ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
polat06
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Temmuz 2007 10:33
Son Ziyaret:
29 Nisan 2024 13:07
Toplam Mesaj:
143 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hikmet ALTUN
Doğum Tarihi:
23 Ağustos 1978
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
bilgisayar mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hikmet ALTUN
23.08.1978 /ANKARA
225*65*60
200*60*60
23.08.1978 /ANKARA
225*65*60
200*60*60
SON 10 MESAJI
60x40x40 Hightech Bitkili Kurulumu
[:nazar:][:nazar:]
[:nazar:][:nazar:]
Melanotaenia Boesemani Tankım
[VID]https://youtu.be/cjXC9LaoPWc[/VID][EDIT]polat06,2016-02-08 11:59:12[/EDIT]
[VID]https://youtu.be/cjXC9LaoPWc[/VID][EDIT]polat06,2016-02-08 11:59:12[/EDIT]
Melanotaenia Boesemani Tankım
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Arka fon kullanamam duvar akvaryumu olduğu için iki taraftan da seyir imkanı olan bir tank :)
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Arka fon kullanamam duvar akvaryumu olduğu için iki taraftan da seyir imkanı olan bir tank :)
Melanotaenia Boesemani Tankım
Uzun zaman olmuştu resim paylasmayalı tankın son hali bu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30611/20160131_123531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30611/20160131_123536.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30611/20160131_123552.jpg[/IMG]
Uzun zaman olmuştu resim paylasmayalı tankın son hali bu [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30611/20160131_123531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30611/20160131_123536.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/30611/20160131_123552.jpg[/IMG]
Melanotaenia Boesemani Tankım
Balıklarımın son halleri ;
[url=https://hizliresim.com/L4pGZj][img]http://i.hizliresim.com/L4pGZj.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/L4pGyo][img]http://i.hizliresim.com/L4pGyo.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/QlRyaZ][img]http://i.hizliresim.com/QlRyaZ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/J4pWaQ][img]http://i.hizliresim.com/J4pWaQ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/6kZM9v][img]http://i.hizliresim.com/6kZM9v.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/aDogLQ][img]http://i.hizliresim.com/aDogLQ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/mzGR30][img]http://i.hizliresim.com/mzGR30.jpg[/img][/url]
Balıklarımın son halleri ;
[url=https://hizliresim.com/L4pGZj][img]http://i.hizliresim.com/L4pGZj.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/L4pGyo][img]http://i.hizliresim.com/L4pGyo.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/QlRyaZ][img]http://i.hizliresim.com/QlRyaZ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/J4pWaQ][img]http://i.hizliresim.com/J4pWaQ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/6kZM9v][img]http://i.hizliresim.com/6kZM9v.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/aDogLQ][img]http://i.hizliresim.com/aDogLQ.jpg[/img][/url]
[url=https://hizliresim.com/mzGR30][img]http://i.hizliresim.com/mzGR30.jpg[/img][/url]
Melanotaenia Boesemani Tankım
Hortumu kısa gelmişti o nedenle yüzeye yakın bırakmıştım tedarik ettim sanırım bugün gerekli derinliğe indireceğim Kadir bey [;)]
Hortumu kısa gelmişti o nedenle yüzeye yakın bırakmıştım tedarik ettim sanırım bugün gerekli derinliğe indireceğim Kadir bey [;)]
Melanotaenia Boesemani Tankım
Kapasite : 430lt
Malzemeler: Fluval Fx5 , Büyük boy Kütük , Silis Kum
Işıklandırma : Toplamda 70w LED Projektör 5x 6500k soğuk beyaz , 2x 6500k günışığı , 1x adet kırmızı ( Günde 10 saat kesintisiz )
Canlılar : 9 adet CAE , 2 Adet SAE, 14 Adet Melanotaenia boesemani
Gübre kullanımı : Haftalık sıvı gübre JBL Ferrapol , CO2 Kullanımı ( kesintisiz 24 saat ) , haftalık 40lt su değişimi ,Misket gübre
Kullanılan İlaçlar : Yok
[url=http://hizliresim.com/j59A4G][img]http://i.hizliresim.com/j59A4G.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/zA6yAB][img]http://i.hizliresim.com/zA6yAB.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/rQAyVM][img]http://i.hizliresim.com/rQAyVM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/62oMkW][img]http://i.hizliresim.com/62oMkW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/vEOyRR][img]http://i.hizliresim.com/vEOyRR.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/0qYrLW][img]http://i.hizliresim.com/0qYrLW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/EYX26n][img]http://i.hizliresim.com/EYX26n.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QA6yY3][img]http://i.hizliresim.com/QA6yY3.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WnNo12][img]http://i.hizliresim.com/WnNo12.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ZD8n7Z][img]http://i.hizliresim.com/ZD8n7Z.jpg[/img][/url]
Balıklarımın resimlerini en kısa zamanda atacağım şimdilik tankın fotolarını koyuyorum
Kapasite : 430lt
Malzemeler: Fluval Fx5 , Büyük boy Kütük , Silis Kum
Işıklandırma : Toplamda 70w LED Projektör 5x 6500k soğuk beyaz , 2x 6500k günışığı , 1x adet kırmızı ( Günde 10 saat kesintisiz )
Canlılar : 9 adet CAE , 2 Adet SAE, 14 Adet Melanotaenia boesemani
Gübre kullanımı : Haftalık sıvı gübre JBL Ferrapol , CO2 Kullanımı ( kesintisiz 24 saat ) , haftalık 40lt su değişimi ,Misket gübre
Kullanılan İlaçlar : Yok
[url=http://hizliresim.com/j59A4G][img]http://i.hizliresim.com/j59A4G.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/zA6yAB][img]http://i.hizliresim.com/zA6yAB.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/rQAyVM][img]http://i.hizliresim.com/rQAyVM.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/62oMkW][img]http://i.hizliresim.com/62oMkW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/vEOyRR][img]http://i.hizliresim.com/vEOyRR.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/0qYrLW][img]http://i.hizliresim.com/0qYrLW.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/EYX26n][img]http://i.hizliresim.com/EYX26n.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/QA6yY3][img]http://i.hizliresim.com/QA6yY3.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/WnNo12][img]http://i.hizliresim.com/WnNo12.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/ZD8n7Z][img]http://i.hizliresim.com/ZD8n7Z.jpg[/img][/url]
Balıklarımın resimlerini en kısa zamanda atacağım şimdilik tankın fotolarını koyuyorum
moss akvaryumum
Ahmet bey tebrik ederim harika olmuşlar maşallah ;)
Ahmet bey tebrik ederim harika olmuşlar maşallah ;)
Nano Tank
[QUOTE=metubo] [QUOTE=polat06] [QUOTE=metubo] Merhaba,
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
3 durum hakkında biraz bilgi vereyim size;
1. Hacim için evet balık fazlalığım var bende farkındayım birkaç balığı yakında başka bir tanka almayı planlıyorum.
2.Difizörü artık kullanmıyorum 1 ayı geçkin süredir iptal etmiş durumdayım.
3.Glossoların büyümesinden bende memnun değilim led ışıkta iyi gelişim gösteremediler birde birazda benim yüzümden kaynaklandı. Şöyleki hafta sonu timer bağlamadığım için cumartesi ve pazar günleri ışıklar hep kapalı duruyordu o yüzden glossolar uzama eğilimine girdiler maalesef şuan timer taktım 2 haftadır timer ile ışıklandırma yapıyorum led sistemi söktüm 2x39w t5 ile devam ediyorum aydınlatmaya daha iyi oldu sanırım böylesi ;) [/QUOTE]
<span style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">Merhaba,</span><div style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">Öncelikle açıklamalarınız için teşekkür ederim. Bu arada çıkarttığınız ledleri ne yaptınız?
<div style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">Birde <span style="line-height: 16.7999992370605px;">JBL Ferropol'ü haftada kaç ml olarak uyguladığınızı sorabilir miyim?[QUOTE=metubo] [QUOTE=polat06] [QUOTE=metubo] Merhaba,
Güzel bir kurulum gerçekleştirmişssiniz. Şuana kadar da paylaştırklarınıza bakarak çok sorun yaşamadığınızı söylemek mümkün.
Benim gözlemlediğim 3 durum var.
Birincisi o hacimdeki bir tank için balık çeşitliliği ve sayısının biraz fala olduğunu düşünüyorum.
İkincisi daha önce paylaştığınız videoda dikkatimi çeken difüzörünüzden kabarcıkların büyük çıktığı. Sanırım üst kapak kısmını tam sıkmadınız. Şuan da aynı mı bilemiyorum ama kontrol etmenizi tavsiye ederim. Çünkü küçük hazır bir set kullanıyorsunuz, böyle bir durum da çok hızlı tüpün bitmesine sebep olabilir ve yeterince çözemediğiniz için Co2 boşa harcanmış olur. Verim alamazsınız.
Birincisi o hacimdeki bir tank için balık çeşitliliği ve sayısının biraz fala olduğunu düşünüyorum.
İkincisi daha önce paylaştığınız videoda dikkatimi çeken difüzörünüzden kabarcıkların büyük çıktığı. Sanırım üst kapak kısmını tam sıkmadınız. Şuan da aynı mı bilemiyorum ama kontrol etmenizi tavsiye ederim. Çünkü küçük hazır bir set kullanıyorsunuz, böyle bir durum da çok hızlı tüpün bitmesine sebep olabilir ve yeterince çözemediğiniz için Co2 boşa harcanmış olur. Verim alamazsınız.
Üçüncüsü de glossoların büyüme şekline bakınca yukarı uzama eğiliminde olduklarını fark ettim. Bu genelde yetersiz ışık durumunda meydana gelir. Dilerseniz bir set daha led ekleyip arttırabilir ya da bu şekilde devam edebilirsiniz. Tercih sizin elbette.
Ara ara yine güncel resimler paylaşırsanız seviniriz. Elinize sağlık. Güzel bir kurulum olmuş.
[/QUOTE] Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim
3 durum hakkında biraz bilgi vereyim size;
1. Hacim için evet balık fazlalığım var bende farkındayım birkaç balığı yakında başka bir tanka almayı planlıyorum.
2.Difizörü artık kullanmıyorum 1 ayı geçkin süredir iptal etmiş durumdayım.
3.Glossoların büyümesinden bende memnun değilim led ışıkta iyi gelişim gösteremediler birde birazda benim yüzümden kaynaklandı. Şöyleki hafta sonu timer bağlamadığım için cumartesi ve pazar günleri ışıklar hep kapalı duruyordu o yüzden glossolar uzama eğilimine girdiler maalesef şuan timer taktım 2 haftadır timer ile ışıklandırma yapıyorum led sistemi söktüm 2x39w t5 ile devam ediyorum aydınlatmaya daha iyi oldu sanırım böylesi ;) [/QUOTE]
<span style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">Merhaba,</span><div style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">Öncelikle açıklamalarınız için teşekkür ederim. Bu arada çıkarttığınız ledleri ne yaptınız?
</span>
[/QUOTE]
Ferropolü haftada 1 kez 70lt ye 2 tatlı kaşığı kadar uyguladım.
Ledleri evdeki diğer tankta kullanmaktayım
Nano Tank
[QUOTE=UĞUR] Çok güzel maşallah ben (<span style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">3*12w 3 adet 6000K Günışığı Led) hakkında sorum olacak ilk defa sizde gördüm şerit led ile bitkili resimlerde de belli sorun olmadığı ama hiç mi dezavantajı olmadı toplamda 36 watt led var dimi</span>[/QUOTE
Uğur bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim;
3x12w 3 adet 6000k Günışığı aydınlatma ile ilgili gözlemlerim tankınızın ihtiyacı kadar kullanırsanız kesinlikle çok çok iyi sonuçlar elde ediyorsunuz. Lakin günışığı her bitki için gerekli spektrumları sağlayamıyor maalesef mesela örnek vereyim glossolar da günışığı çok etkili değilken Alternanthera reineckii ve Hygrophila Salicifolia de tam tersi inanılmaz etki sağladı büyümesinde günlük 8 saat kesintisiz haftada mecburiyetten 2 günlük karartma uygulanma sonucunda bu gelişimleri gözlemledim başlarda ev yapımı mayalı sistem kullanırken şimdilerde co2 yi tamamen kapattım 1 ayı geçkin süredir co2 vermiyorum ogübre olarakta JBL Ferropol kullanıyorum haftalık.
[QUOTE=UĞUR] Çok güzel maşallah ben (<span style="line-height: 16.7999992370605px; : rgb231, 237, 246;">3*12w 3 adet 6000K Günışığı Led) hakkında sorum olacak ilk defa sizde gördüm şerit led ile bitkili resimlerde de belli sorun olmadığı ama hiç mi dezavantajı olmadı toplamda 36 watt led var dimi</span>[/QUOTE
Uğur bey iyi dilekleriniz için teşekkür ederim;
3x12w 3 adet 6000k Günışığı aydınlatma ile ilgili gözlemlerim tankınızın ihtiyacı kadar kullanırsanız kesinlikle çok çok iyi sonuçlar elde ediyorsunuz. Lakin günışığı her bitki için gerekli spektrumları sağlayamıyor maalesef mesela örnek vereyim glossolar da günışığı çok etkili değilken Alternanthera reineckii ve Hygrophila Salicifolia de tam tersi inanılmaz etki sağladı büyümesinde günlük 8 saat kesintisiz haftada mecburiyetten 2 günlük karartma uygulanma sonucunda bu gelişimleri gözlemledim başlarda ev yapımı mayalı sistem kullanırken şimdilerde co2 yi tamamen kapattım 1 ayı geçkin süredir co2 vermiyorum ogübre olarakta JBL Ferropol kullanıyorum haftalık.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
