ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Tolga YILGIN
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Nisan 2008 11:26
Son Ziyaret:
06 Haziran 2017 15:47
Toplam Mesaj:
468 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Tolga YILGIN
Doğum Tarihi:
13 Eylül 1987
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Hukuk
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
TOLGA YILGIN
Kırmızı Kristal Karides Üretimi,Deep Blue Tiger Üretimi
Purple Snake Skin Guppy ve Bitki Üretimhanesi
Kırmızı Kristal Karides Üretimi,Deep Blue Tiger Üretimi
Purple Snake Skin Guppy ve Bitki Üretimhanesi
SON 10 MESAJI
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
Tolga YILGIN 2012-04-12 08:28:02
Herkese merhaba.Uzun zamandır konu boş kalmıştı.İşten güçten vakit ayıramadığımdan pek resim ekleme fırsatım olmamıştı.3 adet olan tank sayısını 2 ye düşürüp bir adet tankın boyutlarını büyüttüm.Birkaç resim ekleyeyim.Herkese hayırlı günler...
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
[QUOTE=Tercanli]Formu bazen okuyorumda ya ben bu isi bilmiyorum yada bazi arkadaslar asmis gidiyor diyorum kendi kendime.Inanin buralarda ne akvaryumlar gordum.Ustelik icindekileri oybe boyle karides degil nadir turler kimse ne ph sina ne gh sina nede ekstra bitkiler icin ozel co2 kullananini gordum.
[/QUOTE]
Hocam dediğiniz doğru.Akvaryum işi heves,merak,ilgi,alaka,bilgi derken aslında şans faktörü unutuluyor :)
[QUOTE=Bora B] Hobihaneyi bozdum profiller ve tankların çoğunu depoya koydum.Şuan 125 lt 7 adet L260 ve karışık ends,lepisteslerim var.L260 bayadır besliyorum 1 yıl olucak yakında tanklarını paylaşma vakti geldi sanırım. :)Olay zaten iyi filitrasyon-temiz su-az ama sık su değişimi bunların dışında çok uğraşmamak lazım yok kimyasallar düzenleyiciler çok detaya giren arkadaşlar oldu ama malesef onlardada olmadı.Sakınan göze çöp batar derler ama sen yinede düzenli dip çekimini aksatma.
[/QUOTE]
Abi ben kimyasal kullanma taraftarı değilim zaten.Tabiki faydaları var ama çok lazım değilse kullanmamak daha iyi bence.
Tolga YILGIN 2012-02-04 23:29:25
[QUOTE=Tercanli]Formu bazen okuyorumda ya ben bu isi bilmiyorum yada bazi arkadaslar asmis gidiyor diyorum kendi kendime.Inanin buralarda ne akvaryumlar gordum.Ustelik icindekileri oybe boyle karides degil nadir turler kimse ne ph sina ne gh sina nede ekstra bitkiler icin ozel co2 kullananini gordum.
Hocam dediğiniz doğru.Akvaryum işi heves,merak,ilgi,alaka,bilgi derken aslında şans faktörü unutuluyor :)
[QUOTE=Bora B] Hobihaneyi bozdum profiller ve tankların çoğunu depoya koydum.Şuan 125 lt 7 adet L260 ve karışık ends,lepisteslerim var.L260 bayadır besliyorum 1 yıl olucak yakında tanklarını paylaşma vakti geldi sanırım. :)Olay zaten iyi filitrasyon-temiz su-az ama sık su değişimi bunların dışında çok uğraşmamak lazım yok kimyasallar düzenleyiciler çok detaya giren arkadaşlar oldu ama malesef onlardada olmadı.Sakınan göze çöp batar derler ama sen yinede düzenli dip çekimini aksatma.
[/QUOTE]
Abi ben kimyasal kullanma taraftarı değilim zaten.Tabiki faydaları var ama çok lazım değilse kullanmamak daha iyi bence.
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
[QUOTE=Bora B]Geçen yaz ısı sorunu yüzünden tüm koloniyi 1.5 günde kaybettim.2 yıl bu türle uğraşıp güzel sonuçlar aldıkdan sonra biraz hazin bir son oldu ama beni esas üzen aşşağı yukarı hobici arkadaşlara 1500 kadar kristal göndermeme-gelip almalarına rağmen hala yaygın olmaması bırak üretmeyi yaşatmayı becerebilen olamaması onca paylaşıma rağmen.Seni gerçekten tebrik etmek istiyorum şuana kadar benden aldıkları karideslerden doğru düzgün üretim yapabilen ve paylaşan bir seni gördüm.Paylaşımlarının devamını bekliyor bol kırmızı kristal arı karidesler diliyorum. :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim Bora Abi.Aslında yukarıda da yazdığım gibi özel birşey yaptığım yok.Zamanında biraz ilgi gösterdim.Şimdi hiç uğraşmıyorum bile.Herkes akvaryum dünyasında şans denen olaya kesinlikle inanmalı.Herşey şans olmasa da , şans önemli bir faktör unutmayalım :)
Abi tekrar teşekkür ederim bu arada ama senin karideslere çok üzüldüm.İlk gördüğümde o kadar hoşuma gitmişlerdi ki ; herşeye senden esinlenerek başlamıştım.Vardır bunda da bir hayır abi.Yeni türlere yer mi açıldı ne :)
[QUOTE=Bora B]Geçen yaz ısı sorunu yüzünden tüm koloniyi 1.5 günde kaybettim.2 yıl bu türle uğraşıp güzel sonuçlar aldıkdan sonra biraz hazin bir son oldu ama beni esas üzen aşşağı yukarı hobici arkadaşlara 1500 kadar kristal göndermeme-gelip almalarına rağmen hala yaygın olmaması bırak üretmeyi yaşatmayı becerebilen olamaması onca paylaşıma rağmen.Seni gerçekten tebrik etmek istiyorum şuana kadar benden aldıkları karideslerden doğru düzgün üretim yapabilen ve paylaşan bir seni gördüm.Paylaşımlarının devamını bekliyor bol kırmızı kristal arı karidesler diliyorum. :)[/QUOTE]
Teşekkür ederim Bora Abi.Aslında yukarıda da yazdığım gibi özel birşey yaptığım yok.Zamanında biraz ilgi gösterdim.Şimdi hiç uğraşmıyorum bile.Herkes akvaryum dünyasında şans denen olaya kesinlikle inanmalı.Herşey şans olmasa da , şans önemli bir faktör unutmayalım :)
Abi tekrar teşekkür ederim bu arada ama senin karideslere çok üzüldüm.İlk gördüğümde o kadar hoşuma gitmişlerdi ki ; herşeye senden esinlenerek başlamıştım.Vardır bunda da bir hayır abi.Yeni türlere yer mi açıldı ne :)
deep blue tiger tankım
[QUOTE=Bora B]
Senin yüzünden bulaştım zaten bu işe Bora Abi :)
Tolga YILGIN 2012-01-08 00:58:30
[QUOTE=Bora B]
Tekkelimeyle süper Tolga diyecek birşey yok sen olayı çözmüşsün.Bende bu türün red peşindeyim şuan bakalım kısmet getirtebilirsem.
[/QUOTE]Senin yüzünden bulaştım zaten bu işe Bora Abi :)
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
Merhaba.Arkadaşlar herkes aynı şeyi soruyor su değerlerini neler yaptığımı falan.Ancak şunu tekrar belirteyim.Ne şimdiye kadar ph ını ölçtüm nede kh ını.Hiçbir zaman özellikle yaptığım birşey olmad.Su değişimlerini dahi düzenli yapmıyorum.Hatta su değişimlerinde dinlenmiş su bile kullanmıyorum.Direk olarak çeşmeden akvaryuma basıyorum.
Birçok kişi özelden mesaj çekiyorlar nasıl yapıyorsun değerler nasıl diye, çok mesaj geldiği için artık cevap dahi vermiyorum.Bunun sonucunda da insanlar kötü niyetli olduğumu düşünüyorlar,birşeyler yaptığımı fakat bunları paylaşmadığımı düşünüyorlar.İnanın hiçbirşey yaptığım yok.
Yalnız şunu da belirteyim ; şuan elimdeki damızlıklar benim 1-2 yıl içindeki yavrularım arasından seçtiğim özel kristallerdir.İlk karides aldığımda daha çok dikkat ediyordum ama yinede ph ına kh ına dikkat etmiyordum.Zamanla aldığım yavruları daha zor şartlar için yetiştirmeye çalıştım.Bugünkü durum bunların sonucudur.Umarım anlatabilmişimdir.
Saygılar,
Merhaba.Arkadaşlar herkes aynı şeyi soruyor su değerlerini neler yaptığımı falan.Ancak şunu tekrar belirteyim.Ne şimdiye kadar ph ını ölçtüm nede kh ını.Hiçbir zaman özellikle yaptığım birşey olmad.Su değişimlerini dahi düzenli yapmıyorum.Hatta su değişimlerinde dinlenmiş su bile kullanmıyorum.Direk olarak çeşmeden akvaryuma basıyorum.
Birçok kişi özelden mesaj çekiyorlar nasıl yapıyorsun değerler nasıl diye, çok mesaj geldiği için artık cevap dahi vermiyorum.Bunun sonucunda da insanlar kötü niyetli olduğumu düşünüyorlar,birşeyler yaptığımı fakat bunları paylaşmadığımı düşünüyorlar.İnanın hiçbirşey yaptığım yok.
Yalnız şunu da belirteyim ; şuan elimdeki damızlıklar benim 1-2 yıl içindeki yavrularım arasından seçtiğim özel kristallerdir.İlk karides aldığımda daha çok dikkat ediyordum ama yinede ph ına kh ına dikkat etmiyordum.Zamanla aldığım yavruları daha zor şartlar için yetiştirmeye çalıştım.Bugünkü durum bunların sonucudur.Umarım anlatabilmişimdir.
Saygılar,
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
Yetişkinlerin boyu yaklaşık 1,5 - 2 cm civarında
Yetişkinlerin boyu yaklaşık 1,5 - 2 cm civarında
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
Şuan durumda bir değişiklik yok.Kristaller yumurtlamaya devam ediyorlar , beyazlarda ise hala yumurtalar duruyorlar...
Şuan durumda bir değişiklik yok.Kristaller yumurtlamaya devam ediyorlar , beyazlarda ise hala yumurtalar duruyorlar...
kristal karides tanklarım ( 3 tank ) (yeni resimler)
Sağol Timur Abi.Daha ne güzel renkleri olanlar vardı da dağıttık gitti :) Ss kalite çoktu ama baya azaldı şuan.Ayrıca daha önce paylaşmamıştım ama kristallerden elde ettiğim ve 5'inden 4'ünü yaşatabildiğim beyaz karidesler var.2. seferdir yumurta tutuyor.Bu kez daha uzun oldu yumurtlayalı.Onları ayrı bir tankta tutuyorum.Bakalım yavruları nasıl olacak...
Dikkat edilirse sağdakindeki yumurtalar görülüyor


Tolga YILGIN 2011-12-07 10:30:20
Sağol Timur Abi.Daha ne güzel renkleri olanlar vardı da dağıttık gitti :) Ss kalite çoktu ama baya azaldı şuan.Ayrıca daha önce paylaşmamıştım ama kristallerden elde ettiğim ve 5'inden 4'ünü yaşatabildiğim beyaz karidesler var.2. seferdir yumurta tutuyor.Bu kez daha uzun oldu yumurtlayalı.Onları ayrı bir tankta tutuyorum.Bakalım yavruları nasıl olacak...
Dikkat edilirse sağdakindeki yumurtalar görülüyor


deep blue tiger tankım
[QUOTE=timur eker]Selam Tolga,
Paylaşımlarına hasret kalmıştık. Tankta ustalığını konuşturmuşsun, tebrikler.
[/QUOTE]
Estağfurullah abi.Olan bitkileri diktik :) Şuan biraz daha fazla ilgilenebiliyorum karideslerle,en azından öncekine nazaran her gün yem verip ışıklandırmalarını uygun şekilde yapıyorum.Önceden yavru alıpta büyütemememin tek sebebi olarak yemleme olarak görüyorum.Şimdi rahatlıkla yavru alıp büyütüyorum.2 yumurtalı var sanıyordum ama 3 adetmiş :)
[QUOTE=Ö.F.Ö]Gerçekten karides ayrı bir zevk bendede 15lt bir tank var onu karides yapmayı düşünüyorum. Bu arada maşallah herşey çok hoş genel görünüme bittim zaten
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sağolun.Bence 15 litre başlangıç için süper.Hatta o tank karidesler için yapılmış diyebilirim :)
Tolga YILGIN 2011-12-07 10:16:45
[QUOTE=timur eker]Selam Tolga,
Paylaşımlarına hasret kalmıştık. Tankta ustalığını konuşturmuşsun, tebrikler.
[/QUOTE]
Estağfurullah abi.Olan bitkileri diktik :) Şuan biraz daha fazla ilgilenebiliyorum karideslerle,en azından öncekine nazaran her gün yem verip ışıklandırmalarını uygun şekilde yapıyorum.Önceden yavru alıpta büyütemememin tek sebebi olarak yemleme olarak görüyorum.Şimdi rahatlıkla yavru alıp büyütüyorum.2 yumurtalı var sanıyordum ama 3 adetmiş :)
[QUOTE=Ö.F.Ö]Gerçekten karides ayrı bir zevk bendede 15lt bir tank var onu karides yapmayı düşünüyorum. Bu arada maşallah herşey çok hoş genel görünüme bittim zaten
[/QUOTE]Çok teşekkür ederim sağolun.Bence 15 litre başlangıç için süper.Hatta o tank karidesler için yapılmış diyebilirim :)
deep blue tiger tankım
Fotoğraf:
4 adet yavru var resimde :)



Yumurtalı bir damızlığım

1 adet yavru

Tankın genel görünümü

Boyut (cm): -
Kapasite (litre): -
Canlılar:Deep Blue Tiger
Malzemeler:Bitki için hazırlanan taban,iç filtre ve bitkili tank için aydınlatma
Akvaryum Bakımı:Haftalık su değişimi
Kullanılan Yemler:Nls,tropikal ve daha önce bir abimden aldığım yurtdışından gelen özel bir karides yemi
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Herhangi bir katkı veya ilaç kullanmıyorum.
Karidesleri Timur Abi'den almıştım.Sagolsun baya yardımcı oldu karidesler için.Daha öncede birçok kez yavru aldım ama zamanım olmadığından ilgilenemiyordum.Şimdi odamdaki tanka koydum ve güzel sonuçlar almaya başladım.Şuan yaklaşık 10-15 arası yavru görüyorum ve 2 tane daha yumurtalı karides var.İnşallah onlardanda sapasağlam yavrular alırım.
Saygılar,
Tolga YILGIN 2011-12-06 15:35:32
Fotoğraf:
4 adet yavru var resimde :)



Yumurtalı bir damızlığım

1 adet yavru

Tankın genel görünümü

Boyut (cm): -
Kapasite (litre): -
Canlılar:Deep Blue Tiger
Malzemeler:Bitki için hazırlanan taban,iç filtre ve bitkili tank için aydınlatma
Akvaryum Bakımı:Haftalık su değişimi
Kullanılan Yemler:Nls,tropikal ve daha önce bir abimden aldığım yurtdışından gelen özel bir karides yemi
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Herhangi bir katkı veya ilaç kullanmıyorum.
Karidesleri Timur Abi'den almıştım.Sagolsun baya yardımcı oldu karidesler için.Daha öncede birçok kez yavru aldım ama zamanım olmadığından ilgilenemiyordum.Şimdi odamdaki tanka koydum ve güzel sonuçlar almaya başladım.Şuan yaklaşık 10-15 arası yavru görüyorum ve 2 tane daha yumurtalı karides var.İnşallah onlardanda sapasağlam yavrular alırım.
Saygılar,
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.





