ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ersin57
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Şubat 2009 15:04
Son Ziyaret:
24 Ekim 2014 12:33
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ersin Aydın
Doğum Tarihi:
16 Nisan 1986
Yaş:
40
İl:
Istanbul
Meslek:
Tekniker
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ersin Aydın
SON 10 MESAJI
Toplu Alımda Yine SAHTECİLİK uozgul Nicki Üye
[QUOTE=yemciniz.net]Yok abi sen beni yanlış anladın sen zaten toplu alıma yazmışsın bi ticari üye diye isim vermeden.Zaten Ümit beyde faturayı eklediğinde yemi kimden aldığı ortaya çıkar benim o konuda hiç bi kuşkum yok ama benim adım kirlendi bi kere bu saatten sonra gerçek ispatlansada rayını tutturamam artık hayırlısı olsun yinede ne diyeyim artık ayrıca o iftira atanlar emeğimle oynayanlar Allah ından bulsun.Şuandan sonra sahşıma küfür edilse dahi hiç bi şeye cevap filanda yazmayacağım.Kul hakkı yemediğimiz kimsenin malında işinde emeğinde gözümüz olmadığı için böyle olduk sanırım bunu yapanalr yaptığından utansın hayırlı akşamlar.[/QUOTE]
[QUOTE=yemciniz.net]Yok abi sen beni yanlış anladın sen zaten toplu alıma yazmışsın bi ticari üye diye isim vermeden.Zaten Ümit beyde faturayı eklediğinde yemi kimden aldığı ortaya çıkar benim o konuda hiç bi kuşkum yok ama benim adım kirlendi bi kere bu saatten sonra gerçek ispatlansada rayını tutturamam artık hayırlısı olsun yinede ne diyeyim artık ayrıca o iftira atanlar emeğimle oynayanlar Allah ından bulsun.Şuandan sonra sahşıma küfür edilse dahi hiç bi şeye cevap filanda yazmayacağım.Kul hakkı yemediğimiz kimsenin malında işinde emeğinde gözümüz olmadığı için böyle olduk sanırım bunu yapanalr yaptığından utansın hayırlı akşamlar.[/QUOTE]
Ali Bey tekrar yazıyorum dediğiniz gibi ben öncelikle ticari bir üye diyerek belirttim ve Ümit Bey'in açıklama yapmasını bekledim fakat forumda isimin açıklanması gerekli dediler bende gerekli açıklamayı yapmak durumunda kaldım. Keşke Ümit Bey sizin yaptığınız açıklamaları yapsaydı çok daha iyi olurdu adınız falan lekelenmez merak etmeyin sonuçta toplu yem alımı konusunun asıl muhatabı siz değil Ümit Bey' dir. Bana göre sizin en büyük yanlışınız kargoları isminizle gönderilmesini izin vermektir. İsminiz ile yasa dışı bazı gönderimler de yapılabilir hadi buradaki küçük bir konu daha dikkatli olmanızı öneririm.
Toplu Alımda Yine SAHTECİLİK uozgul Nicki Üye
Ali Bey benim derdim okuz altinda buzagi aramak degil herkes yaptigindan sorumludur ben paylasim cikmasa yemleri zaten sizden alacaktim acikca belirteyim. Kargo da elime gectiginde sizin isminizi gorunce sasirdim acikcasi cunku ben ticaretle ugrasan birisi olsam kar amaci gutmeden satis yapan birine neden yardim edeyim neden kendi ekmegimle oynayayim. Bakin dedigim gibi benim icin onemli olan,yemlerin taze olmasi ve baliklarimin keyifle yemesiydi. Yemler taze baliklarim keyifle yiyor sayet paylasim ticari amacla yapilmissa hic etik bulmuyorum ve bu isin icindeki kisileri esefle kiniyorum.
Ali Bey benim derdim okuz altinda buzagi aramak degil herkes yaptigindan sorumludur ben paylasim cikmasa yemleri zaten sizden alacaktim acikca belirteyim. Kargo da elime gectiginde sizin isminizi gorunce sasirdim acikcasi cunku ben ticaretle ugrasan birisi olsam kar amaci gutmeden satis yapan birine neden yardim edeyim neden kendi ekmegimle oynayayim. Bakin dedigim gibi benim icin onemli olan,yemlerin taze olmasi ve baliklarimin keyifle yemesiydi. Yemler taze baliklarim keyifle yiyor sayet paylasim ticari amacla yapilmissa hic etik bulmuyorum ve bu isin icindeki kisileri esefle kiniyorum.
Toplu Alımda Yine SAHTECİLİK uozgul Nicki Üye
[QUOTE=yemciniz.net]Ben ankarada yaptıklarınızı tek bir kişiden duymadım.Özel mesajda da söyledim bundan 2 3 yıl önce haftada 30 40 kribensis satarak bu işlere girisen şuan küçük bi hobihane adı altında üretim yapan Alper siz misiniz değil misiniz? Eğer bu kişi sizseniz ben size diyorum.
Toplu alımdada bi beyefendi yazmış benim ismimle kargo gittiğini keşke o zaman hem foruma mesaj atıp hem beni arasaydı böyle kimsenin adı lekelenip kimsenin emeğiyle oynanmasaydı.[/QUOTE]
[QUOTE=yemciniz.net]Ben ankarada yaptıklarınızı tek bir kişiden duymadım.Özel mesajda da söyledim bundan 2 3 yıl önce haftada 30 40 kribensis satarak bu işlere girisen şuan küçük bi hobihane adı altında üretim yapan Alper siz misiniz değil misiniz? Eğer bu kişi sizseniz ben size diyorum.
Toplu alımdada bi beyefendi yazmış benim ismimle kargo gittiğini keşke o zaman hem foruma mesaj atıp hem beni arasaydı böyle kimsenin adı lekelenip kimsenin emeğiyle oynanmasaydı.[/QUOTE]
Ali Bey kusura bakmayın ama bu devirde bu kadar güvene pes denilir. Yani Ümit Bey sizin adınızla kargolar gönderiyor sizde buna izin veriyorsunuz iyi niyetinize şaşkınlıkla izliyorum. Bakın ben Ümit Bey'den yemi ilk paylaşım çıktığında aldım kargo sizin adınızla geldi, Cemal57 arkadaşımda 3-4 hafta önce aldı kargo yine sizin adınızla geldi aylarca adınıza kargo gönderilmesinin sizi rahatsız etmemesi de şaşılacak bir durum. Bakın beni yanlışa anlamayın ama siz kovadan bölme yem satarken Ümit Bey paylaşım yaparken listeleriniz hemen hemen aynı iken, yemlerin 100gr. fiyatlarında Ümit Bey'in yemleri ile sizin fiyatlar çok çok yakın iken ne düşünmeliyim sizce? Düşüncelerimi açıkça belirteyim sizin kovadan bölme olarak sattığınız yemlerin toplu yem paylaşımı altında çok daha seri satılacağı düşüncesi ile böyle bir şey yapmış olabilirsiniz diye düşünüyorum fakat inşallah sizin dediğiniz gibidir, siz Ümit Bey'e güvenmiş ve adınıza kargolar göndermesine izin vermiş üstelik kovadan bölme yem satarken Ümit Bey'in kar gütmeksizin yapılması gereken yem paylaşımına katkıda bulunarak ticaretinizin baltalanmasını göze alarak.....
Toplu Alımda Yine SAHTECİLİK uozgul Nicki Üye
[QUOTE=Kribensis] Yazmayayım yazmayım dedim bu kadar ithama bu kadar sessizlik bana da pes dedirtti. Doğru soruları sormakta yarar var; söz konusu ticari gerçekten mevcut mudur? Mevcutsa kayıtlı bir ticari kişilik midir? Kayıtlı ise ticari ünvanı, vergi dairesi, vergi numarası, açık adresi ve telefon numarası yayınlansın. Ek olarak; faturanın orjinal nüshası ticaride kaldığına göre oda yayınlansın. Bunlar yapılmayacaksa bu toplu alımdan faydalanan, ülkesini seven bir hobici, söz konusu ürünlerin vergilerinin devlete gitmediğini fark etmek suretiyle gereğini yapsın. Var mı öyle bir babayiğit?
Konuda alıntı : Türkiye geneli büyük bi çapta toplu yem alımı düşündüm 3 haftadır araştırıyorum ve en uygun fiyatLarı buldum.SON KULLANMA TARİHLERİ 2014-2015 ARASI.
ersin57 2012-09-11 09:55:27
[QUOTE=Kribensis] Yazmayayım yazmayım dedim bu kadar ithama bu kadar sessizlik bana da pes dedirtti. Doğru soruları sormakta yarar var; söz konusu ticari gerçekten mevcut mudur? Mevcutsa kayıtlı bir ticari kişilik midir? Kayıtlı ise ticari ünvanı, vergi dairesi, vergi numarası, açık adresi ve telefon numarası yayınlansın. Ek olarak; faturanın orjinal nüshası ticaride kaldığına göre oda yayınlansın. Bunlar yapılmayacaksa bu toplu alımdan faydalanan, ülkesini seven bir hobici, söz konusu ürünlerin vergilerinin devlete gitmediğini fark etmek suretiyle gereğini yapsın. Var mı öyle bir babayiğit?
Konuda alıntı : Türkiye geneli büyük bi çapta toplu yem alımı düşündüm 3 haftadır araştırıyorum ve en uygun fiyatLarı buldum.SON KULLANMA TARİHLERİ 2014-2015 ARASI.
Ben bile bu cümleyi gördükten sonra google'dan fiyat araştırması yaptım ve bazı kovaların internette bile çok daha ucuz olduğunu fark ettim. Bakıyorum insanımıza, hiç araştırmadan patır patır alış veriş yaptılar. Google kullanmak, hesap sormak bu kadar zor mudur? Kusura bakmayın ama her alıcının bu arkadaşlara fırsat verdiği aşikardır. Hoş, söz konusu alıcılar bundan bile en ufak rahatsızlık duymayacaklardır. Ucuz aldım mı aldım, banane diyeceklerdir.
ersin57 :
Arkadaşlar Merhabalar;
Ben bu konuyla ilgili yaklaşık 2 ay önce yönetime mesaj kısımında bir mesaj gönderdim ve dedim ki bana gelen yemler forumda ki bir ticari üyenin isimi ile kargo edildi fakat sanırım yönetim bu mesajı dikkate almadı. O ticari şahısında kovadan bölme yem ilanları vardı. Polemiği sevmeyen bir kişi olarak bu konu altında yazmadım yönetimin olayı incelemesini istedim. Ümit Bey şimdi o kişiyle çalıştığını açıklasın ve bu konu kapansın ama yemlerin taze olduğuna eminim
O kişinin açıklanması gerekmektedir.
[/QUOTE]
Alper Bey lanet olası kargo fişini bulabilsem kişinin adını açıklayacağım hala aramaktayım bulur bulmaz hemen yazacağım hiç şüpheniz olmasın.
Diğer yem alan arkadaşlardan da ricam ellerinde ki kargo fişlerinde yazan ismi yazarlarsa sevinirim ben yemi alalı çok oldu kargo fişini bulmakta zorlanıyorum. Şunu tekrar belirtmek isterim ben yemler konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım, sadece yem paylaşımı başlığı altında kar amacı güdülerek paylaşım yapılmasını etik bulmadığımdan dolayı kargo elime geçer geçmez hemen yönetime mesaj olarak isimleri gönderdim fakat kaydadeğer bulmadılar sanırım...
Kargo ile yaptığım görüşme de ve yem alan bir arkadaşımdan aldığım teyitle bana yemleri gönderen kişinin Ali Arslan olduğuna ulaştım alt kısımdaki linkte de Ali Bey'in kovadan bölme yem ilanları var. sanırım bu konu açığa kavuşmuştur.
TÜRKİYE GENELİ TOPLU YEM ALIMI (25 ağustosta bitiyor)
Arkadaşlar Merhabalar;
Arkadaşlar Merhabalar;
Ben bu konuyla ilgili yaklaşık 2 ay önce yönetime mesaj kısımında bir mesaj gönderdim ve dedim ki bana gelen yemler forumda ki bir ticari üyenin isimi ile kargo edildi fakat sanırım yönetim bu mesajı dikkate almadı. O ticari şahısında kovadan bölme yem ilanları vardı. Polemiği sevmeyen bir kişi olarak bu konu altında yazmadım yönetimin olayı incelemesini istedim. Ümit Bey şimdi o kişiyle çalıştığını açıklasın ve bu konu kapansın ama yemlerin taze olduğuna eminim
TÜRKİYE GENELİ TOPLU YEM ALIMI (25 ağustosta bitiyor)
Yemler 2 dakika önce elime ulaştı, Ümit Bey'e emeğinden ve sorunsuz organizasyonundan dolayı sonsuz teşekkürler...
Yemler 2 dakika önce elime ulaştı, Ümit Bey'e emeğinden ve sorunsuz organizasyonundan dolayı sonsuz teşekkürler...
200LT Duboisi Maswa akvaryumu
Arkadaşlar; akvaryumun son fotoğraflarını ekliyorum eski foroğraflara göre su çok çok berrak görünüyor. Siz değerli akvaristlerden öğrenmek istediğim bir konu var, 2. resimde ki akvaryumun üzerinde görünen su kabarcıkları nedir veya neyin göstergesidir, zamanla geçer mi bu konuda bana yardımcı olabilirmisiniz ?
3D Fonda Tropheus Duboisi Maswalarım
[QUOTE=Orkunki]Yaw kardeşim şu balıkların rengi farklı olsa ben bile almayı düşündüm seninkileri gördükten sonra :) Renkten kaybediyorlar. :) Şaka bir yana türünün en güzel örnekleri gördüğüm kadarıyla. Sağlıkla bak güzel kardeşim [/QUOTE]
[QUOTE=Orkunki]Yaw kardeşim şu balıkların rengi farklı olsa ben bile almayı düşündüm seninkileri gördükten sonra :) Renkten kaybediyorlar. :) Şaka bir yana türünün en güzel örnekleri gördüğüm kadarıyla. Sağlıkla bak güzel kardeşim [/QUOTE]
Bence o balıkları çekici kılan o renkler zaten :) neyse fanatizm bir yana da gerçekten duboisi besleme kararımın altında yatan sebep bu videolardır. İnanılmaz görünüyorlar maaşallah...
200LT Duboisi Maswa akvaryumu
[QUOTE=ReyKey]Ersin abi hazırlıklar süper görünüyor..Taş dekorasyonu konusunda diğer arkadaşların tanıtımlarını gezmeni öneririm..Yani kayaları daha öbek öbek yada köprü şeklinde yapabilirsin..Onun dışında litre olarak az ama ben duboisi konusunda sorun olmayacağını düşünüyorum..Şimdiden iyi hobiler dilerim..Saygılar[/QUOTE]
[QUOTE=ReyKey]Ersin abi hazırlıklar süper görünüyor..Taş dekorasyonu konusunda diğer arkadaşların tanıtımlarını gezmeni öneririm..Yani kayaları daha öbek öbek yada köprü şeklinde yapabilirsin..Onun dışında litre olarak az ama ben duboisi konusunda sorun olmayacağını düşünüyorum..Şimdiden iyi hobiler dilerim..Saygılar[/QUOTE]
Sağol kardeşim teşekkür ederim dediğin gibi dekorasyonu biraz araştırıp revize etmem gerekebilir.
200LT Duboisi Maswa akvaryumu
Fotoğraf:

Canlılar:Henüz yok 1e 3-4d damızlık veya damızlık altı duboisi maswa düşünülüyor
Malzemeler: Zemin midye kumu, çeşitli taşlar ( bknz. Resimler), jebo 5 sepetli dış filtre, 300W ısıtıcı yağmur marka dolaplı akvaryum.
Akvaryum Bakımı: Hafta da bir %20 su değişimi, dip çekimi planlanıyor.
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:

Kapasite (litre):200LT
Canlılar:Henüz yok 1e 3-4d damızlık veya damızlık altı duboisi maswa düşünülüyor
Malzemeler: Zemin midye kumu, çeşitli taşlar ( bknz. Resimler), jebo 5 sepetli dış filtre, 300W ısıtıcı yağmur marka dolaplı akvaryum.
Akvaryum Bakımı: Hafta da bir %20 su değişimi, dip çekimi planlanıyor.
Kullanılan Yemler:
TROPİCAL vegetabin A
JBL spirulina flake
NLS thera A regular formula NLS cichlid formula
DAINICHI veggie deluxe
TETRA pro vegetable
Bu yemler sipariş verildi bu yemler kullanılacak tavsiyeleriniz üzerine yenilerini de ekleyebilirim
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Su düzenleyeci, bakteri kültürü (sadece kurulumda) ve kaya tuzu başka herhangi bir ilaç düşünülmüyor.
Merhaba arkadaşlar;
Askerlik nedeni ile, ara vermek durumunda kaldığım akvaryum hobisine yeniden başlamış bulunmaktayım. Daha önce yunus, sarı prenses ve demosoni beslemiştim. Şu an akvaryumu mu tekrar kurdum ve duboisi maswa beslemeyi düşünüyorum. Biliyorum akvaryumum tropheus için hacim olarak biraz düşük ama balık sayısını az tutacağım şu an için hacim konusunda yapabileceğim fazla bir şey yok.
Akvaryumu kurdum su düzenleyiciyi atıp suyu dinlendirdikten sonra, dış filtreyi çalıştırdım aradan yaklaşık 8 saat geçtikten sonra su bayağı berraklaşmıştı yalnız suyun üst kısımlarında, küçük küçük hava kabarcıkları vardı, çok küçük alanda camların köşe birleşim noktalarında gözlemleniyordu. Aradan 24 saat geçtikten sonra sera nitrivec bakteri kültürünü akvaryuma ekledim kullanma talimatın da belirttiği gibi su da bulanma oldu. Sabah işe gelmek için kalktığımda bulanıklık büyük ölçüde gitmiş fakat su tam net değildi yukarıdaki resimler bakteri kültürü ekledikten 1 saat sonra çekilmiştir, yukarıda yazdıklarıma ek olarak akvaryuma bir de kaya tuzu ekledim. Size soracağım siz ce akvaryumun suyu ne zaman tam berraklaşır ya da berraklaşmasını beklemeden balıkları koymalıyım (gerçi daha balık bulamadım) yoksa eksik kalan unuttuğum bir şey var mı? Şu an akvaryum çalışır durumda.
Bir de akvaryumda ki taş dizimi ile ilgili yorum ve önerilerinizi beklemekteyim.
Şimdiden çok teşekkür ediyorum..
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.



