ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Tatar10
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
42
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Ekim 2025 20:05
Son Ziyaret:
20 Saat 42 Dakika önce
Toplam Mesaj:
52 [0.22 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
41 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Cevper Ersöz
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

C.Ersöz * 75 lt Bitkili, Guppy, cüce vatoz, oto, nerite * 20 lt Bitkili, Betta, cory, nerite * 7 lt Bitkili, Neocaridina, helena

SON 10 MESAJI

Neocaridina Karides Hastalık
[QUOTE=Cyber_Scout]
Güncel mi?[/QUOTE]

Merhaba, ben ayaklarındaki beyazlıkları parazit olarak sanmıştım, bir kaç defa tuzlu su banyosu yaptım, şu anda bir hastalık belirtisi yok, teşekkürler
Rasbora Oneri
[QUOTE=Cyber_Scout]Bu balık (Danio Margaritatus) ilk keşfedildiğinde akvaryum hobisinde yanlışlıkla rasbora olarak adlandırılmıştır.
Ancak yapılan bilimsel araştırmalar sonucunda balığın bir Danio türü olduğu kanıtlanmıştır.
[:?][/QUOTE]

Bilgi için teşekkür ederim, tür uyumu açısından tekrar bakarım o zaman

[QUOTE=yyiImaz]Bende 110 litrelik tank var. 13 cardinal, 8 galaxy rasbora, 10 adet kırmızı burun tetra var. Üç tür de uyumlu halde. Kırmızı burunlar diğerlerine göre daha grup halinde dolaşıyorlar. Genel olarak görsellik güzel.

Sarı sitede guppycenter diye aratırsanız, aradığınız canlıları bulabilirsiniz. İstanbulda mağaza.[/QUOTE]

Teşekkürler, siteden kontrol edeceğim
Rasbora Oneri
Merhaba, 75 lt net bitkili akvaryum da, 7 lepistes, 4 oto, 4 nerite, 1 cuce vatoz var. Ph 7.5 civari, cesme suyu, sicaklik 24-26

Rasbora turlerinden oneriniz, 2 tür de olabilir, 6-10 lu gruplar halinde, aklımda sivrisinek ve galaxy var,

İlanlarda çok sınırlı var, istanbulda önereceğiniz alım yeri

Şimdiden teşekkürler 🙏
Betta Karında Şişlik
[QUOTE=JujuSeri]

Tümör iki günde oluşmaz, uzun bir süre içinde yavaş yavaş büyür. Eğer dediğiniz gibi kısa sürede olduysa, bölge su toplamış olabilir. Bir litre suya, silme bir tatlı kaşığı epsom tuzu atıp iyice çözün, sonra balığı da 10 dk bu suyun içinde bekletin.[/QUOTE]

Merhaba, epsom tuzunu uygularım, teşekkürler
Betta Karında Şişlik
[QUOTE=Ahmet özşen]Normalde şişlikler olabiliyor ben de bı bettamı lepisteslerle bakıyorum yavrular boylansin diye öğünleri sık veriyorum betta onların yemlerdende yiyor fazla yiyince aynı sizinkinin şişen yeri şişiyor ama tek taraflı değil sağ tarafındada oluyor belki öyle bı durum olabilir fazla yem yemiştir veya büyük bişey yutmustur salyangoz falan besliyorsanız [/QUOTE]

Merhaba. Yutabileceği salyangoz yok, genel durumunda bozulma yok, sanırım dediğiniz gibi tm olabilir
Betta Karında Şişlik
Mantar gibi değil, dışarıdan pul bütünlüğü gayet iyi
Betta Karında Şişlik
Merhaba, kabızlık düşünerek 3 gün aç bıraktım ama asimetrik sol yanında olan şişlik hala inmedi, pullarında kabarma yok, tropica d allio plus verdim az miktar, tüketti. Elimde olan sera bactopur ile ayrı kapta banyo başladım.
Betta Karında Şişlik
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: 2 gündür, karın şişliği
Akvaryum Kapasitesi (litre): 20
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Horned nerite, cory
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 25 derece
Filitrasyon: Tepe Filtre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: -
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):Haftada 1, %20. Yeni değişiklik yok

Merhaba yaklaşık 10 aylık tank, uzun süredir kuyruk erimesi var ama toparlıyor sonra yine başlıyor, şimdi daha iyi, iştah çok iyi. Verdiğim yemler genelde sera betta granül ve bloodworms arada spiriluna, jbl mix, sarımsaklı flake ve karides granül,

2 gündür bu şekilde. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/110620262036591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/110620262037021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/110620262037041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/110620262037061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/110620262037111.jpg[/IMG][EDIT]Tatar10,2026-06-11 20:48:33[/EDIT]
Atakan Petshop Güvenilir Mi?
Aldığım çeşitli ürünlerde problem yaşamadım[EDIT]Tatar10,2026-06-09 11:03:13[/EDIT]
Atakan Petshop Güvenilir Mi?
Merhaba, Atakan petshop dan defalarca alışveriş yaptım, WhatsApp kanalı ile sorularınıza rahatça yanıt alabilirsiniz, ben hep güvenle alışveriş yaptım özellikle bitki ve neriteler çok iyi formda gelmişdi

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.