ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
EmiirKaan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
48
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Ekim 2025 19:55
Son Ziyaret:
2 Saat 54 Dakika önce
Toplam Mesaj:
115 [0.43 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
95 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emirhan Yüzügüldük
Doğum Tarihi:
23 Eylül 2004
Yaş:
21
İl:
Ankara
Meslek:
Lisans öğrencisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emirhan Yüzügüldük
SON 10 MESAJI
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
Hocam, at gözlüğüyle alakası yok keza ben kendi fikrimi söyledim ve daha tecrübeli arkadaşlar öneride bulunabilir, onlara bak dedim. Siz de benden çok çok daha tecrübelisiniz, önerilerinize saygı duyuyorum ama katılmıyorum. Sizin de önerdiğiniz türlerin içerisinde 7-8 cm'ye kadar büyüyebilen türler var neredeyse akvaryumun eni kadar. Bu canlılar bu hacimde hayatta kalabilecek seviyede canlı kalacaklar diye bu kadar ısrar etmenin bir anlamı var mı bilmiyorum.
Hocam, at gözlüğüyle alakası yok keza ben kendi fikrimi söyledim ve daha tecrübeli arkadaşlar öneride bulunabilir, onlara bak dedim. Siz de benden çok çok daha tecrübelisiniz, önerilerinize saygı duyuyorum ama katılmıyorum. Sizin de önerdiğiniz türlerin içerisinde 7-8 cm'ye kadar büyüyebilen türler var neredeyse akvaryumun eni kadar. Bu canlılar bu hacimde hayatta kalabilecek seviyede canlı kalacaklar diye bu kadar ısrar etmenin bir anlamı var mı bilmiyorum.
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=m170]
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim öncelikle, yakşalık 15 yıl kadar önce 500lt hacimli bir akvaryumda tek başına bitane astronot beslemiştim. Bu kadar küçük akvaryumda petshop sahibinin bana 15 tane tetra beslersin tavsiyesi bana da pazarlama taktiği olarak gelmişti. Fakat betta beslemek istemem hocam tek başına japon beslemek tercihimdir. Aşağılamak için söylemiyorum ama betta çok sevdiğim bir tür değil.[/QUOTE]
Hocam, ben de aşağılamak için söylemiyorum ama bu hacimde bir tane Japon balığı bile mümkün değil. Akvaryumunuz gerçekten çok küçük. Ya tek başına bir betta ya da karides akvaryumu gibi bir kurulum yapabilirsiniz. Başka önerisi olan tecrübeli arkadaşlar da tavsiyede bulunabilir.[EDIT]EmiirKaan,2026-06-25 02:07:48[/EDIT]
[QUOTE=m170]
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim öncelikle, yakşalık 15 yıl kadar önce 500lt hacimli bir akvaryumda tek başına bitane astronot beslemiştim. Bu kadar küçük akvaryumda petshop sahibinin bana 15 tane tetra beslersin tavsiyesi bana da pazarlama taktiği olarak gelmişti. Fakat betta beslemek istemem hocam tek başına japon beslemek tercihimdir. Aşağılamak için söylemiyorum ama betta çok sevdiğim bir tür değil.[/QUOTE]
Hocam, ben de aşağılamak için söylemiyorum ama bu hacimde bir tane Japon balığı bile mümkün değil. Akvaryumunuz gerçekten çok küçük. Ya tek başına bir betta ya da karides akvaryumu gibi bir kurulum yapabilirsiniz. Başka önerisi olan tecrübeli arkadaşlar da tavsiyede bulunabilir.[EDIT]EmiirKaan,2026-06-25 02:07:48[/EDIT]
40x40x40 Akvaryum Led Önerisi
[QUOTE=Ancalagon]Herkese iyi günler 40x40x40'lık bir akvaryum kurmak istiyorum co2 siz bir akvaryum olacak. Akvaryumda Marsilea Hirsuta , chiristmas moss ve anubias bakacağım . Christmas mossla bir tane kök alıp ağaç şekli vermek istiyorum tabanda siyah kum ve lav kırığı kullanmayı düşünüyorum bitki toprağı kullansam mı bilemedim. İçine halfmoon betta , salyangoz ve çöpçü atmak istiyorum(çöpçü için öneri varsa yazabilirsiniz). Bu akvaryumda nasıl bir led kullanmalıyım bütçem en fazla 3.000 tl olur led için. Ayrıca sıvı gübre kullanmalı mıyım, kullanırsam hangi sıvı gübreleri kullanmalıyım? Cevap verirseniz memnun olurum.[/QUOTE]
İyi günler. Ben kendi akvaryumumda forumda nicki emreemin olan Fındık Petshop Yusuf abiye powerled armatür yaptırmıştım gayet memnunum. Geçenlerde yeni 40x40x40 lowtech kurulumum içinde fiyat almıştım 2400 dü 1-2 ay falan oluyor fiyat alalı. Ben şuanki akvaryumumda lav kırığı üstüne hagen kullanıp 6 ayda 1 falan kök gübre ekliyorum. Sıvı gübre olarakta reeflowers ın tam gübre setini kullanıyorum 6-7 tane falan var ama sadece makro ve mikro gübresşni alıp kullananda var. Emreemin abininde kendi sıvı gübre seti vardı ben alıp kullanmadım ama sorabilirsin.
[QUOTE=Ancalagon]Herkese iyi günler 40x40x40'lık bir akvaryum kurmak istiyorum co2 siz bir akvaryum olacak. Akvaryumda Marsilea Hirsuta , chiristmas moss ve anubias bakacağım . Christmas mossla bir tane kök alıp ağaç şekli vermek istiyorum tabanda siyah kum ve lav kırığı kullanmayı düşünüyorum bitki toprağı kullansam mı bilemedim. İçine halfmoon betta , salyangoz ve çöpçü atmak istiyorum(çöpçü için öneri varsa yazabilirsiniz). Bu akvaryumda nasıl bir led kullanmalıyım bütçem en fazla 3.000 tl olur led için. Ayrıca sıvı gübre kullanmalı mıyım, kullanırsam hangi sıvı gübreleri kullanmalıyım? Cevap verirseniz memnun olurum.[/QUOTE]
İyi günler. Ben kendi akvaryumumda forumda nicki emreemin olan Fındık Petshop Yusuf abiye powerled armatür yaptırmıştım gayet memnunum. Geçenlerde yeni 40x40x40 lowtech kurulumum içinde fiyat almıştım 2400 dü 1-2 ay falan oluyor fiyat alalı. Ben şuanki akvaryumumda lav kırığı üstüne hagen kullanıp 6 ayda 1 falan kök gübre ekliyorum. Sıvı gübre olarakta reeflowers ın tam gübre setini kullanıyorum 6-7 tane falan var ama sadece makro ve mikro gübresşni alıp kullananda var. Emreemin abininde kendi sıvı gübre seti vardı ben alıp kullanmadım ama sorabilirsin.
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
Hocam, akvaryumunuz çok küçük. Normal vatoz için çok yetersiz, cüce vatoz için bile küçük, hatta tetraların her türü için de küçük. Filtre seçiminiz de yanlış. Bence küçük bir adet şelale filtre alıp tek başına güzel bir betta ekleyin. Hoş bir betta akvaryumu olur.
Hocam, akvaryumunuz çok küçük. Normal vatoz için çok yetersiz, cüce vatoz için bile küçük, hatta tetraların her türü için de küçük. Filtre seçiminiz de yanlış. Bence küçük bir adet şelale filtre alıp tek başına güzel bir betta ekleyin. Hoş bir betta akvaryumu olur.
Akvaryumumda Hydra Mı Var?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/210620261326181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/210620261326201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/210620261326221.jpg[/IMG]
3 haftalık low tech bitkili kurulumunun camında böyle şeyler fark ettim. Aldığım bitkileriden adi salyangoz çıktığı için 4 adet katil salyangoz eklemiştim onun dışında canlı yok. Bu görseldekiler hydra mı? Eğer öyleyse ne yapmalıyım?Teşekkürler[EDIT]EmiirKaan,2026-06-21 19:40:33[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/210620261326181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/210620261326201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268116/210620261326221.jpg[/IMG]
3 haftalık low tech bitkili kurulumunun camında böyle şeyler fark ettim. Aldığım bitkileriden adi salyangoz çıktığı için 4 adet katil salyangoz eklemiştim onun dışında canlı yok. Bu görseldekiler hydra mı? Eğer öyleyse ne yapmalıyım?Teşekkürler[EDIT]EmiirKaan,2026-06-21 19:40:33[/EDIT]
Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri
[QUOTE=Kemal eyilik]Merhaba akvaryumda bilemediğim bir durum var aniden balıklarım ölüyor haftada bir %30 su değişimi bakteri kültürü atıyorum tankımda bitkilerde mevcut balıklar karanlık yere kaçıyor suyun dibinde daha sonra suyun üstünde asılı kalıp bigün sonra ölüuor yada suyun dibinde yan yan durup daha sonra ölüyor ve 1 balığımdada rengi solmaya başlamıştı daha sonra kuyruk kısmında ve gövdesinde grilik gördüğümde onu ayırdım ve 2 gün sonra oda vefat etti tankım 30 litre şuan 2 dişi lepistes ve 1 erkrk lepistesim kaldı nerdeyse bu hastalık yüzünden 20 ye yakın balık kaybettim ve ne yaptıysam sorunu çözemedim durduramadım[/QUOTE]
Akvaryumunun fotoğrafı, filtrasyonu, toplam canlı yükü gibi bilgileride verirsen daha iyi olabilir. Hangi canlılar varmış ve filtren nasılmış bilmiyorum ama 30 litreye 20 balık fazla muhtemelen.
[QUOTE=Kemal eyilik]Merhaba akvaryumda bilemediğim bir durum var aniden balıklarım ölüyor haftada bir %30 su değişimi bakteri kültürü atıyorum tankımda bitkilerde mevcut balıklar karanlık yere kaçıyor suyun dibinde daha sonra suyun üstünde asılı kalıp bigün sonra ölüuor yada suyun dibinde yan yan durup daha sonra ölüyor ve 1 balığımdada rengi solmaya başlamıştı daha sonra kuyruk kısmında ve gövdesinde grilik gördüğümde onu ayırdım ve 2 gün sonra oda vefat etti tankım 30 litre şuan 2 dişi lepistes ve 1 erkrk lepistesim kaldı nerdeyse bu hastalık yüzünden 20 ye yakın balık kaybettim ve ne yaptıysam sorunu çözemedim durduramadım[/QUOTE]
Akvaryumunun fotoğrafı, filtrasyonu, toplam canlı yükü gibi bilgileride verirsen daha iyi olabilir. Hangi canlılar varmış ve filtren nasılmış bilmiyorum ama 30 litreye 20 balık fazla muhtemelen.
80x40x40 Nature Aquarium Tetra
[QUOTE=EthernalFlow]Merhaba. Görüşleriniz için teşekkür ederim. Monte carloyu düşündükçe vcatfish ve çöpçü grubunun tamamen kafamdan çıkardım. Tankın tam oturumu ile birlikte ben de caridina grubundan crystal blcak eklemeyi planlıyorum. Otocarlerin yanında caridina grubu yosun yiyiciye yardım edebilir mi?[/QUOTE]
Yardım edecektir. Boynuzlu neritede ekleyeceğini söylemişsin bence otocat, boynuzlu nerite, caridina gayet güzel bir yosun yiyici ekibi olacaktır. Bende de bundan farklı olarak sadece caridina yerine neocaridina var herhangi bir yosun problemim yok gayet memnunum.
[QUOTE=EthernalFlow]Merhaba. Görüşleriniz için teşekkür ederim. Monte carloyu düşündükçe vcatfish ve çöpçü grubunun tamamen kafamdan çıkardım. Tankın tam oturumu ile birlikte ben de caridina grubundan crystal blcak eklemeyi planlıyorum. Otocarlerin yanında caridina grubu yosun yiyiciye yardım edebilir mi?[/QUOTE]
Yardım edecektir. Boynuzlu neritede ekleyeceğini söylemişsin bence otocat, boynuzlu nerite, caridina gayet güzel bir yosun yiyici ekibi olacaktır. Bende de bundan farklı olarak sadece caridina yerine neocaridina var herhangi bir yosun problemim yok gayet memnunum.
Bitki Önerisi
[QUOTE=Khatrom]
Birkaç bitki baktım dediğiniz gibi Limnophila Sessiliflora ve zeytin düşünüyorum sizc zeytin ideal mi?[/QUOTE]
Zeytinde çok kolay bitki fakat biraz kökten beslenme isteyebilir. Zemine misket gübre ekleyerek gayet rahat bir şekilde ekebilirsiniz. Benimde zeminim besleyici değil lav kırığı+hagen var kök gübre kullanıyorum low tech kökten beslenen bitkileri yetiştirebiliyorum.
[QUOTE=Khatrom]
Birkaç bitki baktım dediğiniz gibi Limnophila Sessiliflora ve zeytin düşünüyorum sizc zeytin ideal mi?[/QUOTE]
Zeytinde çok kolay bitki fakat biraz kökten beslenme isteyebilir. Zemine misket gübre ekleyerek gayet rahat bir şekilde ekebilirsiniz. Benimde zeminim besleyici değil lav kırığı+hagen var kök gübre kullanıyorum low tech kökten beslenen bitkileri yetiştirebiliyorum.
Bitki Önerisi
[QUOTE=Khatrom]Merhabalar akvaryuma ilk defa bitki ekeceğim aradığım özellikler;
Kumum besleyici değil yapraklarından beslenmesi lazım
Sıcağı tolerans göstermesi lazım
Basit olmalı
CO2 istememeli
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Anubias, java fern, tilki kuyruğu olabilir. Su mercimeği, salvinia natans gibi su üstü bitkileri olabilir. Elodea ve sessiflorada olabilir bunlar toprağa ekiliyor ama besini sudan alırlar. Bence olabilecek kolay bitkiler bunlar.
[QUOTE=Khatrom]Merhabalar akvaryuma ilk defa bitki ekeceğim aradığım özellikler;
Kumum besleyici değil yapraklarından beslenmesi lazım
Sıcağı tolerans göstermesi lazım
Basit olmalı
CO2 istememeli
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.[/QUOTE]
Anubias, java fern, tilki kuyruğu olabilir. Su mercimeği, salvinia natans gibi su üstü bitkileri olabilir. Elodea ve sessiflorada olabilir bunlar toprağa ekiliyor ama besini sudan alırlar. Bence olabilecek kolay bitkiler bunlar.
Sobo Sf550 Ve Sf350 Filtrasyon Önemli Soru :)
[QUOTE=Shortbuff]
Teşekkür ederim, debide falan bir sıkıntı yok değil mi? Bende sepetlere matrix ve seachem kullanacağım, sera crystal clearı da süngerlerin üstüne koymayı düşünüyordum ancak pervaneye değecek diye bir korku oluştu, sorun olmuyor mu?[/QUOTE]
Bende kullanmaya başlayalı 3 hafta oluyor. Şuana kadar bir sorun yaşamadım.
[QUOTE=Shortbuff]
Teşekkür ederim, debide falan bir sıkıntı yok değil mi? Bende sepetlere matrix ve seachem kullanacağım, sera crystal clearı da süngerlerin üstüne koymayı düşünüyordum ancak pervaneye değecek diye bir korku oluştu, sorun olmuyor mu?[/QUOTE]
Bende kullanmaya başlayalı 3 hafta oluyor. Şuana kadar bir sorun yaşamadım.
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 16:53
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 25 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
