ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mikropsi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Temmuz 2009 07:19
Son Ziyaret:
14 Mayıs 2010 12:12
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğuşcan Ahiboz
Doğum Tarihi:
30 Temmuz 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
i.ü. maden mühendisliği
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Anubias Çicek Açıyor Galiba
Türünü tam bilmediğim rizomlu bitkim sık sık yaprak çıkartıyordu.Yapraktan görünümü biraz daha değişik bir uzantısı oluştu.2 hafta yaprak açılmayınca yaprak olmadığına kanaat getirdim.Bugün eve gelince şu şekilde gördüm.Çicek açıyor olabilir mi?
Türünü tam bilmediğim rizomlu bitkim sık sık yaprak çıkartıyordu.Yapraktan görünümü biraz daha değişik bir uzantısı oluştu.2 hafta yaprak açılmayınca yaprak olmadığına kanaat getirdim.Bugün eve gelince şu şekilde gördüm.Çicek açıyor olabilir mi?
amerikan akvaryuma bambu bitkisi
Nitrat sorununu yok etmek için daha önce denemek istemiştim fakat suyu kaltesizleştirmesinden korkmuştum. Akvaryumda başka bitkiler varsa gelişimini olumsuz etkileyebilir. Tam olarak hatırlamıyorum ama forumda bir konuda görmüştüm. Bi vidyo paylaşmışlardı. Akvaryumun suyu bir sistemle kovaya doluyor kovanın içinde bir suru bambu vardı ve su kovadan akvaryum geri gidiyordu. Böyle bir filtrasyon yapıyorlardı. Eğer amacınız nitratı tüketsin diye ise bence gerek yok onun yerine bir kaç nilüfer bitkisi veya su marulu koymak daha iyi. Ama farklı bir şey denemek veya dekorasyon açısında yapıyorsanız forumda biraz daha araştırma yapıp deneyebilirsiniz. .
Nitrat sorununu yok etmek için daha önce denemek istemiştim fakat suyu kaltesizleştirmesinden korkmuştum. Akvaryumda başka bitkiler varsa gelişimini olumsuz etkileyebilir. Tam olarak hatırlamıyorum ama forumda bir konuda görmüştüm. Bi vidyo paylaşmışlardı. Akvaryumun suyu bir sistemle kovaya doluyor kovanın içinde bir suru bambu vardı ve su kovadan akvaryum geri gidiyordu. Böyle bir filtrasyon yapıyorlardı. Eğer amacınız nitratı tüketsin diye ise bence gerek yok onun yerine bir kaç nilüfer bitkisi veya su marulu koymak daha iyi. Ama farklı bir şey denemek veya dekorasyon açısında yapıyorsanız forumda biraz daha araştırma yapıp deneyebilirsiniz. .
Tulumba Suyu
Şanslısınız.Umarım sorunsuz beslersiniz valiferalarınızı:)
Şanslısınız.Umarım sorunsuz beslersiniz valiferalarınızı:)
Tulumba Suyu
[quote=reccina]doğuşcan bey çeşmelerden içtiğimiz su'da dediğiniz kirlenmelere maruz kalmış olabilir ayrıca içinde klor'da bulunur, size söylediklerinizde haksızsınız demiyorum.
benim asıl öğrenmek istediğim doğal el değmemiş bir su'mu? yoksa yine doğal ve işlenmiş bir su'mu?
sizinde bu yönde bir imkanınız olsa hangini kullanırdınız?
[/quote]
İçtiğimiz suyun kirlenmelere maruz kalmış olması doğal tabi ama musluk suları yer altında çıkmış olsa dahi belediyelerin tessislerinde arıtılıyor. Ben işlenmiş suyu tercih ederim. İşlenmemiş su biraz kara kutu gibi. Her an değerleri değişebilir. Misal fay aktivetesinin yoğun olduğu dönemlerde kaynak sularında bulanma hatta suda çözünmüş gazlarda olabilir. Belki uç bir örnek oldu ama olabilir. Forumda o bölgede yaşayan arkadaşların görüşleri önemli. Sorunsuz bir şekilde bakıyorlarsa sizde deneyebilirsiniz. Neticeye gelirsek sahsen besleyeceğim balık türüne bağlı olarak klordan arındırılmış işlenmiş suyu tercih ederim.
özkoçak 2010-01-08 17:37:43
[quote=reccina]doğuşcan bey çeşmelerden içtiğimiz su'da dediğiniz kirlenmelere maruz kalmış olabilir ayrıca içinde klor'da bulunur, size söylediklerinizde haksızsınız demiyorum.
benim asıl öğrenmek istediğim doğal el değmemiş bir su'mu? yoksa yine doğal ve işlenmiş bir su'mu?
sizinde bu yönde bir imkanınız olsa hangini kullanırdınız?
[/quote]
İçtiğimiz suyun kirlenmelere maruz kalmış olması doğal tabi ama musluk suları yer altında çıkmış olsa dahi belediyelerin tessislerinde arıtılıyor. Ben işlenmiş suyu tercih ederim. İşlenmemiş su biraz kara kutu gibi. Her an değerleri değişebilir. Misal fay aktivetesinin yoğun olduğu dönemlerde kaynak sularında bulanma hatta suda çözünmüş gazlarda olabilir. Belki uç bir örnek oldu ama olabilir. Forumda o bölgede yaşayan arkadaşların görüşleri önemli. Sorunsuz bir şekilde bakıyorlarsa sizde deneyebilirsiniz. Neticeye gelirsek sahsen besleyeceğim balık türüne bağlı olarak klordan arındırılmış işlenmiş suyu tercih ederim.
Tulumba Suyu
Haklısınız toprak iyi bir temizleyicidir. Fakat toprak kirliliği dediğimiz bir olay var. Toprak bazı maddeleri absorbe edebilir ama bir noktaya kadar. Yer altı suları her zaman birbirine karışır çünkü tek bir yoldan bularak birikmez. Örneğin düzce-sakarya kesimi yer altı suları bakımından zengindir. Sondajla kolaylıkla su çıkartılabilir. (yanlışım varsa düzeltin). Örneğin orada 10 kilometre karelik bir alan düşünelim. Yer altı suyu insan eliyle yada doğal yollarla bu 10 kilometre karelik alandan bir noktadan yeryüzüne çıkabilir. Aynı şekilde herhangi bir noktadanda beslenebilir. Belki duymuşsunuzdur. Bahçeleri kuyu suyu ile sulanan sitelerde kaynaktan uzak olsa bile binalarda kayma yer şekillerin çökme olabilir bir zaman sonra. Yer altı suları geniş alanlara yayılabilirler. O nedenledirki piller gibi atıklar özel yöntemlerle imhası,depolanması gerekir. Çünkü yer yüzü suları birleşerek yer altı sularını beslerler. Anlizi yapılmamış veya şöyle diyeyim bağımsız bir kurum tarafından analizi gerçekleştirilmemiş suyu tüketmeyin. Ayrıca ülkemizin yer altı suları çok sert olur. Önemli olan balığın suda yaşaması değil sağlıklı yaşaması. Örneğin bolivian ram'i musluk suyunda yaşatmanız mümkün ama rengiyle davranışıyla gerçek bir bolivian ram olamaz. Fakat malawi ve tanganyika balıları için musluk suyundan daha iyi bir seçimdir(kullanıma uygunsa eğer). Aynı şekilde valifera hafif bazik ve sert sularda yaşıyor. Yaşamını devam ettirmesinden bir sorun olmaz. Musluk suyunu bir hafta dinlendiriseniz büyük ölçüde klorunu giderirsiniz. Kuyu suyunuda dinlendirmeniz gerekir. Ayrıca kuyu suyu bir depoda birikiyorsa o depoda bakteri ve mikro canlıların olması muhtemel.mikropsi 2010-01-06 17:43:47
Haklısınız toprak iyi bir temizleyicidir. Fakat toprak kirliliği dediğimiz bir olay var. Toprak bazı maddeleri absorbe edebilir ama bir noktaya kadar. Yer altı suları her zaman birbirine karışır çünkü tek bir yoldan bularak birikmez. Örneğin düzce-sakarya kesimi yer altı suları bakımından zengindir. Sondajla kolaylıkla su çıkartılabilir. (yanlışım varsa düzeltin). Örneğin orada 10 kilometre karelik bir alan düşünelim. Yer altı suyu insan eliyle yada doğal yollarla bu 10 kilometre karelik alandan bir noktadan yeryüzüne çıkabilir. Aynı şekilde herhangi bir noktadanda beslenebilir. Belki duymuşsunuzdur. Bahçeleri kuyu suyu ile sulanan sitelerde kaynaktan uzak olsa bile binalarda kayma yer şekillerin çökme olabilir bir zaman sonra. Yer altı suları geniş alanlara yayılabilirler. O nedenledirki piller gibi atıklar özel yöntemlerle imhası,depolanması gerekir. Çünkü yer yüzü suları birleşerek yer altı sularını beslerler. Anlizi yapılmamış veya şöyle diyeyim bağımsız bir kurum tarafından analizi gerçekleştirilmemiş suyu tüketmeyin. Ayrıca ülkemizin yer altı suları çok sert olur. Önemli olan balığın suda yaşaması değil sağlıklı yaşaması. Örneğin bolivian ram'i musluk suyunda yaşatmanız mümkün ama rengiyle davranışıyla gerçek bir bolivian ram olamaz. Fakat malawi ve tanganyika balıları için musluk suyundan daha iyi bir seçimdir(kullanıma uygunsa eğer). Aynı şekilde valifera hafif bazik ve sert sularda yaşıyor. Yaşamını devam ettirmesinden bir sorun olmaz. Musluk suyunu bir hafta dinlendiriseniz büyük ölçüde klorunu giderirsiniz. Kuyu suyunuda dinlendirmeniz gerekir. Ayrıca kuyu suyu bir depoda birikiyorsa o depoda bakteri ve mikro canlıların olması muhtemel.
Tulumba Suyu
Kuyu suyu içilse dahi şehirlerde çöplere karışan pillerden,kimyasal atıklardan yer altı sularına büyük miktarda ağır metaller ve kimyasal maddeler karışır.Bunun gerçekleşmesi için hemen yanı başında bu atıkların kaynağı olmasıda şart değil.Köyler ve sanayini çok gelişmediği yerlerde kuyu suyunun tüketilmesi kullanılması pek sakıncalı olmasada,şehirlerde analizi yapılmamış sulara gözü kapalı güvenmemek gerek diye düşünüyorum
mikropsi 2010-01-06 14:35:41
Kuyu suyu içilse dahi şehirlerde çöplere karışan pillerden,kimyasal atıklardan yer altı sularına büyük miktarda ağır metaller ve kimyasal maddeler karışır.Bunun gerçekleşmesi için hemen yanı başında bu atıkların kaynağı olmasıda şart değil.Köyler ve sanayini çok gelişmediği yerlerde kuyu suyunun tüketilmesi kullanılması pek sakıncalı olmasada,şehirlerde analizi yapılmamış sulara gözü kapalı güvenmemek gerek diye düşünüyorum
Akvayumun camındaki yosunlanma ve taşlarda sarılık
Fazla yemlemeden dolayı olabilir eğer akvaryumunuzda yosun ve fazla yemleri tüketen canlı yoksa. Balıkların durguluğu fazla yemleri tüketen canlı olmamasına bağlı olarak su değerlerinin çabuk bozulmasında dolayı olabilir. Bu canlıları hiç beslemiş olsamda sert ve ph değeri yüksek sulardan hoşlandıklarını biliyorum.Eğer bu değerleri sağlayamadıysanız durgunluk bundan da olabilir.mikropsi 2010-01-06 00:50:40
Fazla yemlemeden dolayı olabilir eğer akvaryumunuzda yosun ve fazla yemleri tüketen canlı yoksa. Balıkların durguluğu fazla yemleri tüketen canlı olmamasına bağlı olarak su değerlerinin çabuk bozulmasında dolayı olabilir. Bu canlıları hiç beslemiş olsamda sert ve ph değeri yüksek sulardan hoşlandıklarını biliyorum.Eğer bu değerleri sağlayamadıysanız durgunluk bundan da olabilir.
İstanbul'da Eminönü
Evet arman bey adı japon akvaryum olsa gerek .
Evet arman bey adı japon akvaryum olsa gerek .
İstanbul'da Eminönü
Eminönünde tek bir balıkcıya güvenirim.ismini bilmiyorum dükkanın.meydandan girdiğinizde en sonda olan bir akvaryumcu.kapısı yanyana bakan 3 akvarryumcu var.girişinde sumplu ufak bir tuzlu su akvaryumu var.ilk gitmeye başladığımda eminönüne oradan habersizdim birazda arkada olması psikolojik olarak insanda bir soğukluk yaratıyor.diğerlerinden daha ucuza satıyor balıkları.diğerlerinden sağlıklı balık satıyor satmıyor mu tartışılır ama en azından diğerlerinden daha ucuza satıyor.her gittiğimde çalışanlar sohbet eder yeni gelen balıkları gösterir sıcak ve saygılı davranırlar.en azından evde astronot var sarıprensesle yaşar mı diye sorduğunuzda tabi abi sarı prenses en kral balık yaşar abi ayağı çekmiyor.herhangi bağım yok o dükkanla.sadece bana diğerlerinden daha farklı geldi.paylaşmak istedim.eminönünden bazı kötü anılarım var.daha önce teleskop akvaryumda çalışan biri bana 40 lt. akvaryumda texasa bakabileceğimi söylemişti.tabiki alıp 40 lt.atmadım.denedim ne cevap verecek diye.köşk akvaryuma midye sormaya gittim midye sordum.7.5 tl dedi.bir ara severum getirmişlerdi.fiyat 8 tl. bir hafta sonra 20 tl. oldu.köşk akvaryumda malzeme fiyatları pahalı ve garantisi var mı diye sorduğunduğunuzda abi sen yabancımısın(eğer bir kaç kez gittiyseniz) getir hallederiz derler ve katiyen(diğer tüm dükkanlarda olduğu gibi) belge vs. yanaşmazlar.alvaryumlarında sık sık güçsüz düşmüş birbirini yiyen cikletler görmeniz mümkün.genel olarak bitki fiyatları çok uçuk.ben şu ana kadar en çok köşk akvaryumdan kazıklandığımı hissettim.tavsiye etmem. forumda pek çok tür ve bitki malzeme canlı vs. mevcut.zorunlu olmadıkça artık uğramıyorum oraya.uğradığımdada güvendiğim tek dükkana gidiyorum.forumumuz alışveriş konusunda çok iyi.pek çok üye var para kazanmaktan çok akvaryum masrafını çıkarmak yada hobiyi ilerletmek adına ürün canlı satan.pek çok üye güven konusunda kendini kanıtlamış durumda şehirler arası alışverişte güvenebilirsiniz.anlattığım midye olayına gelince forumdan ali öğretmenden 1 tlden aldım midyeleri.bitkileride köküne en fazla 2 tl verdim.internet üzerinden alışverişten işleri azalırsa belki akılları başına gelir.eminönünü vs.den bizi kazıklanmaktan kurtaran tüm arkadaşlara teşekkürler
mikropsi 2010-01-04 03:23:40
Eminönünde tek bir balıkcıya güvenirim.ismini bilmiyorum dükkanın.meydandan girdiğinizde en sonda olan bir akvaryumcu.kapısı yanyana bakan 3 akvarryumcu var.girişinde sumplu ufak bir tuzlu su akvaryumu var.ilk gitmeye başladığımda eminönüne oradan habersizdim birazda arkada olması psikolojik olarak insanda bir soğukluk yaratıyor.diğerlerinden daha ucuza satıyor balıkları.diğerlerinden sağlıklı balık satıyor satmıyor mu tartışılır ama en azından diğerlerinden daha ucuza satıyor.her gittiğimde çalışanlar sohbet eder yeni gelen balıkları gösterir sıcak ve saygılı davranırlar.en azından evde astronot var sarıprensesle yaşar mı diye sorduğunuzda tabi abi sarı prenses en kral balık yaşar abi ayağı çekmiyor.herhangi bağım yok o dükkanla.sadece bana diğerlerinden daha farklı geldi.paylaşmak istedim.eminönünden bazı kötü anılarım var.daha önce teleskop akvaryumda çalışan biri bana 40 lt. akvaryumda texasa bakabileceğimi söylemişti.tabiki alıp 40 lt.atmadım.denedim ne cevap verecek diye.köşk akvaryuma midye sormaya gittim midye sordum.7.5 tl dedi.bir ara severum getirmişlerdi.fiyat 8 tl. bir hafta sonra 20 tl. oldu.köşk akvaryumda malzeme fiyatları pahalı ve garantisi var mı diye sorduğunduğunuzda abi sen yabancımısın(eğer bir kaç kez gittiyseniz) getir hallederiz derler ve katiyen(diğer tüm dükkanlarda olduğu gibi) belge vs. yanaşmazlar.alvaryumlarında sık sık güçsüz düşmüş birbirini yiyen cikletler görmeniz mümkün.genel olarak bitki fiyatları çok uçuk.ben şu ana kadar en çok köşk akvaryumdan kazıklandığımı hissettim.tavsiye etmem. forumda pek çok tür ve bitki malzeme canlı vs. mevcut.zorunlu olmadıkça artık uğramıyorum oraya.uğradığımdada güvendiğim tek dükkana gidiyorum.forumumuz alışveriş konusunda çok iyi.pek çok üye var para kazanmaktan çok akvaryum masrafını çıkarmak yada hobiyi ilerletmek adına ürün canlı satan.pek çok üye güven konusunda kendini kanıtlamış durumda şehirler arası alışverişte güvenebilirsiniz.anlattığım midye olayına gelince forumdan ali öğretmenden 1 tlden aldım midyeleri.bitkileride köküne en fazla 2 tl verdim.internet üzerinden alışverişten işleri azalırsa belki akılları başına gelir.eminönünü vs.den bizi kazıklanmaktan kurtaran tüm arkadaşlara teşekkürler
Beyaz benek-üstte yüzme-yüzgeç daralması
Üzüldüm balıklarınız için.umarım bir daha gerçekleşmez.ölü yavru balık meselesini söyledikten sonra aklıma geldi birden.bi ay önce şöyle bir olay yaşadım.sürekli alışverişimi yaptığım bir akvaryumcudan iki adet cüce vatoz aldım.akvaryumumda yine aynı canlılar vardı.2 gün hiç bir sorun yoktu leopar ve cüce vatozlarımda.3. günün sabahında kalktığımda ufak olan cüce vatozumu göremedim.kütüğün arkasına bitkilerin arasına falan girmiştir diye pek umursamadım ama akşamda göremeyince meraklandım.akvaryumun içindeki her köşeye akvaryumun altına her yere baktım.2 gün sonra yerde beyaz bir şey gördüm.alıp baktım kemik üzerinde biraz beyaz et vardı.ama sadece balığın yarısıydı.sonraki gün bitki ekimi yaptım iyice her yeri kumu kontrolettim ama diğer yarıyı bulamadım.yemiş olabileceklerine kanaat getirdim .acaba suyumu bulamadığım parça bozdu ondan dolayımı hastalığın önüne geçemiyorum:s işimi garantiye almak için kumu değiştirmeye karar verdim.ısıtıcıdan olacağını pek sanmıyorum ölçümlerde doğru değerler(+- 1 derecelik yanılma payı ile) doğru çıkıyor.
Üzüldüm balıklarınız için.umarım bir daha gerçekleşmez.ölü yavru balık meselesini söyledikten sonra aklıma geldi birden.bi ay önce şöyle bir olay yaşadım.sürekli alışverişimi yaptığım bir akvaryumcudan iki adet cüce vatoz aldım.akvaryumumda yine aynı canlılar vardı.2 gün hiç bir sorun yoktu leopar ve cüce vatozlarımda.3. günün sabahında kalktığımda ufak olan cüce vatozumu göremedim.kütüğün arkasına bitkilerin arasına falan girmiştir diye pek umursamadım ama akşamda göremeyince meraklandım.akvaryumun içindeki her köşeye akvaryumun altına her yere baktım.2 gün sonra yerde beyaz bir şey gördüm.alıp baktım kemik üzerinde biraz beyaz et vardı.ama sadece balığın yarısıydı.sonraki gün bitki ekimi yaptım iyice her yeri kumu kontrolettim ama diğer yarıyı bulamadım.yemiş olabileceklerine kanaat getirdim .acaba suyumu bulamadığım parça bozdu ondan dolayımı hastalığın önüne geçemiyorum:s işimi garantiye almak için kumu değiştirmeye karar verdim.ısıtıcıdan olacağını pek sanmıyorum ölçümlerde doğru değerler(+- 1 derecelik yanılma payı ile) doğru çıkıyor.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


