ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mrtozmen
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Mart 2023 06:49
Son Ziyaret:
14 Şubat 2026 04:13
Toplam Mesaj:
20 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert özmen
Doğum Tarihi:
26 Kasım 1994
Yaş:
31
İl:
Istanbul
Meslek:
Matbaa
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mrtozmen
SON 10 MESAJI
Değerlendirme Ve Öneri
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Tank ithal akvaryumdur sadece tepe filtre var. Filtrede elyafın altına bakteri tutması için sünger ve seramik koydum çok faydası olduu. Sump yok zaten 2 haftada bir su değişimi ve dip çekimş yapıyorum
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Tank ithal akvaryumdur sadece tepe filtre var. Filtrede elyafın altına bakteri tutması için sünger ve seramik koydum çok faydası olduu. Sump yok zaten 2 haftada bir su değişimi ve dip çekimş yapıyorum
Değerlendirme Ve Öneri
Ölçüler:65x45x40
Canlı Türleri:channa stewartii
Bitki Türleri:amazon hançeri, anubias
Tankın Yaşı:1
Filtrasyon ve Işıklandırma:3 pin led dalgıç lamba
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/071220250841051.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle tankım hakkında görüş ve öneri almak için burdayım bütün görüş ve önerilere açığım teşekkürler şimdiden.
Ayrıca 35x25x15 ebadında ufak bir tankım var boşta duruyor değerlendirmek istiyorum. Beta ve karides karides hariç ney sahiplenebilirim öneri alabilirmiyim
Teşekkür ederim keyifli hobiler cümleten.
Ölçüler:65x45x40
Canlı Türleri:channa stewartii
Bitki Türleri:amazon hançeri, anubias
Tankın Yaşı:1
Filtrasyon ve Işıklandırma:3 pin led dalgıç lamba
Tasarım ve Dekorasyon:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/071220250841051.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle tankım hakkında görüş ve öneri almak için burdayım bütün görüş ve önerilere açığım teşekkürler şimdiden.
Ayrıca 35x25x15 ebadında ufak bir tankım var boşta duruyor değerlendirmek istiyorum. Beta ve karides karides hariç ney sahiplenebilirim öneri alabilirmiyim
Teşekkür ederim keyifli hobiler cümleten.
Channa Limbata
Tank salonun güneş görmeyen noktasında daha öncede bitkili lepistes yaptım çok bi yosun problemi olmuyor. Tank 120 lt 2 dişi 1 erkek var eş düşerse eğer sadece çift kalacak. Tankta tepe filtre var içine sünger ile seramik ekledim. Vatoz olurmu bunlarla vurmazlarmı
Tank salonun güneş görmeyen noktasında daha öncede bitkili lepistes yaptım çok bi yosun problemi olmuyor. Tank 120 lt 2 dişi 1 erkek var eş düşerse eğer sadece çift kalacak. Tankta tepe filtre var içine sünger ile seramik ekledim. Vatoz olurmu bunlarla vurmazlarmı
Channa Limbata
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251544071.jpg[/IMG]
Merhaba herkese iyi forumlar limbata tankımı paylaşmak istedim. Biraz boş şuan köklere anubias eklenicek 2şer kökte eledoa ve tilki kuyruğu eklenicek son halini paylaşırım teşekkür ederim 🫡[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251547011.jpg[/IMG][EDIT]Mrtozmen,2025-09-10 15:47:07[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251544071.jpg[/IMG]
Merhaba herkese iyi forumlar limbata tankımı paylaşmak istedim. Biraz boş şuan köklere anubias eklenicek 2şer kökte eledoa ve tilki kuyruğu eklenicek son halini paylaşırım teşekkür ederim 🫡[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/238932/100920251547011.jpg[/IMG][EDIT]Mrtozmen,2025-09-10 15:47:07[/EDIT]
Dere Kumu Ciklet
Merhaba değerli hobidaşlar bir konu hakkında fikir almak istiyorum. Şuan 60-50-50 ölçülerinde derekumu üstü bitkili lepistes akvaryumum var. Ancak işim dolayısıyla pek ilgilenemiyorum bu yüzden bitkilerim salmaya başladı balıklardada ara ara ölümler yaşıyorum. Ben bu derekumu değişmeden ciklet akvaryumu yapmayı düşünüyorum bir sıkıntı olurmu acaba sizden önerilerizi rica ediyorum yani sonuçta bu balıklarda doğal yaşam alanında böle taşlı kumlu alanlarda yaşadığı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum
Merhaba değerli hobidaşlar bir konu hakkında fikir almak istiyorum. Şuan 60-50-50 ölçülerinde derekumu üstü bitkili lepistes akvaryumum var. Ancak işim dolayısıyla pek ilgilenemiyorum bu yüzden bitkilerim salmaya başladı balıklardada ara ara ölümler yaşıyorum. Ben bu derekumu değişmeden ciklet akvaryumu yapmayı düşünüyorum bir sıkıntı olurmu acaba sizden önerilerizi rica ediyorum yani sonuçta bu balıklarda doğal yaşam alanında böle taşlı kumlu alanlarda yaşadığı için bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Düşüncelerinizi merak ediyorum
Vatozlar Ölüyor
60 lt akvaryum 2 haftada bir düzenli dip çekimi ve su değişimi yapıyorum cüce vatoz
60 lt akvaryum 2 haftada bir düzenli dip çekimi ve su değişimi yapıyorum cüce vatoz
Vatozlar Ölüyor
Yosun yok gibi yem hiç aklıma gelmedi 😂
Yosun yok gibi yem hiç aklıma gelmedi 😂
Vatozlar Ölüyor
Merhaba hobidaşlar
yaklaşık 8 aylık bir akvaryumum var fotoğrafı olmadığından içeriğini yazıcam.
Zemin lav kırığı üstü ince dere kumu
bitki eledoğa ve zeytin var
balık türleri 2 kılıç 2 melek 3 lepistes biri yavru 2 moly
sıkıntım şu akvaryumu kurduğumdan beri balık ölümü olmuyor ama nedende vatozlar ölüyor dayanıklı balık değilmi bunlar.
Vatoz tutamıyorum akvaryumda alıyorum 1 haftaya kalmaz ölüyorlar
varsa bilgisi olan her bilgiye açığım
Merhaba hobidaşlar
yaklaşık 8 aylık bir akvaryumum var fotoğrafı olmadığından içeriğini yazıcam.
Zemin lav kırığı üstü ince dere kumu
bitki eledoğa ve zeytin var
balık türleri 2 kılıç 2 melek 3 lepistes biri yavru 2 moly
sıkıntım şu akvaryumu kurduğumdan beri balık ölümü olmuyor ama nedende vatozlar ölüyor dayanıklı balık değilmi bunlar.
Vatoz tutamıyorum akvaryumda alıyorum 1 haftaya kalmaz ölüyorlar
varsa bilgisi olan her bilgiye açığım
Bitki Ve Su Sertliği
[QUOTE=AETHM]Ppm yüksekliği yeni kurulmuş akvaryumda bir dış filtrenin olmayışından kaynaklı bakterilerin hızlıca gelişip tutunabileceği filtre malzemelerine sahip değilsiniz dış filtreniz olmamasına rağmen canlıları çok erken eklemişssiniz bu da nitrat nitrir amonyak fazlalığına sebep olmuş olabilir bitkileri öldürdüğü ve erittiği gibi canlılarınıza da zarar vermesi olası bitkiler genellikle yüksek ısıları sevmes 25 derece üstüne çıkmayın bir dış filtre edinin ve içini seachem matrix ile doldurun su değişimini daha sık yapın ve dinlendirilmiş suyunuzun ppm değerini ölçüp paylaşın elinizde gh kh testleri var mı?[/QUOTE]
Gh kh testim yok malesef balıklar sağlıklı bi stres uyumsuzluk söz konusu değil yavru bile oldu sıkıntı bitkilerde sadece
[QUOTE=AETHM]Ppm yüksekliği yeni kurulmuş akvaryumda bir dış filtrenin olmayışından kaynaklı bakterilerin hızlıca gelişip tutunabileceği filtre malzemelerine sahip değilsiniz dış filtreniz olmamasına rağmen canlıları çok erken eklemişssiniz bu da nitrat nitrir amonyak fazlalığına sebep olmuş olabilir bitkileri öldürdüğü ve erittiği gibi canlılarınıza da zarar vermesi olası bitkiler genellikle yüksek ısıları sevmes 25 derece üstüne çıkmayın bir dış filtre edinin ve içini seachem matrix ile doldurun su değişimini daha sık yapın ve dinlendirilmiş suyunuzun ppm değerini ölçüp paylaşın elinizde gh kh testleri var mı?[/QUOTE]
Gh kh testim yok malesef balıklar sağlıklı bi stres uyumsuzluk söz konusu değil yavru bile oldu sıkıntı bitkilerde sadece
Bitki Ve Su Sertliği
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan 3 hafta sonra bitki ve balıkları ekledim bakteri oluşumu hızlansın diye kurulu akvaryumdaki iç filtreyi koydum 2 hafta öle çalıştı
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE][QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryum kurulumunda dinlenmiş su kullandım. Su değişimlerinde de dinlenmiş au kullanıyorum ekliyeyim bu bilgiyide
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryumu kurduktan 3 hafta sonra bitki ve balıkları ekledim bakteri oluşumu hızlansın diye kurulu akvaryumdaki iç filtreyi koydum 2 hafta öle çalıştı
[QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE][QUOTE=AETHM]Ppm sudaki çözünmüş madde miktarıdır.
Ppm eklediğiniz herhangi bir şey tarafından artabilir
Akvaryumunuz yeni olduğundan dolayı bakteri döngüsü tam oturmamış ve sudaki amonyak nitrit nitrat miktarı artmış olabilir
Çeşme suyu kullanıyorsanız ppmi yüksek olabilir
Eğer r/o su kullanıyorsanız yüksek ihtimalle söyleyebilirim ki nitrat suyunuzda yüksek oranda bulunuyor nitrit ve amonyak eser miktarda olabilir emin değilim 1 ay genellikle bakteri döngüsü oluşumu için yeterli kurulum aşamasında bakteri besini eklediniz mi ?filtreleme sisteminiz nedir ?
Ph 7.8 bitkiler için fazla bazik bitkiler genellikle 6-7 civarında iken sudaki besinleri makro( fosfat potasyum nitrat) mikro(demir vsr) kullanabilir yüksek ph bitkilerde besin alımı sorununa sebep olabilir bu da erimelerine sebep olabilir aynı şekilde yüksek nitrat başka elementlerin bitkiler tarafından kullanımını etkileyebilir 320 ppmden anlayabileceginiz uzere suyunuzda fazlasi ile çözünmüş madde var biraz daha kurulum aşamasında bu yana her şeyi detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olurum bütün teknik bilgileri paylaşın lutfen[/QUOTE]
Akvaryum kurulumunda dinlenmiş su kullandım. Su değişimlerinde de dinlenmiş au kullanıyorum ekliyeyim bu bilgiyide
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
E1mRe,
pusathan01,
yeekim,
Ozzgur,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Shortbuff,
0rnn,
Ertug22,
darkaura,
nniiaa,
altuntasseref,
JujuSeri,
Sungurr,
AquaVita,
Redrainbow,
osmandbnl,
DABARAKATO,
brk-krnc,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
onuribrahim,
Byknss97,
Hidro Dinamik,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
EmiirKaan,
lojistisyen,
Stoke,
FurkanTezcan,
harun reşit,
Tata,
erdalakçay,
nakkas__45,
ternapi,
Keremiko,
ballantines,
Umutoty,
Thunderbird,
hakanmorcicek,
Soner.x,
İzmirligenco 2.0,
Benmuro,
Me0,
kasim12,
EfeC,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
