ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SIRVAN
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Temmuz 2022 17:45
Son Ziyaret:
06 Ağustos 2022 17:32
Toplam Mesaj:
27 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Şirvan bölükbaşı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Şirvan bölükbaşı
SON 10 MESAJI
Kuyruk Erimesi
[QUOTE=SadeceBeta]Isı sabitse su değerleriyle alakalı bir problem vardır. Balığı aldıktan sonra ilerlemediyse sorun yok ama ilerliyorsa mutlaka suyunuzda bir problem vardır. Ph düşürmek için bir şey kullanıyor musunuz içme suyu mu kullanıyorsunuz suya herhangi bir şey katıyor musunuz kullandığınız içme suyunun phı kaç? Hacimle bir alakası yok durumun su değerleriyle alakası var hacim büyüse de o kuyruk aynı suyu kullandığınız sürece erimeye devam edecektir. Ancak yüksek hacimde filtrenin sağladığı bakteri kültürü ve su değerlerini korumak daha kolay olduğundan uzun vadede bir faydası olabilir ama o zamana kadar o kuyruk güzelliğini kaybedecektir. Eğer aldığınız haliyle duruyorsa sorun yok uzun vadede iyileşecektir. 56 lt betta için ciddi bir hacim ilk etapta tamamını doldurmamanızı tavsiye ederim. Kuyruk biraz düzelene kadar en azından.[/QUOTE]
Aldığım gibi bir ilerleme yok, suyu şok marketten ph dikkat ederek aldım 7ph veya 6.5 olması lazım.
3 günde bir de %10 kadar değişim yapıyorum durduğu yerden.
56 litreyi dediğiniz gibi tamamen doldurmayım o zaman. Bir takip edeyim en iysi, cünkü hal ve hareketlerinde hiç problem yok.
[QUOTE=SadeceBeta]Isı sabitse su değerleriyle alakalı bir problem vardır. Balığı aldıktan sonra ilerlemediyse sorun yok ama ilerliyorsa mutlaka suyunuzda bir problem vardır. Ph düşürmek için bir şey kullanıyor musunuz içme suyu mu kullanıyorsunuz suya herhangi bir şey katıyor musunuz kullandığınız içme suyunun phı kaç? Hacimle bir alakası yok durumun su değerleriyle alakası var hacim büyüse de o kuyruk aynı suyu kullandığınız sürece erimeye devam edecektir. Ancak yüksek hacimde filtrenin sağladığı bakteri kültürü ve su değerlerini korumak daha kolay olduğundan uzun vadede bir faydası olabilir ama o zamana kadar o kuyruk güzelliğini kaybedecektir. Eğer aldığınız haliyle duruyorsa sorun yok uzun vadede iyileşecektir. 56 lt betta için ciddi bir hacim ilk etapta tamamını doldurmamanızı tavsiye ederim. Kuyruk biraz düzelene kadar en azından.[/QUOTE]
Aldığım gibi bir ilerleme yok, suyu şok marketten ph dikkat ederek aldım 7ph veya 6.5 olması lazım.
3 günde bir de %10 kadar değişim yapıyorum durduğu yerden.
56 litreyi dediğiniz gibi tamamen doldurmayım o zaman. Bir takip edeyim en iysi, cünkü hal ve hareketlerinde hiç problem yok.
Kuyruk Erimesi
[QUOTE=lovtek]
Yüzgeç erimesi basit bir hastalıktır uygun bakım şartları sağlandığında kendiliğinden iyileşir.
Teşekkürler, mutlaka büyüm akvaryuma geçiricem kum ve ısıtıcı kargoda.
[QUOTE=lovtek]
Yüzgeç erimesi basit bir hastalıktır uygun bakım şartları sağlandığında kendiliğinden iyileşir.
Teşekkürler, mutlaka büyüm akvaryuma geçiricem kum ve ısıtıcı kargoda.
Kuyruk Erimesi
[QUOTE=SadeceBeta]Suyun ısısı kaç derece ve hacim ne kadar? Bir kaç güne erimeye başlar[/QUOTE]
25 derece sabit, termometreyle ölcüyorum. Şuanlık kücük hacimde ama 56 lt akvaryum kuruyorum, filtre ısıtıcı vs aldım.
[QUOTE=lovtek]Balığa akvaryum kurmanız gerekiyor. 20 30 litre arası iyi olacaktır[/QUOTE]
56lt akvaryum aldım, ısıtıcı ve şelale filtre aldım. O şekilde iyileşirmi
[QUOTE=neutralizer]Resimlerden çok net belli olmuyor , forumu araştırın bilgiye ulaşırsınız çok geç değil .Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Baya araştırdım hala bakıyorum, belki dedim kendi kuyruk biçimi böyledir, aldığımda böylydi cunku, teşekkürler.
[QUOTE=neutralizer]Resimlerden çok net belli olmuyor , forumu araştırın bilgiye ulaşırsınız çok geç değil .Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Peki akvaryum altına strafor getirdi eşim aöa baya sert esneme 0, sıkıntı olurmu. Dahamı yumuşak olması lazom
[QUOTE=SadeceBeta]Suyun ısısı kaç derece ve hacim ne kadar? Bir kaç güne erimeye başlar[/QUOTE]
25 derece sabit, termometreyle ölcüyorum. Şuanlık kücük hacimde ama 56 lt akvaryum kuruyorum, filtre ısıtıcı vs aldım.
[QUOTE=lovtek]Balığa akvaryum kurmanız gerekiyor. 20 30 litre arası iyi olacaktır[/QUOTE]
56lt akvaryum aldım, ısıtıcı ve şelale filtre aldım. O şekilde iyileşirmi
[QUOTE=neutralizer]Resimlerden çok net belli olmuyor , forumu araştırın bilgiye ulaşırsınız çok geç değil .Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Baya araştırdım hala bakıyorum, belki dedim kendi kuyruk biçimi böyledir, aldığımda böylydi cunku, teşekkürler.
[QUOTE=neutralizer]Resimlerden çok net belli olmuyor , forumu araştırın bilgiye ulaşırsınız çok geç değil .Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Peki akvaryum altına strafor getirdi eşim aöa baya sert esneme 0, sıkıntı olurmu. Dahamı yumuşak olması lazom
Kuyruk Erimesi
Merhabalar, sizce balığımda kuyruk erimesimi var. Aldığım da böyleydi, araştıra araştıra böyle bir hastalığın varlığından haberim oldu.
Kuyruk kısmı ince sadece ama gün ışığında belli olmuyor, akşam vakti resimledim, daha anlaşılır olsun diye.
Hareketli, harekete duyarlı, fazla iştahlı, bir problemide yok ek olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/060720222019091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/060720222019181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/060720222019211.jpg[/IMG]
Merhabalar, sizce balığımda kuyruk erimesimi var. Aldığım da böyleydi, araştıra araştıra böyle bir hastalığın varlığından haberim oldu.
Kuyruk kısmı ince sadece ama gün ışığında belli olmuyor, akşam vakti resimledim, daha anlaşılır olsun diye.
Hareketli, harekete duyarlı, fazla iştahlı, bir problemide yok ek olarak.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/060720222019091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/060720222019181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/060720222019211.jpg[/IMG]
Bitkili Ramirezi Karma
Merhaba, akvaryumunuz çok güzel görünüyor, kaç kg kum kullandınız.
Merhaba, akvaryumunuz çok güzel görünüyor, kaç kg kum kullandınız.
Beta Akvaryumum
Önerileriniz için teşekkürler, büyük akvaryum aslında daha büyük alan bırakmak istediğim içindi ama haklısınız,
Akvaryumu da farklı tür balıklarla doldurmak bende istemiyorum, salyangozlar hoşuma gidiyor onlardan koymak istiyorum.
Betam halfmon değil, ama ne tür sitede bulamadım aslında, zayıf cılız bir betam var.
Aldığım yerde ufacık kapta 10-15 beta bitişik karanlık bir yerdeydi.
İnş. Akvaryuma geçince düzelir. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/030720222059591.jpg[/IMG][EDIT]SIRVAN,2022-07-03 21:00:04[/EDIT]
Önerileriniz için teşekkürler, büyük akvaryum aslında daha büyük alan bırakmak istediğim içindi ama haklısınız,
Akvaryumu da farklı tür balıklarla doldurmak bende istemiyorum, salyangozlar hoşuma gidiyor onlardan koymak istiyorum.
Betam halfmon değil, ama ne tür sitede bulamadım aslında, zayıf cılız bir betam var.
Aldığım yerde ufacık kapta 10-15 beta bitişik karanlık bir yerdeydi.
İnş. Akvaryuma geçince düzelir. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/030720222059591.jpg[/IMG][EDIT]SIRVAN,2022-07-03 21:00:04[/EDIT]
Beta Akvaryumum
Teşekkürler ümit bey :)
Bilemedim bende formdakilere dayanarak bu fikre vardım, dünden beri geçmiş tüm balıkla alakalı başlıklara baktım halada devam ediyorum. Tamamen oraya dayanarak söyledim, herhangi bir tecrübem hiç olmadı aslında :)
Teşekkürler ümit bey :)
Bilemedim bende formdakilere dayanarak bu fikre vardım, dünden beri geçmiş tüm balıkla alakalı başlıklara baktım halada devam ediyorum. Tamamen oraya dayanarak söyledim, herhangi bir tecrübem hiç olmadı aslında :)
Beta Akvaryumum
Teşekkürler, önerilerinizi dikkate alıcam, linkede bir bakayım
Hagen kum konusunda, orjinali diye bir şey yokmuş sanırım artık. Boyalı varmış, kova olanlarında miktarı fazla ve biraz pahalı.
Evde 1-3mm lav kırığım var canlı bitkilerimden kalma, onları belki değerlendiredebilirm.
Teşekkürler, önerilerinizi dikkate alıcam, linkede bir bakayım
Hagen kum konusunda, orjinali diye bir şey yokmuş sanırım artık. Boyalı varmış, kova olanlarında miktarı fazla ve biraz pahalı.
Evde 1-3mm lav kırığım var canlı bitkilerimden kalma, onları belki değerlendiredebilirm.
Beta Akvaryumum
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/030720221518431.jpg[/IMG]
Evde bitkimin ufak kavanozu için aldığım betama kıyamayıp, 56 litrelik bir akvaryum alma serüvenim.
Burda okuduğum bir sürü konular ve araştırmalarım sonucu baya şey öğrendim.
Balığımın rengi soluk ve cılız bir şey, balıkcıdan kücücük bir bardaktan aldım.
Önce 25lt almayı düşündüm en son bu akvaryumda karar kıldm.
Öncelikle bir sürü buna dair konularda, bilgili kişiler ısrarla betalar kavanozda veya 5-10lt yaşamamalı demelerine ramen hala konu açanlar ve açmaya devam edenler olmuş, onlarada ayrı şaşırıyorum. Konuyu açma sebebim biraz belki örnek teşkil edebilmek böyle hala bu düşücede olanlar için.
Akvaryuma filtre, termometre aldım, şimdilik bütcem bunlara yetti. Dip hortumu, balık süzgeci vs hepsini aldım ısıtıcı kaldı geriye.
Çok heveslendim, arka fon kağıdı çıkarıp taşlarıda mutlaka çıkarıp (salınımdan dolayı) başka bir şey koyup bitki ekicem.
Kolay bitkiler düşünüyorum.
Baya Tecrübeli ve akvaryumu muazzam hale getirenleri gördükce daha bir heves ettim.
Ben olsam bu akvaryumu şöyle dizayn ederdim, yanına şu canlıdan şu kadar eklerdim (balık değil) salyangoz ve türevler gibi. Fikirleriniz benim için çok önemli, dağınık ve düzensiz bir akvaryum olsun istemiyorum.
Bardakta betam nası bezdiyse, borcamın içinde bile bir hayli mutlu, onun çok mutlu ve uzunca yaşayacağı bir ortam yaratmak istiyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/040720222006491.jpg[/IMG]
Lav üstüne dere kum koyucam, arka fonuda elimde olan akrilik boyayla kahverengi yaptım.
[EDIT]SIRVAN,2022-07-04 20:07:19[/EDIT]
[IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/030720221518431.jpg[/IMG]
Evde bitkimin ufak kavanozu için aldığım betama kıyamayıp, 56 litrelik bir akvaryum alma serüvenim.
Burda okuduğum bir sürü konular ve araştırmalarım sonucu baya şey öğrendim.
Balığımın rengi soluk ve cılız bir şey, balıkcıdan kücücük bir bardaktan aldım.
Önce 25lt almayı düşündüm en son bu akvaryumda karar kıldm.
Öncelikle bir sürü buna dair konularda, bilgili kişiler ısrarla betalar kavanozda veya 5-10lt yaşamamalı demelerine ramen hala konu açanlar ve açmaya devam edenler olmuş, onlarada ayrı şaşırıyorum. Konuyu açma sebebim biraz belki örnek teşkil edebilmek böyle hala bu düşücede olanlar için.
Akvaryuma filtre, termometre aldım, şimdilik bütcem bunlara yetti. Dip hortumu, balık süzgeci vs hepsini aldım ısıtıcı kaldı geriye.
Çok heveslendim, arka fon kağıdı çıkarıp taşlarıda mutlaka çıkarıp (salınımdan dolayı) başka bir şey koyup bitki ekicem.
Kolay bitkiler düşünüyorum.
Baya Tecrübeli ve akvaryumu muazzam hale getirenleri gördükce daha bir heves ettim.
Ben olsam bu akvaryumu şöyle dizayn ederdim, yanına şu canlıdan şu kadar eklerdim (balık değil) salyangoz ve türevler gibi. Fikirleriniz benim için çok önemli, dağınık ve düzensiz bir akvaryum olsun istemiyorum.
Bardakta betam nası bezdiyse, borcamın içinde bile bir hayli mutlu, onun çok mutlu ve uzunca yaşayacağı bir ortam yaratmak istiyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235709/040720222006491.jpg[/IMG]
Lav üstüne dere kum koyucam, arka fonuda elimde olan akrilik boyayla kahverengi yaptım.
[EDIT]SIRVAN,2022-07-04 20:07:19[/EDIT]
60 Litrede Betta?
Evet o şekilde de yapabilirm aslında, teşekkürler
Evet o şekilde de yapabilirm aslında, teşekkürler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
