ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
benimadımebruli
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mart 2025 14:31
Son Ziyaret:
27 Nisan 2026 00:48
Toplam Mesaj:
60 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ebru Ozgunsel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Grafiker
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ebru Ozgunsel
SON 10 MESAJI
Lepistesten Malawiye Geçiş Olabilir Mi?
Teşekkür ederim bilgilendirme için. Bikaç takıldığım yer var. Sumptaki malzemeleri harici yere aldığım akvaryum suyunda temizlicem sonra o kahverengleşen suyu tekrar akvaryuma mı dökücem. O kısım karıştı bende:) Sadece kaya koymak mı istenilen su şartlarını sağlıyor olacak. Yatikökü ve bitkilerin olmaması gerektiğini bunların suyu yumuşattığınıoysa malavilerin sert su istedipğini okudum ne kadarı doğru. Mevcuttaki de bu malzemeler var çünkü. Onları çıkartıp kaya koymak ve 1 hafta boş çalışması yeterli mi olacak. 1 erkek 4 dişi başlangıçta yeterli olur mu maksimum kaç adet rahatlıkla yaşar bu lt de. Sarı prensesle imparatoru ve ahli cikleti aynı akvaryumda görmüştüm petshopta. Onlarla karma düşünüyordum görsel olarak ama, bi arada yaşamaları ve üremeleri nasıl olur fikrim yok. Bir de sanırım cinsiyetleri belli bi cm den sonra anlaşılırmış. Lepisteste dişi erkeği çözdüm de malavilere acemiyim bunla ilgili tüyo da alabilirsem harika olur :)
Teşekkür ederim bilgilendirme için. Bikaç takıldığım yer var. Sumptaki malzemeleri harici yere aldığım akvaryum suyunda temizlicem sonra o kahverengleşen suyu tekrar akvaryuma mı dökücem. O kısım karıştı bende:) Sadece kaya koymak mı istenilen su şartlarını sağlıyor olacak. Yatikökü ve bitkilerin olmaması gerektiğini bunların suyu yumuşattığınıoysa malavilerin sert su istedipğini okudum ne kadarı doğru. Mevcuttaki de bu malzemeler var çünkü. Onları çıkartıp kaya koymak ve 1 hafta boş çalışması yeterli mi olacak. 1 erkek 4 dişi başlangıçta yeterli olur mu maksimum kaç adet rahatlıkla yaşar bu lt de. Sarı prensesle imparatoru ve ahli cikleti aynı akvaryumda görmüştüm petshopta. Onlarla karma düşünüyordum görsel olarak ama, bi arada yaşamaları ve üremeleri nasıl olur fikrim yok. Bir de sanırım cinsiyetleri belli bi cm den sonra anlaşılırmış. Lepisteste dişi erkeği çözdüm de malavilere acemiyim bunla ilgili tüyo da alabilirsem harika olur :)
Lepistesten Malawiye Geçiş Olabilir Mi?
Evet içindeki canlıları akvaryumcuma göndericem. Çöpçü ve vatoz da var içinde onlar yaşabiliyorsa malavilerle onları bırakabilirim. Tankım 180 lt ancak içinde seyyar sump var. 160 lt kabul ediyorum ben onu. Sump dışında bir de pipo filtre var. Bahsettiğiniz narin olup kolay hastalanmaları gözümü korkuttu :). Yaklaşık 7 aydır bu akvaryum mevcut döngü oturmuştur diye tahmin ediyorum ancak malavilere geçişte su değerleriyle ilgili tamamlamayı nasıl yaparım bilmiyorum. Şu anda ortlama 1 hafta 10 gün civarında dipçekimi ve su değişimi yapıyorum. Malaviler beni çok mu zorlucak şu durumda biraz kafam karışmadı değil :) Bolca kaya olmalı diye okudum peki kayaların arasına biriken pislikler nasıl temizlenecek bunların karşılığını bulamadım:(
Evet içindeki canlıları akvaryumcuma göndericem. Çöpçü ve vatoz da var içinde onlar yaşabiliyorsa malavilerle onları bırakabilirim. Tankım 180 lt ancak içinde seyyar sump var. 160 lt kabul ediyorum ben onu. Sump dışında bir de pipo filtre var. Bahsettiğiniz narin olup kolay hastalanmaları gözümü korkuttu :). Yaklaşık 7 aydır bu akvaryum mevcut döngü oturmuştur diye tahmin ediyorum ancak malavilere geçişte su değerleriyle ilgili tamamlamayı nasıl yaparım bilmiyorum. Şu anda ortlama 1 hafta 10 gün civarında dipçekimi ve su değişimi yapıyorum. Malaviler beni çok mu zorlucak şu durumda biraz kafam karışmadı değil :) Bolca kaya olmalı diye okudum peki kayaların arasına biriken pislikler nasıl temizlenecek bunların karşılığını bulamadım:(
Lepistesten Malawiye Geçiş Olabilir Mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/250320262306011.jpg[/IMG]
Mevcut tankımda Lepistes kılıç kuyruk Moli var . Yavru da alıyorum aslında . Ancak daha büyük ve izlemesi daha keyifli balık istiyorum sanırım. Cikletlerin bazı türlerinin izlemesinin daha keyifli ve bölge koruyuculuğu kendi yavrusuna sahip çıkma vs özellikleri sebebiyle bu türe geçmek istiyorum . Okudum ki zemin ve şartlar olarak dahi birbirinden farklı türlermiş. Mevcuttaki akvaryumumu en zahmetsiz şekilde malavilere dönüştürme imkanım var mı bu konuda pratik yol göstericilere ihtiyacım var. Tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini ve yardımlarını rica ediyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/250320262306011.jpg[/IMG]
Mevcut tankımda Lepistes kılıç kuyruk Moli var . Yavru da alıyorum aslında . Ancak daha büyük ve izlemesi daha keyifli balık istiyorum sanırım. Cikletlerin bazı türlerinin izlemesinin daha keyifli ve bölge koruyuculuğu kendi yavrusuna sahip çıkma vs özellikleri sebebiyle bu türe geçmek istiyorum . Okudum ki zemin ve şartlar olarak dahi birbirinden farklı türlermiş. Mevcuttaki akvaryumumu en zahmetsiz şekilde malavilere dönüştürme imkanım var mı bu konuda pratik yol göstericilere ihtiyacım var. Tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini ve yardımlarını rica ediyorum.
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hediye etmekten mutluluk duyarım..
Özel Mesaj ile bilgilerini dileriseniz aktarırsınız yollarım..
[/QUOTE]
Hiç naz yapamıcam bu konuda [:D]
Ancak hobinin olduğu kadar sistemin de acemisiyim galiba umarım doğru kişiye mesaj atmışımdır :)
[QUOTE=Cyber_Scout]
Hediye etmekten mutluluk duyarım..
Özel Mesaj ile bilgilerini dileriseniz aktarırsınız yollarım..
[/QUOTE]
Hiç naz yapamıcam bu konuda [:D]
Ancak hobinin olduğu kadar sistemin de acemisiyim galiba umarım doğru kişiye mesaj atmışımdır :)
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
[QUOTE=Cyber_Scout]Dakikalar içinde balıklarını kaybedenler var..
Seslerini çıkartmazlar..
Yavruyu iyi gözleyin..
Bu arada rafya yerine java moss kullanın...[/QUOTE]
Çok haklısınız rafya yüzünden bir vatoz bir kılıçkuyruğumu kaybettim dolaşmışlar farketmemişim. Java Moss benim bulunduğum yerde hiçbir yerde yok. İnternetten bi kere sipariş verdim, zaten çok az göndermişler onun yarısı da çürümüştü. Bol ve uygun fiyata alabileceğim yerleri henüz bilmiyorum maalesef.
[QUOTE=Cyber_Scout]Dakikalar içinde balıklarını kaybedenler var..
Seslerini çıkartmazlar..
Yavruyu iyi gözleyin..
Bu arada rafya yerine java moss kullanın...[/QUOTE]
Çok haklısınız rafya yüzünden bir vatoz bir kılıçkuyruğumu kaybettim dolaşmışlar farketmemişim. Java Moss benim bulunduğum yerde hiçbir yerde yok. İnternetten bi kere sipariş verdim, zaten çok az göndermişler onun yarısı da çürümüştü. Bol ve uygun fiyata alabileceğim yerleri henüz bilmiyorum maalesef.
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
[QUOTE=Cyber_Scout]Yavruda gözle görünür bir hastalık var..
Ayrıca gözünüzle görüp danıştığınız kuyruk erimesi sorunu da var
2 sorun oldu böylece.
Yetişkin balıklarınızın resmini çekmek zor olduğundan diğer görsel teşhisleri yapmam mümkün değil.
Yanlız sizi tebrik ederim.
Söylediğiniz bilgiler ile siz beni yönlendiriyorsunuz.
Omurgasız,bitki ve Kedibalığıgilleri bu tanktan alın.
Tedaviyi lt.başı 10gr ile üstteki güncedeki gibi tedavi edin. (Yavru gösterge olsun.)
Geri eklediğinizde (omurgasız, bitki ve kedibalığıgiller) suya yeniden patojen ekleyeceksiniz doğru..
Ancak suda balıkları etki eder miktarı düşürmüş olacaksınız ...
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sabrınız ve yardımınız için. Umarım geç kalmamışımdır müdahaleye. Yönlendirme fikrinden değil de madem bu işin içine girdim durumun ayrıntılarını yeterince didiklersem :) konuya daha çabuk hakim olabilirim isteğimin neticesi.:) Tekrar teşekkür ederim. Bir hafta sonrasında durumu paylaşmak isterim fikrinizi tekrar beyan ederseniz çok sevinirim. İyi akşamlar...
[QUOTE=Cyber_Scout]Yavruda gözle görünür bir hastalık var..
Ayrıca gözünüzle görüp danıştığınız kuyruk erimesi sorunu da var
2 sorun oldu böylece.
Yetişkin balıklarınızın resmini çekmek zor olduğundan diğer görsel teşhisleri yapmam mümkün değil.
Yanlız sizi tebrik ederim.
Söylediğiniz bilgiler ile siz beni yönlendiriyorsunuz.
Omurgasız,bitki ve Kedibalığıgilleri bu tanktan alın.
Tedaviyi lt.başı 10gr ile üstteki güncedeki gibi tedavi edin. (Yavru gösterge olsun.)
Geri eklediğinizde (omurgasız, bitki ve kedibalığıgiller) suya yeniden patojen ekleyeceksiniz doğru..
Ancak suda balıkları etki eder miktarı düşürmüş olacaksınız ...
[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim sabrınız ve yardımınız için. Umarım geç kalmamışımdır müdahaleye. Yönlendirme fikrinden değil de madem bu işin içine girdim durumun ayrıntılarını yeterince didiklersem :) konuya daha çabuk hakim olabilirim isteğimin neticesi.:) Tekrar teşekkür ederim. Bir hafta sonrasında durumu paylaşmak isterim fikrinizi tekrar beyan ederseniz çok sevinirim. İyi akşamlar...
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
[QUOTE=Cyber_Scout]İlk başta belirtmediğinizden dolayı bilemedim..
Resimlerde de yok vatoz..
5 gr lt başı yapalım tuzu..
Sadece paso salyangozu ve bitkileri ayırın.
Isıtıcıya dikkat edin su seviyesi için.
Suyu azaltmanız tuz miktarı ve kolaylık olurdu.. şu hali ile de aynı oranlarda sodyum klorür sorunlarınızı çözer tam doz hesaplayın .. lt başı 5 gr... (en az 10 gr. Doğru olanıdır)
[/QUOTE]
Haklısınız sorun balıkların kuyruğunda olunca diğerlerini söylemedim. Bu bir hastalık mı ve pasoyu daha sonra tanka aldığımda hastalık ya da bakteri tekrar suya gelir mi. Eğer o şekilde sorun olmuyosa Diptekilerin hepsini ayrı tanka alsam , O zaman 10 Gr tuzu rahatça kullanır içim rahat eder en azından ama tabi ki diğer dip canlıları kabuklarında bu bakteriyi beslemiceklerse. Buna da cvp verirseniz sevinirim en azından tanktaki soruna ve çözüm.şekillerine hakim olurum :)
[QUOTE=Cyber_Scout]İlk başta belirtmediğinizden dolayı bilemedim..
Resimlerde de yok vatoz..
5 gr lt başı yapalım tuzu..
Sadece paso salyangozu ve bitkileri ayırın.
Isıtıcıya dikkat edin su seviyesi için.
Suyu azaltmanız tuz miktarı ve kolaylık olurdu.. şu hali ile de aynı oranlarda sodyum klorür sorunlarınızı çözer tam doz hesaplayın .. lt başı 5 gr... (en az 10 gr. Doğru olanıdır)
[/QUOTE]
Haklısınız sorun balıkların kuyruğunda olunca diğerlerini söylemedim. Bu bir hastalık mı ve pasoyu daha sonra tanka aldığımda hastalık ya da bakteri tekrar suya gelir mi. Eğer o şekilde sorun olmuyosa Diptekilerin hepsini ayrı tanka alsam , O zaman 10 Gr tuzu rahatça kullanır içim rahat eder en azından ama tabi ki diğer dip canlıları kabuklarında bu bakteriyi beslemiceklerse. Buna da cvp verirseniz sevinirim en azından tanktaki soruna ve çözüm.şekillerine hakim olurum :)
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
[QUOTE=Cyber_Scout]Resimleri çekmek gerçekten zor...
Yavrudaki anlaşılır gibi..
Aşağıda sorduğum sorulara cevap rica ediyorum;
Suyu %50 azaltın..
Kaç litre oluyor?
Bitkileri bir kap'a alın..
Akvaryumda Kalan suyun her 1 litresine 10gr . İyotsuz Kaya Tuzu ekleyin.
36 saat sonra %20
48 saat sonra %20
72 saat sonra %20
Su değişin
6.ncı gün tankı tam doldurup bitkileri geri ekleyin..
Geçmiş olsun...
[/QUOTE][QUOTE=Cyber_Scout]Resimleri çekmek gerçekten zor...
Yavrudaki anlaşılır gibi..
Aşağıda sorduğum sorulara cevap rica ediyorum;
Suyu %50 azaltın..
Kaç litre oluyor?
Bitkileri bir kap'a alın..
Akvaryumda Kalan suyun her 1 litresine 10gr . İyotsuz Kaya Tuzu ekleyin.
36 saat sonra %20
48 saat sonra %20
72 saat sonra %20
Su değişin
6.ncı gün tankı tam doldurup bitkileri geri ekleyin..
Geçmiş olsun...
[/QUOTE][QUOTE=Cyber_Scout]Resimleri çekmek gerçekten zor...
Yavrudaki anlaşılır gibi..
Aşağıda sorduğum sorulara cevap rica ediyorum;
Suyu %50 azaltın..
Kaç litre oluyor?
Bitkileri bir kap'a alın..
Akvaryumda Kalan suyun her 1 litresine 10gr . İyotsuz Kaya Tuzu ekleyin.
36 saat sonra %20
48 saat sonra %20
72 saat sonra %20
Su değişin
6.ncı gün tankı tam doldurup bitkileri geri ekleyin..
Geçmiş olsun...
[/QUOTE]
Yarısı 80 lt olabilir sump var içinde çünkü tam kestiremiyorum lt yi.
Cüce vatoz, elma ve rabbit salyangoz ve midye de var tankın içinde. Onları da ayırmalı mıyım bitkilerle birlikte. Tuz onlara zarar vermez mi
[QUOTE=Cyber_Scout]Resimleri çekmek gerçekten zor...
Yavrudaki anlaşılır gibi..
Aşağıda sorduğum sorulara cevap rica ediyorum;
Suyu %50 azaltın..
Kaç litre oluyor?
Bitkileri bir kap'a alın..
Akvaryumda Kalan suyun her 1 litresine 10gr . İyotsuz Kaya Tuzu ekleyin.
36 saat sonra %20
48 saat sonra %20
72 saat sonra %20
Su değişin
6.ncı gün tankı tam doldurup bitkileri geri ekleyin..
Geçmiş olsun...
[/QUOTE][QUOTE=Cyber_Scout]Resimleri çekmek gerçekten zor...
Yavrudaki anlaşılır gibi..
Aşağıda sorduğum sorulara cevap rica ediyorum;
Suyu %50 azaltın..
Kaç litre oluyor?
Bitkileri bir kap'a alın..
Akvaryumda Kalan suyun her 1 litresine 10gr . İyotsuz Kaya Tuzu ekleyin.
36 saat sonra %20
48 saat sonra %20
72 saat sonra %20
Su değişin
6.ncı gün tankı tam doldurup bitkileri geri ekleyin..
Geçmiş olsun...
[/QUOTE][QUOTE=Cyber_Scout]Resimleri çekmek gerçekten zor...
Yavrudaki anlaşılır gibi..
Aşağıda sorduğum sorulara cevap rica ediyorum;
Suyu %50 azaltın..
Kaç litre oluyor?
Bitkileri bir kap'a alın..
Akvaryumda Kalan suyun her 1 litresine 10gr . İyotsuz Kaya Tuzu ekleyin.
36 saat sonra %20
48 saat sonra %20
72 saat sonra %20
Su değişin
6.ncı gün tankı tam doldurup bitkileri geri ekleyin..
Geçmiş olsun...
[/QUOTE]
Yarısı 80 lt olabilir sump var içinde çünkü tam kestiremiyorum lt yi.
Cüce vatoz, elma ve rabbit salyangoz ve midye de var tankın içinde. Onları da ayırmalı mıyım bitkilerle birlikte. Tuz onlara zarar vermez mi
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
[QUOTE=Cyber_Scout]Ebru hnm. Daha net yakın tek tek balıkları gösteren ayrıca tüm akvaryumu gösteren 3 adet resim mümkün mü? Paylaşsanız yardımcı olmak isteriz..[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252312571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252312591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313231.jpg[/IMG]
Netlemeye çalıştım ancak hareket ettikleri. İçin ne kadar yardımcı olabilirim bilmiyorum. Yavrulardan birinin üzerinde beyaz beyaz pamukçuk gibi birşeyler var galiba onu da çekmeye çalıştım
[QUOTE=Cyber_Scout]Ebru hnm. Daha net yakın tek tek balıkları gösteren ayrıca tüm akvaryumu gösteren 3 adet resim mümkün mü? Paylaşsanız yardımcı olmak isteriz..[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252312571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252312591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252313231.jpg[/IMG]
Netlemeye çalıştım ancak hareket ettikleri. İçin ne kadar yardımcı olabilirim bilmiyorum. Yavrulardan birinin üzerinde beyaz beyaz pamukçuk gibi birşeyler var galiba onu da çekmeye çalıştım
Lepistesim Kuyruğu Hasta Mı
Biri dişi biri erkek 2 lepisteste bu şekil yırtıklar var. Bu bir hastalık mı yoksa kavga mı etmişler anlayamadım. Ayrı bi yere almalı mıyım. Yardımcı olabilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252219431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252219471.jpg[/IMG]
Biri dişi biri erkek 2 lepisteste bu şekil yırtıklar var. Bu bir hastalık mı yoksa kavga mı etmişler anlayamadım. Ayrı bi yere almalı mıyım. Yardımcı olabilir misiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252219431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/256982/011220252219471.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
KULLANICILAR
- 55 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
MuratOzdemir,
oktay42,
Kuduoglu,
osmandbnl,
aktugsedat,
EmirY,
zen666,
HaydarGul,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
0rnn,
altuntasseref,
exCaLiSTa,
oguzsel,
ternapi,
zekigonlum,
banned,
syerli,
ereneroglu,
hasancn,
ballantines,
ochischeni_rcmr,
abstract07,
drtanganyika,
Conix,
yeekim,
BASARSURMEGOZ,
ochischeni_pspl,
LeafyAqua,
SEYTAL33,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
