ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Begumtar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2025 18:15
Son Ziyaret:
08 Haziran 2026 15:58
Toplam Mesaj:
25 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Begüm Tarhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sivas
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Begüm Tarhan
SON 10 MESAJI
Kaplumbağam İçin Uvb Işığı
Merhabalar, benim kırmızı yanaklı su kaplumbağam için UVB lambam ve duyum vardı. Kardeşim, haberim olmadan onları hediye etmiş ve bir an önce yenilerini almam gerekiyor. Şu an baktığımda UVB ampulleri çok pahalı gibi görünüyor. Rica etsem, toplamda 1200 TL’yi geçmeyecek fiyata UVB lambası ve duy önerebilir misiniz? Maddi olarak biraz sıkışık bir zamandayım, bu yüzden yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Merhabalar, benim kırmızı yanaklı su kaplumbağam için UVB lambam ve duyum vardı. Kardeşim, haberim olmadan onları hediye etmiş ve bir an önce yenilerini almam gerekiyor. Şu an baktığımda UVB ampulleri çok pahalı gibi görünüyor. Rica etsem, toplamda 1200 TL’yi geçmeyecek fiyata UVB lambası ve duy önerebilir misiniz? Maddi olarak biraz sıkışık bir zamandayım, bu yüzden yardımınıza ihtiyacım var. Şimdiden çok teşekkür ederim.
Sıfırdan Akvaryum Ve Kaplumbağa
[QUOTE=Cyber_Scout]Kış geldi.
Kış uykusu için su gerekmiyor..
Bahara kadar vaktiniz var..
İlk işiniz yatacak yer ayarlamak olsun..[/QUOTE]
Isıtıcı sayesinde yatmadı uykuya yatacak yeride olucak bir kaç gün içinde
[QUOTE=Cyber_Scout]Kış geldi.
Kış uykusu için su gerekmiyor..
Bahara kadar vaktiniz var..
İlk işiniz yatacak yer ayarlamak olsun..[/QUOTE]
Isıtıcı sayesinde yatmadı uykuya yatacak yeride olucak bir kaç gün içinde
Sıfırdan Akvaryum Ve Kaplumbağa
Merhabalar uzun zamandır buraya giremiyordum. Kırmızı yanaklı kaplumbağalarım için geliyordum. Maalesef Kiki miz akciğer enfeksiyonuna yenik düştü güzel ilerliyordu ama yapamadı. Bende kolları sıvadım tospiğin bütün bakımını kardeşimden aldım. Tospişin akvaryumunda ısıtıcı ve filtre var. Kuru alanı nedense gevşedi ve parçalandı (kendim yapmıştım silikon kullanmıştım)
Biraz önce hazır bir kuru alan sipariş verdim tospik içinde evde bulduğum büyük boyasız taş gibi şeylerle kuru alan yaptım geçici bir şekilde ama pek beğenmedi gibi😅. Şimdi sıfırdan yeniden akvaryum yapmayı planlıyorum para biriktirdim bayadır. Su filtresi ve su ısıtıcısı yine aynı kalacak 100lt lik veya 70lt lik bir plastik kab kullanacağım çünkü akvaryumlar maalesef çok aşıyor beni. Tospik kabuk değiştiemeyede başladı bu yüzden suyu normaldende çok kirleniyor filtreyi günlük temizlemem gerekmeye başladı hatta. Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı? Ek olarak yeni akvaryuma eklesen iyi olur dediğiniz bir şey varsa belirtmeniz benim için çok iyi olur. İyi akşamlar 😊
Merhabalar uzun zamandır buraya giremiyordum. Kırmızı yanaklı kaplumbağalarım için geliyordum. Maalesef Kiki miz akciğer enfeksiyonuna yenik düştü güzel ilerliyordu ama yapamadı. Bende kolları sıvadım tospiğin bütün bakımını kardeşimden aldım. Tospişin akvaryumunda ısıtıcı ve filtre var. Kuru alanı nedense gevşedi ve parçalandı (kendim yapmıştım silikon kullanmıştım)
Biraz önce hazır bir kuru alan sipariş verdim tospik içinde evde bulduğum büyük boyasız taş gibi şeylerle kuru alan yaptım geçici bir şekilde ama pek beğenmedi gibi😅. Şimdi sıfırdan yeniden akvaryum yapmayı planlıyorum para biriktirdim bayadır. Su filtresi ve su ısıtıcısı yine aynı kalacak 100lt lik veya 70lt lik bir plastik kab kullanacağım çünkü akvaryumlar maalesef çok aşıyor beni. Tospik kabuk değiştiemeyede başladı bu yüzden suyu normaldende çok kirleniyor filtreyi günlük temizlemem gerekmeye başladı hatta. Bu konuda yapabileceğim bir şey var mı? Ek olarak yeni akvaryuma eklesen iyi olur dediğiniz bir şey varsa belirtmeniz benim için çok iyi olur. İyi akşamlar 😊
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
Merhabalar buraya uzun zamandır durum güncellemesi yapamadım kusura bakmayın ailem maalesef yine her zamanki gibi eşyaları almayı reddetti O yüzden ben kendi paramı biriktirmeye başladım ısıtıcı lamba olarak Evde bir tane buldum Şu anlık onu kullanıyorum yenisini alacağım inşallah çünkü sipariş ettiğimde ailem son anda reddetmiş Ama şu an kaplumbağaların biraz daha İyiler gibi 2 Her zamanki gibi hala hastalığını atlatamadı maalesef ama hala antibiyotik tedavisinde devam ediyorum veterinere yeniden başvurdum başka vitaminler önerdi onları almaya çalışacağım şu an Sivas'ta onları satan veteriner bulamadım yakınlarımda ama şu an minnaklar çok şükür Mutlu yazın sonuna kadar onlara çok güzel bir akvaryum imkanı sunmak istiyorum başka verebileceğiniz öneriler varsa veya ne gibi şeyler yaparsam çok daha kolay ve iyi olur gibi önerileriniz için açığım Buraya geldiğimden beri bana yardım etmeye çalıştığınız için çok teşekkür ederim öncekinden daha da iyi oldu küçükler Tospik daha da neşeli sanki yüzüme gülümseyerek bakıyormuş gibi hissediyorum kekinin hali hatırı olarak daha enerjik oldu hala iştahını açamadım iştahını açmaya çalışıyorum ama vitaminle devam ediyorum ailemden alamadığım desteği de buradan verdiğiniz için de çok teşekkür ederim
(Kırmızı yanaklı su kaplumbağaları) [EDIT]Begumtar,2025-08-21 16:34:21[/EDIT]
Merhabalar buraya uzun zamandır durum güncellemesi yapamadım kusura bakmayın ailem maalesef yine her zamanki gibi eşyaları almayı reddetti O yüzden ben kendi paramı biriktirmeye başladım ısıtıcı lamba olarak Evde bir tane buldum Şu anlık onu kullanıyorum yenisini alacağım inşallah çünkü sipariş ettiğimde ailem son anda reddetmiş Ama şu an kaplumbağaların biraz daha İyiler gibi 2 Her zamanki gibi hala hastalığını atlatamadı maalesef ama hala antibiyotik tedavisinde devam ediyorum veterinere yeniden başvurdum başka vitaminler önerdi onları almaya çalışacağım şu an Sivas'ta onları satan veteriner bulamadım yakınlarımda ama şu an minnaklar çok şükür Mutlu yazın sonuna kadar onlara çok güzel bir akvaryum imkanı sunmak istiyorum başka verebileceğiniz öneriler varsa veya ne gibi şeyler yaparsam çok daha kolay ve iyi olur gibi önerileriniz için açığım Buraya geldiğimden beri bana yardım etmeye çalıştığınız için çok teşekkür ederim öncekinden daha da iyi oldu küçükler Tospik daha da neşeli sanki yüzüme gülümseyerek bakıyormuş gibi hissediyorum kekinin hali hatırı olarak daha enerjik oldu hala iştahını açamadım iştahını açmaya çalışıyorum ama vitaminle devam ediyorum ailemden alamadığım desteği de buradan verdiğiniz için de çok teşekkür ederim
(Kırmızı yanaklı su kaplumbağaları) [EDIT]Begumtar,2025-08-21 16:34:21[/EDIT]
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=NightWist]
Bu tür kaplumbağalar dediğiniz davranışı göstermiyor. Pipoda olur dediğiniz filtrede. Bütçe olarak pipo daha iyi olur demiştim.
Gıda temasına uygun kaplardan alabilirsiniz. Çok pahalı değildir tahminimce. 70-100 litre gayet uygundur. Bir arkadaş uvb ampul önermiş doğru söylemiş fakat şart değil. Uvb ampulü Türkiye sınırları içinde bulmak gerçekten zor. Eskiden yurtdışından sipariş verirdik ucuz şekilde alırdık. Yeni yasayla artık çok pahalıya denk geliyor. Kısacası bulamazsanız dert etmeyin.[/QUOTE]
Oh o zaman bir ampülden dolandırılmış oluyorum çünkü bir yerden sipariş etmiştim ucuza. Neyse sağlık olsun en azından pahalı değildi. Önerileriniz için yine teşekkür ederim. Sivas şehrinde yaşadığım için buralar soğuk oluyor, şu an akşamları 8 dereceye düştüğü oldu o yüzden minik dostlarımıza ısıtıcı almak gerektiğini düşünüyorum çünkü bir iki hafta sonra soğumaya başlar havalar. Şu an bile suları çok çabuk soğuyor ısı dengesini tutmaya çalışıyorum, onlar kuru alana çıktıklarında sularını sıcak su ilave ederek ılıtıyorum[EDIT]Hoppala,2025-08-14 20:11:15[/EDIT]
[QUOTE=NightWist]
Bu tür kaplumbağalar dediğiniz davranışı göstermiyor. Pipoda olur dediğiniz filtrede. Bütçe olarak pipo daha iyi olur demiştim.
Gıda temasına uygun kaplardan alabilirsiniz. Çok pahalı değildir tahminimce. 70-100 litre gayet uygundur. Bir arkadaş uvb ampul önermiş doğru söylemiş fakat şart değil. Uvb ampulü Türkiye sınırları içinde bulmak gerçekten zor. Eskiden yurtdışından sipariş verirdik ucuz şekilde alırdık. Yeni yasayla artık çok pahalıya denk geliyor. Kısacası bulamazsanız dert etmeyin.[/QUOTE]
Oh o zaman bir ampülden dolandırılmış oluyorum çünkü bir yerden sipariş etmiştim ucuza. Neyse sağlık olsun en azından pahalı değildi. Önerileriniz için yine teşekkür ederim. Sivas şehrinde yaşadığım için buralar soğuk oluyor, şu an akşamları 8 dereceye düştüğü oldu o yüzden minik dostlarımıza ısıtıcı almak gerektiğini düşünüyorum çünkü bir iki hafta sonra soğumaya başlar havalar. Şu an bile suları çok çabuk soğuyor ısı dengesini tutmaya çalışıyorum, onlar kuru alana çıktıklarında sularını sıcak su ilave ederek ılıtıyorum[EDIT]Hoppala,2025-08-14 20:11:15[/EDIT]
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=Cyber_Scout]Isıtıcı lamba mı uv lamba mı? Sindirim için güneş uv ve güneş ısı ikiside lazım sanırım sürüngenlere .. [/QUOTE]
İkisinide almıştım aslında hangisi en doğrusu olur diye geldiklerinde sorucaktım 😅
[QUOTE=Cyber_Scout]Isıtıcı lamba mı uv lamba mı? Sindirim için güneş uv ve güneş ısı ikiside lazım sanırım sürüngenlere .. [/QUOTE]
İkisinide almıştım aslında hangisi en doğrusu olur diye geldiklerinde sorucaktım 😅
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264987/140820251835361.jpg[/IMG]
Yeni merdiveni yaptım. nasıl olmuş diye sormak için fotoğraf çekecektim bizimkiler hemen işgal ettiler bile😂 güle güle kullansınlar inşallah. Önceki yaptığım paylaşımda ki önerileri dinleyerek yaptım. Daha büyük kap için yarın çarşıya ineceğim, ısıtıcı lamba sipariş verdim yolda, filtre olarak ebeveynlerimi ikna etmeye çalışıyorum ama gizli saklı almak zorunda kalıcağım gibi. Önerileriniz için çok teşekkür ederim[:3]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/264987/140820251835361.jpg[/IMG]
Yeni merdiveni yaptım. nasıl olmuş diye sormak için fotoğraf çekecektim bizimkiler hemen işgal ettiler bile😂 güle güle kullansınlar inşallah. Önceki yaptığım paylaşımda ki önerileri dinleyerek yaptım. Daha büyük kap için yarın çarşıya ineceğim, ısıtıcı lamba sipariş verdim yolda, filtre olarak ebeveynlerimi ikna etmeye çalışıyorum ama gizli saklı almak zorunda kalıcağım gibi. Önerileriniz için çok teşekkür ederim[:3]
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Sanırım anlamadım daha net anlatır mısınız?
[/QUOTE]
Tabikide. Ben paylaşacağım mesaj için farklı forum başlığı seçmeme rağmen yeni üye formu başlığı altında paylaşıyor
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Sanırım anlamadım daha net anlatır mısınız?
[/QUOTE]
Tabikide. Ben paylaşacağım mesaj için farklı forum başlığı seçmeme rağmen yeni üye formu başlığı altında paylaşıyor
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba, tüm sorularınızı bu başlık içinde sorarsanız hem cevaplayan hem okuyan hemde sizin açınızdan iyi olur . [/QUOTE]
A görmeniz çok iyi oldu. Bende forum konusu başlığı alanında sorun yaşıyorum seçtiğim başlığa değil yeni üye formuna yollamakta, nasıl düzeltebilirim acaba?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba, tüm sorularınızı bu başlık içinde sorarsanız hem cevaplayan hem okuyan hemde sizin açınızdan iyi olur . [/QUOTE]
A görmeniz çok iyi oldu. Bende forum konusu başlığı alanında sorun yaşıyorum seçtiğim başlığa değil yeni üye formuna yollamakta, nasıl düzeltebilirim acaba?
Kaplumbağalara Yeni Akvaryum Hakkında
[QUOTE=fishhyy]
Neler istedim neler... kedi köpek kuş kaplumbağa kurbağa sincap hamster kobay balık tesbih böceği yılan... İyi ki çoğuna izin vermemişler ev hayvanat bahçesine dönerdi. Ve en önemlisi de hayvanların doğal ortamlarından uzaklaşmamaları. Bunun için de büyük paralar ve emekler dökmek lazım. Hayvan sevgisi güzel bir şey ama daha da önemli bir şey varsa o da cana olan saygı. Begumtar kullanıcısını da takdir etmek gerekir bu konuda. Kendisini zorlayacak şeyler söylenmesine rağmen hep ılımlı davrandı. Takdir ediyoruz [:3][/QUOTE]
Ah çok teşekkür ederim gerçekten günümü aydın ettiniz hepiniz 😊. Minnakları aslında ben istemedim çünkü sınav senelerime giriyorum bakmam zor olucak ama maalesef aile olarak bilinçsiz ebeveynlere sahibim. Küçük kardeşim kaplumbağa istedi diye aldılar benimde aldıkları kaplumbağa ile yani tospik ile ilgilendiğimi görünce kiki'yi de benden habersiz aldılar. Şimdi ise onlara güzel ortam sağlamak istiyorum diye azar yiyorum😅. Topik'i almalarından şikayetçi değilim petshop'da o kadar zarar görmüş ki sırtı mantar tutmuştu çok şükür ilgilendik ve iyileşti ama kiki için aynı şeyi söyleyemem. İkiside benim can dostlarım ama imkansızlıklar arasına girmemeleri lazımdı. Şimdide duygusal olarak o kadar bağlandımki onları bırakamam. Çıkmazdayım yani😓. Ama yapacak bir şey yok sizinde önerileriniz ile onlara en kaliteli yaşam şartlarını sunmak için her şeyi yapmaya hazırım
[QUOTE=fishhyy]
Neler istedim neler... kedi köpek kuş kaplumbağa kurbağa sincap hamster kobay balık tesbih böceği yılan... İyi ki çoğuna izin vermemişler ev hayvanat bahçesine dönerdi. Ve en önemlisi de hayvanların doğal ortamlarından uzaklaşmamaları. Bunun için de büyük paralar ve emekler dökmek lazım. Hayvan sevgisi güzel bir şey ama daha da önemli bir şey varsa o da cana olan saygı. Begumtar kullanıcısını da takdir etmek gerekir bu konuda. Kendisini zorlayacak şeyler söylenmesine rağmen hep ılımlı davrandı. Takdir ediyoruz [:3][/QUOTE]
Ah çok teşekkür ederim gerçekten günümü aydın ettiniz hepiniz 😊. Minnakları aslında ben istemedim çünkü sınav senelerime giriyorum bakmam zor olucak ama maalesef aile olarak bilinçsiz ebeveynlere sahibim. Küçük kardeşim kaplumbağa istedi diye aldılar benimde aldıkları kaplumbağa ile yani tospik ile ilgilendiğimi görünce kiki'yi de benden habersiz aldılar. Şimdi ise onlara güzel ortam sağlamak istiyorum diye azar yiyorum😅. Topik'i almalarından şikayetçi değilim petshop'da o kadar zarar görmüş ki sırtı mantar tutmuştu çok şükür ilgilendik ve iyileşti ama kiki için aynı şeyi söyleyemem. İkiside benim can dostlarım ama imkansızlıklar arasına girmemeleri lazımdı. Şimdide duygusal olarak o kadar bağlandımki onları bırakamam. Çıkmazdayım yani😓. Ama yapacak bir şey yok sizinde önerileriniz ile onlara en kaliteli yaşam şartlarını sunmak için her şeyi yapmaya hazırım
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 27 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
