ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
XXVIII
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2026 04:50
Son Ziyaret:
21 Nisan 2026 17:59
Toplam Mesaj:
8 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
XXVIII
Doğum Tarihi:
18 Kasım 2003
Yaş:
22
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
XXVIII
SON 8 MESAJI
Hangisini Önce Koymalıyım?
Selamlar elimde Eurostar Lav Taşı kırığı (5 kg)
ve Aquamins Black Sand 1.5 mm (10 Kg) kum var.
Akvaryumun ölçüsü 40x25x25 25 Litre
Anubias Petite (2x) Christmas moss cup (1x) bitkileri var.
Normalde lav taşı sipariş etmiştim ama maalesef bu geldi.Şimdi önce kum mu yoksa lav taşı kırığını mı koyucam bilmiyorum.Ne kadarını koymam gerektiğini de bilmiyorum.Birde son olarak bitkiler küçük evet ama lav taşı kırıkları çok daha küçük.Bitki yapıştırıcısıyla yapıştırsam tutacak mı ya da birden fazla taşı birbirine mi yapıştırmalıyım?Beta balığı bakacağım.
Önerilerinize açığım.[EDIT]XXVIII,2026-02-13 18:36:20[/EDIT]
Selamlar elimde Eurostar Lav Taşı kırığı (5 kg)
ve Aquamins Black Sand 1.5 mm (10 Kg) kum var.
Akvaryumun ölçüsü 40x25x25 25 Litre
Anubias Petite (2x) Christmas moss cup (1x) bitkileri var.
Normalde lav taşı sipariş etmiştim ama maalesef bu geldi.Şimdi önce kum mu yoksa lav taşı kırığını mı koyucam bilmiyorum.Ne kadarını koymam gerektiğini de bilmiyorum.Birde son olarak bitkiler küçük evet ama lav taşı kırıkları çok daha küçük.Bitki yapıştırıcısıyla yapıştırsam tutacak mı ya da birden fazla taşı birbirine mi yapıştırmalıyım?Beta balığı bakacağım.
Önerilerinize açığım.[EDIT]XXVIII,2026-02-13 18:36:20[/EDIT]
Beta Balığı Filtre
[EDIT]XXVIII,2026-02-06 09:59:04[/EDIT]
[EDIT]XXVIII,2026-02-06 09:59:04[/EDIT]
Beta Balığı Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://static.ticimax.cloud/55269/uploads/urunresimleri/buyuk/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp16693810-b6f54.jpeg[/IMG]
[URL]https://www.cikletistpetshop.com/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp341?srsltid=AfmBOoqlbNg0mJ5rye35d6OhJNRO5txZP7wuBgCiP6hEoJONJloCKoTe[/URL]
[/QUOTE]
⚠️ Dezavantajları (Beta açısından)
❗ Akıntı nispeten güçlü: 170 L/saat debi küçük tank için yüksek akıntı oluşturabilir. Beta balıkları güçlü akıntıdan pek hoşlanmaz. 
❗ Motorlu pipo filtrelerde akıntı doğrudan filtre çıkışından gelir — bu da suyu güçlü şekilde hareket ettirir. Beta genelde bunu “stress” olarak algılayabilir. (Bu forumlarda beta sahipleri tarafından da belirtiliyor) 
❗ 3.2 W gücü tek başına küçük tankta biraz fazla akıntı yaratabilir; akıntı yönünü kırmak veya sünger gibi başka aparat takmak gerekebilir. 
👉 Özetle, bu filtre çalışır ve suyu filtreler, ama beta balığı için akıntı seviyesi çoğu durumda yüksek olabilir.
diyor. [:D]
[QUOTE=Cyber_Scout][IMG]https://static.ticimax.cloud/55269/uploads/urunresimleri/buyuk/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp16693810-b6f54.jpeg[/IMG]
[URL]https://www.cikletistpetshop.com/dophin-motorlu-pipo-filtre-sfp341?srsltid=AfmBOoqlbNg0mJ5rye35d6OhJNRO5txZP7wuBgCiP6hEoJONJloCKoTe[/URL]
[/QUOTE]
⚠️ Dezavantajları (Beta açısından)
❗ Akıntı nispeten güçlü: 170 L/saat debi küçük tank için yüksek akıntı oluşturabilir. Beta balıkları güçlü akıntıdan pek hoşlanmaz. 
❗ Motorlu pipo filtrelerde akıntı doğrudan filtre çıkışından gelir — bu da suyu güçlü şekilde hareket ettirir. Beta genelde bunu “stress” olarak algılayabilir. (Bu forumlarda beta sahipleri tarafından da belirtiliyor) 
❗ 3.2 W gücü tek başına küçük tankta biraz fazla akıntı yaratabilir; akıntı yönünü kırmak veya sünger gibi başka aparat takmak gerekebilir. 
👉 Özetle, bu filtre çalışır ve suyu filtreler, ama beta balığı için akıntı seviyesi çoğu durumda yüksek olabilir.
diyor. [:D]
Beta Balığı Filtre
[QUOTE=Cyber_Scout]
Pipo filtre süngerli hava rahrikli filtre zaten.
Akvaryum ölçünüze ( yükseklik ve litre) uygun olanı seçmelisiniz.
Hava motoru ile çalıştığından hava motoruna da ihtiyaç duyacaksınız.
Kendinden Motorlu modellerden dophin sfp34 modeli güzel. Küçük boyuda var.[/QUOTE]
Boyutu 40x25x25
25 Litre
şu beta balığı için en iyisini araştırmaktan gına geldi.Biri şelale diyor biri şelale rahatsız ediyor diyor.Diğeri pipo diyor.Araştırıyorum pipo içinde akıntı rahatsız edebilir diyor.Sünger filtre al diyor yapay zeka.Çok hakim değilim zaten anladığınız gibi.En iyi seçeneği söyler misiniz? Direkt markasıyla.Motor ayrı filtre ayrı da alırım problem değil.Uygun olanı olsun hayvan için. Sessiz ve f/p olsa iyi olur.
[QUOTE=Cyber_Scout]
Pipo filtre süngerli hava rahrikli filtre zaten.
Akvaryum ölçünüze ( yükseklik ve litre) uygun olanı seçmelisiniz.
Hava motoru ile çalıştığından hava motoruna da ihtiyaç duyacaksınız.
Kendinden Motorlu modellerden dophin sfp34 modeli güzel. Küçük boyuda var.[/QUOTE]
Boyutu 40x25x25
25 Litre
şu beta balığı için en iyisini araştırmaktan gına geldi.Biri şelale diyor biri şelale rahatsız ediyor diyor.Diğeri pipo diyor.Araştırıyorum pipo içinde akıntı rahatsız edebilir diyor.Sünger filtre al diyor yapay zeka.Çok hakim değilim zaten anladığınız gibi.En iyi seçeneği söyler misiniz? Direkt markasıyla.Motor ayrı filtre ayrı da alırım problem değil.Uygun olanı olsun hayvan için. Sessiz ve f/p olsa iyi olur.
Beta Balığı Filtre
Beta balığı için sünger filtre mi yoksa pipo filtre mi daha iyi? Suyun berraklığı vs etkileniyor mu?
hangi markayı önerirsiniz?
Beta balığı için sünger filtre mi yoksa pipo filtre mi daha iyi? Suyun berraklığı vs etkileniyor mu?
hangi markayı önerirsiniz?
25 Litre Akvaryum Ve Beta Balığı [acemiyim]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Bitki düşünüyorsanız çok ince olmamasına dikkat edin.
Silis kum da olabilir fakat echinodorus, subulata gibi bitkiler bakabilirsiniz.
Hava motoruyla uğraşmamak adına Dophin Spf16 yada mini bir şelale filtre olabilir. [/QUOTE]
25 Litrelik Akvaryumum zaten küçük ve yeni başlayacağım için bunları almaya karar verdim.
black sand 1.5 mm
anubias petite 2x
Vesicularia Dubyana Java Moss Cup 1x
almaya karar verdim
filtre konusunda şelale filtrenin balığı rahatsız ettiğini falan okudum.Buna rağmen Dophin H80 Askılı Şelale Akvaryum Filtresi 190 L/S önerenler olmuş baya.Filtre konusunda tecrübesizim yazdığınızı okudum fakat hem Beta için en iyisini arıyorum hem de estetik dursun istiyorum.Son öneriniz nedir
Birde taş konusunda Doğal lav taşı,dragonoid,moss rock vs hangisi en estetik ve en iyisi olur?
verdiğiniz cevaplar için teşekkürler.
[QUOTE=AtlasPoyraz]Bitki düşünüyorsanız çok ince olmamasına dikkat edin.
Silis kum da olabilir fakat echinodorus, subulata gibi bitkiler bakabilirsiniz.
Hava motoruyla uğraşmamak adına Dophin Spf16 yada mini bir şelale filtre olabilir. [/QUOTE]
25 Litrelik Akvaryumum zaten küçük ve yeni başlayacağım için bunları almaya karar verdim.
black sand 1.5 mm
anubias petite 2x
Vesicularia Dubyana Java Moss Cup 1x
almaya karar verdim
filtre konusunda şelale filtrenin balığı rahatsız ettiğini falan okudum.Buna rağmen Dophin H80 Askılı Şelale Akvaryum Filtresi 190 L/S önerenler olmuş baya.Filtre konusunda tecrübesizim yazdığınızı okudum fakat hem Beta için en iyisini arıyorum hem de estetik dursun istiyorum.Son öneriniz nedir
Birde taş konusunda Doğal lav taşı,dragonoid,moss rock vs hangisi en estetik ve en iyisi olur?
verdiğiniz cevaplar için teşekkürler.
25 Litre Akvaryum Ve Beta Balığı [acemiyim]
[QUOTE=AtlasPoyraz]Kültür kendi başına oturmaz.
Ya oturmuş bir tanktan bakteri desteği yapacaksınız yada Stability gibi ürünler kullanacaksınız.
Betta için aslında fazla şeye ihtiyaç yok.
Isınız önerilen aralıklarda olsun. Ufak bir pipo filtre(en ufağından :)). Tabanda basit dere kumu. Basit bitkiler. Su üstü bitkileri. Catappa yaprağı, kızılağaç kozalağı
Loş ışık.
Olay tamam :) [/QUOTE]
Aquamins California Black Sand 1.5mm veya 3.5 mm olur mu? (hangisi daha uygunsa)
pipo içinde marka yazar mısınız?
[QUOTE=AtlasPoyraz]Kültür kendi başına oturmaz.
Ya oturmuş bir tanktan bakteri desteği yapacaksınız yada Stability gibi ürünler kullanacaksınız.
Betta için aslında fazla şeye ihtiyaç yok.
Isınız önerilen aralıklarda olsun. Ufak bir pipo filtre(en ufağından :)). Tabanda basit dere kumu. Basit bitkiler. Su üstü bitkileri. Catappa yaprağı, kızılağaç kozalağı
Loş ışık.
Olay tamam :) [/QUOTE]
Aquamins California Black Sand 1.5mm veya 3.5 mm olur mu? (hangisi daha uygunsa)
pipo içinde marka yazar mısınız?
25 Litre Akvaryum Ve Beta Balığı [acemiyim]
Öncelikle herkese selamlar.Yaklaşık 2 gün önce Beta balığını gördüm ve araştırmaya başladım.Araştırdıkça hoşuma gitti ve akvaryum kurmak için akvaryumlara bakmaya başladım.İkinci el sitesinde Aquael Leddy 40 modelini satan biriyle anlaştım ve 1800 TL'ye bu seti aldım.Dediğim gibi daha 2 gün önce akvaryum ve Beta balığı hakkında ilk defa bilgi edinmeye başlamış biri olarak sizin deneyiminize ihtiyacım var.Verdiğiniz her doğru bilgi alacağım Beta balığı için daha iyi bir hayat sunacak.Yanlışım veya eksiğim varsa düzeltirseniz sevinirim.Estetik bir akvaryum kurmak istiyorum.Siyah rengini seviyorum.
1-Seachem Stability 50 ml - Bakteri Kültürü almayı düşünüyorum.Sanırım diğerlerine göre daha iyi?
2-Elimdeki aquael iç filtre Beta balığı için olumsuzmuş sanırım.Akıntıyı sevmediğini falan okudum.Ayrıca fotoğraflarda göreceğiniz gibi çok kirli duruyor nasıl temizleyeceğimi de bilmiyorum.Şelale filtre veya pipo filtre mi almalıyım.Almalıysam hangisini almalıyım (Direkt marka ve ürün modelini söylerseniz sevinirim.)
3-İçindeki aquael marka ısıtıcıyı değiştirmeye gerek duymuyorum.Daha test etmedim ama.
4-Kum konusunda çok bilgisizim Aquamins California Black Sand 1.5mm hoşuma gitti ama beta balığım için doğru olur mu bilmiyorum.Yapay zekanın dediğine göre mm'si bile Beta balığı için önemliymiş.Aktif,Bitki,Akvaryum bir sürü kum çeşidi ve marka var işin içinden çıkamadım açıkçası.Siyah olsa daha estetik durur diye düşünüyorum fakat hangi kumu almam gerektiğini bilmiyorum.
5-Bitki konusu:Okuduğum kadarıyla Beta büyük yaprakların üstünde dinlenmeyi seviyormuş.Bitki önerdiklerini gördüm.Çok deneyimsiz olduğum için ve aşırı bakımla uğraşacak konumda olmadığım için gördüğüm kadarıyla anubias ve moss bitkileri idealmiş.Fakat atakanpetshop'a girdiğimde anubiasın bile kendi içinde bir süre isme ayrıldığını gördüm.Bu estetik meselesi mi yoksa belli birini mi almak zorundayım.Hangi bitkileri önerirsiniz?
6-Taş konusu ve ağaç parçası konuları:Açıkçası bu konuda da hiçbir fikrim yok.Dal parçası ve kaya taş tarzı şeyler koyduklarını görüyorum ama koymalı mıyım hangisi alınmalı hiçbir fikrim yok.Dragonstone hoşuma gitti sadece.
7-Kumun altına koydukları şeye substrat diyorlar sanırım.Aquasoil hakkında konuştuklarını gördüm.Anladığım kadarıyla bunları daha gelişmiş bitkiler için koyuyorlar ihtiyacım olur mu bilmiyorum?
8-Akvaryumu alırken adamla uzun süre muhabbet etme şansım olmadı ama bana anlatırken filtrenin üstüne gelecek kadar su koy dedi.Asıl aklıma takılan şey su değişimi sırasında filtre ve ısıtıcıyı kapatmam gerektiği ve eğer su seviyesi ısıtıcıyı açıkta bırakacak kadar olursa patlayabilir falan demesiydi.O kısmı tam anlamadım.Akvaryuma nasıl yerleştirileceklerini de bilmiyorum (yan yana,uzak köşelere,aşağı,yukarı?)
9-Su Meselesi:Çeşme suyunu 2 gün bekletin diyen var hazır su kullan diyen var klor giderici kullan diyen var.Siz ne öneriyorsunuz? Bide akvaryumu kurarken niye torba üzerinden su döküyorlar?
10-Beta balığının yanına ne alabilirim?Yüzeyi temizlemesi için salyangoz falan diyorlardı.
11-Son olarak malzeme bilgisinden sonra ne yapmam gerektiğini adım adım açıklayabilir misiniz (örnek: ilk kumu koy sonra bitkileri koyup su dök vs)
Çok fazla soru sorduğumun farkındayım.Ancak alacağım beta balığının sağlığı için öğrenmem gerekiyor diye düşünüyorum.Sonuçta o da bir can ve sorumluluk.Yapay zekayla birliktede açıklarımı kapatmaya çalışıyorum fakat deneyimli birilerinden duymakta lazım.Crowntail'in korkunç ve havalı duruşu ya da halfmoon'un estetik ve güzel duruşu hoşuma gidiyor.Siyah ve karanlık şeylerden de hoşlanırım estetik ve güzel şeylerden de.Akvaryumu en iyi şekilde dekore etmek istiyorum fakat bakımı sürekli ve zor olan şeyler için uygun pozisyonda değilim şu an.Ekstra kaçırdığım noktalar veya tavsiyeleriniz varsa dinlerim.Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503281.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar.Yaklaşık 2 gün önce Beta balığını gördüm ve araştırmaya başladım.Araştırdıkça hoşuma gitti ve akvaryum kurmak için akvaryumlara bakmaya başladım.İkinci el sitesinde Aquael Leddy 40 modelini satan biriyle anlaştım ve 1800 TL'ye bu seti aldım.Dediğim gibi daha 2 gün önce akvaryum ve Beta balığı hakkında ilk defa bilgi edinmeye başlamış biri olarak sizin deneyiminize ihtiyacım var.Verdiğiniz her doğru bilgi alacağım Beta balığı için daha iyi bir hayat sunacak.Yanlışım veya eksiğim varsa düzeltirseniz sevinirim.Estetik bir akvaryum kurmak istiyorum.Siyah rengini seviyorum.
1-Seachem Stability 50 ml - Bakteri Kültürü almayı düşünüyorum.Sanırım diğerlerine göre daha iyi?
2-Elimdeki aquael iç filtre Beta balığı için olumsuzmuş sanırım.Akıntıyı sevmediğini falan okudum.Ayrıca fotoğraflarda göreceğiniz gibi çok kirli duruyor nasıl temizleyeceğimi de bilmiyorum.Şelale filtre veya pipo filtre mi almalıyım.Almalıysam hangisini almalıyım (Direkt marka ve ürün modelini söylerseniz sevinirim.)
3-İçindeki aquael marka ısıtıcıyı değiştirmeye gerek duymuyorum.Daha test etmedim ama.
4-Kum konusunda çok bilgisizim Aquamins California Black Sand 1.5mm hoşuma gitti ama beta balığım için doğru olur mu bilmiyorum.Yapay zekanın dediğine göre mm'si bile Beta balığı için önemliymiş.Aktif,Bitki,Akvaryum bir sürü kum çeşidi ve marka var işin içinden çıkamadım açıkçası.Siyah olsa daha estetik durur diye düşünüyorum fakat hangi kumu almam gerektiğini bilmiyorum.
5-Bitki konusu:Okuduğum kadarıyla Beta büyük yaprakların üstünde dinlenmeyi seviyormuş.Bitki önerdiklerini gördüm.Çok deneyimsiz olduğum için ve aşırı bakımla uğraşacak konumda olmadığım için gördüğüm kadarıyla anubias ve moss bitkileri idealmiş.Fakat atakanpetshop'a girdiğimde anubiasın bile kendi içinde bir süre isme ayrıldığını gördüm.Bu estetik meselesi mi yoksa belli birini mi almak zorundayım.Hangi bitkileri önerirsiniz?
6-Taş konusu ve ağaç parçası konuları:Açıkçası bu konuda da hiçbir fikrim yok.Dal parçası ve kaya taş tarzı şeyler koyduklarını görüyorum ama koymalı mıyım hangisi alınmalı hiçbir fikrim yok.Dragonstone hoşuma gitti sadece.
7-Kumun altına koydukları şeye substrat diyorlar sanırım.Aquasoil hakkında konuştuklarını gördüm.Anladığım kadarıyla bunları daha gelişmiş bitkiler için koyuyorlar ihtiyacım olur mu bilmiyorum?
8-Akvaryumu alırken adamla uzun süre muhabbet etme şansım olmadı ama bana anlatırken filtrenin üstüne gelecek kadar su koy dedi.Asıl aklıma takılan şey su değişimi sırasında filtre ve ısıtıcıyı kapatmam gerektiği ve eğer su seviyesi ısıtıcıyı açıkta bırakacak kadar olursa patlayabilir falan demesiydi.O kısmı tam anlamadım.Akvaryuma nasıl yerleştirileceklerini de bilmiyorum (yan yana,uzak köşelere,aşağı,yukarı?)
9-Su Meselesi:Çeşme suyunu 2 gün bekletin diyen var hazır su kullan diyen var klor giderici kullan diyen var.Siz ne öneriyorsunuz? Bide akvaryumu kurarken niye torba üzerinden su döküyorlar?
10-Beta balığının yanına ne alabilirim?Yüzeyi temizlemesi için salyangoz falan diyorlardı.
11-Son olarak malzeme bilgisinden sonra ne yapmam gerektiğini adım adım açıklayabilir misiniz (örnek: ilk kumu koy sonra bitkileri koyup su dök vs)
Çok fazla soru sorduğumun farkındayım.Ancak alacağım beta balığının sağlığı için öğrenmem gerekiyor diye düşünüyorum.Sonuçta o da bir can ve sorumluluk.Yapay zekayla birliktede açıklarımı kapatmaya çalışıyorum fakat deneyimli birilerinden duymakta lazım.Crowntail'in korkunç ve havalı duruşu ya da halfmoon'un estetik ve güzel duruşu hoşuma gidiyor.Siyah ve karanlık şeylerden de hoşlanırım estetik ve güzel şeylerden de.Akvaryumu en iyi şekilde dekore etmek istiyorum fakat bakımı sürekli ve zor olan şeyler için uygun pozisyonda değilim şu an.Ekstra kaçırdığım noktalar veya tavsiyeleriniz varsa dinlerim.Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260500021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260502361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/274225/050220260503281.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Kaangzkr, 13:27
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
0rnn,
K3r3m,
Azizdurdenn,
Koksal Gurkan,
omerkaya40,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Kuduoglu,
√olkaπ,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Kınayu,
pusathan01,
NotEvenBeginner,
sinor,
darkaura,
DABARAKATO,
Tortuga7,
Ertug22,
Cyber_Scout,
Mitralyöz34,
MiSoSiKiaN,
hankuarn,
speed944,
fffurkan9,
TolgahanA,
DY1903,
efkango,
mustafa191,
Maydogan,
DigitalPen,
altum123,
egedin,
Goldfish2000,
oguzozt,
BilalM.,
zafer3885,
mehaniches_ihmn,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
