ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Baris SOZUAK
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Ekim 2008 18:06
Son Ziyaret:
05 Haziran 2025 22:34
Toplam Mesaj:
23 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Barış SÖZÜAK
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Elektronik Teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Barış SÖZÜAK
SON 10 MESAJI
Dıy 3d Fon Yapımı Ve Malzemeleri
Yok arka degil yanlarda bosluk kalmasin demek istiyorum. Ben standart boy malzemeden yaptigimdan akvaryuma onden bakinca sag ve solda bosluk kaldi biraz. Suyun basinci zaten malzemeyi arka duvara yapistirir tabi orayi iyi silikonlayip su sizmasini engellerseniz. Bir ara resim cekip eklerim konuya daha iyi fikir verir. Aslinda bu forumda konu acmistim diye hatirliyorum. Bir bakayim varsa konumun baglantisini eklerim.
Yok arka degil yanlarda bosluk kalmasin demek istiyorum. Ben standart boy malzemeden yaptigimdan akvaryuma onden bakinca sag ve solda bosluk kaldi biraz. Suyun basinci zaten malzemeyi arka duvara yapistirir tabi orayi iyi silikonlayip su sizmasini engellerseniz. Bir ara resim cekip eklerim konuya daha iyi fikir verir. Aslinda bu forumda konu acmistim diye hatirliyorum. Bir bakayim varsa konumun baglantisini eklerim.
Dıy 3d Fon Yapımı Ve Malzemeleri
Aslina bakarsaniz siyah yada dogal urun rengi disindakilere zaten pigment ekleyip renk veriyorlar o yuzden cok takilmayin harici renk eklemeye. Ben styropor kopuk uzerine yaptiktan sonra dort kenara ek kareler olusturacak sekilde silikon surdum. Yalniz sunu atlamayin. Fon akvaryumun yanlarini da kapatsin. Eger acik kalirsa kucuk baliklar SIKISABILIYOR ve pislik birikiyor orada. Ben standart 1.2 idi galiba kopukten yaptim 1er cm kadar acik kaldi keske yapistirdiktan sonra sivi derz akitsaydim da doldursaydim dedim. Her ne kadar canlidoguran ve karideslere guvenli yer olduysa da balik SIKISTIGI DA oldu tortu biriktigi de.
Aslina bakarsaniz siyah yada dogal urun rengi disindakilere zaten pigment ekleyip renk veriyorlar o yuzden cok takilmayin harici renk eklemeye. Ben styropor kopuk uzerine yaptiktan sonra dort kenara ek kareler olusturacak sekilde silikon surdum. Yalniz sunu atlamayin. Fon akvaryumun yanlarini da kapatsin. Eger acik kalirsa kucuk baliklar SIKISABILIYOR ve pislik birikiyor orada. Ben standart 1.2 idi galiba kopukten yaptim 1er cm kadar acik kaldi keske yapistirdiktan sonra sivi derz akitsaydim da doldursaydim dedim. Her ne kadar canlidoguran ve karideslere guvenli yer olduysa da balik SIKISTIGI DA oldu tortu biriktigi de.
Dıy 3d Fon Yapımı Ve Malzemeleri
Köpük eğer açıkta bir yer kalırsa suyu emebilir o nedenle tavsiye etmem süngerimsi yapısı ve basınç altında olacağı için içine açık bir noktadan su alabilir. O nedenle ben de başta köpük kullanacakken vazgeçtim. Mümkünse küçük bir parça üzerinde deneme yapın. Ben derzi renkli aldım o nedenle boya katmadım, 1 hafta kadar kuruttum sonra su doldurup beklettim 1-2 gün. Ardından su doldurup birkaç balık attım. Balıklarda sorun olmayacağını düşünüyordum ki olmadı da. Canlıdoğurandan çiklid türlerine kadar kurulum oldu. Malzemenin üzerindeki tavsiyelere uyun. Derzin su ile teması kaç gün sonra mümkün olur diye bilgi vardır üzerinde. O süreyi bir-iki gün geçin zaten ben birer gün aralıklarla kaplama yaptım yaz olduğundan kuruma sorun olmadı.
Köpük eğer açıkta bir yer kalırsa suyu emebilir o nedenle tavsiye etmem süngerimsi yapısı ve basınç altında olacağı için içine açık bir noktadan su alabilir. O nedenle ben de başta köpük kullanacakken vazgeçtim. Mümkünse küçük bir parça üzerinde deneme yapın. Ben derzi renkli aldım o nedenle boya katmadım, 1 hafta kadar kuruttum sonra su doldurup beklettim 1-2 gün. Ardından su doldurup birkaç balık attım. Balıklarda sorun olmayacağını düşünüyordum ki olmadı da. Canlıdoğurandan çiklid türlerine kadar kurulum oldu. Malzemenin üzerindeki tavsiyelere uyun. Derzin su ile teması kaç gün sonra mümkün olur diye bilgi vardır üzerinde. O süreyi bir-iki gün geçin zaten ben birer gün aralıklarla kaplama yaptım yaz olduğundan kuruma sorun olmadı.
Dıy 3d Fon Yapımı Ve Malzemeleri
5-6 sene önce 50 mm kadar kalınlıkta 3 adet 100x50 cm styropor katmanını silikonla yapıştırıp sıcak hava tabancası ile rastgele oyuklar yaparak üzerini sıvı/cıvık krem kıvamında fuga2300 olması lazım malzeme ile 3 kat boya yapar gibi yaparak kalın bir tabaka elde etmiştim. Hiç balık kaybım olmadı. Hala da o dekor akvaryumda silikonla yapıştırılmış halde kullanımda. En ufak bir dökülme de yaşamadım. Korkmadan kullanabilirsiniz.
5-6 sene önce 50 mm kadar kalınlıkta 3 adet 100x50 cm styropor katmanını silikonla yapıştırıp sıcak hava tabancası ile rastgele oyuklar yaparak üzerini sıvı/cıvık krem kıvamında fuga2300 olması lazım malzeme ile 3 kat boya yapar gibi yaparak kalın bir tabaka elde etmiştim. Hiç balık kaybım olmadı. Hala da o dekor akvaryumda silikonla yapıştırılmış halde kullanımda. En ufak bir dökülme de yaşamadım. Korkmadan kullanabilirsiniz.
Eheim 2217 - Dophin C1600 - Fluval 406
Tetra hatalarını düzeltti diye biliyorum. Güç tüketimini de 1 watt aşağı çekmiş. Dophin de bendeki 35 watt idi o da düşürmüş. Tetra sorun çıkartmaz. Çıkartsa da 5 TL ye oring değiştirip devam edersiniz. Daha yeni tecrübe ettim. İç filtre alayım bunu da devre dışı bırakayım diyordum son bir şans verdim. Bir de hortumu komple değiştirdim. Akvaryumun içine kadar dış çapı daha kalın, iç çeperi daha ince dolayısıyla iç çapı daha büyük bir hortum kullandım. Kaya dekoru yaptığım için orijinal U boruları sorun çıkartıyordu. Debi bayağı yükseldi. Tabi şu da bir gerçek hortum uzadıkça sürtünme arttığından debiyi düşürür o nedenle hortum boyunu mümkün olduğunca kısa tutmaya çalışın. Hortumları siyah bantla sararsanız ışığı engelleyip yosun tutmasını daha uzun süreye çıkartırsınız.
Temizliği konusunda da ben hortumdan sıkı sıkı geçecek kadar bir pamuk parçasını bir taraftan yerleştirip basınçlı su uyguluyorum öte taraftan tüm yosunu sıyırıp çıkıyor.
Tetra hatalarını düzeltti diye biliyorum. Güç tüketimini de 1 watt aşağı çekmiş. Dophin de bendeki 35 watt idi o da düşürmüş. Tetra sorun çıkartmaz. Çıkartsa da 5 TL ye oring değiştirip devam edersiniz. Daha yeni tecrübe ettim. İç filtre alayım bunu da devre dışı bırakayım diyordum son bir şans verdim. Bir de hortumu komple değiştirdim. Akvaryumun içine kadar dış çapı daha kalın, iç çeperi daha ince dolayısıyla iç çapı daha büyük bir hortum kullandım. Kaya dekoru yaptığım için orijinal U boruları sorun çıkartıyordu. Debi bayağı yükseldi. Tabi şu da bir gerçek hortum uzadıkça sürtünme arttığından debiyi düşürür o nedenle hortum boyunu mümkün olduğunca kısa tutmaya çalışın. Hortumları siyah bantla sararsanız ışığı engelleyip yosun tutmasını daha uzun süreye çıkartırsınız.
Temizliği konusunda da ben hortumdan sıkı sıkı geçecek kadar bir pamuk parçasını bir taraftan yerleştirip basınçlı su uyguluyorum öte taraftan tüm yosunu sıyırıp çıkıyor.
Eheim 2217 - Dophin C1600 - Fluval 406
İlk aldığım dış filtre Do(l)phin C1300 dü. Çok uzun süre kullandım oldukça güçlüydü. Daha sonra sanırım değişiklik yapmak istedim durup dururken sattım 2. el C1600 aldım. Eski sahibi biraz silikonla sızdırmazlık sağlamak istemiş sanırım filtre musluk bağlantıları felan silikon dolu idi onu komple temizleyip bir süre kullandım. Sonra plastik boruları yılların etkisi ile çatlayıp hava yaptığından verim alamadım. O sıra kolaylıkla yedek parça da bulunmadığından sinirlenip hurdaya attım. Ekol-jebo-eheim-tetra kullandım. Şu an 2. tetra 1200 modelindeyim. Sırf macera olsun diye diğerlerini de denedim ama dophin c1300 ve 1600 modelleri çok çok iyi idi. Fiyat makul ve güçlüydü. Tek sorunum eskiyen hortum çıkış aparatları oldu. Şu an Tetra 1200 de istediğim sızdırmazlığı oringleri değiştirip elde ettim ama C1600 denk gelseydi onu alırdım tekrar. Fluval de hiç kullanmadım ama 30 yıl önce piyasada iç filtre yerli dışında tek tük ve çok pahalı iken babam kullanılmış bir eheim iç filtre getirmişti. Pervaneyi yuvasında hizalayan plastik kapağın bir kanadı kırılmıştı. vida ve pul ile onu da çok uzun süre kullanmıştım. Astronotların o koca dışkılarını küçücük kanallardan çeker alırdı. Tabi artık evladiyelik ürün yapılmıyor haliyle hemen hemen hepsi çin üretimi. O kalitede olsa eheim de tercihim olabilirdi. Bu tip cihazlarda enerji tüketimi aslında çok önemli başta pahalısını alırsanız düşük elektrik faturası ile amorti eder yada başta ucuz alırsanız elektrik faturasıyla ek taksit ödetir. Eheim ve Tetra başta ödetiyor, Do(l)phin güçlü ama tüketimi de fazla elbette.
İlk aldığım dış filtre Do(l)phin C1300 dü. Çok uzun süre kullandım oldukça güçlüydü. Daha sonra sanırım değişiklik yapmak istedim durup dururken sattım 2. el C1600 aldım. Eski sahibi biraz silikonla sızdırmazlık sağlamak istemiş sanırım filtre musluk bağlantıları felan silikon dolu idi onu komple temizleyip bir süre kullandım. Sonra plastik boruları yılların etkisi ile çatlayıp hava yaptığından verim alamadım. O sıra kolaylıkla yedek parça da bulunmadığından sinirlenip hurdaya attım. Ekol-jebo-eheim-tetra kullandım. Şu an 2. tetra 1200 modelindeyim. Sırf macera olsun diye diğerlerini de denedim ama dophin c1300 ve 1600 modelleri çok çok iyi idi. Fiyat makul ve güçlüydü. Tek sorunum eskiyen hortum çıkış aparatları oldu. Şu an Tetra 1200 de istediğim sızdırmazlığı oringleri değiştirip elde ettim ama C1600 denk gelseydi onu alırdım tekrar. Fluval de hiç kullanmadım ama 30 yıl önce piyasada iç filtre yerli dışında tek tük ve çok pahalı iken babam kullanılmış bir eheim iç filtre getirmişti. Pervaneyi yuvasında hizalayan plastik kapağın bir kanadı kırılmıştı. vida ve pul ile onu da çok uzun süre kullanmıştım. Astronotların o koca dışkılarını küçücük kanallardan çeker alırdı. Tabi artık evladiyelik ürün yapılmıyor haliyle hemen hemen hepsi çin üretimi. O kalitede olsa eheim de tercihim olabilirdi. Bu tip cihazlarda enerji tüketimi aslında çok önemli başta pahalısını alırsanız düşük elektrik faturası ile amorti eder yada başta ucuz alırsanız elektrik faturasıyla ek taksit ödetir. Eheim ve Tetra başta ödetiyor, Do(l)phin güçlü ama tüketimi de fazla elbette.
Dış Filtrem Yeterli Mi Yoksa İç Filtre Gerekli Mi
Bir de ek elektrik tüketimini düşünün.
Bir de ek elektrik tüketimini düşünün.
Tetratec Su Kaçağına Çözüm-Net Fotoğraflar 13.Sayfada
Ben de 400 LT de canlıdoğurana geçeceğim için tetra 1200 ü devre dışı bırakayım buyuk bir iç filtre alayım diyordum ama güç tüketimlerini görünce vazgeçtim. Asıl sorun emiş ağzından yavru kaçması idi. Oysa lepisteslerde en az 6 ay filtre ile uğraşmam diye avantajlıydı da. Bugün üzerindeki oringlerin daha kalınlarından aldım hem musluklardaki hem de kafanın etrafındaki büyüğün. Eskiden teflon sarar bir de gıdaya teması güvenli şeffaf gres yağ sürüp sızıntıyı keserdim. Son bir şans vereyim dedim ve musluktaki contaları daha etli olanlarla (2+2) değiştirdim kafa contası da daha etli olanla değişti sorun kalmadı işte budur dedim.
Açıkçası sorunun asıl olarak musluk contalarından olduğunu düşünüyorum ama kapak öyle tasarlanmış ki net olarak belirleyemiyorsunuz yerini. Şu an canavar gibi oldu. Bu konuya dikkati çeken arkadaşlara çok teşekkürler.
Ben de 400 LT de canlıdoğurana geçeceğim için tetra 1200 ü devre dışı bırakayım buyuk bir iç filtre alayım diyordum ama güç tüketimlerini görünce vazgeçtim. Asıl sorun emiş ağzından yavru kaçması idi. Oysa lepisteslerde en az 6 ay filtre ile uğraşmam diye avantajlıydı da. Bugün üzerindeki oringlerin daha kalınlarından aldım hem musluklardaki hem de kafanın etrafındaki büyüğün. Eskiden teflon sarar bir de gıdaya teması güvenli şeffaf gres yağ sürüp sızıntıyı keserdim. Son bir şans vereyim dedim ve musluktaki contaları daha etli olanlarla (2+2) değiştirdim kafa contası da daha etli olanla değişti sorun kalmadı işte budur dedim.
Açıkçası sorunun asıl olarak musluk contalarından olduğunu düşünüyorum ama kapak öyle tasarlanmış ki net olarak belirleyemiyorsunuz yerini. Şu an canavar gibi oldu. Bu konuya dikkati çeken arkadaşlara çok teşekkürler.
Akvaryum Led Tavsiyesi
Led konusunda tavsiyem beyaz ve rgb led alıp her ikisinden de sıra sıra eklemeniz. 4 basamaklı rakamlar büyüdükçe led kılıfı büyür. 3 çipli olanlarda daha fazla aydınlatır. Birde bunların metrede 30 ve 60 led olanları var. Ne kadar çok led o kadar parlaklık elde edersiniz. Aslında şerit ledleri yurtdışından getirtmek çok akıllıca değil. Burada da uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Size tavsiyem 3 çipli metrede 60 led olan cool white (soğuk beyaz alıp kapak boyunca 3 yada 4 sıra yapıştırıp aralarına da 2 sıra rgb led şerit eklemeniz. Böylelikle beyaz yanında diğer renkleri de ortaya çıkartma şansınız olur akvaryumda zira ledler monokrom ışık kaynaklarıdır. Yani akkor lambalar gibi kırmızı ağırlıklı geniş aralıkta renkler içeren sarı ışık yerine sadece kendi renklerindeki dalgaboyunu yayımlarlar bu nedenle güneş etkisi elde edemezsiniz. Rgb ledlerde her üç renk yanında beyaz renk elde etmenin yanında değişik renkli gölge efektleri de oluştuğundan görsellik artar. Hatta kapağa her renk için düğme eklerseniz istediğiniz kombinasyonları elde eder hatta 10-15 TL gibi aralıkla satılan uzaktan kumandalı rgb devresi alırsanız yine istediğiniz renk ve ışık miktarı ayarlama şansınız olur.
Led konusunda tavsiyem beyaz ve rgb led alıp her ikisinden de sıra sıra eklemeniz. 4 basamaklı rakamlar büyüdükçe led kılıfı büyür. 3 çipli olanlarda daha fazla aydınlatır. Birde bunların metrede 30 ve 60 led olanları var. Ne kadar çok led o kadar parlaklık elde edersiniz. Aslında şerit ledleri yurtdışından getirtmek çok akıllıca değil. Burada da uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Size tavsiyem 3 çipli metrede 60 led olan cool white (soğuk beyaz alıp kapak boyunca 3 yada 4 sıra yapıştırıp aralarına da 2 sıra rgb led şerit eklemeniz. Böylelikle beyaz yanında diğer renkleri de ortaya çıkartma şansınız olur akvaryumda zira ledler monokrom ışık kaynaklarıdır. Yani akkor lambalar gibi kırmızı ağırlıklı geniş aralıkta renkler içeren sarı ışık yerine sadece kendi renklerindeki dalgaboyunu yayımlarlar bu nedenle güneş etkisi elde edemezsiniz. Rgb ledlerde her üç renk yanında beyaz renk elde etmenin yanında değişik renkli gölge efektleri de oluştuğundan görsellik artar. Hatta kapağa her renk için düğme eklerseniz istediğiniz kombinasyonları elde eder hatta 10-15 TL gibi aralıkla satılan uzaktan kumandalı rgb devresi alırsanız yine istediğiniz renk ve ışık miktarı ayarlama şansınız olur.
Bu arada ledleri silikonlu alın ki akvaryumdan gelen nem ledlerin bağlantılarını okside edip çürütmesin. Silikonsuz alırsanızda üzerine montajdan sonra şeffaf vernik sıkmanızı tavsiye ederim hatta buhar kapağı olsa da korumalı led alın.
havya kullanimi ddstek
Ben genelde plastik işleme için havya kullanırım. İşi bitince de sıcakken kuru kalınca bir bez parçası ile ucu temizlerim. Eğer plastik inatçı ise büyükçe bir tahta saplı bıçağı ocakta ısıtarak kesim yapıyorum. Ayrıca döner ve titreşimli elektrikli testere tipleri de var ama ince dişli olanlara ısıyla eriyen plastik dolduğunda kesim sıkıntılı oluyor.
Ben genelde plastik işleme için havya kullanırım. İşi bitince de sıcakken kuru kalınca bir bez parçası ile ucu temizlerim. Eğer plastik inatçı ise büyükçe bir tahta saplı bıçağı ocakta ısıtarak kesim yapıyorum. Ayrıca döner ve titreşimli elektrikli testere tipleri de var ama ince dişli olanlara ısıyla eriyen plastik dolduğunda kesim sıkıntılı oluyor.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
