ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
acemiyim06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2008 13:42
Son Ziyaret:
09 Kasım 2018 16:50
Toplam Mesaj:
38 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ceyhun özcan
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1983
Yaş:
43
İl:
Ankara
Meslek:
serbest
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
acemiyim ama çok hevesliyim
Ceyhun Özcan
Ceyhun Özcan
SON 10 MESAJI
Özlem
Haklısınız hatta bir ara dev bir imalathane kurmak gibi bir fikrim de vardı. Forumdan arkadaşlarla tartışmasını yapmıştık. Maddi açıdan büyük tank konusunda sıkıntım yok ama iş ve zaman buna müsade etmiyor. Yeri geliyor 15-20 günlük iş seyahatine gidiyoruz. O arada tankı emanet ettiğiniz kişiler tarafından yapılan ufak bir hata 3-4 aylık emeğinizin boşa gitmesine sebep oluyor.
Forumdan bir arkadaş ilan teklifimde bulunmuş
http://www.akvaryum.com/Forum/haqos_e380_akvaryum_-_beyaz_k628156.asp
Bu tankda fena durmuyor. Zorda olsa bikaç lepistesi kaldırır heralde diye düşündüm. 2e 1d lepistes, 2 küçük çöpçü, iki salyangoz, 2 de cüce vatoz 30 lt de güzel bi dekor ve ufak tefek bitkyle iyi durur heralde.
Haklısınız hatta bir ara dev bir imalathane kurmak gibi bir fikrim de vardı. Forumdan arkadaşlarla tartışmasını yapmıştık. Maddi açıdan büyük tank konusunda sıkıntım yok ama iş ve zaman buna müsade etmiyor. Yeri geliyor 15-20 günlük iş seyahatine gidiyoruz. O arada tankı emanet ettiğiniz kişiler tarafından yapılan ufak bir hata 3-4 aylık emeğinizin boşa gitmesine sebep oluyor.
Forumdan bir arkadaş ilan teklifimde bulunmuş
http://www.akvaryum.com/Forum/haqos_e380_akvaryum_-_beyaz_k628156.asp
Bu tankda fena durmuyor. Zorda olsa bikaç lepistesi kaldırır heralde diye düşündüm. 2e 1d lepistes, 2 küçük çöpçü, iki salyangoz, 2 de cüce vatoz 30 lt de güzel bi dekor ve ufak tefek bitkyle iyi durur heralde.
Özlem
Evet betalara bakındım biraz tankla hoş durabilir gerçekten. Isıtıcı konusundada haklı olabilirsiniz. Gece gündüz sıcaklık farkı 10-12 dereceyi buluyordu iş yerinde. 80 lik tankta atman 300 lük kullandım, 120 lik tanka geçincede eheim 300 lük kullandım. Ama dediğim gibi sıcaklık farkı oluşuyodu. Bilmiyorum belki ısıtıcıların ayaralarını ben yapamadım ama en çok uğraştığım deneme yaptığım ısıtıcı olayıyıdı. Yorum yazan ve yazacak olan arkadaşlara teşşekkür ederim. Nano yu alırsam olmadı beraber döşeriz içini sizin fikirlerinizle.İyi forumlar.
Evet betalara bakındım biraz tankla hoş durabilir gerçekten. Isıtıcı konusundada haklı olabilirsiniz. Gece gündüz sıcaklık farkı 10-12 dereceyi buluyordu iş yerinde. 80 lik tankta atman 300 lük kullandım, 120 lik tanka geçincede eheim 300 lük kullandım. Ama dediğim gibi sıcaklık farkı oluşuyodu. Bilmiyorum belki ısıtıcıların ayaralarını ben yapamadım ama en çok uğraştığım deneme yaptığım ısıtıcı olayıyıdı. Yorum yazan ve yazacak olan arkadaşlara teşşekkür ederim. Nano yu alırsam olmadı beraber döşeriz içini sizin fikirlerinizle.İyi forumlar.
Özlem
Yer ve fiyat konusunda sıkıntı yok. Gerçi iki küçük çocuktan ve hanımdan dolayı eve koyamıyorum am işyerim müsait. Ama işde sıkıntı olan mefhum zaman. Daha büyük bir tank isteği zaten başgöstermiş durumda :) daha almadan. Dediğiniz gibi oluyor. 3 sene önce işte bir senenin içinde 4 kere tank değiştirdim hep büyüterek. Ama baktımki iş yoğunluğunda balıklar bakımsız kalıyor bırakmak zorunda kaldım. Birde işyerinde gece sıcaklık çok düşüyor. O yüzden büyük tanklarda ısı farkı yüksek oluyor ve tahmin edersiniz ki hastalıklar. Bu miniğin ısınması zor olmasa gerek diye düşündüm. Evet beta düşünülebilir hoş olur. Kütük ve bitkileride bir hayırsever arkadaş hediye eder olmazsa:) Akvaryumcuya girmek istemiyorum çünkü herseferinde almam gerekenden başka başka şeyler alıp çıkmış olarak buluyordum kendimi. Ama mini tank çok hoşuma gitti.
Yer ve fiyat konusunda sıkıntı yok. Gerçi iki küçük çocuktan ve hanımdan dolayı eve koyamıyorum am işyerim müsait. Ama işde sıkıntı olan mefhum zaman. Daha büyük bir tank isteği zaten başgöstermiş durumda :) daha almadan. Dediğiniz gibi oluyor. 3 sene önce işte bir senenin içinde 4 kere tank değiştirdim hep büyüterek. Ama baktımki iş yoğunluğunda balıklar bakımsız kalıyor bırakmak zorunda kaldım. Birde işyerinde gece sıcaklık çok düşüyor. O yüzden büyük tanklarda ısı farkı yüksek oluyor ve tahmin edersiniz ki hastalıklar. Bu miniğin ısınması zor olmasa gerek diye düşündüm. Evet beta düşünülebilir hoş olur. Kütük ve bitkileride bir hayırsever arkadaş hediye eder olmazsa:) Akvaryumcuya girmek istemiyorum çünkü herseferinde almam gerekenden başka başka şeyler alıp çıkmış olarak buluyordum kendimi. Ama mini tank çok hoşuma gitti.
Özlem
Herkese iyi günler iyi forumlar dilerim.
2-3 sene akvaryum ve balık hobisiyle uğraştıktan sonra iş yoğunluğundan dolayı bırakmak zorunda kaldım. Malzemelerin hepsini satıp hobiye veda etmiştim. Ancak bu bir sevda gerek hala işlerim yoğun olmasına rağmen ofisimde, masamın üstünde ufak da olsa bişeyler olsun istiyorum. Fanuslardan hoşlanmıyorum. Araştırırken şöyle bir ürün buldum;
http://www.canpet.net/?urun-16356-Boyu-Led-Lambali-Filtreli-Nano-Akvaryum.html
10 lt kadar bişey. Filtreli ve ışıklı diyor. Sizce bu akvaryumda balık beslemek mümkünmü. Canlı doğuranları seviyorum. Kısırından bi dişi :) 2 de erkek atsak olabilirmi diye siz değerli arkadaşlar bir sormak istedim.
Herkese iyi günler iyi forumlar dilerim.
2-3 sene akvaryum ve balık hobisiyle uğraştıktan sonra iş yoğunluğundan dolayı bırakmak zorunda kaldım. Malzemelerin hepsini satıp hobiye veda etmiştim. Ancak bu bir sevda gerek hala işlerim yoğun olmasına rağmen ofisimde, masamın üstünde ufak da olsa bişeyler olsun istiyorum. Fanuslardan hoşlanmıyorum. Araştırırken şöyle bir ürün buldum;
http://www.canpet.net/?urun-16356-Boyu-Led-Lambali-Filtreli-Nano-Akvaryum.html
10 lt kadar bişey. Filtreli ve ışıklı diyor. Sizce bu akvaryumda balık beslemek mümkünmü. Canlı doğuranları seviyorum. Kısırından bi dişi :) 2 de erkek atsak olabilirmi diye siz değerli arkadaşlar bir sormak istedim.
Bakteriyi nasıl oluşturabilirim?
İyi günler
Benim uyguladığım yöntemi söyleyim
Akvaryumu kurun. Tabi burada belirlemeniz gereken çok iş var. Kum, ışık bitki seçimi.
Bunlara karar verdiyseniz akvaryumu kurduktan sonra suyunu doldurun filtrenizi çalıştırın. Eğer çabuk bir oturma isterseniz, piyasada bulabileceğiniz hazır bakteri kültürleri var, bu kültürlerle akvaryum suyunu 7-10 gün arasında oturtabilirsiniz. Yok bu kültürlerden kullanmak istemiyorsanız akvaryuma hergün az bir miktar yem atarak bakterilerin gelişimini sağlayabilirisiniz. Bu yolla oluşumda 20 gününüzü alır. Su önce biraz bulanır sonra bir hafta kadar sonra cam gibi olması lazım. bu oluşumdan sonra bitki ve balıklarınızı ekleyebilirsiniz.
İyi günler
Benim uyguladığım yöntemi söyleyim
Akvaryumu kurun. Tabi burada belirlemeniz gereken çok iş var. Kum, ışık bitki seçimi.
Bunlara karar verdiyseniz akvaryumu kurduktan sonra suyunu doldurun filtrenizi çalıştırın. Eğer çabuk bir oturma isterseniz, piyasada bulabileceğiniz hazır bakteri kültürleri var, bu kültürlerle akvaryum suyunu 7-10 gün arasında oturtabilirsiniz. Yok bu kültürlerden kullanmak istemiyorsanız akvaryuma hergün az bir miktar yem atarak bakterilerin gelişimini sağlayabilirisiniz. Bu yolla oluşumda 20 gününüzü alır. Su önce biraz bulanır sonra bir hafta kadar sonra cam gibi olması lazım. bu oluşumdan sonra bitki ve balıklarınızı ekleyebilirsiniz.
Dış Filtre tercihi
hepsiburada.com da atman filtrelerin fiyatları gayet makul. Kalite olarakta fiyata göre çok iyi tavsiye edilir
hepsiburada.com da atman filtrelerin fiyatları gayet makul. Kalite olarakta fiyata göre çok iyi tavsiye edilir
Akvaryumum için hangi filtre
Hepsi burada da dan aldım yeni. atman 3336 musluklu kargo dahil hemde karbon ve substrat hediyeli 120 lira bence hesaplı. tavsiye ederim
Hepsi burada da dan aldım yeni. atman 3336 musluklu kargo dahil hemde karbon ve substrat hediyeli 120 lira bence hesaplı. tavsiye ederim
bitki kumu
Arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim.
Ama şunu belirtmek isterim. Akvaryumda kullanmak için dere kumu diye satılan kuma ve sıfır numara mozaik (ince beyaz) e tuz ruhu testi yaptığımda dere kumu köpürdü fakat mozaik köpürmeninde ötesine geçip adeta patlayacaktı neredeyse. Bende hafif bitkili bir akvaryum kurmak istiyorum. elimde lav taşı denilen taştan var.
http://www.akvaryum.com/forum/cansiz_bitkili_canli_doguran_akvaryumu_k273188.asp
Bu linkte görülen taşlar. bunları ufalayıp kum haline getirsem bitki için uygunmudur sizce
Arkadaşlar bende aynı dertten muzdaribim.
Ama şunu belirtmek isterim. Akvaryumda kullanmak için dere kumu diye satılan kuma ve sıfır numara mozaik (ince beyaz) e tuz ruhu testi yaptığımda dere kumu köpürdü fakat mozaik köpürmeninde ötesine geçip adeta patlayacaktı neredeyse. Bende hafif bitkili bir akvaryum kurmak istiyorum. elimde lav taşı denilen taştan var.
http://www.akvaryum.com/forum/cansiz_bitkili_canli_doguran_akvaryumu_k273188.asp
Bu linkte görülen taşlar. bunları ufalayıp kum haline getirsem bitki için uygunmudur sizce
bitkili yapmak istiyorum
Arkadaşlar hepinize iyi günler dilerim.
Elimde kullandığım 80*30*45h bi akvaryumum mevcut. İç filtre ile kullanıyordum. Ama su son günlerde acayip bulandı, adeta yemyeşil oldu. İçinde canlı doğuranlar var. linki veriyorum.
http://www.akvaryum.com/Forum/cansiz_bitkili_canli_doguran_akvaryumu_k273188.asp
Hafta sonu internetten atman 3336 dış motor siparişi verdim. Bu hafta içi gelir galiba. Akvaryumu yeni baştan kurmak istiyorum. Ama bitkili. Akvaryumda biri normal mavi biri pembe grolux 18 w iki tane flo var. bu floressanlar bitki için yeterli olurmu. Böyle çok bakım gerektiren ışık co2 vs değilde az bakımla bakabileceğim btki türleri varmı? Birde resimlerde görünen kaherengi taşlar lav taşı diye aldım eskişehir yolundaki taş marketten. yumuşak hemen kırılan bi taş. Bunlardan çok var elimde bunları parçalayıp kum gibi tabana sersem olurmu? Akvaryumcuya sordum iki kilosuna 4 lira dedi. Aynı malzememidir acaba? Veya başka ne kullanmamı önerirsiniz. dediğim gibi tabana torf, ışık, co2 ihtiyacı olmayan veya çok az olan bitki türleri var elimdeki ekipmanlarla kurabileceğim bir bitkili ak olsun istiyorum. Bilgili arkadaşlar yardımlarını esirgemezse sevinirim.
Arkadaşlar hepinize iyi günler dilerim.
Elimde kullandığım 80*30*45h bi akvaryumum mevcut. İç filtre ile kullanıyordum. Ama su son günlerde acayip bulandı, adeta yemyeşil oldu. İçinde canlı doğuranlar var. linki veriyorum.
http://www.akvaryum.com/Forum/cansiz_bitkili_canli_doguran_akvaryumu_k273188.asp
Hafta sonu internetten atman 3336 dış motor siparişi verdim. Bu hafta içi gelir galiba. Akvaryumu yeni baştan kurmak istiyorum. Ama bitkili. Akvaryumda biri normal mavi biri pembe grolux 18 w iki tane flo var. bu floressanlar bitki için yeterli olurmu. Böyle çok bakım gerektiren ışık co2 vs değilde az bakımla bakabileceğim btki türleri varmı? Birde resimlerde görünen kaherengi taşlar lav taşı diye aldım eskişehir yolundaki taş marketten. yumuşak hemen kırılan bi taş. Bunlardan çok var elimde bunları parçalayıp kum gibi tabana sersem olurmu? Akvaryumcuya sordum iki kilosuna 4 lira dedi. Aynı malzememidir acaba? Veya başka ne kullanmamı önerirsiniz. dediğim gibi tabana torf, ışık, co2 ihtiyacı olmayan veya çok az olan bitki türleri var elimdeki ekipmanlarla kurabileceğim bir bitkili ak olsun istiyorum. Bilgili arkadaşlar yardımlarını esirgemezse sevinirim.
DIY DIŞ FİLTRE İÇİN HAZNE
Arkadaşlar forumda arama yaparken epoxy boya ila yapılmış tahtadan (sadece ön tarafı cam) akvaryumlar gördüm. Yapan arkadaş memnun. Bende burdan yola çıkarak bi fikir ürettim. Gerçi pratikte bişey yok ama denenebilir. Tahtadan bi hazne yapsak kendimize sağlam vidalı silikonlu. Sonra hiç su değmeyecek şekilde epoxy ile kaplasak boyasak, üstünede contalı bi kapak yapıp çalıştırsak nasıl olur acaba. Tahta akvaryumun linki aşağıda. Bu yol plastik bidon ve kalıp gibi projelere ucuz ve kolay bi alternatif olabilir bence.
http://www.akvaryum.com/Forum/tahtadan_akvyap(en_yeni_res_7_de)_k150704.asp?PN=7
Arkadaşlar forumda arama yaparken epoxy boya ila yapılmış tahtadan (sadece ön tarafı cam) akvaryumlar gördüm. Yapan arkadaş memnun. Bende burdan yola çıkarak bi fikir ürettim. Gerçi pratikte bişey yok ama denenebilir. Tahtadan bi hazne yapsak kendimize sağlam vidalı silikonlu. Sonra hiç su değmeyecek şekilde epoxy ile kaplasak boyasak, üstünede contalı bi kapak yapıp çalıştırsak nasıl olur acaba. Tahta akvaryumun linki aşağıda. Bu yol plastik bidon ve kalıp gibi projelere ucuz ve kolay bi alternatif olabilir bence.
http://www.akvaryum.com/Forum/tahtadan_akvyap(en_yeni_res_7_de)_k150704.asp?PN=7
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi NightWist, 21:18
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
