ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
fffurkan9
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2024 00:03
Son Ziyaret:
2 Saat 44 Dakika önce
Toplam Mesaj:
9 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Furkan DİNLER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Furkan DİNLER

SON 8 MESAJI

Pleksi İle Sump Yaptım
Pleksileri İnternetten kestirip sipariş ettim ve kloroform yapıştırıcı aldım hepsi 1600 lira gibi bir rakam tuttu.iç filtre malzemeleri olarak sadece substrat pro alacağım diğerleri bende mevcut olduğu için.o da aşağı yukarı 1000 1500 arası araştırdığım kadarıyla.Buarada niyetiniz varsa İnternetten kestirip sipariş edin derim daha uyguna geliyor ve reklamcıların nazını çekmemiş olursunuz.[EDIT]fffurkan9,2026-06-26 16:10:39[/EDIT]
Pleksi İle Sump Yaptım
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim sump üzerinde oynama yapmadan sadece ilk Bölmeyi boş bırakıp elyaf ve süngeri da orta bölmeye koysam sorun ortadan kalkar mı peki?

Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim sump üzerinde oynama yapmadan sadece ilk Bölmeyi boş bırakıp elyaf ve süngeri da orta bölmeye koysam sorun ortadan kalkar mı peki? Ya da direk motor kısmını diğer uca koysam su geçişini ilk bölmede üstten verip son bölmeden alttan motora geçse o şekilde olur mu
Pleksi İle Sump Yaptım
Doğru dediniz.ben o zaman bir değişiklik yapıyım alt delikleri kapatsam bu sefer dipteki pislikleri çekemem başka şekilde hallediyim en iyisi.Aklıma takıldı su üstten de girdiği için elyaf ve süngerden her türlü geçmiş olmaz mı? [EDIT]fffurkan9,2026-06-25 14:30:34[/EDIT]
Pleksi İle Sump Yaptım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/250620261304061.jpg[/IMG]

Boş hali ve dolu hali yapay zeka ile içini doldurduğum için alt geçişi kapatmış ama sistem bu şekilde olacak akvaryumum 120*50*50 sump 45*40*15 şeklinde. 2 adet astronot besliyorum 15 cme yakın boylar.Filtre malzeme dizilimi nasıl sizce önerilere açığım.[EDIT]fffurkan9,2026-06-25 13:08:09[/EDIT]
Astronotların Cinsiyeti Resimli
Anlaşıldı teşekkür ederim cevaplar için
Astronotların Cinsiyeti Resimli
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/090620262137371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/253700/090620262137421.jpg[/IMG]

Hayırlı akşamlar.Astronot balıklarımın cinsiyeti hakkında yardımcı olabilir misiniz biliyorum fotoğraftan net olmayabilir ama en azından tahmini belki anlayabilirsiniz.
Astronot Ve Çöpçü
Akvaryum 120x50x50 ebatında içinde 1 Adet leopar vatoz var 2 adet astronot başka canlı yok
Astronot Ve Çöpçü
Herkese merhaba,bende 2 adet astronot var 15 cm civarı bunların yanına çöpçü eklemek istiyorum bir petshop bıçak balığının bu işi göreceğini söyledi yardımcı olur musunuz olur mu ya da başka ne koyabilirim.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.