ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
korayyy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
86
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Kasım 2007 22:18
Son Ziyaret:
20 Ocak 2023 17:42
Toplam Mesaj:
103 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
koray öztürk
Doğum Tarihi:
01 Haziran 1989
Yaş:
37
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
60*40*40 Hightech
Güncelleme yapalım. Gelişm sürüyor 😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/191120181612331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/191120181612351.jpg[/IMG]
Güncelleme yapalım. Gelişm sürüyor 😁
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/191120181612331.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/191120181612351.jpg[/IMG]
60*40*40 Hightech
[QUOTE=aliemre07]Tankın son hali çok güzel elinize sağlık, ayrıca yeni armatürünüz sanırım firefly. Powerled ile karşılaştırılınca hangisi daha iyi sizce ?[/QUOTE] Teşekkür ederim. Fireflyda renk dağılımı daha homojen aydınlatma daha iyi. Powerled el yordamıyla yapıldığı için firefly kadar performans vermiyordu tabiki. Görüntü olarakta powerledden daha şık sanırım.
[QUOTE=aliemre07]Tankın son hali çok güzel elinize sağlık, ayrıca yeni armatürünüz sanırım firefly. Powerled ile karşılaştırılınca hangisi daha iyi sizce ?[/QUOTE] Teşekkür ederim. Fireflyda renk dağılımı daha homojen aydınlatma daha iyi. Powerled el yordamıyla yapıldığı için firefly kadar performans vermiyordu tabiki. Görüntü olarakta powerledden daha şık sanırım.
60*40*40 Hightech
[QUOTE=sorceres]Çok başarılı tasarımlar elinize sağlık. İlk tankı bozup yenilemişsiniz ama kardeş tank ile ilgili bilgi vermemişsiniz? Ondaki gelişim ne durumda?[/QUOTE]
Kardeş tankı kaldırdım malesef. 8 aylık bebeğimiz var hareketlenmeye başladı artık. Akvaryum çok yüksekte değildi o yüzden bir kazaya sebebiyet vermesinden korktum :(
[QUOTE=sorceres]Çok başarılı tasarımlar elinize sağlık. İlk tankı bozup yenilemişsiniz ama kardeş tank ile ilgili bilgi vermemişsiniz? Ondaki gelişim ne durumda?[/QUOTE]
Kardeş tankı kaldırdım malesef. 8 aylık bebeğimiz var hareketlenmeye başladı artık. Akvaryum çok yüksekte değildi o yüzden bir kazaya sebebiyet vermesinden korktum :(
60*40*40 Hightech
Uzun zamandır paylaşım yapmamışım. Önceki tasarımda kullandığım amazonia toprak çamurlaşmıştı oz yüzden akvaryumu komple boşaltıım. Tropica soil ile yeniden bir tasarım yaptım. Uzun zamandır aklımda ön kısmında silis kum olan bir tasarım vardı onu da gerçekleştirmiş oldum. akvaryum yaklaşık 15 günlük, gübreleri yeni girmeye başladım. Bitki formları daha da iyi olacak inşallah. Düzenlemeler yaptıkça paylaşım yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/241020181351091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/241020181400591.jpg[/IMG][EDIT]korayyy,2018-10-24 14:04:32[/EDIT]
Uzun zamandır paylaşım yapmamışım. Önceki tasarımda kullandığım amazonia toprak çamurlaşmıştı oz yüzden akvaryumu komple boşaltıım. Tropica soil ile yeniden bir tasarım yaptım. Uzun zamandır aklımda ön kısmında silis kum olan bir tasarım vardı onu da gerçekleştirmiş oldum. akvaryum yaklaşık 15 günlük, gübreleri yeni girmeye başladım. Bitki formları daha da iyi olacak inşallah. Düzenlemeler yaptıkça paylaşım yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/241020181351091.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/241020181400591.jpg[/IMG][EDIT]korayyy,2018-10-24 14:04:32[/EDIT]
60*40*40 Hightech
Tanka kardeş geldi 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/270520182229471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/270520182229521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/270520182229561.jpg[/IMG]
Tanka kardeş geldi 😊
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/270520182229471.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/270520182229521.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/270520182229561.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=secreteriat]Twinstar olmasi vb pek farketmiyor kanaatimce sonuc olarak isigin kuvveti yükseklik watt lümen vb değerleri komplike bir sistem sonuçta! Eheim yada ada aquasky alirsin eğer bir yerde yanlislik yapiyorsan sonuç yosunla problem oluyor.iyi bir gözlem deneme yanılma ve sabır gerekli bitkilide.bazi bitkilerin yumuşak suda asidik oranı yüksek suda sert suya oranla daha kizardiklari biliniyor bunuda unutmamak gerekiyor.sartlari ıyi okumak gerekiyor mesela bu tank pedro rosanin tanki
https://youtu.be/__CM-LVLkvY
Bunun gibi sayısız örnek var kırmızı renk yansıtan bitkiler icin .buda en son kurduğum 60lik Power ledli tankim[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186934/170320181616421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah sizin bitkilerde kızarma sorunu yok [:iyi:] tabanda ada amazonia kullanıyorum suyu yumuşatıyor diye biliyorum ölçüm yapmadım ama suyun yumuşak olduğunu düşünüyorum. Tahminimce aydınlatma biraz yetersiz kalıyor kırmızılar için ekleme yakşalık 15wlık bir ekleme yapmayı düşğnüyorum bu sefer full spectrum denen ledlerden de kullanacağım. Sanırım mora yakın bir rengi var. Şimdiye kadar hiç yosun sorunu yaşamadım ve cubalarda epey coştular. Gübrenin de etkisi olduğunu düşünüyorum şimdi seachem set kullanmaya başladım yaklaşık 10 güne farkı anlarım sanıyorum. Bu da benim akvaryumum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/180320181808311.jpg[/IMG]
[QUOTE=secreteriat]Twinstar olmasi vb pek farketmiyor kanaatimce sonuc olarak isigin kuvveti yükseklik watt lümen vb değerleri komplike bir sistem sonuçta! Eheim yada ada aquasky alirsin eğer bir yerde yanlislik yapiyorsan sonuç yosunla problem oluyor.iyi bir gözlem deneme yanılma ve sabır gerekli bitkilide.bazi bitkilerin yumuşak suda asidik oranı yüksek suda sert suya oranla daha kizardiklari biliniyor bunuda unutmamak gerekiyor.sartlari ıyi okumak gerekiyor mesela bu tank pedro rosanin tanki
https://youtu.be/__CM-LVLkvY
Bunun gibi sayısız örnek var kırmızı renk yansıtan bitkiler icin .buda en son kurduğum 60lik Power ledli tankim[:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186934/170320181616421.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah sizin bitkilerde kızarma sorunu yok [:iyi:] tabanda ada amazonia kullanıyorum suyu yumuşatıyor diye biliyorum ölçüm yapmadım ama suyun yumuşak olduğunu düşünüyorum. Tahminimce aydınlatma biraz yetersiz kalıyor kırmızılar için ekleme yakşalık 15wlık bir ekleme yapmayı düşğnüyorum bu sefer full spectrum denen ledlerden de kullanacağım. Sanırım mora yakın bir rengi var. Şimdiye kadar hiç yosun sorunu yaşamadım ve cubalarda epey coştular. Gübrenin de etkisi olduğunu düşünüyorum şimdi seachem set kullanmaya başladım yaklaşık 10 güne farkı anlarım sanıyorum. Bu da benim akvaryumum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/180320181808311.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=secreteriat]
Nacizane tavsiyem bir powerled kullancisi olarak o temelsiz fikirleri size söyleyenlerle alakali olarak , onlarin söyleigi herseyin tersini yapin kesin basari sizi bekliyor emin olun [8)] sadece bir power led maliyeti ömrünü florasan ile karsilastirin göreceksiniz [:iyi:] Ledler henüz florasanlara oranla daha yeni sayilmalarina ragmen bügün florasanlari her alanda geride birakmis durumda , ADA EHEIM AQUAMEDIC-GRIESSMAN JBL vb akvaryum ürünleri imal eden üreticilerin sene icinde florasn kullanmadiklarini yada üretmediklerini görecegiz[:iyi:][/QUOTE]
Haklısınız led kullanımı yaygınlaşıyor. Özellikle yurtdışında akvaristlerin birçoğunun twinstar led armatür kullandığını görüyorum. Sanıyorum benim sistemde ayarlayamadığım birşeyler var. Gübre setimi değiştirdim cubalar çok güzel gelişiyor ama yüksek ışıkta kızaran bitkileri bir türlü kızartamadım. 10-15w civarında bir tane daha powerled armatür eklemeyi düşünüyorum eğer o şekilde de başarı sağlayamazsam bir tane twinstar edinmek şart olacak☺
[QUOTE=secreteriat]
Nacizane tavsiyem bir powerled kullancisi olarak o temelsiz fikirleri size söyleyenlerle alakali olarak , onlarin söyleigi herseyin tersini yapin kesin basari sizi bekliyor emin olun [8)] sadece bir power led maliyeti ömrünü florasan ile karsilastirin göreceksiniz [:iyi:] Ledler henüz florasanlara oranla daha yeni sayilmalarina ragmen bügün florasanlari her alanda geride birakmis durumda , ADA EHEIM AQUAMEDIC-GRIESSMAN JBL vb akvaryum ürünleri imal eden üreticilerin sene icinde florasn kullanmadiklarini yada üretmediklerini görecegiz[:iyi:][/QUOTE]
Haklısınız led kullanımı yaygınlaşıyor. Özellikle yurtdışında akvaristlerin birçoğunun twinstar led armatür kullandığını görüyorum. Sanıyorum benim sistemde ayarlayamadığım birşeyler var. Gübre setimi değiştirdim cubalar çok güzel gelişiyor ama yüksek ışıkta kızaran bitkileri bir türlü kızartamadım. 10-15w civarında bir tane daha powerled armatür eklemeyi düşünüyorum eğer o şekilde de başarı sağlayamazsam bir tane twinstar edinmek şart olacak☺
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=pekozgur]
Bitkilerin kızarması sadece ışık ile ilgili değil eğer yeterli demir almıyorsa bitkiler kızarmıyor. İki yılı aşkın süredir kurulu akvaryumumda bulunan echinodorus red rubin bir türlü kızarmıyordu ve yavaş gelişiyordu. Dennerle complete set kullanmaya başlayıp demir tabletlerinden attıktan sonra bitki bir coştu bir renklendi ki sormayın. Ben de 36w power led kullanıyorum ve hacim sizinkine benzer.[/QUOTE]
Aslında ilave demir de kullanıyorum yaklaşık 2 aydır kızartamadım bir türlü. Gübre setini değiştireceğim reeflowers kullanıyordum daha önce şimdi seachem ya da af ye geçiş yapacağım bakalım inşallah gübredendir.
[QUOTE=pekozgur]
Bitkilerin kızarması sadece ışık ile ilgili değil eğer yeterli demir almıyorsa bitkiler kızarmıyor. İki yılı aşkın süredir kurulu akvaryumumda bulunan echinodorus red rubin bir türlü kızarmıyordu ve yavaş gelişiyordu. Dennerle complete set kullanmaya başlayıp demir tabletlerinden attıktan sonra bitki bir coştu bir renklendi ki sormayın. Ben de 36w power led kullanıyorum ve hacim sizinkine benzer.[/QUOTE]
Aslında ilave demir de kullanıyorum yaklaşık 2 aydır kızartamadım bir türlü. Gübre setini değiştireceğim reeflowers kullanıyordum daha önce şimdi seachem ya da af ye geçiş yapacağım bakalım inşallah gübredendir.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Merhaba arkadaşlar, power led ile kırmızı bitkilerden performans alan var mı içimizde. 60*40*40 tankımda 36w powerled kullanıyorum ve bitkileri bir türlü kızartamıyorum (örn. Rotala marcandra mini). Fikrini aldığım birçok arkadaş Power led ile kızarmayacaklarını power ledin lümen değerlerinin florasan kadar yüksek olmadığını ve bitkilerin ihtiyacını karşılamadığını söylüyorlar. Görüş ve desteklerinizi bekliyorum.
Merhaba arkadaşlar, power led ile kırmızı bitkilerden performans alan var mı içimizde. 60*40*40 tankımda 36w powerled kullanıyorum ve bitkileri bir türlü kızartamıyorum (örn. Rotala marcandra mini). Fikrini aldığım birçok arkadaş Power led ile kızarmayacaklarını power ledin lümen değerlerinin florasan kadar yüksek olmadığını ve bitkilerin ihtiyacını karşılamadığını söylüyorlar. Görüş ve desteklerinizi bekliyorum.
60*40*40 Hightech
Akvaryuma 3 adet L333 vatoz ekledim. Kendileri genelde gözlerden uzak yaşıyorlar ama birkaç kare fotoğraf yakalayabildim [^_^]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/260220181901021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/260220181901081.jpg[/IMG]
Akvaryuma 3 adet L333 vatoz ekledim. Kendileri genelde gözlerden uzak yaşıyorlar ama birkaç kare fotoğraf yakalayabildim [^_^]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/260220181901021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/36181/260220181901081.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
