ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DtBalik
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
18
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Ekim 2023 00:11
Son Ziyaret:
08 Haziran 2024 15:31
Toplam Mesaj:
48 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ilkehan zaman
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Samsun
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Its okey.
SON 10 MESAJI
Yeni 700lt Kurulum - Planlama Önerileri
Böyle güzel bir akvaryuma şeffaf borulardan oluşmuş, ısıtıcısı dış flitrenin içinde, içerdeki estetiği bozmayacak güzel bir dış flitre lazım bence :) Oase BioMaster thermo 850 ya da 600. Isıtıcınızı görüyorum ama flitre kurulumu yapmadınız mı? Yapmadıysanız belki değerlendirmek istersiniz.
Akvaryumunuz beni oldukça heyecanlandırdı. Tasarım çok hoş. Belki Sağ tarafa farklı bir konsept, sola ayrı… krişi avantajınıza daha iyi çevirebilirsiniz.
Lütfen balıklar geldiğinde de paylaşmayı eksik etmeyin. Sevgiler
Böyle güzel bir akvaryuma şeffaf borulardan oluşmuş, ısıtıcısı dış flitrenin içinde, içerdeki estetiği bozmayacak güzel bir dış flitre lazım bence :) Oase BioMaster thermo 850 ya da 600. Isıtıcınızı görüyorum ama flitre kurulumu yapmadınız mı? Yapmadıysanız belki değerlendirmek istersiniz.
Akvaryumunuz beni oldukça heyecanlandırdı. Tasarım çok hoş. Belki Sağ tarafa farklı bir konsept, sola ayrı… krişi avantajınıza daha iyi çevirebilirsiniz.
Lütfen balıklar geldiğinde de paylaşmayı eksik etmeyin. Sevgiler
Aqua Blue Otomatik Yemleme
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301341.jpg[/IMG]
Ürün oldukça basit.
Dört programlı. Günde maksimum 4 kez yemleme yapabiliyorsunuz.
Saatin altındaki kareler programları oluyor. Çark düğmesine basılı tutunca ilk olarak saat ayarlanıyor.
Bir kere basınca programları ayarlamaya başlıyor.
İlk programın saatini girdikten sonra tekrar çarka basınca yukarı aşağı tuşlarıyla aletin kaç kere döneceği ayarlanıyor. Ne kadar çok tur atarsa o kadar çok yem atıyor haliyle.
Sonra tekrar çarka basınca diğer programın saatini ve kaç tur atacağını ayarlıyorsunuz. Bu işlemi iki kere daha yaptıktan sonra alet kurulmuş oluyor.
Programlarda değişiklik yapmak isterseniz aynı işlemi tekrarlıyorsunuz.
Eğer günde 1 yemleme yapmak isterseniz kutuyu boş bırakıyorsunuz. Yani tur sayısı girmiyorsunuz. Ayrıca yemleme haznesinin kapağındaki mandalı büyüterek ya da küçülterek yem atma miktarını ayarlıyorsunuz.
Yem haznesi cihazdan uzaklaştırılacak şekilde çekilerek çıkıyor ve doldurulabiliyor.
Ürün dijital açıdan kaliteli kusursuz hissettirdi. Lakin ana dijital kısımı çevreleyen siyah plastik adi petrol kokulu plastik. En azından oldukça sert, kolay kırılmaz. Yem haznesinde herhangi bir koku yok.
Kendinden sıkıştırmalı bir sistemle geliyor. Cama sıkıştırılabiliyor. Yok ben kapağa koycam bir yere sıkıştırmayacam derseniz kapağa takmak için çift taraflı bantla geliyor. Sıkıştırma aparatını söküp kapağa aleti sabitleyebilirsiniz.
Ürün 2 adet AA pille çalışıyor. Kutudan pil çıkmıyor.
Benim aldığım ürün vergisiyle 480 liraya geldi. Benim fiyatımda kargo dahil. Diğer ürünlerde kargo dahil olmadan 250/300 liralara satılıyor. Kargoyu ayrıca ödüyorsunuz.
Bundan emin değilim ama bence kargo dahil olmayan ürün alın. Ürünün vergisi daha düşük çıkabilir. Kargoyu da ayrıca ödersiniz.
Son olarak bu üründe marka peşinde koşmaya gerek yok. En fazla 1 ay evden uzaklaşırsınız ve bu ürün işinizi görür. Türkiyedeki benzer dijital cihazlara aciliyetten para vermektense çinden getirtin. Hazırda dursun köşede. Basit analog cihazlara bile 500 liranın üstünde fiyatlar vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
Herkese mutlu günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231311511.jpg[/IMG]
—açma kaptma tuşunun altındaki manuel tuşu oluyor. Bir kere basınca cihaz bir tam tutuyor. Ne kadar düşeceğini test etmek kontrol etmek için faydalı. Böylelikle kapak açıklığının ne kadar olması gerektiği rahatlıkla hazırlanabilir.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231301341.jpg[/IMG]
Ürün oldukça basit.
Dört programlı. Günde maksimum 4 kez yemleme yapabiliyorsunuz.
Saatin altındaki kareler programları oluyor. Çark düğmesine basılı tutunca ilk olarak saat ayarlanıyor.
Bir kere basınca programları ayarlamaya başlıyor.
İlk programın saatini girdikten sonra tekrar çarka basınca yukarı aşağı tuşlarıyla aletin kaç kere döneceği ayarlanıyor. Ne kadar çok tur atarsa o kadar çok yem atıyor haliyle.
Sonra tekrar çarka basınca diğer programın saatini ve kaç tur atacağını ayarlıyorsunuz. Bu işlemi iki kere daha yaptıktan sonra alet kurulmuş oluyor.
Programlarda değişiklik yapmak isterseniz aynı işlemi tekrarlıyorsunuz.
Eğer günde 1 yemleme yapmak isterseniz kutuyu boş bırakıyorsunuz. Yani tur sayısı girmiyorsunuz. Ayrıca yemleme haznesinin kapağındaki mandalı büyüterek ya da küçülterek yem atma miktarını ayarlıyorsunuz.
Yem haznesi cihazdan uzaklaştırılacak şekilde çekilerek çıkıyor ve doldurulabiliyor.
Ürün dijital açıdan kaliteli kusursuz hissettirdi. Lakin ana dijital kısımı çevreleyen siyah plastik adi petrol kokulu plastik. En azından oldukça sert, kolay kırılmaz. Yem haznesinde herhangi bir koku yok.
Kendinden sıkıştırmalı bir sistemle geliyor. Cama sıkıştırılabiliyor. Yok ben kapağa koycam bir yere sıkıştırmayacam derseniz kapağa takmak için çift taraflı bantla geliyor. Sıkıştırma aparatını söküp kapağa aleti sabitleyebilirsiniz.
Ürün 2 adet AA pille çalışıyor. Kutudan pil çıkmıyor.
Benim aldığım ürün vergisiyle 480 liraya geldi. Benim fiyatımda kargo dahil. Diğer ürünlerde kargo dahil olmadan 250/300 liralara satılıyor. Kargoyu ayrıca ödüyorsunuz.
Bundan emin değilim ama bence kargo dahil olmayan ürün alın. Ürünün vergisi daha düşük çıkabilir. Kargoyu da ayrıca ödersiniz.
Son olarak bu üründe marka peşinde koşmaya gerek yok. En fazla 1 ay evden uzaklaşırsınız ve bu ürün işinizi görür. Türkiyedeki benzer dijital cihazlara aciliyetten para vermektense çinden getirtin. Hazırda dursun köşede. Basit analog cihazlara bile 500 liranın üstünde fiyatlar vermeye değmeyeceğini düşünüyorum.
Herkese mutlu günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/171120231311511.jpg[/IMG]
—açma kaptma tuşunun altındaki manuel tuşu oluyor. Bir kere basınca cihaz bir tam tutuyor. Ne kadar düşeceğini test etmek kontrol etmek için faydalı. Böylelikle kapak açıklığının ne kadar olması gerektiği rahatlıkla hazırlanabilir.
Aqua Blue Otomatik Yemleme
Güncelleme1:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/151120232346081.jpg[/IMG]
Ürün gümrükten geçti.
Güncelleme1:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/151120232346081.jpg[/IMG]
Ürün gümrükten geçti.
Neon Tetra Sorunu
[QUOTE=54muga]Sadece kuyruklarında var vücutlarında benek yok sanki kuyruk erimesinin ilk aşaması gibi eve gidince eklerim foto çekebilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204548/310320180024031.jpg[/IMG]
Fotoğrafta göründüğü gibi kuyrukta beyazlıklar var ama vücutları temiz neden olabilir acaba [/QUOTE]
Merhaba! Bu konununun akınetini merak ettip. Fotoğraftan teşhis koyan olmamış hala. Konu eski de olsa foruma girerseniz haber verebilir misiniz? Ya da bu yazıyı gören birileri bu balığa me olmuş? Teşekkürler.
[QUOTE=54muga]Sadece kuyruklarında var vücutlarında benek yok sanki kuyruk erimesinin ilk aşaması gibi eve gidince eklerim foto çekebilirsem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204548/310320180024031.jpg[/IMG]
Fotoğrafta göründüğü gibi kuyrukta beyazlıklar var ama vücutları temiz neden olabilir acaba [/QUOTE]
Merhaba! Bu konununun akınetini merak ettip. Fotoğraftan teşhis koyan olmamış hala. Konu eski de olsa foruma girerseniz haber verebilir misiniz? Ya da bu yazıyı gören birileri bu balığa me olmuş? Teşekkürler.
Adi Salyangoz Nasıl Giderebilirim ?
Katil salyangoz bunları hortumuyla hüpletir kokteyl niyetine. Doğal çözüm.
[QUOTE=vanetic]Merhaba, katil salyangozların karideslere zararı var mıdır?[/QUOTE]
Benimkiler arasında yakınlaşma dahi olmadı. Problem çıkmaz diye düşünüyorum.
Katil salyangoz bunları hortumuyla hüpletir kokteyl niyetine. Doğal çözüm.
[QUOTE=vanetic]Merhaba, katil salyangozların karideslere zararı var mıdır?[/QUOTE]
Benimkiler arasında yakınlaşma dahi olmadı. Problem çıkmaz diye düşünüyorum.
Beyaz Benek Hastalığı Yeni Başladım Hobiye
Merhaba, ben de kendimce kendi balıklarımı tedavi etmeye çalışıyorum. Benim de karantina tankım yok. Kendimce bir şeyler deniyorum. Fikir olur belki size. Doğrusunu yanlışını bilmiyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_hastalanmis_olabilir_mi_k995027.asp[/URL]
İsterseniz bir bakın. İmkanlar dahilinde banyo sanırım en uygun gibi.
Merhaba, ben de kendimce kendi balıklarımı tedavi etmeye çalışıyorum. Benim de karantina tankım yok. Kendimce bir şeyler deniyorum. Fikir olur belki size. Doğrusunu yanlışını bilmiyorum.
[URL]https://www.akvaryum.com/Forum/baliklarim_hastalanmis_olabilir_mi_k995027.asp[/URL]
İsterseniz bir bakın. İmkanlar dahilinde banyo sanırım en uygun gibi.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
[QUOTE=Tustwis]
Neon tetralarınızda neon hastalığı var. Transgenetiğinizde iç parazit belirtileri var ama net bir şey söyleyemem.[/QUOTE]
Transgenetiği kaybettik. Çok üzücü oldu 2. Haftadan balık kaybı. Neon hastalığı nedir bir araştırayım.
Yeni bir günden herkese merhaba. Fotoğraflarla gelişmeleri aktaracağım. Balıklarım için hızla harekete geçmek istedim. Sonları sarı transgenetik tetra gibi olsun istemedim.
İlk olarak fotoğraflarımla beraber akvaryumcuma gittim. Çok korkulacak bir şey olmadığını kuyruğu lekeli balıklarıma metilen mavisi bayosu yaptırmamı önerdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231738161.jpg[/IMG]
[B]Solda gördüğünüz şişede 6 damla olmak üzere metilen mavisi var. Sağda gördüğünüz şişe ise akvaryuma aktarmadan önce balık kepçesini ve balıkları tabiri caizse duruladığım bölge.
Balıkları yakalamak gerçekten zor oldu. Özellikle kırmızı burun ve karideslerden birer tane malesef yakalayamadım. Dekorları da oynatamıyorum. Çıkmalarını bekleyeceğim.
Balıkları tekrar yakalamakta zorluk çekmemek için kendimce yavruluk tarzı bir şey yaptım. Bıçağı ısıtarak başka bir şişeyi deldim. Ardından çiçeyi durulayıp kuruladım. Bu ne kadar sağlıklı olur plastik artığı kalmış mıdır sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum.[/B]
[K]Eğer sakıncası yoksa tüm balıkları 2 aralıkla gün arayla metilen mavisiyle 5 dakika olmak kaydıyla 2 kez bayo yaptırıp ardından sadece hastalığı olan 2/3 balıkla işlemlere devam etmek istiyorum. [/K]
Bu konuda tecrübesizim. Yorum ve düşüncelerinizi ya da doğru yolda olduğumu ya da düzeltilebilecek şeyleri belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231743211.jpg[/IMG]
[QUOTE=Tustwis]
Neon tetralarınızda neon hastalığı var. Transgenetiğinizde iç parazit belirtileri var ama net bir şey söyleyemem.[/QUOTE]
Transgenetiği kaybettik. Çok üzücü oldu 2. Haftadan balık kaybı. Neon hastalığı nedir bir araştırayım.
Yeni bir günden herkese merhaba. Fotoğraflarla gelişmeleri aktaracağım. Balıklarım için hızla harekete geçmek istedim. Sonları sarı transgenetik tetra gibi olsun istemedim.
İlk olarak fotoğraflarımla beraber akvaryumcuma gittim. Çok korkulacak bir şey olmadığını kuyruğu lekeli balıklarıma metilen mavisi bayosu yaptırmamı önerdi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231738161.jpg[/IMG]
[B]Solda gördüğünüz şişede 6 damla olmak üzere metilen mavisi var. Sağda gördüğünüz şişe ise akvaryuma aktarmadan önce balık kepçesini ve balıkları tabiri caizse duruladığım bölge.
Balıkları yakalamak gerçekten zor oldu. Özellikle kırmızı burun ve karideslerden birer tane malesef yakalayamadım. Dekorları da oynatamıyorum. Çıkmalarını bekleyeceğim.
Balıkları tekrar yakalamakta zorluk çekmemek için kendimce yavruluk tarzı bir şey yaptım. Bıçağı ısıtarak başka bir şişeyi deldim. Ardından çiçeyi durulayıp kuruladım. Bu ne kadar sağlıklı olur plastik artığı kalmış mıdır sıkıntı çıkarır mı bilmiyorum.[/B]
[K]Eğer sakıncası yoksa tüm balıkları 2 aralıkla gün arayla metilen mavisiyle 5 dakika olmak kaydıyla 2 kez bayo yaptırıp ardından sadece hastalığı olan 2/3 balıkla işlemlere devam etmek istiyorum. [/K]
Bu konuda tecrübesizim. Yorum ve düşüncelerinizi ya da doğru yolda olduğumu ya da düzeltilebilecek şeyleri belirtirseniz sevinirim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/121120231743211.jpg[/IMG]
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
Evet okudum ama sarı balıkta benek olmamasına rağmen ilk yorgun düşenin o olması kafamı karıştırdı.
Evet okudum ama sarı balıkta benek olmamasına rağmen ilk yorgun düşenin o olması kafamı karıştırdı.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba sadece konu başlığını anlayabilmek için konuya girdim. Yazım hatasını düzeltmenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. Fotoğrafı telefondan çekip atarken dokunmatik klavyenin azizliğine uğramışım
Evet sanırım hastalandılar. Akvaryumum içinde metilen mavisi yerine spotex beyaz benek veya dış parazit ilacı kullanmalı mıyım? Talimatlara uygun olarak. Doğru teşhis ve tedavi bu mudur? Sarı tetrada benek görememiş olmama rağmen yorgun düşmesi acaba başka bir şey mi var diye şüpheye düşürdü.
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Merhaba sadece konu başlığını anlayabilmek için konuya girdim. Yazım hatasını düzeltmenizi tavsiye ederim. [/QUOTE]
Uyarınız için teşekkür ederim. Fotoğrafı telefondan çekip atarken dokunmatik klavyenin azizliğine uğramışım
Evet sanırım hastalandılar. Akvaryumum içinde metilen mavisi yerine spotex beyaz benek veya dış parazit ilacı kullanmalı mıyım? Talimatlara uygun olarak. Doğru teşhis ve tedavi bu mudur? Sarı tetrada benek görememiş olmama rağmen yorgun düşmesi acaba başka bir şey mi var diye şüpheye düşürdü.
Balıklarım Hastalanmış Olabilir Mi?
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80/90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: sunsun iç flitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir. Akvaryum 2 haftalık. 1 kez su değişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121401.jpg[/IMG]
Bu balığımda bitkin düşünce bardağa ayırdım. Pipetle yüzeyine üfleyip dalgalandırıyorum. Yerde yatıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232123511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124131.jpg[/IMG]
Sarı tetrama ışık altında da baktım ama benek yok ama birkaç balığımda benekler var. Sarı tetra bitkinken diğer tetralarsa hareketli. [EDIT]DtBalik,2023-11-11 21:39:10[/EDIT]
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: beyaz benek
Akvaryum Kapasitesi (litre): 80/90
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: tetra vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 24 derece
Filitrasyon: sunsun iç flitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: kullanmadım
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.): haftada bir. Akvaryum 2 haftalık. 1 kez su değişti.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232117551.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232121401.jpg[/IMG]
Bu balığımda bitkin düşünce bardağa ayırdım. Pipetle yüzeyine üfleyip dalgalandırıyorum. Yerde yatıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232123511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241126/111120232124131.jpg[/IMG]
Sarı tetrama ışık altında da baktım ama benek yok ama birkaç balığımda benekler var. Sarı tetra bitkinken diğer tetralarsa hareketli. [EDIT]DtBalik,2023-11-11 21:39:10[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
