ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yusyil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mayıs 2008 20:48
Son Ziyaret:
12 Haziran 2009 04:57
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf yılmaz
Doğum Tarihi:
14 Mayıs 1983
Yaş:
43
İl:
Kocaeli
Meslek:
işçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
125x38x50 mi 55 mi
Volkan bey sehpanın üstüne mdf kestirirsiniz 45 cm lik önlü arkalı pay edersiniz boşlukları hem daha kullanışlı olur akvaryum 38 cm az yapmışken tam yapın derim sonra neden yapmadım diyeceksiniz :)
Saygılar.
Volkan bey sehpanın üstüne mdf kestirirsiniz 45 cm lik önlü arkalı pay edersiniz boşlukları hem daha kullanışlı olur akvaryum 38 cm az yapmışken tam yapın derim sonra neden yapmadım diyeceksiniz :)
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey teşekkür ederim şimdi anladım yardımlarınız için teşekkür ederim pazartesi nasib olursa veriyorum siparişi gelince paylaşıcam yapım aşamalarını yardımlarınızı o zamanda isticem tabi :) herşey için teşekkürler.
Saygılar.
Yener bey teşekkür ederim şimdi anladım yardımlarınız için teşekkür ederim pazartesi nasib olursa veriyorum siparişi gelince paylaşıcam yapım aşamalarını yardımlarınızı o zamanda isticem tabi :) herşey için teşekkürler.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey çok iyi olur ilginiz için teşekkür ederim.
Emin bey çok pratik ve güzel olmuş bu fikrlerin hepsini değerlendireceğim teşekkürler.
Saygılar.
Yener bey çok iyi olur ilginiz için teşekkür ederim.
Emin bey çok pratik ve güzel olmuş bu fikrlerin hepsini değerlendireceğim teşekkürler.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey en az 5000 L/S bir motor kullanmalısınız buda 50 mm iki delik demektir. Akvaryum içindeki akıntı ne kadar çok olursa o kadar iyidir.
Yener bey deliğin çapı 50 mm olucak burası tamam birde deliği arkacamın üstünden deldireceğim yan cam ve üst köşeyle arası kaç cm uygun olur delik için ve siz 2 delik dediniz ikiside sumpa inişmi olacak ben tek delik düşünmüştüm iniş için.
Emin bey tavsiyelerinizi dikkate alınacaktır çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için.
SAygılar.
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey en az 5000 L/S bir motor kullanmalısınız buda 50 mm iki delik demektir. Akvaryum içindeki akıntı ne kadar çok olursa o kadar iyidir.
Dursu dediğim ise P.V.C dirsek ve "T" yi yapıştırırken yapılan uygulamadır, yani 90 derece dirsek ucu akvaryumun tabanına bakacak şekilde "T" ile yapştırılmasıdır bu uygulama ses açısından bayağı iyi bir sonuç vermektedir. Tabi dirseğin önünede taşıma kutusu yapmanız gerekecek yoksa balıklar dirseklerden geçip sump'a inecektir
[/QUOTE]Yener bey deliğin çapı 50 mm olucak burası tamam birde deliği arkacamın üstünden deldireceğim yan cam ve üst köşeyle arası kaç cm uygun olur delik için ve siz 2 delik dediniz ikiside sumpa inişmi olacak ben tek delik düşünmüştüm iniş için.
Emin bey tavsiyelerinizi dikkate alınacaktır çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için.
SAygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
[QUOTE=Emin_Paşa]3.Kuleli sistem yapmanı öneririm çünki pislikler altta birikecektir...
Emin bey bende forumdaki konulardan yardım alarak kuleli sistem yapmayı düşünüyordum tavsiyeniz için teşekkürler.
Elimde 100*30*30 akvaryumum var şu an yavrularım içinde onu sump olarak yapmayı düşünüyorum.
Saygılar.
[QUOTE=Emin_Paşa]3.Kuleli sistem yapmanı öneririm çünki pislikler altta birikecektir...
4.En az 120 lt yaptırın ve sumpu yağmurlama sistemli olsun ve 8 mm camdan yaptırırsanız daha şık olur..
[/QUOTE]Emin bey bende forumdaki konulardan yardım alarak kuleli sistem yapmayı düşünüyordum tavsiyeniz için teşekkürler.
Elimde 100*30*30 akvaryumum var şu an yavrularım içinde onu sump olarak yapmayı düşünüyorum.
Saygılar.
ufak çaplı tank için lamba koruma
[QUOTE=InTerTecH]Bendede kapakta aynı sorun var.Kapak aynı fakat ben ışıklandırma değil ısıtma amaçlı kullanıyorum.Kaplumbağaları ısıtıyorum lambayla ama kaplumbağalar değecek diye korkuyorum.Isıyı geçirirmiki bu pvs?[/QUOTE]
Aykut bey eğer sizde Birkan beyin kullandığı lambadan kullanıyorsanız o lamba fazla ısı yaymaz sizin sarı klasik lambaları tercih etmenizi öneririm.Ayrıca sarı ampuller o plastiği eritir kanımca.
Birkan bey yapmış olduğunuz sistem umarım işe yaramıştır çünkü bende ilk hobiye başladığımda o tip bir akvaryumla başlamıştım şu an yavru akvaryumum ve o kullandığınız ampullerden 3 kere takmak zorunda kaldım buhara dayanıksız ampullerdir onlar banyolara bile takılması tavsiye edilmez.Ve kapalı olmaması havadar olması istenir.
Bence akvaryumcularda satılan 10 YTL lik masa üstü lambaları gibi akvaryum aydınlatmaları var akvaryumun kenarını bağlıyorsun çokta sağlıklı ben kullanıyorum.
Saygılar.
[QUOTE=InTerTecH]Bendede kapakta aynı sorun var.Kapak aynı fakat ben ışıklandırma değil ısıtma amaçlı kullanıyorum.Kaplumbağaları ısıtıyorum lambayla ama kaplumbağalar değecek diye korkuyorum.Isıyı geçirirmiki bu pvs?[/QUOTE]
Aykut bey eğer sizde Birkan beyin kullandığı lambadan kullanıyorsanız o lamba fazla ısı yaymaz sizin sarı klasik lambaları tercih etmenizi öneririm.Ayrıca sarı ampuller o plastiği eritir kanımca.
Birkan bey yapmış olduğunuz sistem umarım işe yaramıştır çünkü bende ilk hobiye başladığımda o tip bir akvaryumla başlamıştım şu an yavru akvaryumum ve o kullandığınız ampullerden 3 kere takmak zorunda kaldım buhara dayanıksız ampullerdir onlar banyolara bile takılması tavsiye edilmez.Ve kapalı olmaması havadar olması istenir.
Bence akvaryumcularda satılan 10 YTL lik masa üstü lambaları gibi akvaryum aydınlatmaları var akvaryumun kenarını bağlıyorsun çokta sağlıklı ben kullanıyorum.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey 90 cm profil sehpanın yüksekliği akvaryumum 160*60*60 olacak sanırım yanlış anlama olmuş
.
Tankın alacağı su miktarı dekordan sonra 500+80(sump) litre yanılmıyorsam bu miktardaki akvaryuma 50 mm sump deliğimi deldirmeliyim?
50 mm den ufak olursa ses yapar demişsiniz peki normal şartlarda akvaryumun 1 saatte kaç kere devir daim yapması gerekiyor?
Şimdi siz 5000-L/S kullanacaksanız 50 mm deldirin dediniz yoksa ses yapabilir diyorsunuz peki 50 mm deldirip 3000-L/S dönüş motoru taktırsam ses yaparmı ( Bu akvaryuma kaç debilik motor gerektiğini bilmiyorum meraktan soruyorum
)
Dursu ne anlama geliyor açarmısın biraz terimleri yeni yeni öğreniyor sayılırım
Camcım montajdaydı yoksa siparişi verecektim deliğide 40 mm deldirecektim pazartesiye kaldı sipariş işi şu delik olayınıda çözmüş olurum içim rahat eder en azından.
Saygılar.
yusyil 2008-09-20 21:18:24
Yener bey 90 cm profil sehpanın yüksekliği akvaryumum 160*60*60 olacak sanırım yanlış anlama olmuş
.Tankın alacağı su miktarı dekordan sonra 500+80(sump) litre yanılmıyorsam bu miktardaki akvaryuma 50 mm sump deliğimi deldirmeliyim?
50 mm den ufak olursa ses yapar demişsiniz peki normal şartlarda akvaryumun 1 saatte kaç kere devir daim yapması gerekiyor?
Şimdi siz 5000-L/S kullanacaksanız 50 mm deldirin dediniz yoksa ses yapabilir diyorsunuz peki 50 mm deldirip 3000-L/S dönüş motoru taktırsam ses yaparmı ( Bu akvaryuma kaç debilik motor gerektiğini bilmiyorum meraktan soruyorum
)Dursu ne anlama geliyor açarmısın biraz terimleri yeni yeni öğreniyor sayılırım
Camcım montajdaydı yoksa siparişi verecektim deliğide 40 mm deldirecektim pazartesiye kaldı sipariş işi şu delik olayınıda çözmüş olurum içim rahat eder en azından.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey hiç aklımda yoktu böyle bir düşünce teşekkür ederim. Ben 40 mm çapında bir delik deldirecektim sizin anlattığınız gibi ayrıntıları bilmediğim için düşünemedim sizce yeterlimi 40 mm lik bir delik , deliğe göre ekipmanları hazırlarım olurmu?. Söylediğiniz deniz akvaryumlarındaki sistemi incelicem bir bilgim yok forumda bulurum sanırım tekrar beni aydınlattığınız için teşekkürler.
Yener bey hiç aklımda yoktu böyle bir düşünce teşekkür ederim. Ben 40 mm çapında bir delik deldirecektim sizin anlattığınız gibi ayrıntıları bilmediğim için düşünemedim sizce yeterlimi 40 mm lik bir delik , deliğe göre ekipmanları hazırlarım olurmu?. Söylediğiniz deniz akvaryumlarındaki sistemi incelicem bir bilgim yok forumda bulurum sanırım tekrar beni aydınlattığınız için teşekkürler.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey merhabalar
Yener bey teşekkür ederim.
Sump deliğini arkadan yapmayı düşünüyordum sizin yorumunuz düşüncemi kesinleştirdi. Öncelikle akvaryumun kabasını bitirip daha sonra sumpu yapıcam inşallah ama sipariş vermeden sump deliğini deldirmem gerekiyordu cevap için çok teşekkürler..
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey merhabalar
10 mm cam kayıtlı ve kuşaklı olarak kurtarır ölçüdür. Sump sisteminde çalışma prensibi bakımından deliğin tabanda veya arka camdan olması farketmez, sadece tabandan olursa kullanacağınız boru hiç estetik gözükmeyecektir bunu engellemek için ise yapacağınız taşırma kutusu tankın içinde fazlaca bi yer tutacaktır. Sump olarakta (W.D.T) üç aşamalı taşırma sistemi yaparsanız bayağı faydasını görürsünüz sump'ın ebetınıda ne kadar büyük tutarsanız okadar faydasını görürsünüz. Bir önemli konuda kullanacağınız malzeme alanı olacaktır zira akvaryum için gerekli olan bio temizliği kullanacağınız malzemelerde oluşan bakteriler yapacaktır...
[/QUOTE]Yener bey teşekkür ederim.
Sump deliğini arkadan yapmayı düşünüyordum sizin yorumunuz düşüncemi kesinleştirdi. Öncelikle akvaryumun kabasını bitirip daha sonra sumpu yapıcam inşallah ama sipariş vermeden sump deliğini deldirmem gerekiyordu cevap için çok teşekkürler..
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Birol bey cevap için teşekkürler.
Camlar konusunda yaptığım en iyi fiyat araştırması şu an bu , sizin İstanbulda yaşamanızın avantajı olmuş cam fiyatı konusunda yinede araştırıyorum ama sanırım bu fiyattan siparişi vericem.
Sehpanın fiyatı konusunda bir boy 4*4 profilin fiyatı 28+kdv yaklaşık üç boy gidiyor onun içinde bir şey yapamıcam
Giydirme konusunda ise kendim yapacağımdan işçilik vermicem ama bir tabaka mdf 95 YTL ben light mdf kullanıcam yeni çıkmış 75 YTL fiyatı cumbası , menteşesi , vidası derken 100 YTL ye mal olacak giydirme işi.
İlginiz için teşekkür ederim.
Birde sump sorumu cevaplarmısınız arkadaşlar...
Birol bey cevap için teşekkürler.
Camlar konusunda yaptığım en iyi fiyat araştırması şu an bu , sizin İstanbulda yaşamanızın avantajı olmuş cam fiyatı konusunda yinede araştırıyorum ama sanırım bu fiyattan siparişi vericem.
Sehpanın fiyatı konusunda bir boy 4*4 profilin fiyatı 28+kdv yaklaşık üç boy gidiyor onun içinde bir şey yapamıcam

Giydirme konusunda ise kendim yapacağımdan işçilik vermicem ama bir tabaka mdf 95 YTL ben light mdf kullanıcam yeni çıkmış 75 YTL fiyatı cumbası , menteşesi , vidası derken 100 YTL ye mal olacak giydirme işi.
İlginiz için teşekkür ederim.
Birde sump sorumu cevaplarmısınız arkadaşlar...
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
