ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kolistavra
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[B]10764,1[/B] [C]2,2,57053[/C] [C]2,3,57053[/C]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
138
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Eylül 2008 09:00
Son Ziyaret:
08 Aralık 2015 21:16
Toplam Mesaj:
727 [0.11 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
[img]https://imageshack.com/a/img540/4791/fabb67.jpg[/img]
SON 10 MESAJI
Red Texaslar Ve Uretimi
Arkadaslar merhaba, birkac gundur musait degildim o yuzdendirki giris yapamadim, bu donemde konu akmis gitmis :) Cenk Bey elinizdeki baligi bir an once es tutturmaya calisirsaniz cok makbule gececek, biraz daha incileri fazla olsa grade i yuksek bir canli olacakmis.Renge cok fazla takilmaya gerek yok heleki uretim dusunuyorsaniz.Bence Umut Beydeki gibi short body texas yada carpinte bulabilirseniz cok iyi olacak.Benim tecrube ettigim kadariyla bu texasgillerde (green) dolleme kabiliyeti cok yuksek, dolayisiyla kisa zamanda sonuc alabilirsiniz.Umarim baliginiz disi cikar bizleride mutlu eder.Son olarak yilma durumu olursa baligi buradaki bir arkadasa bedeli karsilinda verirseniz iyi olacaktir.
Kendimden biraz soz etmek gerekirse, ikinci batin yavrularda sorun yasadim. Siyah noktalari gordukten sonra texasi tanktan cikardim zira papagana siddet uygulamaya baslamisti, bir gun sonra yavrular titremeye basladi hersey guzel giderken annenin yavrularin buyuk bir bolumunu yedigine sahit oldum.Sanirim hayvan strese girdi.Sonuc olarak 20 kadar yavru serbest yuzuse gecti :) biraz palazlansirlar diger batinla karistirmayi dusunuyorum.Bunlarin disinda bir adet rt ve papagan ciftimden yakin zamanda yumurtlama bekliyorum, diger rt mi ise malesef kaybettim sapasaglamdi neden oldugunu inanin anlamadim. Takip eden arkadaslar bilir bende palyaco adini verdigim bir fh var, su aralar durumu pek iyi degil kotuyede gitmiyor fakat iyilesmiyorda umarim benimle kalmayi basarir.Su ana kadar iki disiden cok az sayida yavrusunu almayi basarmistim.Bu yavrulardan elimde bir tane erkek kaldi, yaklasik 10 cm kadar.Benim bu fh larla ilgili bir tezim vardi, bir sekilde saticilarin bu baliklari kisirlastirdiklarini dusunuyordum nedenine gelince sayisiz eslestirmeden sonuc alamamamdi.Bu seferki fh kendi uretimim oldugundan kendisinden umudum vardi, nitekimde oyle oldu ve papagana ait yumurtalarin yuzde on kadarini dollemeyi basladi.Sonucta sag kalan yok ama bir sonraki yumurtlamadan cok umutluyum.Son olarak bir genc fh um ile yine genc bir bonsai fh disim es tutma yolunda emin adimlarla ilerliyorlar bakalim onlardan nasil bir sonuc alacagim.
Emre Beye ayri bir parantez acmak istiyorum zira aramizdaki en sansli kisi oldugunu dusunuyorum, hem baliklar acisindan hemde farkli turlerin caprazlanip yavru alinmasi konusunda hepimizden bir adim onde gidiyor.Sizdeki iki ciftede bayildim.Eger islerinizdeki yogunluk azaldi ise bu iki ciftten mutlaka bir iki batin yavru alip anaclar olmadan buyutmeye calisin derim. Nedense sonucun cok guzel olacagini hissediyorum.Bence fh ciftide ayri bir tanki hak ediyor:)
Furkan kardesim seninde baligin hayirli ugurlu olsun, gule gule buyut.Soyle baligin tamaminin gorundugu fotograflar paylasirsan balik hakkinda daha kesin verilerle konusabiliriz.
Arkadaslar merhaba, birkac gundur musait degildim o yuzdendirki giris yapamadim, bu donemde konu akmis gitmis :) Cenk Bey elinizdeki baligi bir an once es tutturmaya calisirsaniz cok makbule gececek, biraz daha incileri fazla olsa grade i yuksek bir canli olacakmis.Renge cok fazla takilmaya gerek yok heleki uretim dusunuyorsaniz.Bence Umut Beydeki gibi short body texas yada carpinte bulabilirseniz cok iyi olacak.Benim tecrube ettigim kadariyla bu texasgillerde (green) dolleme kabiliyeti cok yuksek, dolayisiyla kisa zamanda sonuc alabilirsiniz.Umarim baliginiz disi cikar bizleride mutlu eder.Son olarak yilma durumu olursa baligi buradaki bir arkadasa bedeli karsilinda verirseniz iyi olacaktir.
Kendimden biraz soz etmek gerekirse, ikinci batin yavrularda sorun yasadim. Siyah noktalari gordukten sonra texasi tanktan cikardim zira papagana siddet uygulamaya baslamisti, bir gun sonra yavrular titremeye basladi hersey guzel giderken annenin yavrularin buyuk bir bolumunu yedigine sahit oldum.Sanirim hayvan strese girdi.Sonuc olarak 20 kadar yavru serbest yuzuse gecti :) biraz palazlansirlar diger batinla karistirmayi dusunuyorum.Bunlarin disinda bir adet rt ve papagan ciftimden yakin zamanda yumurtlama bekliyorum, diger rt mi ise malesef kaybettim sapasaglamdi neden oldugunu inanin anlamadim. Takip eden arkadaslar bilir bende palyaco adini verdigim bir fh var, su aralar durumu pek iyi degil kotuyede gitmiyor fakat iyilesmiyorda umarim benimle kalmayi basarir.Su ana kadar iki disiden cok az sayida yavrusunu almayi basarmistim.Bu yavrulardan elimde bir tane erkek kaldi, yaklasik 10 cm kadar.Benim bu fh larla ilgili bir tezim vardi, bir sekilde saticilarin bu baliklari kisirlastirdiklarini dusunuyordum nedenine gelince sayisiz eslestirmeden sonuc alamamamdi.Bu seferki fh kendi uretimim oldugundan kendisinden umudum vardi, nitekimde oyle oldu ve papagana ait yumurtalarin yuzde on kadarini dollemeyi basladi.Sonucta sag kalan yok ama bir sonraki yumurtlamadan cok umutluyum.Son olarak bir genc fh um ile yine genc bir bonsai fh disim es tutma yolunda emin adimlarla ilerliyorlar bakalim onlardan nasil bir sonuc alacagim.
Emre Beye ayri bir parantez acmak istiyorum zira aramizdaki en sansli kisi oldugunu dusunuyorum, hem baliklar acisindan hemde farkli turlerin caprazlanip yavru alinmasi konusunda hepimizden bir adim onde gidiyor.Sizdeki iki ciftede bayildim.Eger islerinizdeki yogunluk azaldi ise bu iki ciftten mutlaka bir iki batin yavru alip anaclar olmadan buyutmeye calisin derim. Nedense sonucun cok guzel olacagini hissediyorum.Bence fh ciftide ayri bir tanki hak ediyor:)
Furkan kardesim seninde baligin hayirli ugurlu olsun, gule gule buyut.Soyle baligin tamaminin gorundugu fotograflar paylasirsan balik hakkinda daha kesin verilerle konusabiliriz.
Red Texaslar Ve Uretimi
Arkadaslar merhaba, oncelikle aramiza yeni katilip paylasim arkadaslara tesekkur ederim, tecrubelerimizi paylasmak, uzun yolda birbirimize destek olmak ve gelecek acisindan referans olmasi acisindan bu konuyu actik insallah guzel seyler paylasmaya devam edecegiz.Can Bey sizin sorulariniza Umut Bey cok ne guzel bir ceap yazmis onun ustune birseyler yazarsak ayip olacagi kanaatindeyim.Cenk Beyin baligina gelince fotograflardan anlasilacagi uzere disi gorunuyor, eger dogru ise bu duruma cok sevindigimi belirtmek isterim zira Emre Beyin redtexasi da bu sekilde olmustu ve aldigi sonuc ortada, surekli yavru veren bir cifti var su anda.
Umut Beyin projesi simdilik rafta fakat, hem bu konu aktif devam ettigi surece hemde elindeki yavrulardan guzel birseyler yakalamasi halinde yeniden aktif hale gelecegini dusunuyorum.Bekleyip gorecegiz artik :)
Birazda kendimden bahsetmek gerekirse, yavrular tam gaz buyumeye devam ediyor, hala 50lt lik tanktalar ve neredeyse hic kayip yasamadim. Diger taraftan 150lt lik ve yariya kadar dolu ve oturmus suya sahip bir tanki, yaklasik 25lt yavrularin oldugu tanktan su eklemesi yapip yaklasik 10 tane yavruyu iceri attim, bugun ucuncu gun ve yarisi hayatta kalmayi basardi.Yaklasik bir hafta daha gozlem yapip yavru tankindaki suyun yarisini alip, yavrularinda yarisini bu tanka ekleyip yola devam edecegim.Diger tarafta anaclar yumurta dokmeye cok yakinlar, muhtemelen bir gunleri daha var yok:)
Son olarak yavrularin videosu:) umarim begenirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=gmwD-fGCQ5g[/VID]
Arkadaslar merhaba, oncelikle aramiza yeni katilip paylasim arkadaslara tesekkur ederim, tecrubelerimizi paylasmak, uzun yolda birbirimize destek olmak ve gelecek acisindan referans olmasi acisindan bu konuyu actik insallah guzel seyler paylasmaya devam edecegiz.Can Bey sizin sorulariniza Umut Bey cok ne guzel bir ceap yazmis onun ustune birseyler yazarsak ayip olacagi kanaatindeyim.Cenk Beyin baligina gelince fotograflardan anlasilacagi uzere disi gorunuyor, eger dogru ise bu duruma cok sevindigimi belirtmek isterim zira Emre Beyin redtexasi da bu sekilde olmustu ve aldigi sonuc ortada, surekli yavru veren bir cifti var su anda.
Umut Beyin projesi simdilik rafta fakat, hem bu konu aktif devam ettigi surece hemde elindeki yavrulardan guzel birseyler yakalamasi halinde yeniden aktif hale gelecegini dusunuyorum.Bekleyip gorecegiz artik :)
Birazda kendimden bahsetmek gerekirse, yavrular tam gaz buyumeye devam ediyor, hala 50lt lik tanktalar ve neredeyse hic kayip yasamadim. Diger taraftan 150lt lik ve yariya kadar dolu ve oturmus suya sahip bir tanki, yaklasik 25lt yavrularin oldugu tanktan su eklemesi yapip yaklasik 10 tane yavruyu iceri attim, bugun ucuncu gun ve yarisi hayatta kalmayi basardi.Yaklasik bir hafta daha gozlem yapip yavru tankindaki suyun yarisini alip, yavrularinda yarisini bu tanka ekleyip yola devam edecegim.Diger tarafta anaclar yumurta dokmeye cok yakinlar, muhtemelen bir gunleri daha var yok:)
Son olarak yavrularin videosu:) umarim begenirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=gmwD-fGCQ5g[/VID]
Red Texaslar Ve Uretimi
Umut Bey öncelikle önerileriniz icin teşekkür ederim, yavruların nerdeyse buyuk bir kismi serbest yüzmeye başladı gayette sağlıklı görünüyorlar. Sanırım benim kirli dediğim seyler tortudan ibaret zira cok mutlu gorunuyorlar. Bir hafta kadar bu tankta idare etmeye çalışacağım daha sonra balıkları iki gruba ayırmayı düşünüyorum. Su olarak daha once denediğim ve fh yavrularında iyi sonuc aldığım bir yöntemi deniyorum söyleki, bir adet nem giderici makinem var belli bir sure sonra ortamdaki nemi çektikçe saf suya dönüştürüyor. Gecmiste kullanmıştım yavrulara zarar vermiyor, dünde texas yarularinin olduğu tanka iki saatte bir yaklaşık 1 lt ekleme yaptim, sabah kalktigimdada sorun olmadığını gördüm, sanırım bu sekilde devam edeceğim. Amaçlara gelince yaklaşık 200 lt lik bir saklama kabını onlar icin guzel bir yuvaya dönüştürdüm, şimdilik hersey yolunda kısa zamanda tekrar yumurta dökerler sanırım.
Diger taraftan bunlar olurken yine bir texas parrot çiftim daha yumurta döktü açıkcası cok heyecanlanmistim zira erkek olan redtexasti. Bir günden sonrada yumurtalar mantarlasmayinca tamamdır dolleme oldu demiştim fakat sonuc olumsuz. Bu konuda sizin tavsiyelerini takip edip iki uc batın yumurtlamanin dilenip dollenmedigini gözlemleyeceğim sonuc negatif çıkarsa baska ciftler denemeye alinacak.
Son olarak görsel paylasim yapamadım insallah ilk müsait zamanda oda olacak. Eğer sizler musaitseniz yaparsanız sevinirim.Bu arada da Emre Bey bizi cok yanliz Bıraktı insallah tezden aramiza döner.
Umut Bey öncelikle önerileriniz icin teşekkür ederim, yavruların nerdeyse buyuk bir kismi serbest yüzmeye başladı gayette sağlıklı görünüyorlar. Sanırım benim kirli dediğim seyler tortudan ibaret zira cok mutlu gorunuyorlar. Bir hafta kadar bu tankta idare etmeye çalışacağım daha sonra balıkları iki gruba ayırmayı düşünüyorum. Su olarak daha once denediğim ve fh yavrularında iyi sonuc aldığım bir yöntemi deniyorum söyleki, bir adet nem giderici makinem var belli bir sure sonra ortamdaki nemi çektikçe saf suya dönüştürüyor. Gecmiste kullanmıştım yavrulara zarar vermiyor, dünde texas yarularinin olduğu tanka iki saatte bir yaklaşık 1 lt ekleme yaptim, sabah kalktigimdada sorun olmadığını gördüm, sanırım bu sekilde devam edeceğim. Amaçlara gelince yaklaşık 200 lt lik bir saklama kabını onlar icin guzel bir yuvaya dönüştürdüm, şimdilik hersey yolunda kısa zamanda tekrar yumurta dökerler sanırım.
Diger taraftan bunlar olurken yine bir texas parrot çiftim daha yumurta döktü açıkcası cok heyecanlanmistim zira erkek olan redtexasti. Bir günden sonrada yumurtalar mantarlasmayinca tamamdır dolleme oldu demiştim fakat sonuc olumsuz. Bu konuda sizin tavsiyelerini takip edip iki uc batın yumurtlamanin dilenip dollenmedigini gözlemleyeceğim sonuc negatif çıkarsa baska ciftler denemeye alinacak.
Son olarak görsel paylasim yapamadım insallah ilk müsait zamanda oda olacak. Eğer sizler musaitseniz yaparsanız sevinirim.Bu arada da Emre Bey bizi cok yanliz Bıraktı insallah tezden aramiza döner.
Red Texaslar Ve Uretimi
Umut Bey masallah baliklarin gelisimi cok guzel gidiyor, ben vucut formlarini ve incileri cok begendim.Dikkatimi ceken bir diger ayrinti ise cicek hatlarinin cok belirgin olmasi, fh yavrularini bile andiriyorlar.Sanki ilk fotograftaki balik kizarmaya meyilli gibi geldi bana, ilerleyen gunlerde kendini belli eder artik.Satistaki balik guzel bir balik fakat erkek olmasi dolayisiyla kisir olma olasiliginin cok yuksek oldugunu dusunuyorum, tabi bu sadece dusunce denemeden anlasilmaz.
Benim yavrulara belince, malum tankin cok kucuk olmasindan dolayi anne ve babayi cikarmak zorunda kaldim, aslinda amacim bu degildi fakat su iyice kirlenmeye baslamisti.Su an itibariyle baliklarda yogun titreme hareketleri mevcut yarin serbest yuzmeye gecerler diye dusunuyorum.Sonraki gunler icin baliklari daha buyuk bir tanka almayi dusunuyorum fakat yeni suda olumler olacagini tahmin ediyorum.Kayiplari minimuma indirerek baliklari nasil yer degistirebilecegim konusunda fikriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim.
Son olarak Emre Beye ozenip kurdugum karma hibrit tankimin videosunu paylasmak istiyorum, tankin genel hali gayet sakin kavgasiz ama yerlerin tutulmus oldugu bir tank.Videodada goreceginiz uzere ne kadar hibrit balik varsa bir araya getirdim:) genellikle disi agirlikli bir tank oldu.Duruma gore ilerleyen gunlerde bir erkek texas ve yine erkek redtexas eklemeyi planliyorum.Eger es tutan olursa baska bir tanka alip uretim denemesi yapacagim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=IXcIa_H0fMc[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=7rNle72s4bY[/VID]
Umut Bey masallah baliklarin gelisimi cok guzel gidiyor, ben vucut formlarini ve incileri cok begendim.Dikkatimi ceken bir diger ayrinti ise cicek hatlarinin cok belirgin olmasi, fh yavrularini bile andiriyorlar.Sanki ilk fotograftaki balik kizarmaya meyilli gibi geldi bana, ilerleyen gunlerde kendini belli eder artik.Satistaki balik guzel bir balik fakat erkek olmasi dolayisiyla kisir olma olasiliginin cok yuksek oldugunu dusunuyorum, tabi bu sadece dusunce denemeden anlasilmaz.
Benim yavrulara belince, malum tankin cok kucuk olmasindan dolayi anne ve babayi cikarmak zorunda kaldim, aslinda amacim bu degildi fakat su iyice kirlenmeye baslamisti.Su an itibariyle baliklarda yogun titreme hareketleri mevcut yarin serbest yuzmeye gecerler diye dusunuyorum.Sonraki gunler icin baliklari daha buyuk bir tanka almayi dusunuyorum fakat yeni suda olumler olacagini tahmin ediyorum.Kayiplari minimuma indirerek baliklari nasil yer degistirebilecegim konusunda fikriniz varsa paylasirsaniz cok sevinirim.
Son olarak Emre Beye ozenip kurdugum karma hibrit tankimin videosunu paylasmak istiyorum, tankin genel hali gayet sakin kavgasiz ama yerlerin tutulmus oldugu bir tank.Videodada goreceginiz uzere ne kadar hibrit balik varsa bir araya getirdim:) genellikle disi agirlikli bir tank oldu.Duruma gore ilerleyen gunlerde bir erkek texas ve yine erkek redtexas eklemeyi planliyorum.Eger es tutan olursa baska bir tanka alip uretim denemesi yapacagim.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=IXcIa_H0fMc[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=7rNle72s4bY[/VID]
Red Texaslar Ve Uretimi
Arkadaslar merhaba öncelikle gecmis Bayramı'nızi kutlar hayırlara vesile olmus olmasini dilerim.
Umut Bey gecen süreyi minimum kayıpla atlatmaniza sevindim, yanlış hatırlamıyorsam anaçların ikiside shortbody formunda idi dolayısıyla yavrulara fazlaca gecmis görünüyor, renklenme konusunda yemler tabiiki önemli fakat akvaryumun atmosferinde cok rol oynuyor, kendime texas parrot ve mammon ağırlıklı bir karma rank yaptim ve sonuc mükemmel oldu, renkler inanılmaz canlandı. Aynı balıklar diger tanklarda cok soluk renkte idiler.
Son olarak bendende guzel bir haber vereyim, son 30 gündür 150 lt lik tanklarda Çiftler oluşturmuştum ( rt-parrot, fh-parrot, texas-parrot ) fakat sonuclar iyi degildi ve balıklar cok kavga etmişlerdi. Daha sonra bir parrot ve texasi sadece 50 lt lik bir tankta yer problemleri olduğundan bir araya getirdim anlaştıklarını goruncede ayırmadım, dun yumurta dökmüşler bugün gordumki nerdeyse %90 I döllenmiş. Akil kari is degil tank 50 lt sadece birkaç gündür biraradalar, su temiz degil, filitreleme keza oyle, herhangibir besiye cekme durumu yok, ama balıklar sürpriz Yaptılar.
Yumurtalara dokunmayı düşünmüyorum ilk denemeleri olduğu icin isi öğrenmeleri gerektiğini düşünüyorum, sonraki günler icin buyuk bir tank bu çiftimin hizmetinde olacak.
Arkadaslar merhaba öncelikle gecmis Bayramı'nızi kutlar hayırlara vesile olmus olmasini dilerim.
Umut Bey gecen süreyi minimum kayıpla atlatmaniza sevindim, yanlış hatırlamıyorsam anaçların ikiside shortbody formunda idi dolayısıyla yavrulara fazlaca gecmis görünüyor, renklenme konusunda yemler tabiiki önemli fakat akvaryumun atmosferinde cok rol oynuyor, kendime texas parrot ve mammon ağırlıklı bir karma rank yaptim ve sonuc mükemmel oldu, renkler inanılmaz canlandı. Aynı balıklar diger tanklarda cok soluk renkte idiler.
Son olarak bendende guzel bir haber vereyim, son 30 gündür 150 lt lik tanklarda Çiftler oluşturmuştum ( rt-parrot, fh-parrot, texas-parrot ) fakat sonuclar iyi degildi ve balıklar cok kavga etmişlerdi. Daha sonra bir parrot ve texasi sadece 50 lt lik bir tankta yer problemleri olduğundan bir araya getirdim anlaştıklarını goruncede ayırmadım, dun yumurta dökmüşler bugün gordumki nerdeyse %90 I döllenmiş. Akil kari is degil tank 50 lt sadece birkaç gündür biraradalar, su temiz degil, filitreleme keza oyle, herhangibir besiye cekme durumu yok, ama balıklar sürpriz Yaptılar.
Yumurtalara dokunmayı düşünmüyorum ilk denemeleri olduğu icin isi öğrenmeleri gerektiğini düşünüyorum, sonraki günler icin buyuk bir tank bu çiftimin hizmetinde olacak.
Red Texaslar Ve Uretimi
Umut Bey merhaba, öncelikle yeni balığıniz hayırlı olsun güle gile büyütün, guzel bir short body red dragon olacak diye tahmin ediyorum, bu boyda kaptığı kafada ilerisi icin cok umut verici.Diger taraftan texasin el değiştirmesine üzüldüğümü Söylemek isterim, sanki papağanı kaybettikten sonra bazı seyler Değişti gibi, ne diyelim hayırlısı olsun. Texasi satan alan arkadas belki burdan paylasim yaparsa iyi olur aslında.
Kendi balıklarından bilgilendirme yapmak gerekirse Emre Beye özenip Texas ağırlıklı bir karma tank kurdum, ilk etapta agresiflesen Balıklar oldu onları eleyerek sükuneti sağladım bundan sonrası Allah kerim. Buna ek olarak bir tankta redtexaslaromdan biriyle bir tane parrotu yanliz bırakmıştım bugun gordumki papağan yumurtlamış :) Döllenme olmuşmudur bilemiyorum bekleyip göreceğiz artık.
Son olarak Emre Beyde bizimle balıklarının son durumunu paylaşabilirmi acaba?
Umut Bey merhaba, öncelikle yeni balığıniz hayırlı olsun güle gile büyütün, guzel bir short body red dragon olacak diye tahmin ediyorum, bu boyda kaptığı kafada ilerisi icin cok umut verici.Diger taraftan texasin el değiştirmesine üzüldüğümü Söylemek isterim, sanki papağanı kaybettikten sonra bazı seyler Değişti gibi, ne diyelim hayırlısı olsun. Texasi satan alan arkadas belki burdan paylasim yaparsa iyi olur aslında.
Kendi balıklarından bilgilendirme yapmak gerekirse Emre Beye özenip Texas ağırlıklı bir karma tank kurdum, ilk etapta agresiflesen Balıklar oldu onları eleyerek sükuneti sağladım bundan sonrası Allah kerim. Buna ek olarak bir tankta redtexaslaromdan biriyle bir tane parrotu yanliz bırakmıştım bugun gordumki papağan yumurtlamış :) Döllenme olmuşmudur bilemiyorum bekleyip göreceğiz artık.
Son olarak Emre Beyde bizimle balıklarının son durumunu paylaşabilirmi acaba?
Red Texaslar Ve Uretimi
Umut Bey balıklar hiçte fena görünmüyor, sanki ufaktan renklenme varmış gibi duruyor. Böyle giderse direk kırmızı olacaklar.
Emre Bey, insallah bu batından yavrular büyüyecekler bizi de sevindirecekler. Fırsat olurda video paylaşırsanız bizlerde Görmüş olacağız. Es tutan fh uda cok merak ediyorum özellikle onun videosunu bekliyorum :)
Uzun bir zamandır evde olmadığım icin kendi balıklarımın durumunu malesef bilemiyorum, ama en azından şimdiye kadar olum olmamış.
Umut Bey balıklar hiçte fena görünmüyor, sanki ufaktan renklenme varmış gibi duruyor. Böyle giderse direk kırmızı olacaklar.
Emre Bey, insallah bu batından yavrular büyüyecekler bizi de sevindirecekler. Fırsat olurda video paylaşırsanız bizlerde Görmüş olacağız. Es tutan fh uda cok merak ediyorum özellikle onun videosunu bekliyorum :)
Uzun bir zamandır evde olmadığım icin kendi balıklarımın durumunu malesef bilemiyorum, ama en azından şimdiye kadar olum olmamış.
Red Texaslar Ve Uretimi
Emre Bey bir gecmis olsunda size diyelim ozaman. Yemler zaten cok azdı bütün balıklar aynı yemden yedi sanırım.Yavruları ayirma şansınız yokmu acaba? En azından kalanlar bir kazaya uğramazdi. Bu arada önümüzdeki bir aylık peryotta konuya yazı yazma şansım cok azalıyor zira ikinci bebeğimiz icin Shanghaide olacağız buda sinirli imkanlar demek.
Herkese selamlar
Emre Bey bir gecmis olsunda size diyelim ozaman. Yemler zaten cok azdı bütün balıklar aynı yemden yedi sanırım.Yavruları ayirma şansınız yokmu acaba? En azından kalanlar bir kazaya uğramazdi. Bu arada önümüzdeki bir aylık peryotta konuya yazı yazma şansım cok azalıyor zira ikinci bebeğimiz icin Shanghaide olacağız buda sinirli imkanlar demek.
Herkese selamlar
Red Texaslar Ve Uretimi
Umut Bey gecmis olsun, malesef böyle seyler hep oluyor bende bu hafta cok sevdigim disi fader kamfami kaybettim, Palyaço öldürdü.Bu nedenle konsantrasyon kaybı Yaşadığım cok oluyor ama her seferinde yeniden motive oluyorum. Eğer texasida verirseniz ne olacak projeye aramı vereceksiniz?
Umut Bey gecmis olsun, malesef böyle seyler hep oluyor bende bu hafta cok sevdigim disi fader kamfami kaybettim, Palyaço öldürdü.Bu nedenle konsantrasyon kaybı Yaşadığım cok oluyor ama her seferinde yeniden motive oluyorum. Eğer texasida verirseniz ne olacak projeye aramı vereceksiniz?
Red Texaslar Ve Uretimi
Emre Bey teşekkür ederim, balıkların hem eslerini hemde yerlerini sık değiştiriyorum sanırım bu durum yumurtaların dollenmenesi olarak bana dönüş yapıyor. Mammon çiftine iki surumluk hak daha veriyorum eğer tutturamazlarsa çifti bozacağım.
Emre Bey teşekkür ederim, balıkların hem eslerini hemde yerlerini sık değiştiriyorum sanırım bu durum yumurtaların dollenmenesi olarak bana dönüş yapıyor. Mammon çiftine iki surumluk hak daha veriyorum eğer tutturamazlarsa çifti bozacağım.
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
