ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
arukas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
45
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
18 Eylül 2008 16:47
Son Ziyaret:
05 Nisan 2026 23:19
Toplam Mesaj:
88 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İbrahim Ethem İnne
Doğum Tarihi:
14 Eylül 1994
Yaş:
31
İl:
Manisa
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
45x45x45 Bitkili Hi-Tech
Apistogramma Baenschi "Inka"
Apistogramma Cacatuoides "Double Red"
Apistogramma Cacatuoides "Orange Flash"
geri dönüş! son tank dağılalı 4 yıl olmasına rağmen... | İbrahim Ethem İNNE
SON 10 MESAJI
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=mnfc]1 hafta önce aldığım Agassizi yumurta döktü, döktüğü yer ise çok ilginç yüzey filtresinin içine. Zeminde hindistancevizi kabuğu olmasına rağmen yüzeye çıkıp yumurtlaması da ilginç, demekki maksimum güvenlik peşindeler.
Erkeği görüntüleyebildim, varyetesi nedir sizce?
[IMG]http://2.1m.yt/q9Z_r3Q.jpg[/IMG][/QUOTE]
Varyetesini bilmem ama maşallah bu ne güzellik böyle [:iyi:][:nazar:]
Umarım kayıpsız sağlıklı yavrularınız olur.
Saygılarımla.
[QUOTE=mnfc]1 hafta önce aldığım Agassizi yumurta döktü, döktüğü yer ise çok ilginç yüzey filtresinin içine. Zeminde hindistancevizi kabuğu olmasına rağmen yüzeye çıkıp yumurtlaması da ilginç, demekki maksimum güvenlik peşindeler.
Erkeği görüntüleyebildim, varyetesi nedir sizce?
[IMG]http://2.1m.yt/q9Z_r3Q.jpg[/IMG][/QUOTE]
Varyetesini bilmem ama maşallah bu ne güzellik böyle [:iyi:][:nazar:]
Umarım kayıpsız sağlıklı yavrularınız olur.
Saygılarımla.
Cüce Amerikan Dünyası
Herkese selamlar,
Eşref ağabeyin apistolardan bi kardeş fotoğrafıda benden gelsin.Bu fotoğrafı çekmeden önce 90 litrelik tankta yaklaşık 40-45 litre su değişimi gerçekleştirdim.Ardından ArtAkua konserve kan kurdu ile yemleme yaptım.Su rengi biraz sararmış gelebilir.Değişimden sonra catappa yapraklarının sararttığı yaklaşık 1 su bardağı suyu akvaryuma ilave ettim.O görüntünün sebebi odur.
Daha çok genç büyüklüğünü neonlar ile kıyaslayabilirsiniz.Kaldı ki neonlar bile erişkin boyda değiller [:)]
Maşallahları esirgemeyelim.[:nazar:][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/kakadu1.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/kakadu2.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/kakadu3.jpg[/IMG]
Hepimize sağlıklı balıklar sağlıklı tanklar diliyorum.
Saygılarımla.
Herkese selamlar,
Eşref ağabeyin apistolardan bi kardeş fotoğrafıda benden gelsin.Bu fotoğrafı çekmeden önce 90 litrelik tankta yaklaşık 40-45 litre su değişimi gerçekleştirdim.Ardından ArtAkua konserve kan kurdu ile yemleme yaptım.Su rengi biraz sararmış gelebilir.Değişimden sonra catappa yapraklarının sararttığı yaklaşık 1 su bardağı suyu akvaryuma ilave ettim.O görüntünün sebebi odur.
Daha çok genç büyüklüğünü neonlar ile kıyaslayabilirsiniz.Kaldı ki neonlar bile erişkin boyda değiller [:)]
Maşallahları esirgemeyelim.[:nazar:][:nazar:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/kakadu1.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/kakadu2.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/57526/kakadu3.jpg[/IMG]
Hepimize sağlıklı balıklar sağlıklı tanklar diliyorum.
Saygılarımla.
Cüce Amerikan Dünyası
[QUOTE=Tolga Arslan]Herkese merhabalar. Elimde Kakadu ve inka yavruları var kakaduları nispeten damızlık altı. Balıklarını sıkı bir diyete sokup biran önce damızlık boya getirmek istiyorum. Canlı yem olarak artemia verebiliyorum iki günde bir. Kurutulmuş karides ve dondurulmuş kan kurdu vermeyi düşünüyorum. Siz nasıl bir beslenme onerirsiniz. Kuru yem olarak sera vipan veriyorum.[/QUOTE]
Merhabalar bugün bende Eşref ağabeyden gelen aynı canlılarımı teslim aldım.Elimde Omega One Super Color Mini Pellets,Hikari Micro Pellets ve ArtAkua konserve kan kurdu vardı.Çok hızlı adapte oldular.Omega one yemi cidden iştahla yediler, ArtAkua konserve kan kurdunu yiyebilmek için ise adeta yarıştılar.100 gr konserve şeklinde fiyatıda gayet uygun çok uzun süre yetecek kadar mevcut ve çok sevdiler.Tavsiye edebilirim rahatlıkla.
Saygılarımla.
[QUOTE=Tolga Arslan]Herkese merhabalar. Elimde Kakadu ve inka yavruları var kakaduları nispeten damızlık altı. Balıklarını sıkı bir diyete sokup biran önce damızlık boya getirmek istiyorum. Canlı yem olarak artemia verebiliyorum iki günde bir. Kurutulmuş karides ve dondurulmuş kan kurdu vermeyi düşünüyorum. Siz nasıl bir beslenme onerirsiniz. Kuru yem olarak sera vipan veriyorum.[/QUOTE]
Merhabalar bugün bende Eşref ağabeyden gelen aynı canlılarımı teslim aldım.Elimde Omega One Super Color Mini Pellets,Hikari Micro Pellets ve ArtAkua konserve kan kurdu vardı.Çok hızlı adapte oldular.Omega one yemi cidden iştahla yediler, ArtAkua konserve kan kurdunu yiyebilmek için ise adeta yarıştılar.100 gr konserve şeklinde fiyatıda gayet uygun çok uzun süre yetecek kadar mevcut ve çok sevdiler.Tavsiye edebilirim rahatlıkla.
Saygılarımla.
4 Yıl Aradan Sonra 45x45x45 Hi-tech [bol Fotoğraf]
İlginiz için çok teşekkür ederim.Bugün itibariyle bir güncelleme daha atıldı.Lily pipe ve canlı eklendi tanka.İlk mesajdan takip edebilirsiniz.
Saygılarımla.
İlginiz için çok teşekkür ederim.Bugün itibariyle bir güncelleme daha atıldı.Lily pipe ve canlı eklendi tanka.İlk mesajdan takip edebilirsiniz.
Saygılarımla.
4 Yıl Aradan Sonra 45x45x45 Hi-tech [bol Fotoğraf]
[QUOTE=Prayer]
Cevabınız için teşekkür ederim. Regülatörünüzün modeli ne ?[/QUOTE]
Merhabalar şuan regülatörüm 6 bar basınçta açık.Görmüş olduğunuz baloncuk miktarı için neredeyse ince ayar vanam tamamiyle açık.Şuan bu miktarın 3/1'ine düşürdüm ince ayar ile.Regülatörümün markası Yıldız 5950 modeli.Difüzörün markası ise Up-Aqua modeli G-024 L.Cam difüzörü eBay'den sipariş vermiştim.Lily pipe'ım sorunsuz geldi.Henüz Co2 ile ilgili malzemelerim gelmedi sanırım ayrı paket yapılmış.
Saygılarımla. [EDIT]arukas,2016-04-02 23:28:40[/EDIT]
[QUOTE=Prayer]
Cevabınız için teşekkür ederim. Regülatörünüzün modeli ne ?[/QUOTE]
Merhabalar şuan regülatörüm 6 bar basınçta açık.Görmüş olduğunuz baloncuk miktarı için neredeyse ince ayar vanam tamamiyle açık.Şuan bu miktarın 3/1'ine düşürdüm ince ayar ile.Regülatörümün markası Yıldız 5950 modeli.Difüzörün markası ise Up-Aqua modeli G-024 L.Cam difüzörü eBay'den sipariş vermiştim.Lily pipe'ım sorunsuz geldi.Henüz Co2 ile ilgili malzemelerim gelmedi sanırım ayrı paket yapılmış.
Saygılarımla. [EDIT]arukas,2016-04-02 23:28:40[/EDIT]
Yeni Yavruya Renklendirici Yem Önerisi
[QUOTE=smcosgun]Anaları renksiz desek olur sadece kuyrukları mavi-yeşil tahminen babalarının rengi ise iyi siyah turuncu karışık ve heybetli bir balık ama babasının o olmama ihtimali de var tabiki.
yinede bir yem önerecek olsanız ne önerirsiniz[/QUOTE]
Hikari Micro Pellets (45gr paketi 20 TL dolaylarında ortalama) ve Omega One Color Small Pellets (50gr paketi yine 20 TL dolaylarında) önerebilirim.
Kovadan bölme denk getirerek daha uyguna temin edebilirsiniz.
Ekleme:Hikari Micro Pellets boyut olarak yavrulara daha uygun gibi.Omega biraz daha büyük bir yem yavrular için azıcık büyük kaçabilir.Başka bir siteden alıntıladığım Hikari yemin fotoğrafını ekliyorum.Umarım yardımcı olur.
[IMG]http://farm6.staticflickr.com/5610/15594019291_645e419307_b.jpg[/IMG]
Saygılarımla.[EDIT]arukas,2016-04-01 02:24:23[/EDIT]
[QUOTE=smcosgun]Anaları renksiz desek olur sadece kuyrukları mavi-yeşil tahminen babalarının rengi ise iyi siyah turuncu karışık ve heybetli bir balık ama babasının o olmama ihtimali de var tabiki.
yinede bir yem önerecek olsanız ne önerirsiniz[/QUOTE]
Hikari Micro Pellets (45gr paketi 20 TL dolaylarında ortalama) ve Omega One Color Small Pellets (50gr paketi yine 20 TL dolaylarında) önerebilirim.
Kovadan bölme denk getirerek daha uyguna temin edebilirsiniz.
Ekleme:Hikari Micro Pellets boyut olarak yavrulara daha uygun gibi.Omega biraz daha büyük bir yem yavrular için azıcık büyük kaçabilir.Başka bir siteden alıntıladığım Hikari yemin fotoğrafını ekliyorum.Umarım yardımcı olur.
[IMG]http://farm6.staticflickr.com/5610/15594019291_645e419307_b.jpg[/IMG]
Saygılarımla.[EDIT]arukas,2016-04-01 02:24:23[/EDIT]
4 Yıl Aradan Sonra 45x45x45 Hi-tech [bol Fotoğraf]
[QUOTE=kazimbabacan]Bu uzun süren yolculukda başarılar , bende yeni bir kurulma geçeceğim Jbl aquabasis plus aldım fakat üst katmanda karasız kaldım , hagen siyah kum yada manado. Manadoda bitki dikimi zor diyordu herkes sizde durum nasıl acaba ?[/QUOTE]
Manadoda bitkilerimi gayet ektim cuba dahil hiçbirisi ekildiği yerden çıkmadılar.Bende ilk başta şüpheyle yaklaşmıştım fakat ekilemiyor diye birşey yok bence [:)]
İyi dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim.
Saygılarımla.[EDIT]arukas,2016-03-30 23:21:38[/EDIT]
[QUOTE=kazimbabacan]Bu uzun süren yolculukda başarılar , bende yeni bir kurulma geçeceğim Jbl aquabasis plus aldım fakat üst katmanda karasız kaldım , hagen siyah kum yada manado. Manadoda bitki dikimi zor diyordu herkes sizde durum nasıl acaba ?[/QUOTE]
Manadoda bitkilerimi gayet ektim cuba dahil hiçbirisi ekildiği yerden çıkmadılar.Bende ilk başta şüpheyle yaklaşmıştım fakat ekilemiyor diye birşey yok bence [:)]
İyi dilekleriniz için ayrıca teşekkür ederim.
Saygılarımla.[EDIT]arukas,2016-03-30 23:21:38[/EDIT]
4 Yıl Aradan Sonra 45x45x45 Hi-tech [bol Fotoğraf]
Sonunda tanka ilk bitkiler ekildi ilk canlılar eklendi [:)] Ayrıntılar ilk mesajda.
Sonunda tanka ilk bitkiler ekildi ilk canlılar eklendi [:)] Ayrıntılar ilk mesajda.
Bitki Alabileceğim Güvenilir Site
Hocam ilan sahibiyle ne ticari ne başka şekilde bir ilişkim vardır.Bu forumda yine bu satıcıdan alışveriş yapıp memnun kalanlar var onu görmüştüm.Tam aradığınız bitki buyrun linki.
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/bacopa-australis-20-adet-ve-uzeri-kargo-bedava-212847764
Saygılarımla.
Hocam ilan sahibiyle ne ticari ne başka şekilde bir ilişkim vardır.Bu forumda yine bu satıcıdan alışveriş yapıp memnun kalanlar var onu görmüştüm.Tam aradığınız bitki buyrun linki.
http://urun.gittigidiyor.com/evcil-hayvan/bacopa-australis-20-adet-ve-uzeri-kargo-bedava-212847764
Saygılarımla.
Amazonland - Apistoland
[QUOTE=mcmert]Apistoları Eşref abiden temin edecek olmanız isabet olmuş. Apisto üretim işini layığıyla yapan bi kaç kişiden biridir kendisi. Apistoları tank tamamen oturmadan eklemenizi tavsiye etmem, keza kırmızı burunları da öyle. Acele etmeyin derim. İki tür de birbiriyle tam uyumlu olmuş, güzel seçim [;)][/QUOTE]
Tank 10 gün kadardır boş döngü ile çalışıyor.Bitki ekimlerimi gerçekleştiremedim maalesef.Onlarıda balıklar ile birlikte gerçekleştireceğim.Ama su oturmuş bir su olacak anlayacağınız.
Zaten konu üzerinden her türlü soru ve sorunda rahatsız edeceğim sizi [:)]
Saygılarımla.
[QUOTE=mcmert]Apistoları Eşref abiden temin edecek olmanız isabet olmuş. Apisto üretim işini layığıyla yapan bi kaç kişiden biridir kendisi. Apistoları tank tamamen oturmadan eklemenizi tavsiye etmem, keza kırmızı burunları da öyle. Acele etmeyin derim. İki tür de birbiriyle tam uyumlu olmuş, güzel seçim [;)][/QUOTE]
Tank 10 gün kadardır boş döngü ile çalışıyor.Bitki ekimlerimi gerçekleştiremedim maalesef.Onlarıda balıklar ile birlikte gerçekleştireceğim.Ama su oturmuş bir su olacak anlayacağınız.
Zaten konu üzerinden her türlü soru ve sorunda rahatsız edeceğim sizi [:)]
Saygılarımla.
SON MESAJLAR
- Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
sorbiek,
HaydarGul,
Malawi market,
Urar,
Azizdurdenn,
yeekim,
lojistisyen,
NightWist,
osmandbnl,
BilalM.,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
Sungurr,
mesut alak,
Kuduoglu,
Arch.Hüseyin,
Pandkoal,
0rnn,
Cyber_Scout,
MuratOzdemir,
Ciyus,
Mirt,
by__cg,
Sekizo,
EMRECAN12,
TheDS,
zen666,
Zombie2626,
Tortuga7,
darknessmania,
nniiaa,
HüseyinUysal,
Fin World,
NautilusLordu,
propecia,
Aquarist101,
oguzkanmaz,
mightymurat,
Akyol hobi,
Taha⚡,
şansal,
platinium,
LeventYorganci,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
