ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Atakhan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2025 01:32
Son Ziyaret:
06 Nisan 2025 00:34
Toplam Mesaj:
8 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atakan Fidan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bilecik
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atakan Fidan
SON 8 MESAJI
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=fishandnature]Dış filtre seçenekleri arasında, bütçenizi çok fazla zorlamadan kaliteli performans sunan markalar bulmak mümkün. Öncelikle, Aquael'in "Aquael Ultramax" serisi, 2000 litreye kadar olan akvaryumlar için uygun fiyatlı ve etkili bir alternatif sunuyor. Enerji verimliliği ve sessiz çalışma özellikleriyle bilinen bu filtreler, kullanıcılar tarafından olumlu geri dönüşler alıyor.
Başka bir seçenek de JBL'nin "CristalProfi e" serisi. 2000 litreye kadar olan modelleri, güçlü pompa ve çok kademeli filtreleme sistemiyle dikkat çekiyor. Ayrıca, kurulumu oldukça kolay ve bakım işlemleri de pratik bir biçimde gerçekleştirilebiliyor.
Tetra’nın "EX" serisi de uygun fiyatlı bir başka alternatiftir. Yüksek debi kapasitesi ile tankınızın su kalitesini artırmak için yeterli güce sahip. Filtresinin temizlenmesi de oldukça basit, bu da kullanım rahatlığını artırıyor.
Son olarak, OASE’nin "BioMaster" serisi de göz önünde bulundurulabilir. Bu filtreler, biomediayı etkili bir şekilde kullanıyor ve bitkili akvaryumlar için de oldukça uygun. Fakat fiyatları biraz daha yüksek olabilir, ama sunduğu performans ve kalite göz önüne alındığında değerlendirilebilir.
Seçim yaparken, filtrelerin debi gücünü, enerji tüketimini ve bakım kolaylığını göz önünde bulundurmayı unutmayın. Her birinin kullanıcı yorumlarını inceleyerek, en uygun seçeneği belirleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Paylaşımınız için çok teşekkürler öncelikle. Çoğunu araştırdım bu filtrelerin. Hepsi güzel denebilecek makinalar ama 2000 litrelere çıkınca aquael hariç fiyatları fx4 ü bile geçenler var. 20000 liralara çıkana kadar fx4 almak daha mantıklı geldi 15 16 bine.
[QUOTE=fishandnature]Dış filtre seçenekleri arasında, bütçenizi çok fazla zorlamadan kaliteli performans sunan markalar bulmak mümkün. Öncelikle, Aquael'in "Aquael Ultramax" serisi, 2000 litreye kadar olan akvaryumlar için uygun fiyatlı ve etkili bir alternatif sunuyor. Enerji verimliliği ve sessiz çalışma özellikleriyle bilinen bu filtreler, kullanıcılar tarafından olumlu geri dönüşler alıyor.
Başka bir seçenek de JBL'nin "CristalProfi e" serisi. 2000 litreye kadar olan modelleri, güçlü pompa ve çok kademeli filtreleme sistemiyle dikkat çekiyor. Ayrıca, kurulumu oldukça kolay ve bakım işlemleri de pratik bir biçimde gerçekleştirilebiliyor.
Tetra’nın "EX" serisi de uygun fiyatlı bir başka alternatiftir. Yüksek debi kapasitesi ile tankınızın su kalitesini artırmak için yeterli güce sahip. Filtresinin temizlenmesi de oldukça basit, bu da kullanım rahatlığını artırıyor.
Son olarak, OASE’nin "BioMaster" serisi de göz önünde bulundurulabilir. Bu filtreler, biomediayı etkili bir şekilde kullanıyor ve bitkili akvaryumlar için de oldukça uygun. Fakat fiyatları biraz daha yüksek olabilir, ama sunduğu performans ve kalite göz önüne alındığında değerlendirilebilir.
Seçim yaparken, filtrelerin debi gücünü, enerji tüketimini ve bakım kolaylığını göz önünde bulundurmayı unutmayın. Her birinin kullanıcı yorumlarını inceleyerek, en uygun seçeneği belirleyebilirsiniz.[/QUOTE]
Paylaşımınız için çok teşekkürler öncelikle. Çoğunu araştırdım bu filtrelerin. Hepsi güzel denebilecek makinalar ama 2000 litrelere çıkınca aquael hariç fiyatları fx4 ü bile geçenler var. 20000 liralara çıkana kadar fx4 almak daha mantıklı geldi 15 16 bine.
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=Orhan76]
Bütçenize ve hacminize uygun piyasada iki alternatif var gibi görünüyor. Biri Aquael Ultramax 2000, diğeri E-Jet Jet 3388. Bunları bir araştırabilirsiniz.[/QUOTE]
E jet ı biraz araştırdım 1910 litre çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam. Aquael de 2000 dir diye düşünüyorum. 500 litre 4 5 adet aşırı büyümeyen oscar dengi monsterlar için yeterli olur mu acaba?
[QUOTE=Orhan76]
Bütçenize ve hacminize uygun piyasada iki alternatif var gibi görünüyor. Biri Aquael Ultramax 2000, diğeri E-Jet Jet 3388. Bunları bir araştırabilirsiniz.[/QUOTE]
E jet ı biraz araştırdım 1910 litre çeviriyordu yanlış hatırlamıyorsam. Aquael de 2000 dir diye düşünüyorum. 500 litre 4 5 adet aşırı büyümeyen oscar dengi monsterlar için yeterli olur mu acaba?
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=EfeAkgun]
Monster tür olarak ne düşünüyorsunuz ve ikinci elden uyguna birşey bulabilirsiniz fx bile bulabilirsiniz o fiyatlara Ama fx4 ve 10000 sıfır ben sizin yerinizde olsam bi adet fx4 almak yerine bütçemin 1000tl si için güzel akım korumalı bir priz alırdım korumalı bir ısıtıcı alırdım ve geriye kalan bütçe ilede yaklaşık 8000tl diyelim resun 2800 gibi dış filtrelerden 3,4 tane almaya çalışırdım ki ben öyle yaptım şuan dia 1200 var 2 tane 1 tane de resun 2600 var tek başına resun bile iş görürdü bendede 400lt lik tank ve catfihs var tabi senin bileceğin iş ben sadece öneri verdim ama sıfır almaya kalkarsan zor[/QUOTE]
Önerin için çok sağol FX benimde hep aklımı kurcalıyor ama yedek parçaları bile aşırı pahalı gibi. 2,3 tane ayrı filtre kurmak da çok mantıklı gelmiyor koyacak yer sıkıntı elektrik ve sesi ayrı sıkıntı 1 tane olsun sağlam olsun kafasındayım. Yakın çevremde ikinci el dediğin gibi 2800 yada dengi bir makina bulursam almayı düşünüyorum.
[QUOTE=EfeAkgun]
Monster tür olarak ne düşünüyorsunuz ve ikinci elden uyguna birşey bulabilirsiniz fx bile bulabilirsiniz o fiyatlara Ama fx4 ve 10000 sıfır ben sizin yerinizde olsam bi adet fx4 almak yerine bütçemin 1000tl si için güzel akım korumalı bir priz alırdım korumalı bir ısıtıcı alırdım ve geriye kalan bütçe ilede yaklaşık 8000tl diyelim resun 2800 gibi dış filtrelerden 3,4 tane almaya çalışırdım ki ben öyle yaptım şuan dia 1200 var 2 tane 1 tane de resun 2600 var tek başına resun bile iş görürdü bendede 400lt lik tank ve catfihs var tabi senin bileceğin iş ben sadece öneri verdim ama sıfır almaya kalkarsan zor[/QUOTE]
Önerin için çok sağol FX benimde hep aklımı kurcalıyor ama yedek parçaları bile aşırı pahalı gibi. 2,3 tane ayrı filtre kurmak da çok mantıklı gelmiyor koyacak yer sıkıntı elektrik ve sesi ayrı sıkıntı 1 tane olsun sağlam olsun kafasındayım. Yakın çevremde ikinci el dediğin gibi 2800 yada dengi bir makina bulursam almayı düşünüyorum.
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
[QUOTE=EfeAkgun]
Bütçeniz nedir ve 400lt akvaryuma neden 2000lt ve üzeri bir dış filtre istiyorsunuz Monster mi besliceksiniz ?[/QUOTE]
Doğrudur monster düşünüyorum. Bütçe olarak net bir bütçe belirlemedim. Ama 8 10 bin gibi bi fiyata çıkabilirim.
[QUOTE=EfeAkgun]
Bütçeniz nedir ve 400lt akvaryuma neden 2000lt ve üzeri bir dış filtre istiyorsunuz Monster mi besliceksiniz ?[/QUOTE]
Doğrudur monster düşünüyorum. Bütçe olarak net bir bütçe belirlemedim. Ama 8 10 bin gibi bi fiyata çıkabilirim.
2000 L/h Üstü Dış Filtre Önerisi.
Yeni kurmaya başladığım 450 litre akvaryum için dış filtre araştırması yapıyorum. Fluval ve eheim ın fiyatları malum. 2000 litre üzeri uygun önerebileceğiniz dış filtreler nelerdir?
Sump kullanmak istemiyorum. Gerek su sesi gerek hoş olmayan görüntü ve akvaryum alanından alması dolayısıyla.
Yeni kurmaya başladığım 450 litre akvaryum için dış filtre araştırması yapıyorum. Fluval ve eheim ın fiyatları malum. 2000 litre üzeri uygun önerebileceğiniz dış filtreler nelerdir?
Sump kullanmak istemiyorum. Gerek su sesi gerek hoş olmayan görüntü ve akvaryum alanından alması dolayısıyla.
Akvaryum Yapımı Fikir Alış Verişi.
[QUOTE=ali]
Akvaryumu yaptıracağınız camcı ehilse usulünce yapar uygulamayı ve sıkıntı olmaz. İçiniz rahat etmiyorsa çift cam yerine tabandaki kayıt ve kuşakları 10-15 cm civarı ekstra kalın yaptırarak da daha iyi tutunum sağlayabilirsiniz.
Bu arada farkında olduğunuz gibi sizi kısıtlayan cam kalınlığı için çare üretmeye çalışıyoruz. Aslında en güzeli en az 10mm kalınlıkta cam ile yapmak akvaryumunuzu...[/QUOTE]
10 milim camı araştırıyorum bir yerde varmış dönüş bekliyorum. 10 milim bulunca direk sorunum ortadan kalkıcak gibi. Bir de bu kayıt kuşakları 10 milim mi olmalı 8 yeterli gelir mi?
[QUOTE=ali]
Akvaryumu yaptıracağınız camcı ehilse usulünce yapar uygulamayı ve sıkıntı olmaz. İçiniz rahat etmiyorsa çift cam yerine tabandaki kayıt ve kuşakları 10-15 cm civarı ekstra kalın yaptırarak da daha iyi tutunum sağlayabilirsiniz.
Bu arada farkında olduğunuz gibi sizi kısıtlayan cam kalınlığı için çare üretmeye çalışıyoruz. Aslında en güzeli en az 10mm kalınlıkta cam ile yapmak akvaryumunuzu...[/QUOTE]
10 milim camı araştırıyorum bir yerde varmış dönüş bekliyorum. 10 milim bulunca direk sorunum ortadan kalkıcak gibi. Bir de bu kayıt kuşakları 10 milim mi olmalı 8 yeterli gelir mi?
Akvaryum Yapımı Fikir Alış Verişi.
[QUOTE=ali]
Mevcut ölçülerde 10mm'den aşağısı güvenli olmaz ama yüksekliği 55cm'ye düşürür ve yukarıdan su doldururken 5cm pay bırakırsanız güvenlik alt sınırında kalır akvaryumunuz.
Cam kesimi, rodajlama, işçilik vs imalat ve slikon çok kaliteli olmalı ama. Tabanda çift cam kullanın mesela. Kayıt ve kuşaktaki camları da bir tık enli kestirin. Şart olmasa da yukarıdan ortadan bir tane kayıt attırmak yerine 50'şer cm arayla iki kayıt attırabilirsiniz ek bir tedbir olarak. [/QUOTE]
Taban camını çift yapmak daha sıkıntılı olur gibi geldi şuan arasında bi boşluk kalırsa veya eşit silikon olmazsa basınçtan çatlama riski olmaz mı. [EDIT]Atakhan,2025-03-10 00:30:36[/EDIT]
[QUOTE=ali]
Mevcut ölçülerde 10mm'den aşağısı güvenli olmaz ama yüksekliği 55cm'ye düşürür ve yukarıdan su doldururken 5cm pay bırakırsanız güvenlik alt sınırında kalır akvaryumunuz.
Cam kesimi, rodajlama, işçilik vs imalat ve slikon çok kaliteli olmalı ama. Tabanda çift cam kullanın mesela. Kayıt ve kuşaktaki camları da bir tık enli kestirin. Şart olmasa da yukarıdan ortadan bir tane kayıt attırmak yerine 50'şer cm arayla iki kayıt attırabilirsiniz ek bir tedbir olarak. [/QUOTE]
Taban camını çift yapmak daha sıkıntılı olur gibi geldi şuan arasında bi boşluk kalırsa veya eşit silikon olmazsa basınçtan çatlama riski olmaz mı. [EDIT]Atakhan,2025-03-10 00:30:36[/EDIT]
Akvaryum Yapımı Fikir Alış Verişi.
Öncelikle herkese merhaba. Yıllar önce 1 metrelik bir akvaryumda albino oscar bakıyordum askerlik nedeniyle hepsini sattım. Şimdi tekrar başlamak istiyorum 150x60x60 gibi bir akvaryum yapmayı düşünüyorum fakat bulunduğum bölgede maksimum 8 mm cam var üzerini bulamıyorum. Altında ki kum üstünde taç kapak falan maksimum 50 cm su yüksekliği olucak 8 mm cam kalınlığı yeterli olur mu? Ve dikkat etmem gereken konular nelerdir şimdiden teşekkürler.
Öncelikle herkese merhaba. Yıllar önce 1 metrelik bir akvaryumda albino oscar bakıyordum askerlik nedeniyle hepsini sattım. Şimdi tekrar başlamak istiyorum 150x60x60 gibi bir akvaryum yapmayı düşünüyorum fakat bulunduğum bölgede maksimum 8 mm cam var üzerini bulamıyorum. Altında ki kum üstünde taç kapak falan maksimum 50 cm su yüksekliği olucak 8 mm cam kalınlığı yeterli olur mu? Ve dikkat etmem gereken konular nelerdir şimdiden teşekkürler.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
