ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
JuqLax
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Mart 2026 00:37
Son Ziyaret:
Dün 19:13
Toplam Mesaj:
16 [0.14 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
16 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MBay
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
MBay
SON 10 MESAJI
Yüzlerce Balığımdan Bazıları
[QUOTE=oguzozt]Evimin bir odasını ayırdığım akvaryumlarımın misafirleri şuan güncel 12 dolu tank 21 tür sayıları yüzlerce olan balıklarımın bir kaç kendi çekimim olan fotoğrafları maşallahı eksik etmeyin.
Aynı zamanda instagram hesabım üzerinden çekimleri paylaşıyorum görmek isteyen takip edebilir .d
https://www.instagram.com/balikcioguz55?utm_source=qr
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261845501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261850061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261850171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261850311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah Cikletleriniz Çok güzel özellikle ahli & impatorlara bayıldım eski zamanlar aklıma geldi [EDIT]JuqLax,2026-06-21 20:16:05[/EDIT]
[QUOTE=oguzozt]Evimin bir odasını ayırdığım akvaryumlarımın misafirleri şuan güncel 12 dolu tank 21 tür sayıları yüzlerce olan balıklarımın bir kaç kendi çekimim olan fotoğrafları maşallahı eksik etmeyin.
Aynı zamanda instagram hesabım üzerinden çekimleri paylaşıyorum görmek isteyen takip edebilir .d
https://www.instagram.com/balikcioguz55?utm_source=qr
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261845501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261846461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261847551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261848561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261849581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261850061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261850171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/206358/210620261850311.jpg[/IMG][/QUOTE]
Maşallah Cikletleriniz Çok güzel özellikle ahli & impatorlara bayıldım eski zamanlar aklıma geldi [EDIT]JuqLax,2026-06-21 20:16:05[/EDIT]
Nerite (salyangoz) Üretmeyi Başardım Millet
Benim Akvaryumda 4 neritte zebra var akvaryumun her yeri neritte yumurtası ile doluyor hangisi bırakıyor çözemedim ama hiç yumurta açılmasına denk gelmedim haftalık su değişimi yaparken temizlemesi zor oluyor susam gibi sert bu yumurta bırakma işinin önüne nasıl geçe biliriz ? Dekorlar camlar telef oldu hep
Benim Akvaryumda 4 neritte zebra var akvaryumun her yeri neritte yumurtası ile doluyor hangisi bırakıyor çözemedim ama hiç yumurta açılmasına denk gelmedim haftalık su değişimi yaparken temizlemesi zor oluyor susam gibi sert bu yumurta bırakma işinin önüne nasıl geçe biliriz ? Dekorlar camlar telef oldu hep
Sera Bio Nitrivec Ve Tropical Bacto Active Aynı Mı
Tropical hiç bulaşma bence yaklaşık 2.5 ay önce akvaryum kurdum yaklaşık 1 ay akvaryum boş tropical bacto active döngu başlatmaya çalıştım ama döngüyü bir türlü oturtamadım önerim "Seachem Stability" Kullanman "Reeflowers Bacteria Feeder" Döngüyü mini desteklemek olur balık eklemeye yakın JBL Denitrol eklemek iyi olur yada Seachem prime
Tropical hiç bulaşma bence yaklaşık 2.5 ay önce akvaryum kurdum yaklaşık 1 ay akvaryum boş tropical bacto active döngu başlatmaya çalıştım ama döngüyü bir türlü oturtamadım önerim "Seachem Stability" Kullanman "Reeflowers Bacteria Feeder" Döngüyü mini desteklemek olur balık eklemeye yakın JBL Denitrol eklemek iyi olur yada Seachem prime
Akvaryum Pamukçuk Sorunu
[QUOTE=sertacsut]Yeni kurduğum akvaryumumda dipte kumun üstünde beyaz pamuksu doku oluşuyor sabah su değişimi yaptım ve yeniden oluştu 7 8 satte akvaryumu kuralı 1 hafta oldu filtrem ısıtıcım mevcut sorun ne olabilir[/QUOTE]
Bahsettiniz beyaz pamuksu yapı Muhtemel alg yada beyaz sakal yosun dedikleri olaydır akvaryum nuzda canlı bitki varsa & ışık süresiniz uzun tutuyorsanız oluşur birkaç basit yöntemle önüne geçebilirsiniz
Işık Kullanıyorsanız Tek parça Olacak şekilde low-tech akvaryumlarda 6 saatı geçmemek
Filitre Su Çıkışını biraz Dalga Yapıcak Tarzda Ayarlamak
Yeni Kurulumda Bakteri Kültürü Takviyesi & Dinlenmiş Su Kullanmak
Haftada 2 Kere En az %30 Su Değişimi Yapmak
Sıtıcıyı 26 Derece Ayarlamak
Yeni Kurulumda İlk 2-3 Hafta Bu Tür yosunlar Azot Döngüsünden Ötürü Görülür Azot Döngüsü Ortalama 8.Hafta Stabilenir Azot Döngüsü Oturana kadar ( Bakteri Kültürü Su Duzenleyici vs Kullanarak ) Süreci Hızlandıra bilirsiniz
[EDIT]JuqLax,2026-03-18 00:33:23[/EDIT]
[QUOTE=sertacsut]Yeni kurduğum akvaryumumda dipte kumun üstünde beyaz pamuksu doku oluşuyor sabah su değişimi yaptım ve yeniden oluştu 7 8 satte akvaryumu kuralı 1 hafta oldu filtrem ısıtıcım mevcut sorun ne olabilir[/QUOTE]
Bahsettiniz beyaz pamuksu yapı Muhtemel alg yada beyaz sakal yosun dedikleri olaydır akvaryum nuzda canlı bitki varsa & ışık süresiniz uzun tutuyorsanız oluşur birkaç basit yöntemle önüne geçebilirsiniz
Işık Kullanıyorsanız Tek parça Olacak şekilde low-tech akvaryumlarda 6 saatı geçmemek
Filitre Su Çıkışını biraz Dalga Yapıcak Tarzda Ayarlamak
Yeni Kurulumda Bakteri Kültürü Takviyesi & Dinlenmiş Su Kullanmak
Haftada 2 Kere En az %30 Su Değişimi Yapmak
Sıtıcıyı 26 Derece Ayarlamak
Yeni Kurulumda İlk 2-3 Hafta Bu Tür yosunlar Azot Döngüsünden Ötürü Görülür Azot Döngüsü Ortalama 8.Hafta Stabilenir Azot Döngüsü Oturana kadar ( Bakteri Kültürü Su Duzenleyici vs Kullanarak ) Süreci Hızlandıra bilirsiniz
[EDIT]JuqLax,2026-03-18 00:33:23[/EDIT]
75 Litre Tür Tavsiyesi
[QUOTE=kaantzll]
teşekkür ederim tavsiye için. Kalın ve uzun yapraklı bitkileri akvaryumda pek güzel bulmuyorum daha ince yapraklı veya sık bitkiler tercih ediyorum.
bitki çeşitleri için çok teşekkür ederim aralarında hoşuma giden bitkiler var petshoptan bulabildiklerimi alacağım. balık olarakta rasbora aklımda vardı tetradan daha çok içime siniyor gibi
[/QUOTE]
ben rasbora harley quinn besliyorum balıklar keyifli olursa sürü izlemesi aşırı keyifli oluyor tavsiye ederim
[QUOTE=kaantzll]
teşekkür ederim tavsiye için. Kalın ve uzun yapraklı bitkileri akvaryumda pek güzel bulmuyorum daha ince yapraklı veya sık bitkiler tercih ediyorum.
bitki çeşitleri için çok teşekkür ederim aralarında hoşuma giden bitkiler var petshoptan bulabildiklerimi alacağım. balık olarakta rasbora aklımda vardı tetradan daha çok içime siniyor gibi
[/QUOTE]
ben rasbora harley quinn besliyorum balıklar keyifli olursa sürü izlemesi aşırı keyifli oluyor tavsiye ederim
Akvaryuma Balık Eklemek
[QUOTE=lordhaggar]Ph kitim var tam küsürat göremiyorum ama 7 civarı diğer su değerlerini bilmiyorum kuralı daha 3 gün oldu 10 gün gibi bir sürede malawi ciklet türü eklemek istiyorum[/QUOTE]
akvaryumu yeni kurduysanız ne kadar bakteri kültürü eklemişte olsanız azot döngüsü daha oturmadığı için sıkıntı yaşabılırsınız malawi cikletler ne kadar dayanıklı sert su balığıda olsa kayıp yaşama ihtimalınız olası
[QUOTE=lordhaggar]Ph kitim var tam küsürat göremiyorum ama 7 civarı diğer su değerlerini bilmiyorum kuralı daha 3 gün oldu 10 gün gibi bir sürede malawi ciklet türü eklemek istiyorum[/QUOTE]
akvaryumu yeni kurduysanız ne kadar bakteri kültürü eklemişte olsanız azot döngüsü daha oturmadığı için sıkıntı yaşabılırsınız malawi cikletler ne kadar dayanıklı sert su balığıda olsa kayıp yaşama ihtimalınız olası
75 Litre Tür Tavsiyesi
[QUOTE=kaantzll]Merhabalar, 75 litrelik tankımın kurulumunu yaptım şelale filtre kullanıyorum, çeşme suyu kullandım ve su düzenleyici katkı kullandım bikaç gün sonra bitkileri ve dekorları yerleştireceğim sonraki haftalarda ise balıkları ekleyeceğim. 1 dişi 1 erkek honey gourami, 5 6 adet çöpçü, 8 10 adet tetra cinsi düşünüyorum ama tetralardan pek emin değilim önerebileceğiniz başka cinsler var mıdır. Bitki önerilerinide bekliyorum şimdiden teşekkür ederim herkese.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237859/150320260430301.jpg[/IMG][/QUOTE]
iwagumi tasarım yada amazon tasarım düşünüyorsanız Bitki Önerim
Arka Plan
Hygrophila difformis
Hygrophila difformis Red
Vallisneria Nana
Orta Plan
Cryptocoryne Wendtii Green
Rotala rotundifolia green
Dekor Üstü Yada arasına
Hydrocotyle Tripartita /Sp.Japan
Bucephalandra Green Way
Anubias Nana Bonsai
Zemin
Hydrocotyle Tripartita /Sp.Japan
Marsilea hirsuta
Bakımı Kolay Çabuk Gelişen Bitkiler Olduğu için & tam bir görsel şölen low-tech sistem düşünüyorsanız. Balık olarakda Tetra Yerine Rasbora düşünüle bilir bence ( Harlen quen Galaxy vs )
[QUOTE=kaantzll]Merhabalar, 75 litrelik tankımın kurulumunu yaptım şelale filtre kullanıyorum, çeşme suyu kullandım ve su düzenleyici katkı kullandım bikaç gün sonra bitkileri ve dekorları yerleştireceğim sonraki haftalarda ise balıkları ekleyeceğim. 1 dişi 1 erkek honey gourami, 5 6 adet çöpçü, 8 10 adet tetra cinsi düşünüyorum ama tetralardan pek emin değilim önerebileceğiniz başka cinsler var mıdır. Bitki önerilerinide bekliyorum şimdiden teşekkür ederim herkese.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237859/150320260430301.jpg[/IMG][/QUOTE]
iwagumi tasarım yada amazon tasarım düşünüyorsanız Bitki Önerim
Arka Plan
Hygrophila difformis
Hygrophila difformis Red
Vallisneria Nana
Orta Plan
Cryptocoryne Wendtii Green
Rotala rotundifolia green
Dekor Üstü Yada arasına
Hydrocotyle Tripartita /Sp.Japan
Bucephalandra Green Way
Anubias Nana Bonsai
Zemin
Hydrocotyle Tripartita /Sp.Japan
Marsilea hirsuta
Bakımı Kolay Çabuk Gelişen Bitkiler Olduğu için & tam bir görsel şölen low-tech sistem düşünüyorsanız. Balık olarakda Tetra Yerine Rasbora düşünüle bilir bence ( Harlen quen Galaxy vs )
Low-tech Tankta Kahverengi Yosun Ve Bitki Erimesi
[QUOTE=MrAnason]
Aydınlatmamı yakın zamanda değiştirmiştim şuan ki yine yetersiz mi ? Askı filtremin akıntısı çok az ludwigianın olduğu taraflarda su üzerinde hiç oynama yok [/QUOTE]
Su üstü hafif hareketli olucak tarza su sevıyesını ayarlayarak çözebılırsınız o iç akıntıyı kontrol altına alır ışık watt değerinden daha çok lumen & Renk Spektrumu önemli ama aydınlatmanıza bakınca standart merdiven altı aydınlatmalara benzemiyor canlı bitkili akvaryum sabır ıstıyen süreçler gerekiyo
[QUOTE=MrAnason]
Aydınlatmamı yakın zamanda değiştirmiştim şuan ki yine yetersiz mi ? Askı filtremin akıntısı çok az ludwigianın olduğu taraflarda su üzerinde hiç oynama yok [/QUOTE]
Su üstü hafif hareketli olucak tarza su sevıyesını ayarlayarak çözebılırsınız o iç akıntıyı kontrol altına alır ışık watt değerinden daha çok lumen & Renk Spektrumu önemli ama aydınlatmanıza bakınca standart merdiven altı aydınlatmalara benzemiyor canlı bitkili akvaryum sabır ıstıyen süreçler gerekiyo
Low-tech Tankta Kahverengi Yosun Ve Bitki Erimesi
Aynı sorunu ben kendi akvaryumumda yaşadım parçalı ışık kullanımı yada yetersiz ışıkta bitkilerde çürüme & yosunlaşma sorunu oluyor muhtemel filitre akıntısı yeterli olmadığı için ve fazla gübre bunlara sebep olabiliyor sorunu ben şöyle çözdüm ışığı sabit 6 saat duzenlı kullandım benim akvaryum sump sistemli olduğu için nozulları hafif akıntı oluşturcak tarzda ayarladım sorunum çözüldü CO2 isteyen bitkilerde Low-tech de duzen tutdurmak baya zor Ludwigia türü Yüksek Işık isteyen ortalama 26 derece sıcaklık seven bitki
Aynı sorunu ben kendi akvaryumumda yaşadım parçalı ışık kullanımı yada yetersiz ışıkta bitkilerde çürüme & yosunlaşma sorunu oluyor muhtemel filitre akıntısı yeterli olmadığı için ve fazla gübre bunlara sebep olabiliyor sorunu ben şöyle çözdüm ışığı sabit 6 saat duzenlı kullandım benim akvaryum sump sistemli olduğu için nozulları hafif akıntı oluşturcak tarzda ayarladım sorunum çözüldü CO2 isteyen bitkilerde Low-tech de duzen tutdurmak baya zor Ludwigia türü Yüksek Işık isteyen ortalama 26 derece sıcaklık seven bitki
Creaqua Compact Osmoz
[QUOTE=yigidoumit]
İyi günler bende almayı planlıyorum. memmun musunun acaba tavsiye eder misiniz
Bi yorumda suyun çok az geldini yazmiştı bir arkadaş. [/QUOTE]
Ürünü Bende Kullanıyorum 270 Üstü TDS Şebeke Suyumu Güzel Saf Hale getiriyor Ortalama 5 TDS Civarı alıyorum Suyun az Akma Olayı Şebeke Suyunun Basıncına bağlı pompa sistemi olmadığı için haliyle suyun tazyiki etkiliyor Ama İsterseniz Ufak Eklemelerle aşılabilir durum depolama tankı pompa vs gibi. mantığı standart içme suyu arıtma sistemlerinden farkı yok
[QUOTE=yigidoumit]
İyi günler bende almayı planlıyorum. memmun musunun acaba tavsiye eder misiniz
Bi yorumda suyun çok az geldini yazmiştı bir arkadaş. [/QUOTE]
Ürünü Bende Kullanıyorum 270 Üstü TDS Şebeke Suyumu Güzel Saf Hale getiriyor Ortalama 5 TDS Civarı alıyorum Suyun az Akma Olayı Şebeke Suyunun Basıncına bağlı pompa sistemi olmadığı için haliyle suyun tazyiki etkiliyor Ama İsterseniz Ufak Eklemelerle aşılabilir durum depolama tankı pompa vs gibi. mantığı standart içme suyu arıtma sistemlerinden farkı yok
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
