ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Researcher
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ocak 2023 23:53
Son Ziyaret:
26 Nisan 2023 05:20
Toplam Mesaj:
32 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cevat Özden
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.....
SON 10 MESAJI
High Tech 45*30*30 Dragon Stone Hardscape
[QUOTE=tricker07]Akvaryumda hacim olmadığı için ve kayalardaki mosslar gelişmediği komple yosun dolduğu için için yeni sade bir tasarım yaptım bu şekilde devam [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117554/080420232333171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yapmasaydın iyiydi bazen görsellik için birşeylerden vazgeçmek gerekir. Mossları çıkarıp hacimede kafayı takmayıp bitkilerle daha güzel tasarım oluşturabilirdin. Yani Kayaları ellemezdim senin yerinde olsam. Hemde Çok güzel bir perspektif yakalamışken [:cik:] Birde dere kumu kullanmanı anlayamadım high-tech te yüksek ph ve kh can sıkar biraz. [EDIT]Researcher,2023-04-09 06:32:02[/EDIT]
[QUOTE=tricker07]Akvaryumda hacim olmadığı için ve kayalardaki mosslar gelişmediği komple yosun dolduğu için için yeni sade bir tasarım yaptım bu şekilde devam [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117554/080420232333171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yapmasaydın iyiydi bazen görsellik için birşeylerden vazgeçmek gerekir. Mossları çıkarıp hacimede kafayı takmayıp bitkilerle daha güzel tasarım oluşturabilirdin. Yani Kayaları ellemezdim senin yerinde olsam. Hemde Çok güzel bir perspektif yakalamışken [:cik:] Birde dere kumu kullanmanı anlayamadım high-tech te yüksek ph ve kh can sıkar biraz. [EDIT]Researcher,2023-04-09 06:32:02[/EDIT]
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]
Hocam önemli değil 3-4 su değğişiminde olsun.Eğer hassas balık yoksa %90 su değişimi yapın.
KH düşsün iyi tankların çoğu kh 0 dır.
pH ı sabitleyemezsin bu doğru ama 7/24 verirseniz o en düşükte kendini sabitler.
Yüksek ph'ta çoğu element enin sonunda ya bağlanır ya çöker.
Özellikle mikro ve demir.
Veya çok zorlanırsanız biraz karbonat atıp kh 1 e çekebilirsiniz.
Ama yüksek kh'da bitki gübre emilim oranları çok düşer.Bu demir şelatı ile de alaklı biraz.Ama genel anlamda bu şekilde.[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkür ederim aynen dediğinizi yapıyorum otocincluslar olduğu için 3-4 su değişimine yaymayı düşünüyorum. Verdiğim değerler doğrultusunda mikro element için de doz ayarlar mısınız?
[QUOTE=hasancn]
Hocam önemli değil 3-4 su değğişiminde olsun.Eğer hassas balık yoksa %90 su değişimi yapın.
KH düşsün iyi tankların çoğu kh 0 dır.
pH ı sabitleyemezsin bu doğru ama 7/24 verirseniz o en düşükte kendini sabitler.
Yüksek ph'ta çoğu element enin sonunda ya bağlanır ya çöker.
Özellikle mikro ve demir.
Veya çok zorlanırsanız biraz karbonat atıp kh 1 e çekebilirsiniz.
Ama yüksek kh'da bitki gübre emilim oranları çok düşer.Bu demir şelatı ile de alaklı biraz.Ama genel anlamda bu şekilde.[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkür ederim aynen dediğinizi yapıyorum otocincluslar olduğu için 3-4 su değişimine yaymayı düşünüyorum. Verdiğim değerler doğrultusunda mikro element için de doz ayarlar mısınız?
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]
Hocam gübereyi nerden aldınız. Ona bir sorarmısınız 3 çeşit şelatör neymiş.0,75 ppm demir ne alaka onu anlamadım.
Hocam sanırım osmos suyu once kovada bekletiyorsunuz.
Eğer öyleyse kovadaki osmos suya seachem equbilirum ile 110-120 tds yapın.Sonra tank suyunuzu degıstırın. Programa entegre edilirde bir yanlışlık var o mikroda.[/QUOTE]
Hocam düzeltiyorum 500 ml de 6gr varmış yani o değerler 83 ml mikro element gübresinin içeriği yani demir 1ml gübrede 0.009 oranında çıkıyor bu hesaplamaya göre değerleri 83 e bölmemiz gerekiyor 1ml deki değerleri alabilmemiz için[EDIT]Researcher,2023-04-04 22:53:47[/EDIT]
Mineralize ettikten sonra eklersem yaklaşık 3-4 su değişimi yapmam gerekiyor tankı 120 ye sabitlemem için birde bir kaç hafta sonra KH çok aşırı düşerse co2 ph dalgalandırabilir buna bir öneriniz var mıdır ?
[QUOTE=hasancn]
Hocam gübereyi nerden aldınız. Ona bir sorarmısınız 3 çeşit şelatör neymiş.0,75 ppm demir ne alaka onu anlamadım.
Hocam sanırım osmos suyu once kovada bekletiyorsunuz.
Eğer öyleyse kovadaki osmos suya seachem equbilirum ile 110-120 tds yapın.Sonra tank suyunuzu degıstırın. Programa entegre edilirde bir yanlışlık var o mikroda.[/QUOTE]
Hocam düzeltiyorum 500 ml de 6gr varmış yani o değerler 83 ml mikro element gübresinin içeriği yani demir 1ml gübrede 0.009 oranında çıkıyor bu hesaplamaya göre değerleri 83 e bölmemiz gerekiyor 1ml deki değerleri alabilmemiz için[EDIT]Researcher,2023-04-04 22:53:47[/EDIT]
Mineralize ettikten sonra eklersem yaklaşık 3-4 su değişimi yapmam gerekiyor tankı 120 ye sabitlemem için birde bir kaç hafta sonra KH çok aşırı düşerse co2 ph dalgalandırabilir buna bir öneriniz var mıdır ?
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]Yerinizde olsam %100 osmos kullanırdım.Sonra onu gh artırıcı ile 110--120 'ye çekerdim.
Co2 açıkken ph 5,5-6'ya kadar indirirdim.
Bu ph larda çökelme olasılığı çok azdır.
Gübrelerde biraz ph la alakalı aslında.
Eddha demir ph 9 a kadar kullanılırken edta 6,5 üstünde bozulur.
Amonyum nitrat 6,5 üstünde bitki alamazken 6,5 altında bitki gayet güzel alır.
Veya demir glukonat yüksek ph da dakikalar içinde bozulurken yumuşak suda bir kaç saatı bulabilir.
O yüzden bitkinin besin alamamasının onlarca sebebi olabilir.
Birde şunu tavsiye ederim.
Demiri atıyorum 0,1 ppm gelecek şekilde verdiniz.
Mikro element içindeki mangan'ıda 0,05 gelecek şekilde veriniz.
Mikroyu verirken demir ve mangan orantısına göre hareket edin.
Birde şu programı bır deneyın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184366/040420231255031.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam elimde seachem equbilirum var yeniden mineralize edebilirim. bahsettiğiniz %100 osmos su kullanımı komple akvaryumu sıfırlamayı mı kastettiniz yoksa bundan sonraki su değişimlerini mi?
2. Sorum da nitrat ve fosfat fazla gelmez mi hocam?
Programı deneyeceğim mikro elementin içeriniğinide aşağıya bırakıyorum onuda sizin programa entegre edebilirseniz sevinirim hocam kaç ml kullanmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/040420232130181.jpg[/IMG]
Bu gün su değişim günü 90 -95 litre kadar osmos var elimde şuan tds 180e çıkmış durumda ph metrenin kalibrasyonu kaydı galiba oda 7.3 gösteriyor muhtemelen 7.6 önerilerinizi bekliyorum hocam teşekkürler
[QUOTE=hasancn]Yerinizde olsam %100 osmos kullanırdım.Sonra onu gh artırıcı ile 110--120 'ye çekerdim.
Co2 açıkken ph 5,5-6'ya kadar indirirdim.
Bu ph larda çökelme olasılığı çok azdır.
Gübrelerde biraz ph la alakalı aslında.
Eddha demir ph 9 a kadar kullanılırken edta 6,5 üstünde bozulur.
Amonyum nitrat 6,5 üstünde bitki alamazken 6,5 altında bitki gayet güzel alır.
Veya demir glukonat yüksek ph da dakikalar içinde bozulurken yumuşak suda bir kaç saatı bulabilir.
O yüzden bitkinin besin alamamasının onlarca sebebi olabilir.
Birde şunu tavsiye ederim.
Demiri atıyorum 0,1 ppm gelecek şekilde verdiniz.
Mikro element içindeki mangan'ıda 0,05 gelecek şekilde veriniz.
Mikroyu verirken demir ve mangan orantısına göre hareket edin.
Birde şu programı bır deneyın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184366/040420231255031.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam elimde seachem equbilirum var yeniden mineralize edebilirim. bahsettiğiniz %100 osmos su kullanımı komple akvaryumu sıfırlamayı mı kastettiniz yoksa bundan sonraki su değişimlerini mi?
2. Sorum da nitrat ve fosfat fazla gelmez mi hocam?
Programı deneyeceğim mikro elementin içeriniğinide aşağıya bırakıyorum onuda sizin programa entegre edebilirseniz sevinirim hocam kaç ml kullanmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/040420232130181.jpg[/IMG]
Bu gün su değişim günü 90 -95 litre kadar osmos var elimde şuan tds 180e çıkmış durumda ph metrenin kalibrasyonu kaydı galiba oda 7.3 gösteriyor muhtemelen 7.6 önerilerinizi bekliyorum hocam teşekkürler
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]Gübrelerin ppm seviyelerini yazabılırmısınız.
Birde tdsyi 120'ye çekin.
[/QUOTE]
Akvaryum 288 Litre Brüt
Net hacim 230-240 arasında
Nitrat: 50litreye 1ml/1ppm
Fosfat : 50 litreye 1ml/0.1ppm
Potasyum: 50litreye 1ml/1ppm
Demir : 50 litreye 1ml/0.07ppm
Osmosdan sonra azot eksikliği problem oluyor yeniden mineralize edip düşüreceğim ancak buna çözüm olacağını sanmıyorum.
[QUOTE=hasancn]Gübrelerin ppm seviyelerini yazabılırmısınız.
Birde tdsyi 120'ye çekin.
[/QUOTE]
Akvaryum 288 Litre Brüt
Net hacim 230-240 arasında
Nitrat: 50litreye 1ml/1ppm
Fosfat : 50 litreye 1ml/0.1ppm
Potasyum: 50litreye 1ml/1ppm
Demir : 50 litreye 1ml/0.07ppm
Osmosdan sonra azot eksikliği problem oluyor yeniden mineralize edip düşüreceğim ancak buna çözüm olacağını sanmıyorum.
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
Arkadaşlar 3 aylık kurulu tankta bir türlü besin eksikliğini çözemedim aşama aşama neler yaptığımı açıklayacağım.
Taban: lav kırığı soil karışık ancak kum eski soilin salınımı yok bu yüzden akıllı kapsül gübreyle destekledim.
Işıklandırma :84w powerled
Gübre ve CO2: DIY NPK+excel+mikro+demir co2 tüplü sistem
Bitkiler: Ludwigia Repens, tütün, rotala reddish, bocopa, zeytin, cabomba caroliniana
Çeşme suyuyla kurulum yaptıktan sonra suyumuz aşırı kireçli olduğu için ve akvaryum pH 8.3 seviyesinde olduğu için bitkilerin besin alamadığını düşünüp reverse osmosa geçtim 1 ay önce yavaş yavaş tds i 350 den 150 ye getirdim PH da 7.6 seviyelerinde şimdi yarı çeşme yarı osmos kullanıyorum
bitkilerde önce çok açık renkte yeni yapraklar çıkıyordu ve GSA vardı. Npk dozlaya dozlaya bu sorunu hallettim sayılır artık yeni yapraklar daha yeşil. Ancak bu seferde rotala ve güllerde yeşilleşme ve bronzlaşma gözlemliyorum yeni çıkan sürgünler yeşil çıkıyor. yapraklarda dalgalı şekil bozuklukları var. Cabombaların üst tarafıda yamuk yumuk. Tankta tek sağlıklı gelişen bitki şuanda bacopa ayrıca tütünün yaprakları daha kalın olması gerekirken ince uzun bir form aldı yeni filizler. Tütünde alt yaprakların uçları hala beyaz ve damarları koyu yeni çıkan sürgünde yaprak rengi daha iyi ancak orta damarı açık renk beyaz gübrede çeşitli kombinasyonlar denedim. Bir şey engelliyor ama çözemedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422391.jpg[/IMG]
Gübre programım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423191.jpg[/IMG]
------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423241.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-04-03 04:26:12[/EDIT]
Arkadaşlar 3 aylık kurulu tankta bir türlü besin eksikliğini çözemedim aşama aşama neler yaptığımı açıklayacağım.
Taban: lav kırığı soil karışık ancak kum eski soilin salınımı yok bu yüzden akıllı kapsül gübreyle destekledim.
Işıklandırma :84w powerled
Gübre ve CO2: DIY NPK+excel+mikro+demir co2 tüplü sistem
Bitkiler: Ludwigia Repens, tütün, rotala reddish, bocopa, zeytin, cabomba caroliniana
Çeşme suyuyla kurulum yaptıktan sonra suyumuz aşırı kireçli olduğu için ve akvaryum pH 8.3 seviyesinde olduğu için bitkilerin besin alamadığını düşünüp reverse osmosa geçtim 1 ay önce yavaş yavaş tds i 350 den 150 ye getirdim PH da 7.6 seviyelerinde şimdi yarı çeşme yarı osmos kullanıyorum
bitkilerde önce çok açık renkte yeni yapraklar çıkıyordu ve GSA vardı. Npk dozlaya dozlaya bu sorunu hallettim sayılır artık yeni yapraklar daha yeşil. Ancak bu seferde rotala ve güllerde yeşilleşme ve bronzlaşma gözlemliyorum yeni çıkan sürgünler yeşil çıkıyor. yapraklarda dalgalı şekil bozuklukları var. Cabombaların üst tarafıda yamuk yumuk. Tankta tek sağlıklı gelişen bitki şuanda bacopa ayrıca tütünün yaprakları daha kalın olması gerekirken ince uzun bir form aldı yeni filizler. Tütünde alt yaprakların uçları hala beyaz ve damarları koyu yeni çıkan sürgünde yaprak rengi daha iyi ancak orta damarı açık renk beyaz gübrede çeşitli kombinasyonlar denedim. Bir şey engelliyor ama çözemedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422391.jpg[/IMG]
Gübre programım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423191.jpg[/IMG]
------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423241.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-04-03 04:26:12[/EDIT]
İlk Defa Görüyorum
Çok aşırı küçük canlı makro lensim olmadığı için birazda ışığın buhar camına yansımasından görüntü kötü çıkmış. Ama sayenizde araştırıp karşılaştırma fırsatı buldum muhtemelen dediğiniz tür. Şu anda az sayıda var. Çok aşırı çoğalırsa ancak o zaman müdahale ederim. Tekrardan teşekkür ederim.
Çok aşırı küçük canlı makro lensim olmadığı için birazda ışığın buhar camına yansımasından görüntü kötü çıkmış. Ama sayenizde araştırıp karşılaştırma fırsatı buldum muhtemelen dediğiniz tür. Şu anda az sayıda var. Çok aşırı çoğalırsa ancak o zaman müdahale ederim. Tekrardan teşekkür ederim.
İlk Defa Görüyorum
Arkadaşlar bu gün bitkilerin üzerinde 3-5 tane şöyle birşey gördüm hareket etmiyor adi salyangoza çok benzettim ama değil tankta olmasıda muhtemel değil dışı yumurta gibi kaygan beyazlıkla kaplı içinde kahverengi birşey var bitki cımbızıyla sıktığımda kırıldı kahverengimsi hal aldı ancak çözemedim yumurta içinde larvaya benzer birşey gibi nerite yumurtası değil ama eminim.
Tanktaki Canlılar: Nerite, otocinclus,harlequin rasbora,Sae
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628431.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu gün bitkilerin üzerinde 3-5 tane şöyle birşey gördüm hareket etmiyor adi salyangoza çok benzettim ama değil tankta olmasıda muhtemel değil dışı yumurta gibi kaygan beyazlıkla kaplı içinde kahverengi birşey var bitki cımbızıyla sıktığımda kırıldı kahverengimsi hal aldı ancak çözemedim yumurta içinde larvaya benzer birşey gibi nerite yumurtası değil ama eminim.
Tanktaki Canlılar: Nerite, otocinclus,harlequin rasbora,Sae
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628431.jpg[/IMG]
High-tech E Dönüş Ve Aydınlatma
2 ay önce low tech olarak kurulumumu gerçekleştirdiğim 120x60x40(h) ebatlarında tankımı yaşadığım çeşitli sorunlar itibariyle high-tech e döndürmek zorunda kaldım. Co2-Reverse Osmos-Test Kitleri Vs. Gereken herşeyi hallettim.Sadece bitkiler kaldı. Hazırlığı tamamlayımca bitkileri değiştireceğim. Şuan 84w power led var askılı forumda darkaura (Mustafa bey) high-tech için 0.3 w öneriyor. Şuan hemen hemen karşılıyor ancak zemin bitkiside ekeceğimden ve akvaryum çok geniş olduğundan yetip yetmeyeceğine emin değilim armatürü yukarı kaldırınca ışık içerde dağılıyor tank genişliği sorun olmuyor ama bu sefer ışık şiddeti düşeceğinden zemin bitkilerinin ihtiyacını karşılayabileceğinden emin değilim sizce ihtiyacımı karşılar mı yoksa ön tarafa 1 sıra daha mı yapayım. armatür genişliği 14 cm tank genişliği 60cm bu arada fotoğrafları ekliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230535501.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-03-16 05:37:44[/EDIT]
2 ay önce low tech olarak kurulumumu gerçekleştirdiğim 120x60x40(h) ebatlarında tankımı yaşadığım çeşitli sorunlar itibariyle high-tech e döndürmek zorunda kaldım. Co2-Reverse Osmos-Test Kitleri Vs. Gereken herşeyi hallettim.Sadece bitkiler kaldı. Hazırlığı tamamlayımca bitkileri değiştireceğim. Şuan 84w power led var askılı forumda darkaura (Mustafa bey) high-tech için 0.3 w öneriyor. Şuan hemen hemen karşılıyor ancak zemin bitkiside ekeceğimden ve akvaryum çok geniş olduğundan yetip yetmeyeceğine emin değilim armatürü yukarı kaldırınca ışık içerde dağılıyor tank genişliği sorun olmuyor ama bu sefer ışık şiddeti düşeceğinden zemin bitkilerinin ihtiyacını karşılayabileceğinden emin değilim sizce ihtiyacımı karşılar mı yoksa ön tarafa 1 sıra daha mı yapayım. armatür genişliği 14 cm tank genişliği 60cm bu arada fotoğrafları ekliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230535501.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-03-16 05:37:44[/EDIT]
Enteresan Ph Değişimi
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkürler Yazıyı yazdıktan bir kaç saat sonra benimde aklıma geldi aslında. Ama kafa motoru dipten vakumla çektiği için belki başka bir sebebi olabilir mi dedim sizlere de danışmak istedim. Yinede Daha sağlıklı bitki gelişimi için Reverse osmos sistemi edindim.
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkürler Yazıyı yazdıktan bir kaç saat sonra benimde aklıma geldi aslında. Ama kafa motoru dipten vakumla çektiği için belki başka bir sebebi olabilir mi dedim sizlere de danışmak istedim. Yinede Daha sağlıklı bitki gelişimi için Reverse osmos sistemi edindim.
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 20:27
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 43 Üye
Online Kullanıcılar
KSK lee,
dınay,
Ozzgur,
pusathan01,
Kuduoglu,
omerkaya40,
Ehtiyar,
0rnn,
MerterKorkmaz,
dream07,
ozan_1903,
Koksal Gurkan,
Joec,
Ertug22,
Kınayu,
altuntasseref,
melektrikci,
Sungurr,
darknessmania,
osmandbnl,
DABARAKATO,
avukathasan06,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
JujuSeri,
macagil,
darkaura,
FurkanYnk,
Hakan034,
Hidro Dinamik,
yeekim,
mehaniches_jqpi,
gokalp674,
sorbiek,
Umutoty,
Tatar10,
Tata,
Kturan06,
EfeC,
iLeDiC,
Pyblichnaya kadastro,
Silvermosso,
SuperSport,
eksisekiz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
