ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Yasin034
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
13
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Temmuz 2024 13:40
Son Ziyaret:
17 Saat 24 Dakika önce
Toplam Mesaj:
36 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yasin
SON 10 MESAJI
Genel Olarak Lepistes Ölümleri Hakkında
[QUOTE=BeReal]
Doğru söylemek gerekirse sertliğine bakmadım dip çekimi ortalama haftada 1 defaya yapmaya çalıştım akabinde de eksilen su kadar dinlendirilmiş su ilavesi. Su sıcaklığı 27 derecelerdeydi.[/QUOTE]
Valla hocam nacizane tavsiyem; balık dışkıları zeminde birikmesi sonucu hastalıkların yayılması, nitrat patlaması durumları meydana geliyor. Düzenli dip çekimi yapılıp, su dengesini koruyabilirseniz hiç bir kayıp yaşamazsınız. Sudaki nitrat oranını gösteren test kitleri var bunları kullanabilirsiniz. Normal şartlarda bu dışkılar canlı bitkiler için faydalı olabiliyor, suda nitrat patlamasının önüne de bitkiler geçmiş oluyor.
Bazı arkadaşlar setupu komple baştan kur vb. gibi bir yaklaşımda bulunuyorlar ama bu en zoru, ben senin yerinde olsam (1. gün= %50, 2.gün= %40, 3.gün=%30, 4.gün=%20 ve 5.gün= tekrar %50) su değişimi yaparım dinlendirilmiş suyla ve acil olarak direkt akvaryuma 3-4 farklı bitki eklemesi yaparım. Kimyasal solisyon kullanmak istiyorsan nitrat giderici ürünler var onlarıda kullanabilirsin.
[QUOTE=BeReal]
Doğru söylemek gerekirse sertliğine bakmadım dip çekimi ortalama haftada 1 defaya yapmaya çalıştım akabinde de eksilen su kadar dinlendirilmiş su ilavesi. Su sıcaklığı 27 derecelerdeydi.[/QUOTE]
Valla hocam nacizane tavsiyem; balık dışkıları zeminde birikmesi sonucu hastalıkların yayılması, nitrat patlaması durumları meydana geliyor. Düzenli dip çekimi yapılıp, su dengesini koruyabilirseniz hiç bir kayıp yaşamazsınız. Sudaki nitrat oranını gösteren test kitleri var bunları kullanabilirsiniz. Normal şartlarda bu dışkılar canlı bitkiler için faydalı olabiliyor, suda nitrat patlamasının önüne de bitkiler geçmiş oluyor.
Bazı arkadaşlar setupu komple baştan kur vb. gibi bir yaklaşımda bulunuyorlar ama bu en zoru, ben senin yerinde olsam (1. gün= %50, 2.gün= %40, 3.gün=%30, 4.gün=%20 ve 5.gün= tekrar %50) su değişimi yaparım dinlendirilmiş suyla ve acil olarak direkt akvaryuma 3-4 farklı bitki eklemesi yaparım. Kimyasal solisyon kullanmak istiyorsan nitrat giderici ürünler var onlarıda kullanabilirsin.
Genel Olarak Lepistes Ölümleri Hakkında
Ölen balıkların solungaç kısımları kızarmış, nitrat zehirlenmesine de benziyor.
1- Su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ?
2- Dip çekimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ?
3- Akvaryumda canlı bitki yok, doğal nitrat emici olarak.
4- Kullandığınız suyun sertlik derecesi nedir?
5- Lepistesler narin balıklardır sabit kaç derece su sıcaklığı?[EDIT]Yasin034,2025-11-13 11:20:46[/EDIT]
Ölen balıkların solungaç kısımları kızarmış, nitrat zehirlenmesine de benziyor.
1- Su değişimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ?
2- Dip çekimini ne sıklıkla yapıyorsunuz ?
3- Akvaryumda canlı bitki yok, doğal nitrat emici olarak.
4- Kullandığınız suyun sertlik derecesi nedir?
5- Lepistesler narin balıklardır sabit kaç derece su sıcaklığı?[EDIT]Yasin034,2025-11-13 11:20:46[/EDIT]
Dış Filtre Destekleyici Tepe Filtre Yapımı
[QUOTE=zzet]Merhaba, İsmim İzzet,
50x33x35 cm akvaryumda JBL402 dış filtre kullanıyorum. Dış filtrenin mekanik, biyolojik ve kimyasal filtreleme kapasitesini artırmak için bir tepe filtre planlıyorum. Görsele eklediğim çizimi yaptım. İmkanlarım olduğu için belki konstrüksiyonununda güçlendirme ile pleksi malzemeyi lazerde keseceğim. Yapım öncesi önerileriniz olursa memnun olurum. Tepe filtre yaklaşık 50x10x10 cm ebatlarında olacak. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251908/231120242135561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Birebir muadilini yapmış biri olarak şunları söyleyebilirim.
1- Dış duvarları daha yüksek yap. Kafa motorunun basıncı yüksek gelirse su taşma riski olacaktır.
2- Temiz suyun tahliye olacağı kısım yukarıda kalıyor, su yüksekten düşecek akvaryuma buda oldukça ses oluşturacaktır. Sessiz olmasını istiyorsan akvaryumun içine direk bir bağlantı yapman.
3- Olası basıncı azaltmak için üç duvarların üst kısımlarına 3-4 adet delik açmanı öneririm.
4- Filtre malzemelerini taşıyan süzgeçlerin alt kısmı bölümü boş görünüyor taşımayacaktır.
5- Akvaryumun bağlantı tırnakları çok zayıf görünüyor. İçerisine su girdiği zaman daha da ağır olacaktır taşımayacaktır.
[QUOTE=zzet]Merhaba, İsmim İzzet,
50x33x35 cm akvaryumda JBL402 dış filtre kullanıyorum. Dış filtrenin mekanik, biyolojik ve kimyasal filtreleme kapasitesini artırmak için bir tepe filtre planlıyorum. Görsele eklediğim çizimi yaptım. İmkanlarım olduğu için belki konstrüksiyonununda güçlendirme ile pleksi malzemeyi lazerde keseceğim. Yapım öncesi önerileriniz olursa memnun olurum. Tepe filtre yaklaşık 50x10x10 cm ebatlarında olacak. Teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251908/231120242135561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhabalar,
Birebir muadilini yapmış biri olarak şunları söyleyebilirim.
1- Dış duvarları daha yüksek yap. Kafa motorunun basıncı yüksek gelirse su taşma riski olacaktır.
2- Temiz suyun tahliye olacağı kısım yukarıda kalıyor, su yüksekten düşecek akvaryuma buda oldukça ses oluşturacaktır. Sessiz olmasını istiyorsan akvaryumun içine direk bir bağlantı yapman.
3- Olası basıncı azaltmak için üç duvarların üst kısımlarına 3-4 adet delik açmanı öneririm.
4- Filtre malzemelerini taşıyan süzgeçlerin alt kısmı bölümü boş görünüyor taşımayacaktır.
5- Akvaryumun bağlantı tırnakları çok zayıf görünüyor. İçerisine su girdiği zaman daha da ağır olacaktır taşımayacaktır.
Molly Yavrularının Karnindaki Şişkinlik
[QUOTE=Hasan usta][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/241120241809241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/241120241809341.jpg[/IMG]
Daha once molly yavrusu beslememiştim. Molly yavrularımın karnında irice bir şişkinlik var bu normal midir? Dişileri hamileyken doğurmaya yakın karınlari iyice şişer ya aynı ona benzer kendi vicutlarina gore karınları başka bir parçaymis gibi fazlaca şiş. Fazla yem vermekten olur mu acaba nedendir? Ya da normal midir?[/QUOTE]
Fazla yemden de olur, kabızlıkta şişkinlik yapabilir.
[QUOTE=Hasan usta][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/241120241809241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248694/241120241809341.jpg[/IMG]
Daha once molly yavrusu beslememiştim. Molly yavrularımın karnında irice bir şişkinlik var bu normal midir? Dişileri hamileyken doğurmaya yakın karınlari iyice şişer ya aynı ona benzer kendi vicutlarina gore karınları başka bir parçaymis gibi fazlaca şiş. Fazla yem vermekten olur mu acaba nedendir? Ya da normal midir?[/QUOTE]
Fazla yemden de olur, kabızlıkta şişkinlik yapabilir.
Balıklarım Neden Durgun
[QUOTE=fatihhdmrc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252808/231120242342231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252808/231120242342501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252808/231120242344041.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tanka yeni eklediyseniz ve aşılama iyi yapılmadıysa şoklanma.
Stres
Su sıcaklığı
Lepistesler bitki ister ama hareketsiz olmalarıyla alakası olduğunu düşünmüyorum
[QUOTE=fatihhdmrc][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252808/231120242342231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252808/231120242342501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252808/231120242344041.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tanka yeni eklediyseniz ve aşılama iyi yapılmadıysa şoklanma.
Stres
Su sıcaklığı
Lepistesler bitki ister ama hareketsiz olmalarıyla alakası olduğunu düşünmüyorum
Bitkilerde Çürüme
[QUOTE=MCY4]Ben ikisini de kutu üzerinde yazan miktarlarda kullanıyorum. İçerikleri aynıdır büyük ihtimalle, ambalaj değişmiş olabilir. İkisini de kullanın bence, biri saf potasyum, diğeri farklı elementler içeriyor.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler
[QUOTE=MCY4]Ben ikisini de kutu üzerinde yazan miktarlarda kullanıyorum. İçerikleri aynıdır büyük ihtimalle, ambalaj değişmiş olabilir. İkisini de kullanın bence, biri saf potasyum, diğeri farklı elementler içeriyor.[/QUOTE]
Bilgi için teşekkürler
Bitkilerde Çürüme
[QUOTE=MCY4]Potasyum eksikliği gibi duruyor. Ben reeflowers all inclusive ve potash kullanıyorum. Saz bitkilerim iyi durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/181120242028511.jpg[/IMG][/QUOTE]
İnclusive modelinin iki farklı türü var, bahsetmiş olduğunuz hangisi veya ikisi de aynı mı ?
ikisini aynı anda mı kullanmak gerekiyor veya her hangi birini almak yeterli olur mu ? fiyatlar x2 potash daha uygun görünüyor, iş görür mü sadece bu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242145091.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242145181.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242144371.jpg[/IMG][EDIT]Yasin034,2024-11-18 21:45:54[/EDIT]
[QUOTE=MCY4]Potasyum eksikliği gibi duruyor. Ben reeflowers all inclusive ve potash kullanıyorum. Saz bitkilerim iyi durumda.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237041/181120242028511.jpg[/IMG][/QUOTE]
İnclusive modelinin iki farklı türü var, bahsetmiş olduğunuz hangisi veya ikisi de aynı mı ?
ikisini aynı anda mı kullanmak gerekiyor veya her hangi birini almak yeterli olur mu ? fiyatlar x2 potash daha uygun görünüyor, iş görür mü sadece bu?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242145091.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242145181.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242144371.jpg[/IMG][EDIT]Yasin034,2024-11-18 21:45:54[/EDIT]
Bitkilerde Çürüme
Merhabalar,
15-20 kök saz bitkisi ekimi yaptım. 3-4 hafta sonra renklerinde sararma uç kısımlarından çürüme başlangıçları ve sonunda kopmalar başladı.
Low tech bir akvaryum harici bir gübreleme yapmadım.
Gün içerisinde uzaktan da olsa gün ışığı alıyor.
Akşam 19:00 dan 01:00 e kadar led aydınlatma kullanıyorum.
Yaşanan süreç normal midir? Toparlama yapar mı
Önerileriniz var ise sevinirim.
Not: Eski konulara baktım, aynı başlıklar var ama çözüme rastlayamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242006041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242006061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242006091.jpg[/IMG]
Merhabalar,
15-20 kök saz bitkisi ekimi yaptım. 3-4 hafta sonra renklerinde sararma uç kısımlarından çürüme başlangıçları ve sonunda kopmalar başladı.
Low tech bir akvaryum harici bir gübreleme yapmadım.
Gün içerisinde uzaktan da olsa gün ışığı alıyor.
Akşam 19:00 dan 01:00 e kadar led aydınlatma kullanıyorum.
Yaşanan süreç normal midir? Toparlama yapar mı
Önerileriniz var ise sevinirim.
Not: Eski konulara baktım, aynı başlıklar var ama çözüme rastlayamadım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242006041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242006061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/248553/181120242006091.jpg[/IMG]
Lepisteste Kuyruk Erimesi Acl Yardm
[QUOTE=ss23]Merhaba. Hightech bitkili tank kurdum. 1. Haftayı geçti bakteri kültürü ile destekledim ve sıvı gübre kullanmaktayım.
Ancak balıklar sıkıntıya girdi. 4 lepistes vardı. 2 tanesi kayıp 1 tanesinin de son hali görseldeki gibi. Çözüm için ne önerirsiniz? Bu balığı kaybetmeme şansım yok gibi ama diğerini kurtarabilirim belki.
[IMG][/IMG]
IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210618/141120241842591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210618/141120241842591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun,
Sera Baktopur
[QUOTE=ss23]Merhaba. Hightech bitkili tank kurdum. 1. Haftayı geçti bakteri kültürü ile destekledim ve sıvı gübre kullanmaktayım.
Ancak balıklar sıkıntıya girdi. 4 lepistes vardı. 2 tanesi kayıp 1 tanesinin de son hali görseldeki gibi. Çözüm için ne önerirsiniz? Bu balığı kaybetmeme şansım yok gibi ama diğerini kurtarabilirim belki.
[IMG][/IMG]
IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210618/141120241842591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210618/141120241842591.jpg[/IMG][/QUOTE]
Geçmiş olsun,
Sera Baktopur
Su Düzenleyici
[QUOTE=Fırat pınar]
Bu hobide daha yeniyim öğrenecem inşallah 😅
Salon sıcak olduğu için ısıtıcı kullanmıyorum efendim [/QUOTE]
Hocam o halde 1-2 gün oda sıcaklığında suyu dengeleyip öyle su eklemesini yapabilirsin.
[QUOTE=Fırat pınar]
Bu hobide daha yeniyim öğrenecem inşallah 😅
Salon sıcak olduğu için ısıtıcı kullanmıyorum efendim [/QUOTE]
Hocam o halde 1-2 gün oda sıcaklığında suyu dengeleyip öyle su eklemesini yapabilirsin.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
