ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
qwememo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Haziran 2009 11:16
Son Ziyaret:
11 Kasım 2011 13:25
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet Yemiş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet
SON 10 MESAJI
filtre malzeme sıralaması (kafa karıştı)
İyi akşamlar arkadaşlar.
yeni bir dış filtre kullanıcısı olarak kurulum yaparken bazı konularda aklım karıştı. Birkaç yerde birbirine zıt şeyler okudum o yüzden sorma gereği duydum.
öncelikle filtremin çalışma şekli şu şekilde: akvaryumdan gelen su üstten en alta kadar dökülüyor, daha sonra temizlenen su en alttan çekilip akvaryuma geri dönüyor.
benim yapmak istediğim ise basit bir mekanik ve biyolojik filtreleme. Çok birşey beklemiyorum çünkü akvaryumum küçük.
benim kendimce yaptığım sıralama şu şekilde:
kirli su girişi > seramik > 1.elyaf > biyolojik sünger > 2.elyaf > temiz su çıkışı
1) böyle bir sistem doğru mudur? eklemem gereken başka hangi malzemeler(bioball, substrat vs.) var?
2) 1. elyaf kaba pisliklerden dolayı çabuk tıkanır mı? tıkanırsa elyafın üstüne daha büyük pislikleri tutan bir sünger koymam gerekir mi?
3) sadece biyolojik sünger kullanmak yeterli biyolojik filtrelemeyi yapar mı?
4) biyolojik sünger, substrat ve bioball ın yaptığı işlerin birbirinden farkı nedir? benim ihtiyacım olan hangisi?
qwememo 2011-11-05 01:51:02
İyi akşamlar arkadaşlar.
yeni bir dış filtre kullanıcısı olarak kurulum yaparken bazı konularda aklım karıştı. Birkaç yerde birbirine zıt şeyler okudum o yüzden sorma gereği duydum.
öncelikle filtremin çalışma şekli şu şekilde: akvaryumdan gelen su üstten en alta kadar dökülüyor, daha sonra temizlenen su en alttan çekilip akvaryuma geri dönüyor.
benim yapmak istediğim ise basit bir mekanik ve biyolojik filtreleme. Çok birşey beklemiyorum çünkü akvaryumum küçük.
benim kendimce yaptığım sıralama şu şekilde:
kirli su girişi > seramik > 1.elyaf > biyolojik sünger > 2.elyaf > temiz su çıkışı
1) böyle bir sistem doğru mudur? eklemem gereken başka hangi malzemeler(bioball, substrat vs.) var?
2) 1. elyaf kaba pisliklerden dolayı çabuk tıkanır mı? tıkanırsa elyafın üstüne daha büyük pislikleri tutan bir sünger koymam gerekir mi?
3) sadece biyolojik sünger kullanmak yeterli biyolojik filtrelemeyi yapar mı?
4) biyolojik sünger, substrat ve bioball ın yaptığı işlerin birbirinden farkı nedir? benim ihtiyacım olan hangisi?
evde canlı su piresi üretimi
Ya kaç gündür istanbul'da şu su pirelerinden arıyorum hala bulabilmiş değilim. Bir kaç hafta önceden 20lik damacanalara suyu doldurdum güneşin altına koydum. Yosunlaştılar ama ben hala hayvanları arıyorum. Eminönünde satan yok. Otuz.com da kalmamış ne zaman geleceği de belli değil. çevremde 3 tane büyük petshop var üçü de satmıyor. Bu kadar zor bulunan birşey mi?
İstanbul avrupa yakasında satıldığı bir yer bilen biri varsa bana yazsın lütfen. Acil almam lazım.
Ya kaç gündür istanbul'da şu su pirelerinden arıyorum hala bulabilmiş değilim. Bir kaç hafta önceden 20lik damacanalara suyu doldurdum güneşin altına koydum. Yosunlaştılar ama ben hala hayvanları arıyorum. Eminönünde satan yok. Otuz.com da kalmamış ne zaman geleceği de belli değil. çevremde 3 tane büyük petshop var üçü de satmıyor. Bu kadar zor bulunan birşey mi?
İstanbul avrupa yakasında satıldığı bir yer bilen biri varsa bana yazsın lütfen. Acil almam lazım.
İribaş
@OrdiBuko
Supiresini benim çevredeki 3 büyük akvaryumcuya sordum üçünde de bulamadım. Artemia önerdiler onu da almadım. Artemia versem yerler mi?
Ya da sitede istanbul içine para karşılığında veya ücretsiz su piresi yollayan var mı? 40-50 tane kadarı bana yeterli olur.
@OrdiBuko
Supiresini benim çevredeki 3 büyük akvaryumcuya sordum üçünde de bulamadım. Artemia önerdiler onu da almadım. Artemia versem yerler mi?
Ya da sitede istanbul içine para karşılığında veya ücretsiz su piresi yollayan var mı? 40-50 tane kadarı bana yeterli olur.
İribaş
Arkadaşlar bilen biri acil cevaplayabilir mi? yavru kurbağalar ne ile besleniyor? Benimkiler şuan c evresinde kuyrukları çok küçüldü.
Ne versem yemiyorlar. Bazı yerlerden okuduğuma göre hareketli şeyleri seviyorlarmış böcekler gibi. Çekirge falan verilebileceği yazılıyor ama benimkiler daha yavru çekirge bile yiyemezler. Ama hangi böcekleri verecem ve onları nasıl bulacam bilmiyorum. Kurbağalarım zaten çok küçük yiyebilecekleri fazla tür yoktur.
Bu gidişle açlıktan ölecekler. 1 haftadan erken onları doğal ortamına bırakamayacağım. O zamana ölmüş olurlar.
Bilen biri acil yardım etsin
Arkadaşlar bilen biri acil cevaplayabilir mi? yavru kurbağalar ne ile besleniyor? Benimkiler şuan c evresinde kuyrukları çok küçüldü.
Ne versem yemiyorlar. Bazı yerlerden okuduğuma göre hareketli şeyleri seviyorlarmış böcekler gibi. Çekirge falan verilebileceği yazılıyor ama benimkiler daha yavru çekirge bile yiyemezler. Ama hangi böcekleri verecem ve onları nasıl bulacam bilmiyorum. Kurbağalarım zaten çok küçük yiyebilecekleri fazla tür yoktur.
Bu gidişle açlıktan ölecekler. 1 haftadan erken onları doğal ortamına bırakamayacağım. O zamana ölmüş olurlar.
Bilen biri acil yardım etsin
İribaş
Selam ben de birkaç iribaş besliyorum. Benimkilerin çoğu b safhasında ayakları yeni çıktı. 2 tane de c safhasında olan var. Bence en sevimli halleri bu safhada.
Yem olarak yosun verdim biraz yediler. Onun dışında kaplumbağa yemi verdim neredeyse hiç yemediler. Başka birşey de yemediler daha. En çok yedileri şey diğerlerinin dışkıları gördüğüm kadarıyla
Birazdan marul falan kaynatıp vericem.
Başka ne verebilirim özellikle protein ağırlıklı?
Bir de şunu merak ettim acaba bu kurbağaların erişkinleri su kaplumbağalarıyla birlikte yaşayabilirmi? Yoksa kaplumbağalar bacak, kol gördüklerinde ısırırlarmı?
Selam ben de birkaç iribaş besliyorum. Benimkilerin çoğu b safhasında ayakları yeni çıktı. 2 tane de c safhasında olan var. Bence en sevimli halleri bu safhada.
Yem olarak yosun verdim biraz yediler. Onun dışında kaplumbağa yemi verdim neredeyse hiç yemediler. Başka birşey de yemediler daha. En çok yedileri şey diğerlerinin dışkıları gördüğüm kadarıyla

Birazdan marul falan kaynatıp vericem.
Başka ne verebilirim özellikle protein ağırlıklı?
Bir de şunu merak ettim acaba bu kurbağaların erişkinleri su kaplumbağalarıyla birlikte yaşayabilirmi? Yoksa kaplumbağalar bacak, kol gördüklerinde ısırırlarmı?
kaplumbağamın boynunda büyük yara (acıl!)
Kaplumbağamın boynunda yara var ve kanıyor. Aynısı daha önce başka bi kaplumbağa daha olmuştu ama onunki bu kadar büyük değildi ve iyileşmişti.
Fakat bu seferki çok ciddi kaplumbağanın boynu deşilmiş gibi ve boynunun çevresinde kanlar var. Nasıl oldu bu bilmiyorum. Başka bi kaplumbağayla kavga ettiğini sanmıyorum ama yem için hep diğerlerinin bi yerlerini ısırırlardı. Hemen diğerlerinden ayırdım kaplumbağayı şimdi bir kutuda.
Bu yarayı nasıl iyileştirebilirim ne yapmalıyım? Lütfen acil yardım edin.
Resimler eklenecektir
Kaplumbağamın boynunda yara var ve kanıyor. Aynısı daha önce başka bi kaplumbağa daha olmuştu ama onunki bu kadar büyük değildi ve iyileşmişti.
Fakat bu seferki çok ciddi kaplumbağanın boynu deşilmiş gibi ve boynunun çevresinde kanlar var. Nasıl oldu bu bilmiyorum. Başka bi kaplumbağayla kavga ettiğini sanmıyorum ama yem için hep diğerlerinin bi yerlerini ısırırlardı. Hemen diğerlerinden ayırdım kaplumbağayı şimdi bir kutuda.
Bu yarayı nasıl iyileştirebilirim ne yapmalıyım? Lütfen acil yardım edin.
Resimler eklenecektir
Shrımp-e(önemli)
Kaplumbağalara kurutulmuş karides mi yoksa dondurulmuş karides mi almak daha mantıklı?
Kaplumbağalara kurutulmuş karides mi yoksa dondurulmuş karides mi almak daha mantıklı?
Isının büyümeye etkisi
Onlar dogal seleksiyon sebebiyle öyle.
Mesela 2 tane kurt alalım
1. Sibirya kurdu
2. Ekvatopr kurdu
Kibirya kurdu ekvator kurduna nazaran daha büyük yağlı bir hayvandır ama kulak kuyruk gibi uzuvları küçüktür. yani ısıyı kaybetmemek için kütle büyük yüzey alanı küçük.
ekvator kurdu ise küçük hafif ama kuyrugu kulagı uzundur.
Balıkların öyle olmasının ana sebebi kesinlikle O2 değildir yani.
|
Arkadaşlar tamam iyi güzelde antartika bölgesindeki balıklar neden diger sıcak bölgelerdeki hem cinslerine göre 10kat daha büyük oluyorlar.Bunun nedeni ise soguk su ve soguksuda bulunan bol oksijendir. |
Mesela 2 tane kurt alalım
1. Sibirya kurdu
2. Ekvatopr kurdu
Kibirya kurdu ekvator kurduna nazaran daha büyük yağlı bir hayvandır ama kulak kuyruk gibi uzuvları küçüktür. yani ısıyı kaybetmemek için kütle büyük yüzey alanı küçük.
ekvator kurdu ise küçük hafif ama kuyrugu kulagı uzundur.
Balıkların öyle olmasının ana sebebi kesinlikle O2 değildir yani.
kaplumbağa akvaryumu nasıl olmalı?
[QUOTE=Turq]Selamlar ;
Size de selamlar, ilginiz için teşekkürler
100-60-50 yi belki zorlayabilirim.
su yüksekliginin fazla olmasını istemiyorum onada 20-25 cm diyelim.
uvb konusunda söylediklerinizle önerileriniz çelişiyor. ampul şeklinde olursa ışık ve ısı eşit dagılmaz. uzun floresant şeklinde olursa eşit homojen dagılır. bence daha uygun. ayrıca eger kapllumbagalara ışık degil ısı önemliyse uvb almayalım normal ampul takalım bence ışık önemli. dalga boyu frekans vs. buna göre vucutları d3 sentezliyor.
120-140 lt arası oluyor akvaryum. dip çekiminin önemini hala anlamış degilim. kırmızı yanak kaplumbagalarda akciger vardır sudaki O2 o akadar öenmli degil bence.
Aynı şeyleri biyolojik filtreleme içinde düşünüyorum. dış filtremde sadece sünger ve elyaf olsa yetmez mi?ayrıca suyun derinliğine yüzey alanı çok olduğu için akvaryumum Her daim oksijence zengin olacaktır
Suyu bence çok sık degiştiriyorsunuz. bence kaplumbagaların suyla kimyasal bir ilişkileri yok. Sadece yüzüyorlar bazen biraz yutuyırlar ama iç organlarına girmiyor. su bulanıklaşınca tabi temizleriz ama iyi bir filtrasyonla bu 2-3 ay olmalı bence
dış filtreyi 10-15 ltlik turşu kavanozuna yapacagım. katman katman sünger yapacagım.
Ben de sizin L dediginiz sistemi düşünmüştüm demek olabiliyormuş.
[QUOTE=Turq]Selamlar ;
Akvaryum boyunu 120boy-60en-50 yükseklik olarak düşünürseniz kesinlikle daha kullanışlı olacaktır . En azından eni kesinlikle 50 cm in altına düşmesin .
Su yüksekliği 40 cm civarı uygundur . 30 cm in altına -60 cm in üstüne çıkılmaması tavsiye edilir (Akvaryum ortamında)
UVb konusunda kesinlikle ampül şeklinde olanlar daha kullanışlıdır fakat TR de bulabilir misiniz bilmiyorum . Kaplumbağanın UVb istememe gibi bir durumu olamaz çünkü UVb yi değil ısıyı hisseder. UV lambanın ışın dağılımı da o kadar önemli değildir . 30-50 cm aralığında UV lamba modeline göre etkilidir . Spot lambanın ısıttığı yere etki etmesi yeterlidir ki kaplumbağa kuru alanda en sıcak bulduğu bölgede dinlenecek ısıdan bunalınca suya geri dönecektir .
Dış filtre kullansanız bile çok fazla katı atık olacağından belirli aralıklarla (3 günde bir) dip çekimi yapmalısınız . 900 litrelik bir devir yeterli olacaktır ancak 100 litre 5 kaplumbağa için yetersiz olacağı görüşündeyim .
Biyolojik filtreleme hayatidir . Kaplumbağalar su içinde iken sürekli suyu süzer ve bizim göremediğimiz besinlerden faydalanır . Ayrıca yine su da erimiş olan oksijeni kullanırlar . Türden türe bu faydalanma değişir . Suyun bakterilerden arınmış ve yabancı madde ile biyolojik atık bulundurmaması çok çok önemlidir .
Dip çekimi de hayatidir . Hem suyun uzun süre kirlenmesini önler hemde yukarda yazmış olduğum gibi sürekli suyu (balinalar gibi) süzen bir hayvanı atıklardan kurtarmış olursunuz . Düz çıkarım yoluna gidilmemelidir .
Akvaryumu tümden yıkamamalısınız ayrıca o boyutta bir akvaryumu kolay kolay kaldıramazsınız . Tümden yıkamak faydalı bakterileri yok eder , o nedenle uzak durulmalıdır . Su değişimi konusunda sürekli (3 gün ara ile) dip çekimi ile taze su ekleyeceğinizden 2 bazen 3 haftada bir olacaktır ancak bunda kaplumbağa sayısı ve yemin niteliği de önemlidir . Su bulanıklaştığında temizleme taraftarıyım ve kendi akvaryumumu aylık periyotlarla temizliyorum . Yalnız kendiminki yıllardır kullanılan bir akvaryum ve sistemi oturmuş durumda sizinki yeni kurulacağı için bu temizlik süresi kısalabilir .
Barfiks çekemezler ancak 10 cm yüksekliği aşmaları çok çok kolaydır fazla yüksek yapmak istemiyorsanız 10 cm lik cam parçasının üzerine L şeklinde bir cam yapıştırmalısınız . Ya da yüksek tutmalısınız . 1o cm gerçekten çok az bir yükseklik olacaktır .
Saygılar
[/QUOTE]Size de selamlar, ilginiz için teşekkürler
100-60-50 yi belki zorlayabilirim.
su yüksekliginin fazla olmasını istemiyorum onada 20-25 cm diyelim.
uvb konusunda söylediklerinizle önerileriniz çelişiyor. ampul şeklinde olursa ışık ve ısı eşit dagılmaz. uzun floresant şeklinde olursa eşit homojen dagılır. bence daha uygun. ayrıca eger kapllumbagalara ışık degil ısı önemliyse uvb almayalım normal ampul takalım bence ışık önemli. dalga boyu frekans vs. buna göre vucutları d3 sentezliyor.
120-140 lt arası oluyor akvaryum. dip çekiminin önemini hala anlamış degilim. kırmızı yanak kaplumbagalarda akciger vardır sudaki O2 o akadar öenmli degil bence.
Aynı şeyleri biyolojik filtreleme içinde düşünüyorum. dış filtremde sadece sünger ve elyaf olsa yetmez mi?ayrıca suyun derinliğine yüzey alanı çok olduğu için akvaryumum Her daim oksijence zengin olacaktır
Suyu bence çok sık degiştiriyorsunuz. bence kaplumbagaların suyla kimyasal bir ilişkileri yok. Sadece yüzüyorlar bazen biraz yutuyırlar ama iç organlarına girmiyor. su bulanıklaşınca tabi temizleriz ama iyi bir filtrasyonla bu 2-3 ay olmalı bence
dış filtreyi 10-15 ltlik turşu kavanozuna yapacagım. katman katman sünger yapacagım.
Ben de sizin L dediginiz sistemi düşünmüştüm demek olabiliyormuş.
Yetişkin su kaplumbağasına kara kaplumbağası yemi
Sera herbivor aldım. ucuz olsun diye kavanoz olarak aldım ama kaplumbagalara çok sert geliyor. suda 1 dk beklese bile kaplumbaga yiyemiyor tükürüyor tekrar yemeye çalışıyor oyle sert bir yem kolaylıkla 2-3 lokmada yiyemiyor. sorun bendekinde mi?
sera vital kavanoz yemlerin içinde de haplar var. bunlar bozulmaması için mi? otuz.com dan almıştım
Sera herbivor aldım. ucuz olsun diye kavanoz olarak aldım ama kaplumbagalara çok sert geliyor. suda 1 dk beklese bile kaplumbaga yiyemiyor tükürüyor tekrar yemeye çalışıyor oyle sert bir yem kolaylıkla 2-3 lokmada yiyemiyor. sorun bendekinde mi?
sera vital kavanoz yemlerin içinde de haplar var. bunlar bozulmaması için mi? otuz.com dan almıştım
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
