ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Özgür Can Öney
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Ocak 2008 03:13
Son Ziyaret:
03 Mart 2011 03:57
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özgür Can Öney
Doğum Tarihi:
21 Temmuz 1980
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Green Terror'um ve yumurtaları
Bu başlığa yazmayalı bayaa uzun zaman olmuş :)
Green terror merakım hala devam ediyor , o batında doğan yavrulardan büyütebildiklerimden bazılarını sattım , bir tek bu erkek kaldı . Bir de dişisi vardı ama bir kaç yumurta dökümünden sonra , dişiyi fazla hırpaladığı için dişiyi de yavruları da ayırdım.
Şimdilik akvaryumda tek başına yaşıyor.
Yanına başka tür balık koymayı düşünüyorum , ya da bir kaç tane dişisinden koyacağım.
Herkese kolay gelsin ...
Bu başlığa yazmayalı bayaa uzun zaman olmuş :)
Green terror merakım hala devam ediyor , o batında doğan yavrulardan büyütebildiklerimden bazılarını sattım , bir tek bu erkek kaldı . Bir de dişisi vardı ama bir kaç yumurta dökümünden sonra , dişiyi fazla hırpaladığı için dişiyi de yavruları da ayırdım.
Şimdilik akvaryumda tek başına yaşıyor.
Yanına başka tür balık koymayı düşünüyorum , ya da bir kaç tane dişisinden koyacağım.
Herkese kolay gelsin ...
Cüce Gurami Karideslerle Yaşar mı ?
Selamlar
Sorum kısaca başlıktaki gibi , bugün rengini beğendiğim için 2 tane cüce gurami aldım , koyabileceğim 2 tankım var , bitkili akvaryumum 40 lt , bol bitkili içinde 4 neon , 2 sae , 4 robinus , 1 cüce vatoz ve bolca ( 30 kadar ) çeşitli boylarda beyaz , kırmızı ve mavi karides var. Diğer tankım ise 80 lt'lik içinde bir çift 15 cm'lik yunusum , 3 tane yaruları ve bir de normal vatoz var.
Bitkili olana koymayı düşünüyorum ben bu guramileri ama karideslere ya da tetralara zarar verirler mi diye merak ettim .
Yardımlarınızı bekliyorum , çok teşekkürler şimdiden...
Selamlar
Sorum kısaca başlıktaki gibi , bugün rengini beğendiğim için 2 tane cüce gurami aldım , koyabileceğim 2 tankım var , bitkili akvaryumum 40 lt , bol bitkili içinde 4 neon , 2 sae , 4 robinus , 1 cüce vatoz ve bolca ( 30 kadar ) çeşitli boylarda beyaz , kırmızı ve mavi karides var. Diğer tankım ise 80 lt'lik içinde bir çift 15 cm'lik yunusum , 3 tane yaruları ve bir de normal vatoz var.
Bitkili olana koymayı düşünüyorum ben bu guramileri ama karideslere ya da tetralara zarar verirler mi diye merak ettim .
Yardımlarınızı bekliyorum , çok teşekkürler şimdiden...
Malawi ve Amerikanlar Bitkili Akvaryumda
[QUOTE=mega]Çok güzel bende akvaryumumu yeniden tasarlamaya başlamıştım sizinKinden biraz esinleneceğim müsadenizle... [/QUOTE]
Nasıl isterseniz :) Ben de zaten akvaryumu satın aldığım Üstadın kurduğu şekilde devam ettiriyorum . Yani telif hakkı da bana ait değil .
Bu başlığa tekrar resim eklememin birincil sebebi bitki türleri konusunda destek istemek , bir diğer sebebi de , malawilerin de bitkili akvaryumda yaşayabileceğini göstermek .
Saygılar ...
Özgür Can Öney 2008-05-22 01:32:32
[QUOTE=mega]Çok güzel bende akvaryumumu yeniden tasarlamaya başlamıştım sizinKinden biraz esinleneceğim müsadenizle... [/QUOTE]
Nasıl isterseniz :) Ben de zaten akvaryumu satın aldığım Üstadın kurduğu şekilde devam ettiriyorum . Yani telif hakkı da bana ait değil .
Bu başlığa tekrar resim eklememin birincil sebebi bitki türleri konusunda destek istemek , bir diğer sebebi de , malawilerin de bitkili akvaryumda yaşayabileceğini göstermek .
Saygılar ...
Malawi ve Amerikanlar Bitkili Akvaryumda
[QUOTE=Hiko]Özgür Bey, akvaryumunuz Malawiler için uygun dekore edilmemiş. Akvaryumunuzda Mango kökü ve hindistan cevizi kabuğu var. Özellikle Mango kökleri suya salınım yapar, zaten suyunuzun rengine bakılacak olursa PH düşmüş olmalı, Malawileri bu ortamda bulundurmanız balıklarınızı yoracaktır. Bozduğunuz Green Terror akvaryumunuz Malawiler için daha uyun dekora sahipmiş. Green Terrorleride bol kayalıklı ortamda bulundurmak PH'ın yüksek olacağı için sağlıklı değil. Balıklarınızın sağlığı için ya dekor değişikliğine yada tür değişikliğine gitmenizi tavsiye ederim. Tabi bu sadece bir tavsiye, son karar sizindir.
Hikmet Olgu bey , duvarın rengi ve ışıktan dolayı ( belki de fotoğraftan ) su öyle görünüyor . Normalde cam gibi berrak . Ph ölçümü yapmıyorum . Ama mesele renkse , normalde renksiz . Bunu belirteyim .
Bozduğum gt akvayumumu dediğim gibi sp.' lere tahsis ettim .
Ben sadece bitki konusunda öneri istemiştim .
Teşekkürler .
Özgür Can Öney 2008-05-22 01:42:19
[QUOTE=Hiko]Özgür Bey, akvaryumunuz Malawiler için uygun dekore edilmemiş. Akvaryumunuzda Mango kökü ve hindistan cevizi kabuğu var. Özellikle Mango kökleri suya salınım yapar, zaten suyunuzun rengine bakılacak olursa PH düşmüş olmalı, Malawileri bu ortamda bulundurmanız balıklarınızı yoracaktır. Bozduğunuz Green Terror akvaryumunuz Malawiler için daha uyun dekora sahipmiş. Green Terrorleride bol kayalıklı ortamda bulundurmak PH'ın yüksek olacağı için sağlıklı değil. Balıklarınızın sağlığı için ya dekor değişikliğine yada tür değişikliğine gitmenizi tavsiye ederim. Tabi bu sadece bir tavsiye, son karar sizindir.
Saygılar...
[/QUOTE]Hikmet Olgu bey , duvarın rengi ve ışıktan dolayı ( belki de fotoğraftan ) su öyle görünüyor . Normalde cam gibi berrak . Ph ölçümü yapmıyorum . Ama mesele renkse , normalde renksiz . Bunu belirteyim .
Bozduğum gt akvayumumu dediğim gibi sp.' lere tahsis ettim .
Ben sadece bitki konusunda öneri istemiştim .
Teşekkürler .
Malawi ve Amerikanlar Bitkili Akvaryumda
Selamlar
Büyük tankımın en son halini ekleyip bazı konularda fikir danışmak istiyorum.

İlk mesajımda anlattıklarımdan sonra green terrolerimden erkeği kaybettim. Dişisini de tekrar bu tanka aldım . Tankta genel olarak bir değişiklik olmamakla beraber herşey aslında bayaa yolunda gidiyor .Orta boy tankım s.p. yavrularına , en küçük tankım da g.t. yavrularına kaldı.
Her yerde karşıma çıkan " malawi tankında bitki olmaz " tesbitinin aksine bitkiler boylandıkça boylanıyor . Ne ışığına , ne de başka kriterlere itina ile yaklaşmamama rağmen , gayet keyitli bir şekilde hepsi büyüyor bazı ufak tefek sorunlar oluyor ama ( seyrek de olsa yaprak dökülmesi vs. ) sıvı gübre taviyesi (5 ayda 2 defa )ve sürekli dinlenmiş su eklemekten başka hiç bir şey yapmadım .
Tank kapaksız , hızlı bir buharlaşma süreci oluyor , haftada bir eksilen miktarı ekliyorum . Yemleme günde bir , bazen 2 defa yapıyorum . Işıklar bazen devamlı açık kalıyor , bazen de geceleri kapatıyorum . Bunların dışında sadece 2 defa sıvı gübre kullandım ...
Belki bitkilerim gerçekten balıkların sevmediği türlerde ve dokunmak hiç akıllarına gelmiyor .
Vallisneria spiralis sürgü üzerine sürgü vermeye başladı , belki mevsimle de alakalı , belki de cinsinden dolayı ( biraz arsız olduğu söylenir ya )
Eledoa da aynı şekilde , büyüyor , yeni sürgü veriyor ve koparıp başka yere dikiyorum , o da gayet sağlıklı durumda
Anubias barteri bir kaç defa kötü şartlar atlattı ( taşınma esnasında biraz zarar gördü ) , ona rağmen o da gayet sağlıklı durumda ve yaprak açmaya devam ediyor .
Türünü tam bilmediğim ( aslında çok yaygın bir bitki ) o da gene aynı şekilde gayet sağlıklı , sadece yaprak dökme sorunu yaşayan o , o da çok seyrek ...
Sonuç olarak
* Bu şekilde , tankıma uyum sağlayacağını düşünerek önerebileceğiniz başka bitkiler var mı ?
* Diğer bitkili tank sahipleri bir çok konuya itina ile yaklaşıyorlar , ben o şekilde yaklaşmadığım için ( şimdilik öyle bir durum yok ama ) kısa vadede ne gibi bir sorunla karşılaşabilirim ? Ya da karşılaşır mıyım ?
Şimdiden teşekkürler .
Saygılar ...
Özgür Can Öney 2008-05-16 03:29:46
Selamlar
Büyük tankımın en son halini ekleyip bazı konularda fikir danışmak istiyorum.

İlk mesajımda anlattıklarımdan sonra green terrolerimden erkeği kaybettim. Dişisini de tekrar bu tanka aldım . Tankta genel olarak bir değişiklik olmamakla beraber herşey aslında bayaa yolunda gidiyor .Orta boy tankım s.p. yavrularına , en küçük tankım da g.t. yavrularına kaldı.
Her yerde karşıma çıkan " malawi tankında bitki olmaz " tesbitinin aksine bitkiler boylandıkça boylanıyor . Ne ışığına , ne de başka kriterlere itina ile yaklaşmamama rağmen , gayet keyitli bir şekilde hepsi büyüyor bazı ufak tefek sorunlar oluyor ama ( seyrek de olsa yaprak dökülmesi vs. ) sıvı gübre taviyesi (5 ayda 2 defa )ve sürekli dinlenmiş su eklemekten başka hiç bir şey yapmadım .
Tank kapaksız , hızlı bir buharlaşma süreci oluyor , haftada bir eksilen miktarı ekliyorum . Yemleme günde bir , bazen 2 defa yapıyorum . Işıklar bazen devamlı açık kalıyor , bazen de geceleri kapatıyorum . Bunların dışında sadece 2 defa sıvı gübre kullandım ...
Belki bitkilerim gerçekten balıkların sevmediği türlerde ve dokunmak hiç akıllarına gelmiyor .
Vallisneria spiralis sürgü üzerine sürgü vermeye başladı , belki mevsimle de alakalı , belki de cinsinden dolayı ( biraz arsız olduğu söylenir ya )
Eledoa da aynı şekilde , büyüyor , yeni sürgü veriyor ve koparıp başka yere dikiyorum , o da gayet sağlıklı durumda
Anubias barteri bir kaç defa kötü şartlar atlattı ( taşınma esnasında biraz zarar gördü ) , ona rağmen o da gayet sağlıklı durumda ve yaprak açmaya devam ediyor .
Türünü tam bilmediğim ( aslında çok yaygın bir bitki ) o da gene aynı şekilde gayet sağlıklı , sadece yaprak dökme sorunu yaşayan o , o da çok seyrek ...
Sonuç olarak
* Bu şekilde , tankıma uyum sağlayacağını düşünerek önerebileceğiniz başka bitkiler var mı ?
* Diğer bitkili tank sahipleri bir çok konuya itina ile yaklaşıyorlar , ben o şekilde yaklaşmadığım için ( şimdilik öyle bir durum yok ama ) kısa vadede ne gibi bir sorunla karşılaşabilirim ? Ya da karşılaşır mıyım ?
Şimdiden teşekkürler .
Saygılar ...
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=balıkçı68]slm özgür fazla artemianın tek zararı suyu çabuk kirletmesidir.günde 3 kere verebilirsin. sık su değişimi yapman lazım.fakat ısı değişikliğine dikkat[/QUOTE]
Teşekkürler , dikkat edeceğim ...
[QUOTE=kadir1891]Özgür can arkadaşım hani nerede yaruların yeni resimleri.Umarım topaç gibi büyümüşlerdir.Seyir zevki daha güzel olmuştur umarım.
Daha pek topaç boyutuna gelemediler ama baya uğraşıyorlar. Seyir zevkine diyecek yok , çünkü büyükler gibi hareket ediyorlar :)
Yakın zamanda tekrarresim ekleyeceğim ...
Teşekkürler , saygılar ...
[QUOTE=balıkçı68]slm özgür fazla artemianın tek zararı suyu çabuk kirletmesidir.günde 3 kere verebilirsin. sık su değişimi yapman lazım.fakat ısı değişikliğine dikkat[/QUOTE]
Teşekkürler , dikkat edeceğim ...
[QUOTE=kadir1891]Özgür can arkadaşım hani nerede yaruların yeni resimleri.Umarım topaç gibi büyümüşlerdir.Seyir zevki daha güzel olmuştur umarım.
Bekliyoruz..
[/QUOTE]Daha pek topaç boyutuna gelemediler ama baya uğraşıyorlar. Seyir zevkine diyecek yok , çünkü büyükler gibi hareket ediyorlar :)
Yakın zamanda tekrarresim ekleyeceğim ...
Teşekkürler , saygılar ...
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=balıkçı68] Selam Özgür,yavrular nasıl? [/QUOTE]
Selamlar
Kısaca anlatayım .
Anne ve babayı ayırdıktan sonra ani bir kararla akvaryumun çok kirli olduğuna ve yavrular için olumsuz olacağına kanaat getirerek yavruları itina ile hava hortumu ile çektim . Akvaryumu temizleyip boşaltarak yeni su ve iyi bir iç filtre ile yeniden kurdum , tabii ki boş olarak . Şimdi 100 kadar yavru piti piti yüzüp duruyorlar . Bu gün de artemia düzeneği kurdum , yarın ilk artemialarını yiyecekler bakalım ...
Bilgi veren herkese çok teşekkürler .
Saygılar .
23'ünde artemialarım çıktı ve eşimin uyarılarına rağmen fazlaca artemia verdim heralde ... Bunun bir zararı olur mu ?
Yavruların en son hali de burada , saygılar ...

Özgür Can Öney 2008-01-23 23:51:51
[QUOTE=balıkçı68] Selam Özgür,yavrular nasıl? [/QUOTE]
Selamlar
Kısaca anlatayım .
Anne ve babayı ayırdıktan sonra ani bir kararla akvaryumun çok kirli olduğuna ve yavrular için olumsuz olacağına kanaat getirerek yavruları itina ile hava hortumu ile çektim . Akvaryumu temizleyip boşaltarak yeni su ve iyi bir iç filtre ile yeniden kurdum , tabii ki boş olarak . Şimdi 100 kadar yavru piti piti yüzüp duruyorlar . Bu gün de artemia düzeneği kurdum , yarın ilk artemialarını yiyecekler bakalım ...
Bilgi veren herkese çok teşekkürler .
Saygılar .
23'ünde artemialarım çıktı ve eşimin uyarılarına rağmen fazlaca artemia verdim heralde ... Bunun bir zararı olur mu ?
Yavruların en son hali de burada , saygılar ...

Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=kadir1891]Benim fikrim yavruları sade bir akvaryuma al.İçinde fazla malzeme olmasın resimdeki gibi.Dişi ve erkeği tekrar çifleştiği akvaryuma alki yavruların devamı gelsin.Ortam değişikliği sana problem yaratmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=balıkçı68]
Çok sağolun , dediklerinizi yapmaya çalışacağım ama akvaryumun dibi çok fazla kum taş dolu olduğu için yavruları nasıl toplayacağımı düşünüyorum şimdi de ...
Bir de yavruluğum dolu , içinde 15 tane kadar 1cm boyunda sp yavrusu var . Oraya koyarsam sp ler bir şey yapar mı sizce ?
Özgür Can Öney 2008-01-19 11:39:54
[QUOTE=kadir1891]Benim fikrim yavruları sade bir akvaryuma al.İçinde fazla malzeme olmasın resimdeki gibi.Dişi ve erkeği tekrar çifleştiği akvaryuma alki yavruların devamı gelsin.Ortam değişikliği sana problem yaratmasın.[/QUOTE]
[QUOTE=balıkçı68]
slm arkadaşım bende de 1 ad 20 cm erkek Green Terror ve 3 ad 12-18
cm lik dişi terrorüm var 20 günlük periyotlar halinde yumurta
yapıyorlar. yumurta yaptıkları zaman 30 cm lik akvaryuma alıyorum.
kuvvetli hava veriyorum. serbest yüzmeye başladıkları zaman artemia
veriyorum. şu anda 1500 cıvarı yavrum var. sağlıklı balıklar dilerim.
[/QUOTE]Çok sağolun , dediklerinizi yapmaya çalışacağım ama akvaryumun dibi çok fazla kum taş dolu olduğu için yavruları nasıl toplayacağımı düşünüyorum şimdi de ...
Bir de yavruluğum dolu , içinde 15 tane kadar 1cm boyunda sp yavrusu var . Oraya koyarsam sp ler bir şey yapar mı sizce ?
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=kadir1891]Peki akvaryumun ölçüleri nedir,anne baba ve vatoza nerede bakıyorsun.
[/QUOTE]

Boyut (cm): 72x26x40
Kapasite (litre): 70
Anne , baba ve vatozu 190Lt'lik başka bir tank var oraya aldım ...
[QUOTE=kadir1891]Peki akvaryumun ölçüleri nedir,anne baba ve vatoza nerede bakıyorsun.
[/QUOTE]

Boyut (cm): 72x26x40
Kapasite (litre): 70
Anne , baba ve vatozu 190Lt'lik başka bir tank var oraya aldım ...
Green Terror'um ve yumurtaları
[QUOTE=Özgür Can Öney]
Aynısı oldu :(
Biraz önce kalktım ve hemen bakayım neler oluyor dedim , sadece döllenmemiş yumurtalarla döllenmişlerden 1-2 tane duruyor ...
Hemen anneyle babayı ayırdım , bir kaç tane sağlam var onları kurtarmaya çalışacağım ...
Demek ki hemen ayırmak gerekiyor , bir daha kesinlikle beklemeyeceğim ...
[/QUOTE]
İyi bakmamışım :) ve büyük ihtimalle anne ve babanın günahını almışım .
Yavrular yumurtadan çıkmışlar , kuyruk çıkarmışlar ve taşların arasında kalan ufak bir kumluk kuytu da piti piti sallanıyorlar :)
Yumurtaları göremeyince anne , baba ve vatozu ayırmıştım , şimdi sadece yavrular var akvaryumda ve akvaryum kum , taş , kaya midye kabuğu dolu .
Bu ortam yavruların gelişimi için uygun mudur ?
Nelere dikkat etmem gerekir ?
Şimdiden teşekkürler ...
Saygılar .
[QUOTE=Özgür Can Öney]
Aynısı oldu :(
Biraz önce kalktım ve hemen bakayım neler oluyor dedim , sadece döllenmemiş yumurtalarla döllenmişlerden 1-2 tane duruyor ...
Hemen anneyle babayı ayırdım , bir kaç tane sağlam var onları kurtarmaya çalışacağım ...
Demek ki hemen ayırmak gerekiyor , bir daha kesinlikle beklemeyeceğim ...
[/QUOTE]
İyi bakmamışım :) ve büyük ihtimalle anne ve babanın günahını almışım .
Yavrular yumurtadan çıkmışlar , kuyruk çıkarmışlar ve taşların arasında kalan ufak bir kumluk kuytu da piti piti sallanıyorlar :)
Yumurtaları göremeyince anne , baba ve vatozu ayırmıştım , şimdi sadece yavrular var akvaryumda ve akvaryum kum , taş , kaya midye kabuğu dolu .
Bu ortam yavruların gelişimi için uygun mudur ?
Nelere dikkat etmem gerekir ?
Şimdiden teşekkürler ...
Saygılar .
SON MESAJLAR
- Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 21:54
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:53
Hastalıklar ve İlaçlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

