ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AlperTr38
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Temmuz 2023 10:38
Son Ziyaret:
05 Aralık 2024 13:33
Toplam Mesaj:
97 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alper Er
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
20L karides
40 litre zebra danio
135 litre 4 japon 2 vatoz
SON 10 MESAJI
135 Litre Japon
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
Vallahi ölçüm yaptimda 100x30x45 çıkıyor buda 135 litre yapiyor
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
Vallahi ölçüm yaptimda 100x30x45 çıkıyor buda 135 litre yapiyor
135 Litre Japon
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
100x30x45
Metre ile ölçüm yaptım bunları litre hesaplama sitesine yazdimda 135 litre gosteriyordu
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
Metre ile ölçüm yaptım 100x30x45 cm çıktı bunu akvaryum litre hesaplama sitesine koyuncada 135 litre gosteriyor
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
100x30x45 cmdi olctugumde buda 135 litre yapıyor galiba
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
100x30x45
Metre ile ölçüm yaptım bunları litre hesaplama sitesine yazdimda 135 litre gosteriyordu
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
Metre ile ölçüm yaptım 100x30x45 cm çıktı bunu akvaryum litre hesaplama sitesine koyuncada 135 litre gosteriyor
[QUOTE=Emreözamisos] Dostum aynı boyutları olan akvaryum Benimki 80 litre alıyor siz emin misiniz 135 litre olduğunu ben 8 cm asagi su doldurmadim tam hep 10 litre daha koyuyorum 90 litre yi gecmiyor 135 litre almiyor malesef [/QUOTE]
100x30x45 cmdi olctugumde buda 135 litre yapıyor galiba
Japon Yüzğeç Yırtılmasi
[QUOTE=bendeniztayfun]Öncelikle geçmiş olsun. Kuyruk yırtılması yüksektende düşse sağlıklı bir balıkta kolay kolay olmaz Su şartlarınızı gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
Tedavi süreci için normal temiz bir akvaryumda iyi bir bakım ile kendiliğinden geçer ama size tavsiyem ;
Karantina tankına alıp Microfish ile 3-4 gün tedavi uygulamanız olucaktır. böylece mantarlaşma ve enfeksiyon durumu yaşanmaz. [/QUOTE]
Su durumum gayet iyi aslında dün düşmeden önce yoktu düşünce koydum hemen karanlıkta yirtildini gormemisim bugün sabah farkettim mikrofish dediniz ilaçi nasıl yemin edebilirim
[QUOTE=bendeniztayfun]Öncelikle geçmiş olsun. Kuyruk yırtılması yüksektende düşse sağlıklı bir balıkta kolay kolay olmaz Su şartlarınızı gözden geçirmenizi tavsiye ederim.
Tedavi süreci için normal temiz bir akvaryumda iyi bir bakım ile kendiliğinden geçer ama size tavsiyem ;
Karantina tankına alıp Microfish ile 3-4 gün tedavi uygulamanız olucaktır. böylece mantarlaşma ve enfeksiyon durumu yaşanmaz. [/QUOTE]
Su durumum gayet iyi aslında dün düşmeden önce yoktu düşünce koydum hemen karanlıkta yirtildini gormemisim bugün sabah farkettim mikrofish dediniz ilaçi nasıl yemin edebilirim
Japon Yüzğeç Yırtılmasi
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu de
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu de
Japon Yüzğeç Yırtılmasi
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu de
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu de
Japon Yüzğeç Yırtılmasi
Fotoğraf:
Hastalık Be[IMG][/IMG]lirtileri: yüzgec yırtılmasi ve kanlanma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 135
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1japon daha
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 22 derece sıcaklık
Filitrasyon: VENUSAQUA 6005f iç filitre ve pipo filitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: &
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):haftada 1 50 litre
Dün akşam baliğim yere ziplamis akvaryumda kapak yoktu 1 metreden halıya düşmüş bı ses geldi akvaryumun yanına geldimde bunu gördüm aldım hemen akvaryuma koydum akşam farketmemisim sabah uyandimda yuzgecinde kanlı yırtık farkettim çok üzüldüm bu nasıl geçer mantarlasmasin diye metinel mavisi damlatmalimiyim [:((]
Onun diainda akvaryum fotoğrafta sarı gözüküyor anccak öyle deyil akvaryum karanlık bir yerde ve ışık bozuk sipariş ettim 1-2 güne gelicektir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240116/011120241438241.jpg[/IMG]
Biraz önce pet shopa gidip su düzenleyici aldım temiz tutmak için suyu bunu nasıl kullancam[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240116/011120241519101.jpg[/IMG][EDIT]AlperTr38,2024-11-01 15:19:16[/EDIT]
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu de
Fotoğraf:
Hastalık Be[IMG][/IMG]lirtileri: yüzgec yırtılmasi ve kanlanma
Akvaryum Kapasitesi (litre): 135
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 1japon daha
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): 22 derece sıcaklık
Filitrasyon: VENUSAQUA 6005f iç filitre ve pipo filitre
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları: &
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):haftada 1 50 litre
Dün akşam baliğim yere ziplamis akvaryumda kapak yoktu 1 metreden halıya düşmüş bı ses geldi akvaryumun yanına geldimde bunu gördüm aldım hemen akvaryuma koydum akşam farketmemisim sabah uyandimda yuzgecinde kanlı yırtık farkettim çok üzüldüm bu nasıl geçer mantarlasmasin diye metinel mavisi damlatmalimiyim [:((]
Onun diainda akvaryum fotoğrafta sarı gözüküyor anccak öyle deyil akvaryum karanlık bir yerde ve ışık bozuk sipariş ettim 1-2 güne gelicektir[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240116/011120241438241.jpg[/IMG]
Biraz önce pet shopa gidip su düzenleyici aldım temiz tutmak için suyu bunu nasıl kullancam[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240116/011120241519101.jpg[/IMG][EDIT]AlperTr38,2024-11-01 15:19:16[/EDIT]
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu
Birde erkek japon dişiye saldırıyor kuyruğuna yani parcalamis küçük kısmını bende bunu görünce 135 litre tanktan hasta olmayan japonumu 20 litre küçük akvaryuma aldım yüzgeci iyileşene kadar 10 gün 20 gün orda baksam bişey olurmu de
135 Litre Japon
[QUOTE=GhostKoi]
Tutarsızlık şöyle: Alıntıladığım konularınıza dönüp bakılırsa, aynı hacimde önce 5 japon, 2 vatoz olduğunu söyleyerek kaç vatoz daha ekleyebilirim diye soruyorsunuz. Red cevabı alınca, japonları ikiye düşürsem olur mu diye soruyorsunuz, Bir sonraki konunuzda 4 japon 2 vatoz olduğunu söylüyorsunuz. Şimdiki konunuz da aynısının tıpkısı.
Forumdaki bilgili kişiler asla size şöyle bir yorum yapmaz: "[B]önceden sırasıyla 4 l olmaz dediler 20 geçtim 20 olmaz dediler 40 geçtim 40 da olmaz dediler 135 litreye geçtim ancak akvaryum değistirmekten yoruldum bazıları evet yaşarlar diyo bazıları ölürler eziyet diyorlar[/B] " Siz kendiniz kaşınmışsınız.[:)))] 4 litrede salyangoz bile beslemek zor. Sağdan soldan duyduğunuz kulaktan dolma bilgilerle hareket ediyorsunuz.[/QUOTE]
Şuan 2 yeindirmeyi dusunuyorum akvryumcuya gittim abi böyle dedim tamam getir dedi iki taneyi takasla ince beyaz silis kum alcam 1 kg ustunede 5kg daha yaymayı düşünüyorum yani akvaryumda 2 japon 2vatoz olcak uygunmumudur
[QUOTE=GhostKoi]
Tutarsızlık şöyle: Alıntıladığım konularınıza dönüp bakılırsa, aynı hacimde önce 5 japon, 2 vatoz olduğunu söyleyerek kaç vatoz daha ekleyebilirim diye soruyorsunuz. Red cevabı alınca, japonları ikiye düşürsem olur mu diye soruyorsunuz, Bir sonraki konunuzda 4 japon 2 vatoz olduğunu söylüyorsunuz. Şimdiki konunuz da aynısının tıpkısı.
Forumdaki bilgili kişiler asla size şöyle bir yorum yapmaz: "[B]önceden sırasıyla 4 l olmaz dediler 20 geçtim 20 olmaz dediler 40 geçtim 40 da olmaz dediler 135 litreye geçtim ancak akvaryum değistirmekten yoruldum bazıları evet yaşarlar diyo bazıları ölürler eziyet diyorlar[/B] " Siz kendiniz kaşınmışsınız.[:)))] 4 litrede salyangoz bile beslemek zor. Sağdan soldan duyduğunuz kulaktan dolma bilgilerle hareket ediyorsunuz.[/QUOTE]
Şuan 2 yeindirmeyi dusunuyorum akvryumcuya gittim abi böyle dedim tamam getir dedi iki taneyi takasla ince beyaz silis kum alcam 1 kg ustunede 5kg daha yaymayı düşünüyorum yani akvaryumda 2 japon 2vatoz olcak uygunmumudur
135 Litre Japon
[QUOTE=Dexter85321]
Forum da tabiri caizse goldfish ustasından da cevap almışsınız, Memnun değilseniz internetten araştırın niye biri şunu diyor biri bunu diyor diye sitem ediyorsunuz? Ben japonlarımı alalı 2 hafta oldu iyi araştırdığım için size cevap verebilecek durumdayım, yardım etmek isterim umarım yazdıklarımdan memnun kalırsınız.
Tür değişmeye gerek yok, sayı uygun denilebilir ama bunlar oranda, ranchu gibi süslü japonlardan çok vahşi türlere yakın oldukları için balık başına 30-40 litre pek yaramıyor daha büyük akvaryum önerilen türlerden, içinize sinmezse sayıyı azaltabilirsiniz.
Aynı filtreden bende de var benimkiler yavru olduğu için akıntı yaratmaya pek cesaret edemedim, uzun camın köşesine yerleştirip hava hortumuna düğüm attım. (akvaryumum 125 litre)
Mutlu mutlu yaşarlar merak etmeyin. Ben yine de daha da mutlu olmalarını sağlayacak ve size yardımı dokunacak öneriler yazayım:
1- Renkli taşlardan kurtulmanız, bitkilere uygun, japonların ağzına alabileceği büyüklükte bir kum ilave edip yine Japonların yemeyeceği birkaç tür basit bitki eklerseniz, biyolojik döngü oluşur böylece japonlarınızın sağlığı sadece sizin su değişimlerinize bağlı kalmaz bitkiler de amonyağı emerek size yardım eder.
Vatozlar ölü yaprakları yiyecektir ama en azından bir tane elma salyangozu almanızı öneririm, amonyak artarsa hep yüzeyde dolaşmaya başlar ve size doğal bir uyaran olur. Çok bir emek harcamanıza gerek yok en marifetli olanı renkli taşları çıkarmak, büyük bir elma salyangozu ve birkaç kök saz, eledoa, alıp balıklarınıza güzel bir ortam hazırlarsınız.
2- Japon balıklarında mide olmadığı için, doyma hissi yoktur dolaysıyla çok yiyip çok dışkılarlar bu dışkıları dip çekimiyle almaya uğraşmanıza gerek yok, elinizde olan pipo filtredeki bakterilere işi bırakın fotoğraftan boyutunu görmem zor, sünger küçükse 20 santimlik üretim piposu koyarsınız ve suyu yaşanabilir kılmak için çalışan bolca bakteriniz olur.
Japon balıkları için okuduğum, izlediğim her kaynakta yaşadıkları su temiz tutulduğu sürece sağlıklı olacaklarından bahsediliyordu, tüm japon hastalıkları su değerlerinin kötü olmasından kaynaklıdır, üstte yazdıklarımı uygularsanız zaten dayanıklı olan bu tür çelik gibi olacaktır.
3- Sanırım yemleme konusunda tavsiye de bulunmam gerekli değil maşallah kocaman olmuşlar. isterseniz detaylı bir şekilde tecrübelerimi yazabilirim
Filtre pozisyonu,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250259/311020241052101.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğimde buydu yani iyi olup olmiyani soyliycek biri
[QUOTE=Dexter85321]
Forum da tabiri caizse goldfish ustasından da cevap almışsınız, Memnun değilseniz internetten araştırın niye biri şunu diyor biri bunu diyor diye sitem ediyorsunuz? Ben japonlarımı alalı 2 hafta oldu iyi araştırdığım için size cevap verebilecek durumdayım, yardım etmek isterim umarım yazdıklarımdan memnun kalırsınız.
Tür değişmeye gerek yok, sayı uygun denilebilir ama bunlar oranda, ranchu gibi süslü japonlardan çok vahşi türlere yakın oldukları için balık başına 30-40 litre pek yaramıyor daha büyük akvaryum önerilen türlerden, içinize sinmezse sayıyı azaltabilirsiniz.
Aynı filtreden bende de var benimkiler yavru olduğu için akıntı yaratmaya pek cesaret edemedim, uzun camın köşesine yerleştirip hava hortumuna düğüm attım. (akvaryumum 125 litre)
Mutlu mutlu yaşarlar merak etmeyin. Ben yine de daha da mutlu olmalarını sağlayacak ve size yardımı dokunacak öneriler yazayım:
1- Renkli taşlardan kurtulmanız, bitkilere uygun, japonların ağzına alabileceği büyüklükte bir kum ilave edip yine Japonların yemeyeceği birkaç tür basit bitki eklerseniz, biyolojik döngü oluşur böylece japonlarınızın sağlığı sadece sizin su değişimlerinize bağlı kalmaz bitkiler de amonyağı emerek size yardım eder.
Vatozlar ölü yaprakları yiyecektir ama en azından bir tane elma salyangozu almanızı öneririm, amonyak artarsa hep yüzeyde dolaşmaya başlar ve size doğal bir uyaran olur. Çok bir emek harcamanıza gerek yok en marifetli olanı renkli taşları çıkarmak, büyük bir elma salyangozu ve birkaç kök saz, eledoa, alıp balıklarınıza güzel bir ortam hazırlarsınız.
2- Japon balıklarında mide olmadığı için, doyma hissi yoktur dolaysıyla çok yiyip çok dışkılarlar bu dışkıları dip çekimiyle almaya uğraşmanıza gerek yok, elinizde olan pipo filtredeki bakterilere işi bırakın fotoğraftan boyutunu görmem zor, sünger küçükse 20 santimlik üretim piposu koyarsınız ve suyu yaşanabilir kılmak için çalışan bolca bakteriniz olur.
Japon balıkları için okuduğum, izlediğim her kaynakta yaşadıkları su temiz tutulduğu sürece sağlıklı olacaklarından bahsediliyordu, tüm japon hastalıkları su değerlerinin kötü olmasından kaynaklıdır, üstte yazdıklarımı uygularsanız zaten dayanıklı olan bu tür çelik gibi olacaktır.
3- Sanırım yemleme konusunda tavsiye de bulunmam gerekli değil maşallah kocaman olmuşlar. isterseniz detaylı bir şekilde tecrübelerimi yazabilirim
Filtre pozisyonu,
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/250259/311020241052101.jpg[/IMG][/QUOTE]
Teşekkür ederim dediğimde buydu yani iyi olup olmiyani soyliycek biri
135 Litre Japon
[QUOTE=GhostKoi]Size yeterli tavsiyelerde bulunulmuş olmasına rağmen aynı konuda üst üste yeni başlık açıp duruyorsunuz. Üstelik akvaryum ve balıklarınız hakkında paylaştığınız bilgiler tutarlı değil....
https://www.akvaryum.com/Forum/135_litre_akvaryumda_balik_sayisi_k1002727.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/135_litre_akvaryumda_japon_k1002736.asp
Önce kafayı toplamanız lazım.[/QUOTE]
Tutarlı değil derken anlamıyorum önceden söyledim herşey burda zaten ilk konumdaki filtre güçsüz geliyordu VENUSAQUA 6005f e geçtim akvaryum ölçüleri 100x30x45 sadecebazıları olur diyor bazıları olmaz diyor anlayamadım gitti ayriyatende çoğu konuma sizden başka cevap veren yok o yüzden yenisini açtım rahatsız ettiysem kusura bakmayın
[EDIT]AlperTr38,2024-10-31 10:30:57[/EDIT]
[QUOTE=GhostKoi]Size yeterli tavsiyelerde bulunulmuş olmasına rağmen aynı konuda üst üste yeni başlık açıp duruyorsunuz. Üstelik akvaryum ve balıklarınız hakkında paylaştığınız bilgiler tutarlı değil....
https://www.akvaryum.com/Forum/135_litre_akvaryumda_balik_sayisi_k1002727.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/135_litre_akvaryumda_japon_k1002736.asp
Önce kafayı toplamanız lazım.[/QUOTE]
Tutarlı değil derken anlamıyorum önceden söyledim herşey burda zaten ilk konumdaki filtre güçsüz geliyordu VENUSAQUA 6005f e geçtim akvaryum ölçüleri 100x30x45 sadecebazıları olur diyor bazıları olmaz diyor anlayamadım gitti ayriyatende çoğu konuma sizden başka cevap veren yok o yüzden yenisini açtım rahatsız ettiysem kusura bakmayın
[EDIT]AlperTr38,2024-10-31 10:30:57[/EDIT]
135 Litre Japon
[QUOTE=bendeniztayfun]
Merhaba Taban kötü yapay taşlar gereksiz, kum derinliği az, Filtre yetersiz, hacime zaten yorumsuz. Bilemedim valla. Tecrübeli arkadaşlar yorumlasın[/QUOTE]
Akvaryum berrak sadece mutfakta ışık almayan yerde filtreyede iyi diyorlar saatte 6 defa ceviriyorlar ayriyeten renkli taşları cikarmaya basladim
[QUOTE=bendeniztayfun]
Merhaba Taban kötü yapay taşlar gereksiz, kum derinliği az, Filtre yetersiz, hacime zaten yorumsuz. Bilemedim valla. Tecrübeli arkadaşlar yorumlasın[/QUOTE]
Kumuda arttırabilirim sadece varozlarimin sknti yaşamasından korkuyorum sizce arttirayimmi kumu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240116/311020240941381.jpg[/IMG][EDIT]AlperTr38,2024-10-31 09:42:49[/EDIT]
[QUOTE=bendeniztayfun]
Merhaba Taban kötü yapay taşlar gereksiz, kum derinliği az, Filtre yetersiz, hacime zaten yorumsuz. Bilemedim valla. Tecrübeli arkadaşlar yorumlasın[/QUOTE]
Akvaryum berrak sadece mutfakta ışık almayan yerde filtreyede iyi diyorlar saatte 6 defa ceviriyorlar ayriyeten renkli taşları cikarmaya basladim
[QUOTE=bendeniztayfun]
Merhaba Taban kötü yapay taşlar gereksiz, kum derinliği az, Filtre yetersiz, hacime zaten yorumsuz. Bilemedim valla. Tecrübeli arkadaşlar yorumlasın[/QUOTE]
Kumuda arttırabilirim sadece varozlarimin sknti yaşamasından korkuyorum sizce arttirayimmi kumu[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240116/311020240941381.jpg[/IMG][EDIT]AlperTr38,2024-10-31 09:42:49[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
