrendiğim gibi , gülüp geçtiğim çok yorum oldu . Bazılarına göre bitkili akvaryumda başarılı olmak için ; akvaryum hobisi doğduğu günden itibaren hangi ürün piyasaya çıktı ise hepsini almamız gerekiyor . 100 kusursuz bir nottur ama 70 de iyidir duruma göre . Ama hayalini anlatan herkese , 100 puan almazsan olmaz deniyor .
Adına akvaryum denen içi su dolu bir cam var elimizde . Buna uygun bitkiler . Ve bunların yaşamını doğru şekilde sürdürmesi gereken TEMEL şeyler . Tabiki bilgi , sabır ve emek gerekiyor . Belli şartları sağlamazsanız başarısız olursunuz . Hayatta herşey böyledir . Örneğin testler olmadan da akvaryumda başarılı olunabilir . Olsa iyi olur . Ama olmazsa hiç kimse başarısız olunacagini kanıtlayamaz .
Çok uzun oldu belki sıkıcı oldu belki ne biliyorsun da bu kadar konuştun be insan diye söylenen ve düşünenler olabilir . Her görüşe saygım var .
Ama şu bir gerçek ; toprakta değilde suda bitki yetiştiriyoruz . Kesinlikle atomu parçalamıyoruz .
Bu konuyu açtığınız için tekrardan sonsuz teşekkürler . Hayatta istesekte yapamayacağımız şeyler var elbet . Ama bir çoğunu yapabiliriz . Ve her zaman tüm şartları sağlamız gerekmez . Sadece temel kavramları uygulamakta yeterli olabilir .
Saygılar, selamlar . [/QUOTE][QUOTE=mka1923]Yeni bir hobici olarak hislerime tercüman oldunuz . Bu konuyu açtığınız için teşekkürler .
Yıllar önce konuştuğum mali müşavirler vardı . Mezun oldum . Gezerken her gördüğüm muhasebe bürosuna uğradım ve mali müşavir olmak istiyorum . Nasıl bir meslek , sınavı zor mu ? gibi sorular yönelttim . Allah sizi inandırsın bir tanesi de " çalışırsan kazanırsın , iyi meslektir " demedi .
Sonra kaydımı yaptırdım ve sınavı çok şükür ilk girişte kazandım . Sadece hayal ettim , çok istedim ve çalıştım .
Alakasız gelebilir ama genel olarak anlatmak istedim bu durumu . Ülkemizde maalesef insanların heveslerini daha hayal aşamasındayken yıkmak gibi bir olgu var . Bundan da sanki zevk alan cok büyük bir kitle var . Ben de yeni kurulum yaptım . Çok faydalı şeyler öğrendiğim gibi , gülüp geçtiğim çok yorum oldu . Bazılarına göre bitkili akvaryumda başarılı olmak için ; akvaryum hobisi doğduğu günden itibaren hangi ürün piyasaya çıktı ise hepsini almamız gerekiyor . 100 kusursuz bir nottur ama 70 de iyidir duruma göre . Ama hayalini anlatan herkese , 100 puan almazsan olmaz deniyor .
Adına akvaryum denen içi su dolu bir cam var elimizde . Buna uygun bitkiler . Ve bunların yaşamını doğru şekilde sürdürmesi gereken TEMEL şeyler . Tabiki bilgi , sabır ve emek gerekiyor . Belli şartları sağlamazsanız başarısız olursunuz . Hayatta herşey böyledir . Örneğin testler olmadan da akvaryumda başarılı olunabilir . Olsa iyi olur . Ama olmazsa hiç kimse başarısız olunacagini kanıtlayamaz .
Çok uzun oldu belki sıkıcı oldu belki ne biliyorsun da bu kadar konuştun be insan diye söylenen ve düşünenler olabilir . Her görüşe saygım var .
Ama şu bir gerçek ; toprakta değilde suda bitki yetiştiriyoruz . Kesinlikle atomu parçalamıyoruz .
Bu konuyu açtığınız için tekrardan sonsuz teşekkürler . Hayatta istesekte yapamayacağımız şeyler var elbet . Ama bir çoğunu yapabiliriz . Ve her zaman tüm şartları sağlamız gerekmez . Sadece temel kavramları uygulamakta yeterli olabilir .
Saygılar, selamlar . [/QUOTE]
Hocam sizi saygı ve sevgi ile selamlıyorum yorumun tanamını okudum tamamen benim içimden geçirdiğim duyguları biraz da törpüleyerek yazmışsınız en çok da '' atomu parçalamıyoruz'' yorumu tam yerine oturmuş elinize yüreğinize sağlık.. Saygılar..
Bitkilerin Ekimi
Güzel bi kurulum olmuş zamanla budama vs. Yaptıkça yer değişimi olur ama kum hoşuma gitti kumun adı nedir
Güzel bi kurulum olmuş zamanla budama vs. Yaptıkça yer değişimi olur ama kum hoşuma gitti kumun adı nedir
Bitkili İçin Dekor Tavsiyesi
S a arkadaşlar herkese sağlıklı hobiler, ben 2 ay kadar önce bitkili bi akvaryum kurdum ama bu tank beni tatmin etmedi sizlerden ricam resimlerini yükleyeceğim akvaryuma dekor olarak nasıl şeyler yapabiliriz lütfen bu kardeşinize yatdımcı olun [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79767/IMG_20160124_181833.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79767/IMG_20160124_181816.jpg[/IMG][EDIT]OrHaN038,2016-01-29 21:37:36[/EDIT]
S a arkadaşlar herkese sağlıklı hobiler, ben 2 ay kadar önce bitkili bi akvaryum kurdum ama bu tank beni tatmin etmedi sizlerden ricam resimlerini yükleyeceğim akvaryuma dekor olarak nasıl şeyler yapabiliriz lütfen bu kardeşinize yatdımcı olun [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79767/IMG_20160124_181833.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/79767/IMG_20160124_181816.jpg[/IMG][EDIT]OrHaN038,2016-01-29 21:37:36[/EDIT]
Emers Bitki
Sa ben nacizane peynir kapları varya şeffaf olanardan onlara parvula, marselia hirşuta, zeytin bacoba monieri, bacoba carolina diktim 1 hafta oldu henüz bi gelişme olmadı fakat gelişecek bitkilerde bana göre parvula ve hirşuta diğerlerinden emin değilim
Sa ben nacizane peynir kapları varya şeffaf olanardan onlara parvula, marselia hirşuta, zeytin bacoba monieri, bacoba carolina diktim 1 hafta oldu henüz bi gelişme olmadı fakat gelişecek bitkilerde bana göre parvula ve hirşuta diğerlerinden emin değilim
Gebzeden Bedava Bitki (bitmiştir)
Hocam kayseriye Gönderebilirmisiniz
Hocam kayseriye Gönderebilirmisiniz
Bitkiler Nasıl Uzayacak Arkadaşlar..
[QUOTE=veisveis]CATA CT 4510 20w/1mt daha ilave ederseniz işinizi görür.[/QUOTE]
Hocam bu şetit led mi 3 çipli olanlardan
[QUOTE=veisveis]CATA CT 4510 20w/1mt daha ilave ederseniz işinizi görür.[/QUOTE]
Hocam bu şetit led mi 3 çipli olanlardan
Bitkiler Nasıl Uzayacak Arkadaşlar..
[QUOTE=veisveis]Sorun kesinlikle ışık o zaman. 240 litre için 64 w düşün bir aydınlatma. Litre başına 0,5 w uygun sizin bitkilere yada ilerde taban bitkisi yaparım derseniz 0,75 w veya 1 w deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Banada aydınlatma gibi geliyo hocam şu anda power led sistemini araştırıyorum elimden biraz iş gelir yapmaya çalışacağım inşallah ama kaç adet led koymalıyım onda kararsız kaldım
[QUOTE=senior]Akvaryum ölçüsünde 60h bazı bitkiler için sıkıntılı olabılır dıye dusunuyorum Konu ıle ılgılı bılgıye tam vakıf degılım ama bıtkılı akvaryumlarda yukseklığın fazla olması bazen sıkıntılı olabılır dıye yazan arkadaslar var..[/QUOTE]
60h banada biraz yüksel gelsi hocam ama arayış içindeyim eni geniş yüksekliği 50 yi geçmeyecek uygun yollu bi akvaryum bulursam hemen değiştireceğim
[QUOTE=veisveis]Sorun kesinlikle ışık o zaman. 240 litre için 64 w düşün bir aydınlatma. Litre başına 0,5 w uygun sizin bitkilere yada ilerde taban bitkisi yaparım derseniz 0,75 w veya 1 w deneyebilirsiniz.[/QUOTE]
Banada aydınlatma gibi geliyo hocam şu anda power led sistemini araştırıyorum elimden biraz iş gelir yapmaya çalışacağım inşallah ama kaç adet led koymalıyım onda kararsız kaldım
[QUOTE=senior]Akvaryum ölçüsünde 60h bazı bitkiler için sıkıntılı olabılır dıye dusunuyorum Konu ıle ılgılı bılgıye tam vakıf degılım ama bıtkılı akvaryumlarda yukseklığın fazla olması bazen sıkıntılı olabılır dıye yazan arkadaslar var..[/QUOTE]
60h banada biraz yüksel gelsi hocam ama arayış içindeyim eni geniş yüksekliği 50 yi geçmeyecek uygun yollu bi akvaryum bulursam hemen değiştireceğim
Bitkiler Nasıl Uzayacak Arkadaşlar..
[QUOTE=veisveis]Bir ayda bitki gelişmesi gerekir. Bence ışık yetersiz kalıyor. Gübre var mıdır ? Benim taban yaklaşık 1 cm gübre, 4 cm manado bitki kumu. Artı düzenli sıvı gübre.
Kendimden örneklim,
İlk Kurulum / 7 Haziran 2015
[IMG]http://i.hizliresim.com/MLl0J9.jpg[/IMG]
20 gün sonra
[IMG]http://i.hizliresim.com/gZLqOQ.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Maşallah akvaryumunuz çok güzel benim akvaryum un tabanı en altta hagen ve lav kırığı var üstünde sineklik ve sadece lav kırığı var hocam üst katmanın altındada tunç sönmezoğlundan alınma misket gübre var ayrıca sıvı gübre kullanıyorum
[QUOTE=veisveis]Bir ayda bitki gelişmesi gerekir. Bence ışık yetersiz kalıyor. Gübre var mıdır ? Benim taban yaklaşık 1 cm gübre, 4 cm manado bitki kumu. Artı düzenli sıvı gübre.
Kendimden örneklim,
İlk Kurulum / 7 Haziran 2015
[IMG]http://i.hizliresim.com/MLl0J9.jpg[/IMG]
20 gün sonra
[IMG]http://i.hizliresim.com/gZLqOQ.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Maşallah akvaryumunuz çok güzel benim akvaryum un tabanı en altta hagen ve lav kırığı var üstünde sineklik ve sadece lav kırığı var hocam üst katmanın altındada tunç sönmezoğlundan alınma misket gübre var ayrıca sıvı gübre kullanıyorum
Bitkiler Nasıl Uzayacak Arkadaşlar..
[QUOTE=veisveis]Işık akvaryum litresinin yarısı kadar ışık verirsen, Co2 ile beraber çok çabuk uzarlar. [/QUOTE]
Şu anda 64w ışık var ve mayalı sistem co2 veriyorum
[QUOTE=çelebi]Ne zaman diktiniz? Akvaryuma alıştılar mı?[/QUOTE]
Aşağı yukarı 1 ay kadar oldu bitkileri dikeli
[QUOTE=veisveis]Işık akvaryum litresinin yarısı kadar ışık verirsen, Co2 ile beraber çok çabuk uzarlar. [/QUOTE]
Şu anda 64w ışık var ve mayalı sistem co2 veriyorum
[QUOTE=çelebi]Ne zaman diktiniz? Akvaryuma alıştılar mı?[/QUOTE]
Aşağı yukarı 1 ay kadar oldu bitkileri dikeli
Bitkiler Nasıl Uzayacak Arkadaşlar..
Arkadaşlar bu konuda yardım edecek yardımsever yokmu yahu
Arkadaşlar bu konuda yardım edecek yardımsever yokmu yahu
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
