ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
2023çiçek
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Nisan 2026 00:31
Son Ziyaret:
22 Haziran 2026 23:35
Toplam Mesaj:
9 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
6 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Işıl Çiçek
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Işıl Çiçek
SON 6 MESAJI
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
[QUOTE=IgorVladimir]
Esenlikler. Aradığınız ürün sanırım bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235883/160620260411001.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba siz mi yapıyorsunuz bu tür kapakları?
Aradığım ürün böyle bir şey ama sanırım fiyatlar saçma sapan. Akvaryum hobisine başladığımdan beri gördüm ki Türkiye'de bu hobi zenginler içinmiş 😆.
[QUOTE=IgorVladimir]
Esenlikler. Aradığınız ürün sanırım bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235883/160620260411001.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba siz mi yapıyorsunuz bu tür kapakları?
Aradığım ürün böyle bir şey ama sanırım fiyatlar saçma sapan. Akvaryum hobisine başladığımdan beri gördüm ki Türkiye'de bu hobi zenginler içinmiş 😆.
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
[QUOTE=Oozer3466]Merhaba; eğer kendinizi rahat hissetmek istiyorsanız illaki oluklu polikarbon kapak olabilir trendyol üzerinde satan yerler var, su seviyesini bir miktar aşağıda tutsanız da olur lepistesler için bu ölçülerde, salyangozları gözlemlemelisiniz su değerleri iyiyse akvaryum dışına çıkmazlar, sıcaklık için ise su değişimi yapmalısınız dengelemek için ama bende 29-30 dereceleri gördüğüm olmuştu eksilen su için ekleme yaparak geçirmiştim düşünün bi sıkıntı yaşamadım tetra,lepistes ve apistogramma beslerken.[/QUOTE]
Teşekkürler 🙏🏻
Polikarbonatın içindeki hava kanalları seralar gibi çalışırmış. Aydınlatma lambalarından veya oda sıcaklığından akvaryuma geçen ısı içeride hapsolur. Yani yazın çok uygun bir çözüm olmaz sanırım 🤔.
Ama dediğiniz gibi, herhalde biraz daha sık su değişimi yapmam gerekebilir.. Ve üstüne sineklik yerleştirirsem biraz yardımcı olur diye düşünüyorum sıcaklarda.
Cevabınız için tekrardan teşekkür ederim.
[QUOTE=Oozer3466]Merhaba; eğer kendinizi rahat hissetmek istiyorsanız illaki oluklu polikarbon kapak olabilir trendyol üzerinde satan yerler var, su seviyesini bir miktar aşağıda tutsanız da olur lepistesler için bu ölçülerde, salyangozları gözlemlemelisiniz su değerleri iyiyse akvaryum dışına çıkmazlar, sıcaklık için ise su değişimi yapmalısınız dengelemek için ama bende 29-30 dereceleri gördüğüm olmuştu eksilen su için ekleme yaparak geçirmiştim düşünün bi sıkıntı yaşamadım tetra,lepistes ve apistogramma beslerken.[/QUOTE]
Teşekkürler 🙏🏻
Polikarbonatın içindeki hava kanalları seralar gibi çalışırmış. Aydınlatma lambalarından veya oda sıcaklığından akvaryuma geçen ısı içeride hapsolur. Yani yazın çok uygun bir çözüm olmaz sanırım 🤔.
Ama dediğiniz gibi, herhalde biraz daha sık su değişimi yapmam gerekebilir.. Ve üstüne sineklik yerleştirirsem biraz yardımcı olur diye düşünüyorum sıcaklarda.
Cevabınız için tekrardan teşekkür ederim.
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
[QUOTE=Oozer3466]Önemli değil bizde sonuçta bilmediğimiz konularda yardım istiyoruz arkadaşlarımızdan öncelikle akvaryum ölçünüz nedir mümkünse fotoğraf paylaşınız ona göre yardımcı olalım.
[/QUOTE]
1. Akvaryum 64x26x41
2. Akvaryum hemen hemen aynı ölçüde
1. Akvaryum 1. Hafta
2 Japon, sonradan ramshorn salyangozu koycam (hem canlı yem, hem temizlik ekibi ve ekosistem oluşsun diye. 4 çeşit bitki yavaş ve hızlı büyüyen. Üstüne kurdela çiçeği yerleçtircem (mini riparium)
2. Akvaryum 7./ 8. Hafta
Çok bitki. Yavaş ve hızlı. Frogbit gibi türler de var.
Şimdilik sadece salyangoz. Karides gelecek. Ve sonrada erkek Lepistes.
İzmirdeyim. Hava yazları çok sıcak. Her zaman klima açmıyorum. Su sıcak olacak. Canlılar için uygun değil. Üstüne sanırım sadece sineklik yerleştirmeye karar verdim. Cırtcırtlı. Hazır. En ekonomik yapacağım şey.
Başka fikir varsa çok mutlu olurum. TM cevaplar için çok teşekkür ederim [:O]
Foto yollamaya çalıştım. Olmadı.
[QUOTE=Çağatay Tozak]Merhaba
Cam yapman daha iyi olur sanki ; hem estetik açıdan hemde su buharlaşmasını önlersin . Ayrıca LED aydınlatmayı da camın üzerine koyarsın ki aydınlatma da görevini yerine getirebilir [/QUOTE]
Teşekkürler. Amacım sıcaklarda suyu serin tutmak. Sanırım pleksi kapak gibi suyun ısısında değişiklik yaratmaz.
🙏🏻
[QUOTE=Cyber_Scout]
Armatür ile su arasındaki mesafe ve araya girecek pleksi yada cam ışık enerjisinde kayıp yaratır.
Hava sirkülasyonu ? (Gaz alışverişini kast ediyor oldunuzu anlıyorum) su üstü dalganma iyi olursa sineklik sorun olmaz ama buhar camı atmosfer akvaryum ilişikisi kesilir...[/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için. Evet araştırdığıma göre bitkiler direkt ışık almalı. Amacım suyu serin tutmak. Kapak yerine sineklik yerleştircem herhalde. Ara sıra da klima.... Ve şelale oksijen için.
🙏🏻
[QUOTE=Oozer3466]Önemli değil bizde sonuçta bilmediğimiz konularda yardım istiyoruz arkadaşlarımızdan öncelikle akvaryum ölçünüz nedir mümkünse fotoğraf paylaşınız ona göre yardımcı olalım.
[/QUOTE]
1. Akvaryum 64x26x41
2. Akvaryum hemen hemen aynı ölçüde
1. Akvaryum 1. Hafta
2 Japon, sonradan ramshorn salyangozu koycam (hem canlı yem, hem temizlik ekibi ve ekosistem oluşsun diye. 4 çeşit bitki yavaş ve hızlı büyüyen. Üstüne kurdela çiçeği yerleçtircem (mini riparium)
2. Akvaryum 7./ 8. Hafta
Çok bitki. Yavaş ve hızlı. Frogbit gibi türler de var.
Şimdilik sadece salyangoz. Karides gelecek. Ve sonrada erkek Lepistes.
İzmirdeyim. Hava yazları çok sıcak. Her zaman klima açmıyorum. Su sıcak olacak. Canlılar için uygun değil. Üstüne sanırım sadece sineklik yerleştirmeye karar verdim. Cırtcırtlı. Hazır. En ekonomik yapacağım şey.
Başka fikir varsa çok mutlu olurum. TM cevaplar için çok teşekkür ederim [:O]
Foto yollamaya çalıştım. Olmadı.
[QUOTE=Çağatay Tozak]Merhaba
Cam yapman daha iyi olur sanki ; hem estetik açıdan hemde su buharlaşmasını önlersin . Ayrıca LED aydınlatmayı da camın üzerine koyarsın ki aydınlatma da görevini yerine getirebilir [/QUOTE]
Teşekkürler. Amacım sıcaklarda suyu serin tutmak. Sanırım pleksi kapak gibi suyun ısısında değişiklik yaratmaz.
🙏🏻
[QUOTE=Cyber_Scout]
Armatür ile su arasındaki mesafe ve araya girecek pleksi yada cam ışık enerjisinde kayıp yaratır.
Hava sirkülasyonu ? (Gaz alışverişini kast ediyor oldunuzu anlıyorum) su üstü dalganma iyi olursa sineklik sorun olmaz ama buhar camı atmosfer akvaryum ilişikisi kesilir...[/QUOTE]
Teşekkürler cevabınız için. Evet araştırdığıma göre bitkiler direkt ışık almalı. Amacım suyu serin tutmak. Kapak yerine sineklik yerleştircem herhalde. Ara sıra da klima.... Ve şelale oksijen için.
🙏🏻
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
Lütfen kusura bakmayın. 1. Yurtdışında doğdum Türkçem çok iyi değil. 2. Çooook yeniyim bu akvaristik dünyasında. 3. Canınızı sıkmak istemiyorum ☺️
Şöyle sorayım:
Benim normal akvaryum kapaklarım var. Ama su sıcak olmaması için, balıklar için yazın tehlike oluşmaması için sizler ne yapıyorsunuz? Araştırdığım zaman çoğu akvryum ile ilgilenenler kapaksız bırakıyor akvaryumu veya sineklik alıp çerçeve yapıyorlar. Pleksi yani ince dediğiniz buhar camı yerleştirirsem su yazın sıcak olmaz mı?
Deniz akvaryumu için file denilmiş soru işte onu nasıl yerleştiriyorsunuz?
Lütfen kusura bakmayın tekrar ve tekrar sorduğum için. [:((][QUOTE=Oozer3466]Merhaba daha önce bende pleksi denedim fakat bir süre sonra değişim oluyor en iyisi ince bir buhar camı toz damla izlerini düzenli sildiğin sürece sıkıntı olmaz deniz akvaryumu için fileler de oluyor onlardan bulabilirsen o da olur bende çok balık kaybı yaşadım 10 balığım öldüyse 8 i atlamaktan gitti geceleri keyifli hobiler...[/QUOTE]
Lütfen kusura bakmayın. 1. Yurtdışında doğdum Türkçem çok iyi değil. 2. Çooook yeniyim bu akvaristik dünyasında. 3. Canınızı sıkmak istemiyorum ☺️
Şöyle sorayım:
Benim normal akvaryum kapaklarım var. Ama su sıcak olmaması için, balıklar için yazın tehlike oluşmaması için sizler ne yapıyorsunuz? Araştırdığım zaman çoğu akvryum ile ilgilenenler kapaksız bırakıyor akvaryumu veya sineklik alıp çerçeve yapıyorlar. Pleksi yani ince dediğiniz buhar camı yerleştirirsem su yazın sıcak olmaz mı?
Deniz akvaryumu için file denilmiş soru işte onu nasıl yerleştiriyorsunuz?
Lütfen kusura bakmayın tekrar ve tekrar sorduğum için. [:((][QUOTE=Oozer3466]Merhaba daha önce bende pleksi denedim fakat bir süre sonra değişim oluyor en iyisi ince bir buhar camı toz damla izlerini düzenli sildiğin sürece sıkıntı olmaz deniz akvaryumu için fileler de oluyor onlardan bulabilirsen o da olur bende çok balık kaybı yaşadım 10 balığım öldüyse 8 i atlamaktan gitti geceleri keyifli hobiler...[/QUOTE]
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
Peki hava sirkülasyonu olur mu yinede? Yurt dışında özel akvaryum için sineklik gibi çerçeveler var satışta. Amazonda bile satışı var fakat Türkiye'ye satışı yok. Burda da hazır o şekilde kapak bulamadıüğım için kendim yapmak istedim. Pleksi cam,.kapak gibi değil mi? Yani o da tam kapatacak ve su yinede ısınacak yazın. Amacım akvaryumun hava alması ve bir low tech akvaryumle mümkün olduğu kadar suyu serin tutmak. Yalnış mı düşünüyorum 🤔
Bu arada, aydınlatma pleksinin üzerine yerleştirildiğinde bitkilere aynı etki yaratıyor mu? Fotosentez açısından? Bende ayrıca çok bitki var. Gerçe çoğu yavaş büyüyen lerden....
Teşekkürler
Işıl çiçek
Peki hava sirkülasyonu olur mu yinede? Yurt dışında özel akvaryum için sineklik gibi çerçeveler var satışta. Amazonda bile satışı var fakat Türkiye'ye satışı yok. Burda da hazır o şekilde kapak bulamadıüğım için kendim yapmak istedim. Pleksi cam,.kapak gibi değil mi? Yani o da tam kapatacak ve su yinede ısınacak yazın. Amacım akvaryumun hava alması ve bir low tech akvaryumle mümkün olduğu kadar suyu serin tutmak. Yalnış mı düşünüyorum 🤔
Bu arada, aydınlatma pleksinin üzerine yerleştirildiğinde bitkilere aynı etki yaratıyor mu? Fotosentez açısından? Bende ayrıca çok bitki var. Gerçe çoğu yavaş büyüyen lerden....
Teşekkürler
Işıl çiçek
Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve
Merhabalar. Ben akvaryum dünyasında çok çok yeniyim. Henüz 7 hafta oldu. Akvaryumun üstünü açık tutamadığımdan (balıklar zıplayabilir ve salyangozlarım kaçabilir) sineklik ile kapak yapmak istiyorum. Bunu kendi yapan biri var mı? Foto yollayabilir mi? Veya bir öneride bulunabilir mi?
LED ışığını nasıl çözcem bilemedim. Benim LED'de çünkü ayak yok. Vantuzlu. [:((]
Şimdiden teşekkürler.
Merhabalar. Ben akvaryum dünyasında çok çok yeniyim. Henüz 7 hafta oldu. Akvaryumun üstünü açık tutamadığımdan (balıklar zıplayabilir ve salyangozlarım kaçabilir) sineklik ile kapak yapmak istiyorum. Bunu kendi yapan biri var mı? Foto yollayabilir mi? Veya bir öneride bulunabilir mi?
LED ışığını nasıl çözcem bilemedim. Benim LED'de çünkü ayak yok. Vantuzlu. [:((]
Şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
