ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
dadashiko
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Nisan 2008 21:54
Son Ziyaret:
12 Ekim 2014 22:44
Toplam Mesaj:
21 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hikmet dadaş
Doğum Tarihi:
01 Ağustos 1980
Yaş:
45
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hikmet AKBIYIK
namımız dadaş sevdamız eskişehir gönlümüzde eskişehir canımız türkiye
namımız dadaş sevdamız eskişehir gönlümüzde eskişehir canımız türkiye
SON 10 MESAJI
FLORESANA UYGUN BALAST
[QUOTE=cemiray]Dün ben koç taş ta sordum floresan kaç wattsa o kadarlık balans olması gerekir dedi elimizde yok dedi.ama geçen hafta floresanları alırken farketmez demişlerdi kafam karıştı şimdi net bişi bulmam lazım bu 8w lık floresanlar için kaç watt balast lazım bana ve ikisini tek bir balastla çalıştırsam olmazmı [/QUOTE]
arkadaşım 8w+8w=16 w yapar 16 küçük olmayacak şekilde her ikisini bir balasta kullabilirsin şimdi gidip 1 adet 20w elektronik balans alıyor bağlıyorsun yaklaşık 8 tl civarı bu kadar..
akvaryumumda kullanıyorum
Elektronik balast 20 w olacak 2 senedir bir sorun yok.
[QUOTE=cemiray]Dün ben koç taş ta sordum floresan kaç wattsa o kadarlık balans olması gerekir dedi elimizde yok dedi.ama geçen hafta floresanları alırken farketmez demişlerdi kafam karıştı şimdi net bişi bulmam lazım bu 8w lık floresanlar için kaç watt balast lazım bana ve ikisini tek bir balastla çalıştırsam olmazmı [/QUOTE]
arkadaşım 8w+8w=16 w yapar 16 küçük olmayacak şekilde her ikisini bir balasta kullabilirsin şimdi gidip 1 adet 20w elektronik balans alıyor bağlıyorsun yaklaşık 8 tl civarı bu kadar..
Basit Kum Yıkama Tekniği
Bugün 30kg silis kumu (0numara )bu sistemle yıkadım .ve akvaryuma koydum.
Mustafa teşekkür ederim ..
Bugün 30kg silis kumu (0numara )bu sistemle yıkadım .ve akvaryuma koydum.
Mustafa teşekkür ederim ..
Demir profiller yerine Alüminyum
[QUOTE=burakgüneş] [QUOTE=dadashiko] [QUOTE=gokhan767]Arkadaşlar akvaryumlarda taşıyıcı olarak hepimiz demir profiller kullanarak kaynak yaptırmaya çalışıyoruz. Benim bir önerim var Alüminyum Vitrin Profilleri. Bunlar tamamen kendisi içiçe girerek kurulabilecek kendin yap tarzı ürünler boylarını istediğiniz gibi kesin birleştirmek için alyen anahtarı ile sıkıştırılabilen aparatları var . Tekerlekli ayakları olabildiği gibi sabit ayakları da var . Böyle bir ürünü kullanan şuana kadar tanıtımlarda kimse görmedim . Aslında suya demirden daha dayanıklıdır paslanmaz. Sonuçta özellikle akvaryumcuların bunu kullanıyor olması gerek sorun fiyatta mıdır bilemem . Bir örnek alüminyum kesit detayı ekliyorum aşağıya. Burada tartışmakta fayda var.
[/QUOTE]
merhaba arkadaşlar bu sigma alüminyum profilerdir.bu profiller özel üretilmiş bağlantı elemanları ile birleştirerek yapılır
akvaryum masası yapıla bilir maddi yönden sıkıntı yoksa çok güzel olur istenilen lt yi taşır
gökhan arkadaşın yukarı verdiyi resimdeki 90*90 profilin metresi 100tl 45*45profilin metresi25 tl
basit masa hesaplayalım 100*50 h75 olsun
4adet 75cm :3mt
4adet 100cm:4mt
4adet 50cm:2mt
toplam 9 mt 45*45 alüminyum profilden 9*25=225tl bağlantı elemanlarıda 50 tutsa 275 tl
9mt 40*40 demir profilden 9*5=40 tl
bu sadece malzeme fiyatı birde buna işçilik koyarsanız düşünün olacakları
her şey paraya dayanıyor..
[/QUOTE]
Arkadaşim Gayet İYİ yazmiş ama malzemeleri 3 metre falan hesaplamiş gereken malzemeleri 6 metre olarak hesapla bi boy 6 metre olarak satılır .. :D birde sen aynı malzemeden hesaplamişin görsellik acısından Ana Babalar Yani Taşiyici yerden destek alanlar daha kalın görünmeli birbirine destek attıkımız parcalar baglantı profilleri daha ince olması lazım ..
[/QUOTE]
burak kardeşim ben burda aradaki fiyat farkı ne kadar oluyor .onu göstermek amaçlı basit bir masa hesabı yaptım .tabiki detaylı bir masa yapıldığında kullanılcak profil adeti artacak bu arada fiyatta artacaktır.bu arada işim bu 1 boy 6mt olarak satıldıgını biliyorum
[QUOTE=burakgüneş] [QUOTE=dadashiko] [QUOTE=gokhan767]Arkadaşlar akvaryumlarda taşıyıcı olarak hepimiz demir profiller kullanarak kaynak yaptırmaya çalışıyoruz. Benim bir önerim var Alüminyum Vitrin Profilleri. Bunlar tamamen kendisi içiçe girerek kurulabilecek kendin yap tarzı ürünler boylarını istediğiniz gibi kesin birleştirmek için alyen anahtarı ile sıkıştırılabilen aparatları var . Tekerlekli ayakları olabildiği gibi sabit ayakları da var . Böyle bir ürünü kullanan şuana kadar tanıtımlarda kimse görmedim . Aslında suya demirden daha dayanıklıdır paslanmaz. Sonuçta özellikle akvaryumcuların bunu kullanıyor olması gerek sorun fiyatta mıdır bilemem . Bir örnek alüminyum kesit detayı ekliyorum aşağıya. Burada tartışmakta fayda var.
merhaba arkadaşlar bu sigma alüminyum profilerdir.bu profiller özel üretilmiş bağlantı elemanları ile birleştirerek yapılır
akvaryum masası yapıla bilir maddi yönden sıkıntı yoksa çok güzel olur istenilen lt yi taşır
gökhan arkadaşın yukarı verdiyi resimdeki 90*90 profilin metresi 100tl 45*45profilin metresi25 tl
basit masa hesaplayalım 100*50 h75 olsun
4adet 75cm :3mt
4adet 100cm:4mt
4adet 50cm:2mt
toplam 9 mt 45*45 alüminyum profilden 9*25=225tl bağlantı elemanlarıda 50 tutsa 275 tl
9mt 40*40 demir profilden 9*5=40 tl
bu sadece malzeme fiyatı birde buna işçilik koyarsanız düşünün olacakları
her şey paraya dayanıyor..
[/QUOTE]
Arkadaşim Gayet İYİ yazmiş ama malzemeleri 3 metre falan hesaplamiş gereken malzemeleri 6 metre olarak hesapla bi boy 6 metre olarak satılır .. :D birde sen aynı malzemeden hesaplamişin görsellik acısından Ana Babalar Yani Taşiyici yerden destek alanlar daha kalın görünmeli birbirine destek attıkımız parcalar baglantı profilleri daha ince olması lazım ..
[/QUOTE]
burak kardeşim ben burda aradaki fiyat farkı ne kadar oluyor .onu göstermek amaçlı basit bir masa hesabı yaptım .tabiki detaylı bir masa yapıldığında kullanılcak profil adeti artacak bu arada fiyatta artacaktır.bu arada işim bu 1 boy 6mt olarak satıldıgını biliyorum
Demir profiller yerine Alüminyum
[QUOTE=gokhan767]Arkadaşlar akvaryumlarda taşıyıcı olarak hepimiz demir profiller kullanarak kaynak yaptırmaya çalışıyoruz. Benim bir önerim var Alüminyum Vitrin Profilleri. Bunlar tamamen kendisi içiçe girerek kurulabilecek kendin yap tarzı ürünler boylarını istediğiniz gibi kesin birleştirmek için alyen anahtarı ile sıkıştırılabilen aparatları var . Tekerlekli ayakları olabildiği gibi sabit ayakları da var . Böyle bir ürünü kullanan şuana kadar tanıtımlarda kimse görmedim . Aslında suya demirden daha dayanıklıdır paslanmaz. Sonuçta özellikle akvaryumcuların bunu kullanıyor olması gerek sorun fiyatta mıdır bilemem . Bir örnek alüminyum kesit detayı ekliyorum aşağıya. Burada tartışmakta fayda var.
[/QUOTE]
merhaba arkadaşlar bu sigma alüminyum profilerdir.bu profiller özel üretilmiş bağlantı elemanları ile birleştirerek yapılır
akvaryum masası yapıla bilir maddi yönden sıkıntı yoksa çok güzel olur istenilen lt yi taşır
gökhan arkadaşın yukarı verdiyi resimdeki 90*90 profilin metresi 100tl 45*45profilin metresi25 tl
basit masa hesaplayalım 100*50 h75 olsun
4adet 75cm :3mt
4adet 100cm:4mt
4adet 50cm:2mt
toplam 9 mt 45*45 alüminyum profilden 9*25=225tl bağlantı elemanlarıda 50 tutsa 275 tl
9mt 40*40 demir profilden 9*5=40 tl
bu sadece malzeme fiyatı birde buna işçilik koyarsanız düşünün olacakları
her şey paraya dayanıyor..
[QUOTE=gokhan767]Arkadaşlar akvaryumlarda taşıyıcı olarak hepimiz demir profiller kullanarak kaynak yaptırmaya çalışıyoruz. Benim bir önerim var Alüminyum Vitrin Profilleri. Bunlar tamamen kendisi içiçe girerek kurulabilecek kendin yap tarzı ürünler boylarını istediğiniz gibi kesin birleştirmek için alyen anahtarı ile sıkıştırılabilen aparatları var . Tekerlekli ayakları olabildiği gibi sabit ayakları da var . Böyle bir ürünü kullanan şuana kadar tanıtımlarda kimse görmedim . Aslında suya demirden daha dayanıklıdır paslanmaz. Sonuçta özellikle akvaryumcuların bunu kullanıyor olması gerek sorun fiyatta mıdır bilemem . Bir örnek alüminyum kesit detayı ekliyorum aşağıya. Burada tartışmakta fayda var.
merhaba arkadaşlar bu sigma alüminyum profilerdir.bu profiller özel üretilmiş bağlantı elemanları ile birleştirerek yapılır
akvaryum masası yapıla bilir maddi yönden sıkıntı yoksa çok güzel olur istenilen lt yi taşır
gökhan arkadaşın yukarı verdiyi resimdeki 90*90 profilin metresi 100tl 45*45profilin metresi25 tl
basit masa hesaplayalım 100*50 h75 olsun
4adet 75cm :3mt
4adet 100cm:4mt
4adet 50cm:2mt
toplam 9 mt 45*45 alüminyum profilden 9*25=225tl bağlantı elemanlarıda 50 tutsa 275 tl
9mt 40*40 demir profilden 9*5=40 tl
bu sadece malzeme fiyatı birde buna işçilik koyarsanız düşünün olacakları
her şey paraya dayanıyor..
3D arka fon uygulama.
[QUOTE=ibo008]Arkadaşlar 3D arka fon yapıştırmadan önce mutlaka akvaryumun iç kısmına folyo yapıştırın...temizlerken başınız belaya girmesin...[/QUOTE]
arkadaşım vermiş olduğun bilgiden dolayı çok teşekkür ederim.akvaryuma arka fon yapmayı düşünüyorum begenmezsem nasıl sökerim diye düşünüyordum inan çok faydalı ol
[QUOTE=ibo008]Arkadaşlar 3D arka fon yapıştırmadan önce mutlaka akvaryumun iç kısmına folyo yapıştırın...temizlerken başınız belaya girmesin...[/QUOTE]
arkadaşım vermiş olduğun bilgiden dolayı çok teşekkür ederim.akvaryuma arka fon yapmayı düşünüyorum begenmezsem nasıl sökerim diye düşünüyordum inan çok faydalı ol
kadeh bardağından kuluçka makinası
[QUOTE=kartalpençesi]Buna benzer bi sistem görmüştüm fakat hortumun ucu iç filtreye bağlıydı iç filtreden gelen suyla çalışıyordu yanılmıyorsam sizdeki hava motoruyla çalışıyor galiba[/QUOTE]
Dış filitrenin Hortumunun içine soktum 30cm kadar filitre biraz kirli olduğundan basıncı düşük sadece bir bardagı çalıştırdı 2 bardagı çalıştırmadı bunun için ayrı bir iç filitre koyacam
ilk başta hava motor ile denemiştim ama olmuyor
1 bardagın içine su girmiyor havada verince suyu boşaltıyor
2 hava kabarcığı çıkardığı içinde çok ses yapıyor
dadashiko 2011-11-13 01:46:50
[QUOTE=kartalpençesi]Buna benzer bi sistem görmüştüm fakat hortumun ucu iç filtreye bağlıydı iç filtreden gelen suyla çalışıyordu yanılmıyorsam sizdeki hava motoruyla çalışıyor galiba[/QUOTE]
Dış filitrenin Hortumunun içine soktum 30cm kadar filitre biraz kirli olduğundan basıncı düşük sadece bir bardagı çalıştırdı 2 bardagı çalıştırmadı bunun için ayrı bir iç filitre koyacam
ilk başta hava motor ile denemiştim ama olmuyor
1 bardagın içine su girmiyor havada verince suyu boşaltıyor
2 hava kabarcığı çıkardığı içinde çok ses yapıyor
kadeh bardağından kuluçka makinası
En başta Burak ve Erkan üstadlara Paylaşım için teşekkür ederim.kuluçka makinasında erken kusturduğumda çok yumurta kayıbım oluyordu.. Bu sistem çok hoşuma gitti normal kuluçka makinasında akvaryumdakı pisliği çekiyor .sözenekler kapanın hava basıncını düşürüyor.yumurtalara zarar veriyor.bu sistemde incelediğimizde böyle bir olay yok
2 adet kadeh bardağı:5tl diger malzemeler evde vardı.





arkadaşlar ilk başta süngeri çift kullandım.çıkmaılmasın diye ama sonra teke düşürdüm

dadashiko 2012-02-13 00:40:57
En başta Burak ve Erkan üstadlara Paylaşım için teşekkür ederim.kuluçka makinasında erken kusturduğumda çok yumurta kayıbım oluyordu.. Bu sistem çok hoşuma gitti normal kuluçka makinasında akvaryumdakı pisliği çekiyor .sözenekler kapanın hava basıncını düşürüyor.yumurtalara zarar veriyor.bu sistemde incelediğimizde böyle bir olay yok
2 adet kadeh bardağı:5tl diger malzemeler evde vardı.





arkadaşlar ilk başta süngeri çift kullandım.çıkmaılmasın diye ama sonra teke düşürdüm

Şerit led için özel bir tesisat gereklimidir.
[QUOTE=M.YILMAZ]Şerit ledlerin yeni üretilenlerde çoğunda uçlar fark etmiyor artık benim elimdekilerde öyle " + " ve " - " uçları fark etmiyor. [/QUOTE]
merhaba arkadaşlar
akvaryumun biraz karanlıkta kaldığı için yem vermek için ışıklar (florasan) yaktığımda balıklarım hemen kayalıklara saklanıyorlardı. balıkların stres yapmasını önlemek için buhar camım oldugu için 35cm beyaz silikonsuz ledi 3 tl aldım.
aldığım yerde uçlarına kablo bağlantısını elimde kırmızı kabloyu (+) uca siyah kabloyuda (-) uca lehimledim. . ve modemin fazladan bulunan adaptörün ucundakı oketi kesmeden içine (+)kabloyu soketin içine soktum (-)kabloyuda dışına sararak bantladım .1 aydır devamlı çalışıyor.
arkadaş (+)(-) farketmez demiş ama silikonlu veya silikonsuz ledlerde böyle bir olay yoktur. çünkü ledin üzerindede(-)(+) belirtmişlerdir ledi çalıştırmak için (-)ucu (-)uca (+)uca da (+) bağlamamız gerekmektedir.ters bağlarsak ledimiz yanmaya bilir ama genede işimizi garantiye almak için mutlaka doğru bağlamak gerekmektedir..
[QUOTE=M.YILMAZ]Şerit ledlerin yeni üretilenlerde çoğunda uçlar fark etmiyor artık benim elimdekilerde öyle " + " ve " - " uçları fark etmiyor. [/QUOTE]
merhaba arkadaşlar
akvaryumun biraz karanlıkta kaldığı için yem vermek için ışıklar (florasan) yaktığımda balıklarım hemen kayalıklara saklanıyorlardı. balıkların stres yapmasını önlemek için buhar camım oldugu için 35cm beyaz silikonsuz ledi 3 tl aldım.
aldığım yerde uçlarına kablo bağlantısını elimde kırmızı kabloyu (+) uca siyah kabloyuda (-) uca lehimledim. . ve modemin fazladan bulunan adaptörün ucundakı oketi kesmeden içine (+)kabloyu soketin içine soktum (-)kabloyuda dışına sararak bantladım .1 aydır devamlı çalışıyor.
arkadaş (+)(-) farketmez demiş ama silikonlu veya silikonsuz ledlerde böyle bir olay yoktur. çünkü ledin üzerindede(-)(+) belirtmişlerdir ledi çalıştırmak için (-)ucu (-)uca (+)uca da (+) bağlamamız gerekmektedir.ters bağlarsak ledimiz yanmaya bilir ama genede işimizi garantiye almak için mutlaka doğru bağlamak gerekmektedir..
Hava motorunun parçası.!
[QUOTE=tolgi_olgi] [QUOTE=suat_online]Tolga bey; o yırtığı kesinlikle uhu tutmaz
Şu an boşta çalışıyor. 1-2 sn. hortuma bağladım eskisi kadar hava basıyor. Ama kalıcı bir çözüm olmadığı belli.
[/QUOTE]
tolga bey hiç uhu veya silikonla ugraşmayın 2tl siyah contayı satıyorlar
[QUOTE=tolgi_olgi] [QUOTE=suat_online]Tolga bey; o yırtığı kesinlikle uhu tutmaz
Silikon benzeri yapıştırıcılarla kapatmalısınız
[/QUOTE]Şu an boşta çalışıyor. 1-2 sn. hortuma bağladım eskisi kadar hava basıyor. Ama kalıcı bir çözüm olmadığı belli.
[/QUOTE]
tolga bey hiç uhu veya silikonla ugraşmayın 2tl siyah contayı satıyorlar
SON MESAJLAR
- Üçgen Şekilli Yosun Fatihsm, 19:39
Yosun - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Makkaya,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Urar,
35mehmet35,
0rnn,
altuntasseref,
Hoppala,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
Cyber_Scout,
sina cen,
hakanmorcicek,
Koksal Gurkan,
osmandbnl,
zebra93042,
mightymurat,
yeekim,
TheDS,
HaydarGul,
zekigonlum,
Kınayu,
Ahmet Said,
avok,
brk-krnc,
XAli,
Laetacara,
mrmustang,
mcakir17,
Akyol hobi,
Ehtiyar,
Sadık akvarst,
Tata,
poyrxz,
Goldfish2000,
NightWist,
orfettah,
OsmanEnes,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

