ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Benimbenn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2022 11:30
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2022 09:51
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Kara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Kara
SON 8 MESAJI
Tabanda Ne Kullanmalıyım
Nano akvaryumda zeminde montecarlo düşünüyorum. Onun dışında cardinals ve repens de düşünebilirim.
Düşündüğüm zemin kombinasyonları şunlar;
Yükselti için lav kırığı - üzerine Aquaforest af natural substrat 1cm - üzerine 2-3cm vitasand hagen
Yükselti için lav kırığı- jbl volcano powder- 3-4cm vitasand veya aquaclay kum
Yükselti için lav kırığı- üzerine volcano veya aquaforest substrat - üzerine 2-3cm manado
Hangisi daha mantıklı ve hesaplı olur acaba mı? Klasik aquabasis ve manado düşünüyordum fakat fiyatları çok pahalı. Bi taban için 300-400₺ harcamak istemiyorum açıkçası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[EDIT]Benimbenn,2022-05-18 23:41:58[/EDIT]
Güncel yardımlarınızı bekliyorum
Nano akvaryumda zeminde montecarlo düşünüyorum. Onun dışında cardinals ve repens de düşünebilirim.
Düşündüğüm zemin kombinasyonları şunlar;
Yükselti için lav kırığı - üzerine Aquaforest af natural substrat 1cm - üzerine 2-3cm vitasand hagen
Yükselti için lav kırığı- jbl volcano powder- 3-4cm vitasand veya aquaclay kum
Yükselti için lav kırığı- üzerine volcano veya aquaforest substrat - üzerine 2-3cm manado
Hangisi daha mantıklı ve hesaplı olur acaba mı? Klasik aquabasis ve manado düşünüyordum fakat fiyatları çok pahalı. Bi taban için 300-400₺ harcamak istemiyorum açıkçası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[EDIT]Benimbenn,2022-05-18 23:41:58[/EDIT]
Güncel yardımlarınızı bekliyorum
Aquario Neo Co2 Diffuser (mayalı Sistem)
[QUOTE=lordbarbaros]Mayalı CO2 sistemime daha önce sigara izmaritiyle difüzör denemiştim ama zamanla CO2’yi iyi çözememişti. Bende Aquario Neo Difüzör denemek istedim. İşte videosu altta.
[VID]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/VID]
[URL]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102950/170520222133131.jpg[/IMG]
[/QUOTE] merhaba barbaros bey, ben de diy co2 yapmak istiyorum ekipman siparişi verdim. Sizin kullandığınız sanırım maya şeker olan sistem, hangisi daha uzun gidiyor veya nasıl bir tarifle ne kadar süre kullanabiliyorsunuz siz merak ettim
[QUOTE=lordbarbaros]Mayalı CO2 sistemime daha önce sigara izmaritiyle difüzör denemiştim ama zamanla CO2’yi iyi çözememişti. Bende Aquario Neo Difüzör denemek istedim. İşte videosu altta.
[VID]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/VID]
[URL]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102950/170520222133131.jpg[/IMG]
[/QUOTE] merhaba barbaros bey, ben de diy co2 yapmak istiyorum ekipman siparişi verdim. Sizin kullandığınız sanırım maya şeker olan sistem, hangisi daha uzun gidiyor veya nasıl bir tarifle ne kadar süre kullanabiliyorsunuz siz merak ettim
Uygun Taban Ve Askı Filtre Önerisi
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Öncelikle High tech ne demek diye başlamak isterdim açıkçası ama yine de en azından sizi bu başlığı araştırmaya yönlendirerek başlayalım.
Bu kuracağınız tank high tech değildir hatta tech değildir neredeyse.
Bakmak istediğiniz bitkiler güçlü bir taban zorunluluğu var gibi düşünülse de ışık co2 ve sıvı gübre takviyesi ile herhangi bir quartz kumda da yetişebilir. Fakat bu boyuta gelmeniz için önce su kimyasını ardından bitkilerin taleplerini ardından da malzemeleri ve kullanım şekillerini iyice araştırmalısınız. Çok basit bir örnek ile filtre de purigen kullanıp hangi gübreyi birlikte kullanmak absürttür bunu kurcalayabilirsiniz.
Benim tavsiyem kolay sayılmasına kolay ala tecrübe gerektiren bu bitkiler için farklı türler ile daha tecrübe kazanıp akvaryum üzerine genel konuları biraz daha araştırıp ilerlemeniz. [/QUOTE]
Kurulan tank örneklerinden yola çıkarak tabanımın iyi olması gerektiği kanısına vardım bir an. Şayet öyleyse sadece zemin ve moss bağlı bir dal parçası ile akvaryum kurmak istiyorum ve elimde akvaryum ölçülerim için iyi diyebileceğim powerled aydınlatmam var. İyi bir ışık, co2 ve gübre ile bu akvaryumu idame ettirebilirim öyleyse. Bahsettiğiniz detayları bilmiyorum açıkçası hangi filtre malzemesinde hangi gübre olayını çünkü sadece konuları okuyarak ilerliyorum. Öğrenmem için önerebileceğiniz konu veya makale varsa seve seve okurum.[:geek:]
[QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE][QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE]
Elimde iyi bir powerled aydınlatma ve çinden aldığım diy co2 sistemim var, gübreyi forumdan diy olarak temin edeceğim. Yükselti olarak lav kırığı ve üzerine daha önce almış olduğum vitasandın siyah kumunu kullanabilir miyim öyleyse? Tek kafama takılan kısım bu noktada bu kumun uygun olup olmadığı çünkü demir içerdiği söyleniyor. Nötr bir kum olmadığı için bitki veya su değerlerinde sorun yaratır mı acaba?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Öncelikle High tech ne demek diye başlamak isterdim açıkçası ama yine de en azından sizi bu başlığı araştırmaya yönlendirerek başlayalım.
Bu kuracağınız tank high tech değildir hatta tech değildir neredeyse.
Bakmak istediğiniz bitkiler güçlü bir taban zorunluluğu var gibi düşünülse de ışık co2 ve sıvı gübre takviyesi ile herhangi bir quartz kumda da yetişebilir. Fakat bu boyuta gelmeniz için önce su kimyasını ardından bitkilerin taleplerini ardından da malzemeleri ve kullanım şekillerini iyice araştırmalısınız. Çok basit bir örnek ile filtre de purigen kullanıp hangi gübreyi birlikte kullanmak absürttür bunu kurcalayabilirsiniz.
Benim tavsiyem kolay sayılmasına kolay ala tecrübe gerektiren bu bitkiler için farklı türler ile daha tecrübe kazanıp akvaryum üzerine genel konuları biraz daha araştırıp ilerlemeniz. [/QUOTE]
Kurulan tank örneklerinden yola çıkarak tabanımın iyi olması gerektiği kanısına vardım bir an. Şayet öyleyse sadece zemin ve moss bağlı bir dal parçası ile akvaryum kurmak istiyorum ve elimde akvaryum ölçülerim için iyi diyebileceğim powerled aydınlatmam var. İyi bir ışık, co2 ve gübre ile bu akvaryumu idame ettirebilirim öyleyse. Bahsettiğiniz detayları bilmiyorum açıkçası hangi filtre malzemesinde hangi gübre olayını çünkü sadece konuları okuyarak ilerliyorum. Öğrenmem için önerebileceğiniz konu veya makale varsa seve seve okurum.[:geek:]
[QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE][QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE]
Elimde iyi bir powerled aydınlatma ve çinden aldığım diy co2 sistemim var, gübreyi forumdan diy olarak temin edeceğim. Yükselti olarak lav kırığı ve üzerine daha önce almış olduğum vitasandın siyah kumunu kullanabilir miyim öyleyse? Tek kafama takılan kısım bu noktada bu kumun uygun olup olmadığı çünkü demir içerdiği söyleniyor. Nötr bir kum olmadığı için bitki veya su değerlerinde sorun yaratır mı acaba?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
Uygun Taban Ve Askı Filtre Önerisi
Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O][/QUOTE]
Güncel
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
Güncel[/QUOTE]
Güncel ama kimse yazmıyor :(
Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O][/QUOTE]
Güncel
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
Güncel[/QUOTE]
Güncel ama kimse yazmıyor :(
Walstad Deneme Kavanozu
[QUOTE=Neothauma ]Böyle ufak hacimlerde, bitkileri yaprakları ve gövdesi çok büyüyen ve diğer bitkilere yer bırakmayan türlerdenden seçmeyin. Ben en iyi verimi Rotala rotundifolia, Bacopa monnieri ve Hydrocotyle tripartiadan alıyorum. Haftalık budamalarımda yeni budadığım sapları ektiğimde kısa sürede uzamaya ve çoğalmaya başlıyorlar. İnce ve ufak yapraklı yapıları sayesinde diğer bitkilere de yer bırakıyorlar. Bu üç bitki neredeyse her kavanozumda mevcut. Geçenlerde kurduklarımda yeni türler var, bazılarının isimlerini hatırlamıyorum. Eğer bi sıkıntı çıkmazsa ve isimlerini arkadaşıma sorup öğrendiğimde tavsiye edip etmeyecek tecrübeye ulaşırım diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Armağan Bey merhaba bende sizin gibi kavanozlara kurulum için kolları sıvadım fakat bir konu aklıma takıldı. Su olarak ne kullanılıyor bu metotta veya bitkili akvaryumlarda? Musluk suyu mu, dinlendirilmiş musluk suyu mu yoksa bildiğiniz arıtma suyu mu? Evde arıtma cihazım var ama hangi suyun kullanıldığını anlamadım bitkili akvaryumlarda
[QUOTE=Neothauma ]Böyle ufak hacimlerde, bitkileri yaprakları ve gövdesi çok büyüyen ve diğer bitkilere yer bırakmayan türlerdenden seçmeyin. Ben en iyi verimi Rotala rotundifolia, Bacopa monnieri ve Hydrocotyle tripartiadan alıyorum. Haftalık budamalarımda yeni budadığım sapları ektiğimde kısa sürede uzamaya ve çoğalmaya başlıyorlar. İnce ve ufak yapraklı yapıları sayesinde diğer bitkilere de yer bırakıyorlar. Bu üç bitki neredeyse her kavanozumda mevcut. Geçenlerde kurduklarımda yeni türler var, bazılarının isimlerini hatırlamıyorum. Eğer bi sıkıntı çıkmazsa ve isimlerini arkadaşıma sorup öğrendiğimde tavsiye edip etmeyecek tecrübeye ulaşırım diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Armağan Bey merhaba bende sizin gibi kavanozlara kurulum için kolları sıvadım fakat bir konu aklıma takıldı. Su olarak ne kullanılıyor bu metotta veya bitkili akvaryumlarda? Musluk suyu mu, dinlendirilmiş musluk suyu mu yoksa bildiğiniz arıtma suyu mu? Evde arıtma cihazım var ama hangi suyun kullanıldığını anlamadım bitkili akvaryumlarda
Deniz Akvaryumu Tuz Ve Aydınlatma
[QUOTE=ogurcay]Merhaba Mert Bey,
Eğer bütçeniz kısıtlıysa deniz akvaryumlarına girmemenizi tavsiye ederim.Ciddi masrafı vardır.Tecrübeyle sabittir :)[/QUOTE]
Zamanında aldığım ve kullanmadığım birkaç ürün var ve ne kurcağımı ne tür akvaryum kuracağımı şaşırdım artık [:)))]
Protein skimmer ısıtıcı vs var diye deniz akvaryumu kurmayı düşündüm ama bir yandan bitkili aydınlatmam ve diy co2 sistemim olduğu için bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım, önerilerinize açığım, 40cm küp akvaryuma ne kurmamı tavsiye edersiniz ?
[QUOTE=ogurcay]Merhaba Mert Bey,
Eğer bütçeniz kısıtlıysa deniz akvaryumlarına girmemenizi tavsiye ederim.Ciddi masrafı vardır.Tecrübeyle sabittir :)[/QUOTE]
Zamanında aldığım ve kullanmadığım birkaç ürün var ve ne kurcağımı ne tür akvaryum kuracağımı şaşırdım artık [:)))]
Protein skimmer ısıtıcı vs var diye deniz akvaryumu kurmayı düşündüm ama bir yandan bitkili aydınlatmam ve diy co2 sistemim olduğu için bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım, önerilerinize açığım, 40cm küp akvaryuma ne kurmamı tavsiye edersiniz ?
Frankenstad Taban İle High Tech Kurulum Denemesi
Merhaba hocam. Bahsettiğiniz toprak için iletişime geçtim fakat fiyatları hayli yükselmiş, bir arkadaşımdan jbl monado alacağım daha uygun bir fiyata, bahsettiğiniz alt tabanın üzerine monado kullanabilir miyim, aynı etkiyi verir mi sizce hem low hem hightech için?
Bir de bu sistemde sıvı gübre girişini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz satıcıların verdiği genel miktarlara göre mi yoksa daha az miktarlarda mı o da kafama takıldı aslında
Merhaba hocam. Bahsettiğiniz toprak için iletişime geçtim fakat fiyatları hayli yükselmiş, bir arkadaşımdan jbl monado alacağım daha uygun bir fiyata, bahsettiğiniz alt tabanın üzerine monado kullanabilir miyim, aynı etkiyi verir mi sizce hem low hem hightech için?
Bir de bu sistemde sıvı gübre girişini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz satıcıların verdiği genel miktarlara göre mi yoksa daha az miktarlarda mı o da kafama takıldı aslında
Deniz Akvaryumu Tuz Ve Aydınlatma
Merhaba 40x40x35 akvaryumumu deniz akvaryumu olarak kurmak istiyorum fakat bütçem kısıtlı olduğu için uygun ürünleri kullanmayı düşünüyorum mümkün mertebe. Soracağım şey şu, birkaç balık ve birkaç bakımı kolay mercan türü bakacağım ilk aşamada. Akvaryum için şu aydınlatmayı ve tuzları buldum, bunlar işimi görür mü? F/p olarak değerlendirebilir miyiz?
https://www.armaturk.com.tr/urunler/40cm-tuzlu-su-armaturu-2040t-397
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134321.jpg[/IMG]
Güncel
Merhaba 40x40x35 akvaryumumu deniz akvaryumu olarak kurmak istiyorum fakat bütçem kısıtlı olduğu için uygun ürünleri kullanmayı düşünüyorum mümkün mertebe. Soracağım şey şu, birkaç balık ve birkaç bakımı kolay mercan türü bakacağım ilk aşamada. Akvaryum için şu aydınlatmayı ve tuzları buldum, bunlar işimi görür mü? F/p olarak değerlendirebilir miyiz?
https://www.armaturk.com.tr/urunler/40cm-tuzlu-su-armaturu-2040t-397
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134321.jpg[/IMG]
Güncel
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
