ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
TaskinCivga
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Aralık 2022 00:04
Son Ziyaret:
20 Ekim 2025 09:42
Toplam Mesaj:
11 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Taşkın Çıvga
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Manisa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Taşkın Çıvga
________________
1 Adet Oranda Hayali :)
SON 10 MESAJI
64 Litreye 1 Adet Oranda Uygun Mu?
Arkadaş yıl arttıkça beklentiler de artıyor. 15-20 litre normal japon 30-35 litre oranda için yeterli olacaktır.
Arkadaş yıl arttıkça beklentiler de artıyor. 15-20 litre normal japon 30-35 litre oranda için yeterli olacaktır.
Beta Balığım Hareket Etmiyor
[QUOTE=bbetul]
Dinlenmiş derken nasıl olucak alırken içme suyu olabileceğini söylemişlerdi[/QUOTE]
Çeşme suyunu içindeki klor geçene kadar 7-8 gün ağzı açık bekletmelisiniz. İçme suyunda klor bulunmaktadır.-
[QUOTE=bbetul]
Dinlenmiş derken nasıl olucak alırken içme suyu olabileceğini söylemişlerdi[/QUOTE]
Çeşme suyunu içindeki klor geçene kadar 7-8 gün ağzı açık bekletmelisiniz. İçme suyunda klor bulunmaktadır.-
Beta Balığım Hareket Etmiyor
Isıtıcı koymanı öneririm, ayrıca içme suyu değil 7-8 gün dinlenmiş su öneririm
Isıtıcı koymanı öneririm, ayrıca içme suyu değil 7-8 gün dinlenmiş su öneririm
Yeni Japon Akvaryumu Kurulumu (resimli)
[QUOTE=Maverickse]Maşrapayla net kaç litre olduğunu tahmin edemezsiniz, metreyle ölçmeniz lazım.
50 cm akvaryum böyle olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237453/301220220038501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ölçülü naşrapa hocam. Nasıl tahmin edemeyelim ki
[QUOTE=Maverickse]Maşrapayla net kaç litre olduğunu tahmin edemezsiniz, metreyle ölçmeniz lazım.
50 cm akvaryum böyle olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237453/301220220038501.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ölçülü naşrapa hocam. Nasıl tahmin edemeyelim ki
Yeni Japon Akvaryumu Kurulumu (resimli)
[QUOTE=Maverickse]Benim akvaryum 50-20-35 ölçülerinde model olarak sizinkinin aynısı. Ama sizinki kesinlikle 50 cm uzunluğunda değil. 35 cm olan modelleride görmüştüm, sizinki kesinlikle 35 cm uzunluğunda. Ölçümünüzde hata var.[/QUOTE]
Hocam suyu koyarken maşrapa ile ölçülü koydum. 17.5 sefer 1750mm lik maşrapa ile su koydum
17*1750:29750mm (29.75LT) yapıyor
[QUOTE=Maverickse]Benim akvaryum 50-20-35 ölçülerinde model olarak sizinkinin aynısı. Ama sizinki kesinlikle 50 cm uzunluğunda değil. 35 cm olan modelleride görmüştüm, sizinki kesinlikle 35 cm uzunluğunda. Ölçümünüzde hata var.[/QUOTE]
Hocam suyu koyarken maşrapa ile ölçülü koydum. 17.5 sefer 1750mm lik maşrapa ile su koydum
17*1750:29750mm (29.75LT) yapıyor
Yeni Japon Akvaryumu Kurulumu (resimli)
[QUOTE=Yorum yapmaz]Tek japon için hayatta kalma lakin büyüyememe hacmi olan bir akvaryum. Çok güzel karides akvaryumu olur. Japonu bence seçeneklerden çıkartın.[/QUOTE][QUOTE=Javamoss]Bende 50 cm uzunluğunda bir akvaryum var da bu akvaryum hiç 50 cm durmuyor ya bence ölçüde bir hata var. Hevesinizi anlıyorum ama japonlar için gerçekten küçük kalacak gibi gözüküyor. Dert sahibi olursunuz. Betta, zebra danio veya neon tetra daha güzel durur. Yine de size kalmış hayırlı olsun.[/QUOTE]
Hepinize görüşleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Şuan için tek japon düşünüyorum. Amacım kesinlikle hayvanlara eziyet etmek değil ancak tanklarımı yine eskisi gibi yavaş yavaş büyütmek hayırlısıyla birkaç ay sonra bu akvaryumu betaya dönüştüreceğim. Gelişmeleri yavaş yavaş paylaşacağım.
[QUOTE=Yorum yapmaz]Tek japon için hayatta kalma lakin büyüyememe hacmi olan bir akvaryum. Çok güzel karides akvaryumu olur. Japonu bence seçeneklerden çıkartın.[/QUOTE][QUOTE=Javamoss]Bende 50 cm uzunluğunda bir akvaryum var da bu akvaryum hiç 50 cm durmuyor ya bence ölçüde bir hata var. Hevesinizi anlıyorum ama japonlar için gerçekten küçük kalacak gibi gözüküyor. Dert sahibi olursunuz. Betta, zebra danio veya neon tetra daha güzel durur. Yine de size kalmış hayırlı olsun.[/QUOTE]
Hepinize görüşleriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Şuan için tek japon düşünüyorum. Amacım kesinlikle hayvanlara eziyet etmek değil ancak tanklarımı yine eskisi gibi yavaş yavaş büyütmek hayırlısıyla birkaç ay sonra bu akvaryumu betaya dönüştüreceğim. Gelişmeleri yavaş yavaş paylaşacağım.
Yeni Japon Akvaryumu Kurulumu (resimli)
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, kurulumunuz hayırlı olsun.
Akvaryumun 50 cm olduğuna emin misiniz? 35 cmlik akvaryumlardan gibi gözüküyor, kontrol etmenizi öneririm. Hedeflediğiniz balıklar için önerilen ideal litrenin çok altında kalma durumu olabilir.
Bir de yem ile balıksız döngü oturtmak uzun sürebiliyor, 1-1.5 ayı bulabilir. Test kitiniz yok ise oturup oturmadığını da anlamak güç olur. Hem amonyak hem nitrit değerlerinin tavan yaptığı bir dönem oluyor, balıklar o döneme denk gelirse sıkıntı olabilir. Verdiğiniz yemin içeriğini araştırdım, ancak bilgi bulamadım. Muhtemelen tahıl ağırlıklı bir yem. Suyu çok kirletecektir, döngü oturması için yem atmak da kontrolsüz bir şekilde yosun oluşumuna yol açabilir.
Uzun süre kullanılan oturmuş akvaryumdan bir miktar su eklemesi yapılması bakteri aşılamak anlamına gelmiyor, suda önemsenmeyecek miktarda bakteri vardır, filtre malzemesi, camlar hatta dekorların yüzeylerinde tutunurlar. Bakteri kültürü edinmeniz daha pratik olur veya suyu aldığınız akvaryuma güveniyorsanız filtreden bir miktar sünger ya da sıkılmış suyunu almanız döngüyü başlatacak ve oturmasını hızlandıracaktır. Aşıladığınız bakterilerin ölmemesi için de besin sağlamak için de ya harici bakteri besini (Reeflowers Bacteria Feeder) ya da canlı girişi yapmak gerekiyor. Bu süreçte de sık su değişimi yapıp filtreye ellememek gerekiyor.
[/QUOTE][QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, kurulumunuz hayırlı olsun.
Akvaryumun 50 cm olduğuna emin misiniz? 35 cmlik akvaryumlardan gibi gözüküyor, kontrol etmenizi öneririm. Hedeflediğiniz balıklar için önerilen ideal litrenin çok altında kalma durumu olabilir.
Bir de yem ile balıksız döngü oturtmak uzun sürebiliyor, 1-1.5 ayı bulabilir. Test kitiniz yok ise oturup oturmadığını da anlamak güç olur. Hem amonyak hem nitrit değerlerinin tavan yaptığı bir dönem oluyor, balıklar o döneme denk gelirse sıkıntı olabilir. Verdiğiniz yemin içeriğini araştırdım, ancak bilgi bulamadım. Muhtemelen tahıl ağırlıklı bir yem. Suyu çok kirletecektir, döngü oturması için yem atmak da kontrolsüz bir şekilde yosun oluşumuna yol açabilir.
Uzun süre kullanılan oturmuş akvaryumdan bir miktar su eklemesi yapılması bakteri aşılamak anlamına gelmiyor, suda önemsenmeyecek miktarda bakteri vardır, filtre malzemesi, camlar hatta dekorların yüzeylerinde tutunurlar. Bakteri kültürü edinmeniz daha pratik olur veya suyu aldığınız akvaryuma güveniyorsanız filtreden bir miktar sünger ya da sıkılmış suyunu almanız döngüyü başlatacak ve oturmasını hızlandıracaktır. Aşıladığınız bakterilerin ölmemesi için de besin sağlamak için de ya harici bakteri besini (Reeflowers Bacteria Feeder) ya da canlı girişi yapmak gerekiyor. Bu süreçte de sık su değişimi yapıp filtreye ellememek gerekiyor.
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkürler hocam. Evet akvaryum 50cm eminim. Daha önce 1 haftalık akvaryum hazırlama sürecinde hep 1 defa yem atıyordum. Bir nevi alışkanlık haline geldi. Yarın %10 luk bir su değişimi yapacağım. Ardından 1-2 adet çöpçü koyup birkaç gün dip yemi ile beslemeyi düşünüyorum. Suyu biraz daha doğal döngüyle oturması açısından. Sizce ne kadar süre sonra japon balıklarını eklemeliyim.
[QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, kurulumunuz hayırlı olsun.
Akvaryumun 50 cm olduğuna emin misiniz? 35 cmlik akvaryumlardan gibi gözüküyor, kontrol etmenizi öneririm. Hedeflediğiniz balıklar için önerilen ideal litrenin çok altında kalma durumu olabilir.
Bir de yem ile balıksız döngü oturtmak uzun sürebiliyor, 1-1.5 ayı bulabilir. Test kitiniz yok ise oturup oturmadığını da anlamak güç olur. Hem amonyak hem nitrit değerlerinin tavan yaptığı bir dönem oluyor, balıklar o döneme denk gelirse sıkıntı olabilir. Verdiğiniz yemin içeriğini araştırdım, ancak bilgi bulamadım. Muhtemelen tahıl ağırlıklı bir yem. Suyu çok kirletecektir, döngü oturması için yem atmak da kontrolsüz bir şekilde yosun oluşumuna yol açabilir.
Uzun süre kullanılan oturmuş akvaryumdan bir miktar su eklemesi yapılması bakteri aşılamak anlamına gelmiyor, suda önemsenmeyecek miktarda bakteri vardır, filtre malzemesi, camlar hatta dekorların yüzeylerinde tutunurlar. Bakteri kültürü edinmeniz daha pratik olur veya suyu aldığınız akvaryuma güveniyorsanız filtreden bir miktar sünger ya da sıkılmış suyunu almanız döngüyü başlatacak ve oturmasını hızlandıracaktır. Aşıladığınız bakterilerin ölmemesi için de besin sağlamak için de ya harici bakteri besini (Reeflowers Bacteria Feeder) ya da canlı girişi yapmak gerekiyor. Bu süreçte de sık su değişimi yapıp filtreye ellememek gerekiyor.
[/QUOTE][QUOTE=MertSoyumert]Merhabalar, kurulumunuz hayırlı olsun.
Akvaryumun 50 cm olduğuna emin misiniz? 35 cmlik akvaryumlardan gibi gözüküyor, kontrol etmenizi öneririm. Hedeflediğiniz balıklar için önerilen ideal litrenin çok altında kalma durumu olabilir.
Bir de yem ile balıksız döngü oturtmak uzun sürebiliyor, 1-1.5 ayı bulabilir. Test kitiniz yok ise oturup oturmadığını da anlamak güç olur. Hem amonyak hem nitrit değerlerinin tavan yaptığı bir dönem oluyor, balıklar o döneme denk gelirse sıkıntı olabilir. Verdiğiniz yemin içeriğini araştırdım, ancak bilgi bulamadım. Muhtemelen tahıl ağırlıklı bir yem. Suyu çok kirletecektir, döngü oturması için yem atmak da kontrolsüz bir şekilde yosun oluşumuna yol açabilir.
Uzun süre kullanılan oturmuş akvaryumdan bir miktar su eklemesi yapılması bakteri aşılamak anlamına gelmiyor, suda önemsenmeyecek miktarda bakteri vardır, filtre malzemesi, camlar hatta dekorların yüzeylerinde tutunurlar. Bakteri kültürü edinmeniz daha pratik olur veya suyu aldığınız akvaryuma güveniyorsanız filtreden bir miktar sünger ya da sıkılmış suyunu almanız döngüyü başlatacak ve oturmasını hızlandıracaktır. Aşıladığınız bakterilerin ölmemesi için de besin sağlamak için de ya harici bakteri besini (Reeflowers Bacteria Feeder) ya da canlı girişi yapmak gerekiyor. Bu süreçte de sık su değişimi yapıp filtreye ellememek gerekiyor.
[/QUOTE]
Öncelikle çok teşekkürler hocam. Evet akvaryum 50cm eminim. Daha önce 1 haftalık akvaryum hazırlama sürecinde hep 1 defa yem atıyordum. Bir nevi alışkanlık haline geldi. Yarın %10 luk bir su değişimi yapacağım. Ardından 1-2 adet çöpçü koyup birkaç gün dip yemi ile beslemeyi düşünüyorum. Suyu biraz daha doğal döngüyle oturması açısından. Sizce ne kadar süre sonra japon balıklarını eklemeliyim.
Yeni Japon Akvaryumu Kurulumu (resimli)
Öncelikle çok teşekkürler hocam. Evet akvaryum 50cm eminim. Daha önce 1 haftalık akvaryum hazırlama sürecinde hep 1 defa yem atıyordum. Bir nevi alışkanlık haline geldi. Yarın %10 luk bir su değişimi yapacağım. Ardından 1-2 adet çöpçü koyup birkaç gün dip yemi ile beslemeyi düşünüyorum. Suyu biraz daha doğal döngüyle oturması açısından. Sizce ne kadar süre sonra japon balıklarını eklemeliyim.[EDIT]TaskinCivga,2022-12-29 20:38:56[/EDIT]
Öncelikle çok teşekkürler hocam. Evet akvaryum 50cm eminim. Daha önce 1 haftalık akvaryum hazırlama sürecinde hep 1 defa yem atıyordum. Bir nevi alışkanlık haline geldi. Yarın %10 luk bir su değişimi yapacağım. Ardından 1-2 adet çöpçü koyup birkaç gün dip yemi ile beslemeyi düşünüyorum. Suyu biraz daha doğal döngüyle oturması açısından. Sizce ne kadar süre sonra japon balıklarını eklemeliyim.[EDIT]TaskinCivga,2022-12-29 20:38:56[/EDIT]
100x50x50 Akvaryumum Nasıl Guzellistirebilirim.
Sadece arka fon yapmanız (bence siyah) ve filtreyi köşeye çekmeniz yeterli olur. Zira akvaryumunuz çok güzel
Sadece arka fon yapmanız (bence siyah) ve filtreyi köşeye çekmeniz yeterli olur. Zira akvaryumunuz çok güzel
Yeni Japon Akvaryumu Kurulumu (resimli)
Ölçüler: 50*35*25
Canlı Türleri: Goldfish (alınacak)
Bitki Türleri: Yok (belki 1 adet anubias)
Tankın Yaşı: 3 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: pipo filtre / ışıklandırma henüz yok ancak beyaz&gün ışığı ışık gelecek
Tasarım ve Dekorasyon: Siyah hagen kum
3 Gün önce aldığım yeni akvaryumla tekrar hobiye başladım. Şuan için sadece 2 adet japon almayı planlıyorum.
1.GÜN
*Akvaryum kumu yıkandı
*Filtre yerleştirildi
2. GÜN
*Su dolduruldu ve stabil çalışmaya başlandı
*uzun süre kullanılan oturmuş akvaryumdan bir miktar su eklemesi yapıldı
3.GÜN
*boş akvaryuma 3 adet Carino Goldfish yem eklendi
*Aqua Clear su berraklaştırıcı eklendi (8 damla)
Şuan için başka bir şey yok arkadaşlar ancak önümüzdeki günlerde aktif olarak paylaşım yapacağım. Hedefim 2 adet japon (ufak oranda) almak yada tül kuyruk vs.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221955001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221955001.jpg[/IMG][EDIT]TaskinCivga,2022-12-29 20:01:06[/EDIT]
Ölçüler: 50*35*25
Canlı Türleri: Goldfish (alınacak)
Bitki Türleri: Yok (belki 1 adet anubias)
Tankın Yaşı: 3 gün
Filtrasyon ve Işıklandırma: pipo filtre / ışıklandırma henüz yok ancak beyaz&gün ışığı ışık gelecek
Tasarım ve Dekorasyon: Siyah hagen kum
3 Gün önce aldığım yeni akvaryumla tekrar hobiye başladım. Şuan için sadece 2 adet japon almayı planlıyorum.
1.GÜN
*Akvaryum kumu yıkandı
*Filtre yerleştirildi
2. GÜN
*Su dolduruldu ve stabil çalışmaya başlandı
*uzun süre kullanılan oturmuş akvaryumdan bir miktar su eklemesi yapıldı
3.GÜN
*boş akvaryuma 3 adet Carino Goldfish yem eklendi
*Aqua Clear su berraklaştırıcı eklendi (8 damla)
Şuan için başka bir şey yok arkadaşlar ancak önümüzdeki günlerde aktif olarak paylaşım yapacağım. Hedefim 2 adet japon (ufak oranda) almak yada tül kuyruk vs.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221955001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221954581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237691/291220221955001.jpg[/IMG][EDIT]TaskinCivga,2022-12-29 20:01:06[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi Zaid, 23:35
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi yyiImaz, 23:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 23:17
Omurgasızlar - Geophagus Tapajos MurathanM, 23:10
Güney Amerikan Cichlidleri Tanıtımı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 22:50
Omurgasızlar - Yeni Akvaryumda Taban Çatlağı nurtensultan, 22:33
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Kuyruk / Yüzgeç Erimesi Var Mı? Altonn, 22:11
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 23:19
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 23:19
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 22:52
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 22:49
- Bitki Armatürü SeaWorld 22:49
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 22:49
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 22:44
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 22:23
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
SeaWorld,
Prudentia,
Kuduoglu,
harun reşit,
Ozzgurr,
Tata,
yyiImaz,
0rnn,
AreS,
MDForensic,
omerkaya40,
Joec,
Ertug22,
HarunYILDIRIM,
Sungurr,
osmandbnl,
Mirt,
metsi,
35mehmet35,
poysub,
sina cen,
Malawi market,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
reano,
Att19,
MurathanM,
EmiirKaan,
Ömer şahin 11212,
NightWist,
alp3r,
zekigonlum,
vedat79,
Altonn,
eflatunaxoy,
ootkn,
Oquanus,
Ehtiyar,
Balikcidede,
uurcan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
