ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
iremia
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Nisan 2022 01:17
Son Ziyaret:
08 Mart 2026 05:51
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
6 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İrem
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
İrem
SON 7 MESAJI
Beta Akvaryumu Kurulumu
Samimi yorum yapmam gerekirse, minimum ölçüler olarak bahsettiğiniz tankların ölçüsü gözlerimi yaşarttı :’) hiçbir zaman o hacimde bir akvaryum ile başa çıkabilecek yetkinliğe sahip olabileceğimi sanmıyorum. :’) Vakit ayırdığınız için tekrar çok teşekkür ediyorum. Mevcut tankım üzerinde değişikliklere gitmeyi ve son halini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. İyi geceler. Kendinize çook iyi bakın.
Samimi yorum yapmam gerekirse, minimum ölçüler olarak bahsettiğiniz tankların ölçüsü gözlerimi yaşarttı :’) hiçbir zaman o hacimde bir akvaryum ile başa çıkabilecek yetkinliğe sahip olabileceğimi sanmıyorum. :’) Vakit ayırdığınız için tekrar çok teşekkür ediyorum. Mevcut tankım üzerinde değişikliklere gitmeyi ve son halini sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. İyi geceler. Kendinize çook iyi bakın.
Beta Akvaryumu Kurulumu
Merhaba tekrar kontrol ettim arka fon ve bitkiler sayesinde ısıtıcı gizlenmiş gözle zor seçtim. O zaman ısıtıcımın zaten olması lazım netleştirdik. Bu konuda arada kaldığım bir durum yok artık. Isıtıcıma gelicek olursam gücü 25W tetra markasının HT 25 adlı modeli. Alırken litre değerlerini kontrol ederek almıştım. 10 lt ile 25 lt arası akvaryumlar için uygun yazıyordu. 8 litrelik akvaryum için fazla geliyor mı bilmiyorum açıkcası. 25* 25* 25* cmlik 15 litrelik bir akvaryum daha mı uygun olur acaba benim için ?
Merhaba tekrar kontrol ettim arka fon ve bitkiler sayesinde ısıtıcı gizlenmiş gözle zor seçtim. O zaman ısıtıcımın zaten olması lazım netleştirdik. Bu konuda arada kaldığım bir durum yok artık. Isıtıcıma gelicek olursam gücü 25W tetra markasının HT 25 adlı modeli. Alırken litre değerlerini kontrol ederek almıştım. 10 lt ile 25 lt arası akvaryumlar için uygun yazıyordu. 8 litrelik akvaryum için fazla geliyor mı bilmiyorum açıkcası. 25* 25* 25* cmlik 15 litrelik bir akvaryum daha mı uygun olur acaba benim için ?
Beta Akvaryumu Kurulumu
Öncelikle vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. 8litre bencede küçük bir akvaryum ama açıkcası bütçe sıkıntısı yaşamaksızın tek korkum daha büyük bir akvaryumun bakımının altından kalkamamak. Beta balıkları için şimdilik bu boyutu yeterli buluyorum. Önerileriniz doğrultusunda kumumu değiştirme kararı aldım daha ince taneli farklı bir kum kullanmam daha doğru olucak sanırım. Filtrem küçük pipo filtre ama ısıtıcım çok mu büyük kaldı gerçekten bilemiyorum yani balığımı 3 sene önce kaybettim ama hatırladığım kadarıyla suyu hiçbir zaman çok ısıttığına şahit olmadım. Eğer daha küçük bir ısıtıcı almam ciddi ölçüde gerekliyse ısıtıcımı değiştirebilirim ya da ısıtıcı koymayabilirim. Pinterestte ilham almak için geceden beri nano akvaryum fotoğraflarına bakıyorum, gördüğüm bir çok beta tankında ısıtıcı yok acaba ben yanlış mı yapıyorum ısıtıcı koyarak? Sizin dediğiniz gibi ortaya bir kök alıp bitkilerle çeşitlendirirsem güzel olacağını düşünüyorum. Eklediğim görselleri beğendim bu ayarda estetik görünümlü bir akvaryum oluşturmak istiyorum, ama betamda mutlu olmalı. Yorumlarınızı geç gördüm kusura bakmayın lütfen vakit ayırdığınız için teşekkür ederim iyi geceler. Isıtıcı hakkında sizin fikrinizide alabilir miyim? Konuyu ilk açtığım sayfadaki gibi görsel yüklememe izin vermiyor. Bu nedenle pinterest linkini paylaşıyorum.
Foto 1: https://pin.it/4yg93bYi1
Foto 2: https://pin.it/47DnUmt26 [EDIT]iremia,2026-03-06 02:24:30[/EDIT]
Öncelikle vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim. 8litre bencede küçük bir akvaryum ama açıkcası bütçe sıkıntısı yaşamaksızın tek korkum daha büyük bir akvaryumun bakımının altından kalkamamak. Beta balıkları için şimdilik bu boyutu yeterli buluyorum. Önerileriniz doğrultusunda kumumu değiştirme kararı aldım daha ince taneli farklı bir kum kullanmam daha doğru olucak sanırım. Filtrem küçük pipo filtre ama ısıtıcım çok mu büyük kaldı gerçekten bilemiyorum yani balığımı 3 sene önce kaybettim ama hatırladığım kadarıyla suyu hiçbir zaman çok ısıttığına şahit olmadım. Eğer daha küçük bir ısıtıcı almam ciddi ölçüde gerekliyse ısıtıcımı değiştirebilirim ya da ısıtıcı koymayabilirim. Pinterestte ilham almak için geceden beri nano akvaryum fotoğraflarına bakıyorum, gördüğüm bir çok beta tankında ısıtıcı yok acaba ben yanlış mı yapıyorum ısıtıcı koyarak? Sizin dediğiniz gibi ortaya bir kök alıp bitkilerle çeşitlendirirsem güzel olacağını düşünüyorum. Eklediğim görselleri beğendim bu ayarda estetik görünümlü bir akvaryum oluşturmak istiyorum, ama betamda mutlu olmalı. Yorumlarınızı geç gördüm kusura bakmayın lütfen vakit ayırdığınız için teşekkür ederim iyi geceler. Isıtıcı hakkında sizin fikrinizide alabilir miyim? Konuyu ilk açtığım sayfadaki gibi görsel yüklememe izin vermiyor. Bu nedenle pinterest linkini paylaşıyorum.
Foto 1: https://pin.it/4yg93bYi1
Foto 2: https://pin.it/47DnUmt26 [EDIT]iremia,2026-03-06 02:24:30[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kurulumu
Teşekkür ederim aslında evet beta balığı yetiştiren veya yetiştirme konusunda bilgili kişilerin önerileri gerçekten benim için değerli. İlk başta belirttiğim üzere bu hobi hakkında fazla bilgisizim ne yazık ki. Geçmişte yaptığım yanlışları düşününce biraz vicdan azabı çekiyorum aslında, bu nedenle yeni bir balık sahibi olmadan önce her şeyi doğru öğrenmek istiyorum. Örneğin eskiden neredeyse her hafta balığımı küçük bir kaba alıp, akvaryumundaki tüm her şeyi çıkartıp, tüm suyu boşaltıp akvaryumunu yıkayıp, tekrar sıfırdan su doldurup balığımı için geri koyuyordum. Kumları bile çitileyerek yıkıyordum. Yeni yeni öğreniyorum suyun tamamı hiçbir zaman boşaltılmazmış. Bir ekosistemin devamı olmalıymış. Yararlı bakterilere ihtiyacı varmış. Gerçekten çok cahil davranıp balığıma eziyet etmişim. Bu nedenle beta balığı konusunda bilgili forumcuların önerilerine ihtiyacım var. Yardımcı olabilirlerse çok mutlu olurum.
Teşekkür ederim aslında evet beta balığı yetiştiren veya yetiştirme konusunda bilgili kişilerin önerileri gerçekten benim için değerli. İlk başta belirttiğim üzere bu hobi hakkında fazla bilgisizim ne yazık ki. Geçmişte yaptığım yanlışları düşününce biraz vicdan azabı çekiyorum aslında, bu nedenle yeni bir balık sahibi olmadan önce her şeyi doğru öğrenmek istiyorum. Örneğin eskiden neredeyse her hafta balığımı küçük bir kaba alıp, akvaryumundaki tüm her şeyi çıkartıp, tüm suyu boşaltıp akvaryumunu yıkayıp, tekrar sıfırdan su doldurup balığımı için geri koyuyordum. Kumları bile çitileyerek yıkıyordum. Yeni yeni öğreniyorum suyun tamamı hiçbir zaman boşaltılmazmış. Bir ekosistemin devamı olmalıymış. Yararlı bakterilere ihtiyacı varmış. Gerçekten çok cahil davranıp balığıma eziyet etmişim. Bu nedenle beta balığı konusunda bilgili forumcuların önerilerine ihtiyacım var. Yardımcı olabilirlerse çok mutlu olurum.
Beta Akvaryumu Kurulumu
İyi geceler akvaryumum 20*20*20 olmak üzere 8 litrelik küçük mika bir akvaryum. Daha önce petshoptaki beyfendilerin önerisiyle bir kaç canlı bitki alsamda hiçbir şekilde bu bitkileri bakamadım hepsi çürüdü, öldü. Balığımı almadan önce akvaryumu kurup bir kaç hafta çalıştırmam daha doğru olucak sanırım. 25/26 derece su sıcaklığında ölmeyecek bir kaç bitki araştırıp onları deneyeceğim ama sanırım daha önce kullandığım beyaz silis kum bitki yetişmesi için uygun bir zemin oluşturmuyor ne yazık ki. Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.[EDIT]iremia,2026-03-05 23:12:37[/EDIT]
İyi geceler akvaryumum 20*20*20 olmak üzere 8 litrelik küçük mika bir akvaryum. Daha önce petshoptaki beyfendilerin önerisiyle bir kaç canlı bitki alsamda hiçbir şekilde bu bitkileri bakamadım hepsi çürüdü, öldü. Balığımı almadan önce akvaryumu kurup bir kaç hafta çalıştırmam daha doğru olucak sanırım. 25/26 derece su sıcaklığında ölmeyecek bir kaç bitki araştırıp onları deneyeceğim ama sanırım daha önce kullandığım beyaz silis kum bitki yetişmesi için uygun bir zemin oluşturmuyor ne yazık ki. Vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim.[EDIT]iremia,2026-03-05 23:12:37[/EDIT]
Beta Akvaryumu Kurulumu
Herkese merhaba beta balıklarını çok seviyorum ancak akvaryumlar hakkında pek bir bilgim yok. Seneler önce bu foruma katılmama vesile olan bir beta balığım vardı, durgun davranışları nedeniyle hastalık geçirdiğini düşünüp bu durumuna çözüm ararken bu formu keşfetmiştim, o zaman yardımcı olan herkese teşekkür ederim ama balığımı ne yazık ki kaybettim. Şimdi ise 3 yıl sonra tekrar bir beta balığı akvaryumu kurmak istiyorum ancak bu sefer başından daha bilinçli hareket etmek istiyorum sizden rica etsem bu konuda tavsiyelerinizi ve deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Balığımın eski akvaryumunun fotoğrafını buraya bırakıyorum sizce neyi değiştirmem neleri eklemem gerekiyor? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234835/050320262214171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234835/050320262214151.jpg[/IMG][EDIT]iremia,2026-03-05 22:18:56[/EDIT]
Herkese merhaba beta balıklarını çok seviyorum ancak akvaryumlar hakkında pek bir bilgim yok. Seneler önce bu foruma katılmama vesile olan bir beta balığım vardı, durgun davranışları nedeniyle hastalık geçirdiğini düşünüp bu durumuna çözüm ararken bu formu keşfetmiştim, o zaman yardımcı olan herkese teşekkür ederim ama balığımı ne yazık ki kaybettim. Şimdi ise 3 yıl sonra tekrar bir beta balığı akvaryumu kurmak istiyorum ancak bu sefer başından daha bilinçli hareket etmek istiyorum sizden rica etsem bu konuda tavsiyelerinizi ve deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz? Balığımın eski akvaryumunun fotoğrafını buraya bırakıyorum sizce neyi değiştirmem neleri eklemem gerekiyor? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234835/050320262214171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234835/050320262214151.jpg[/IMG][EDIT]iremia,2026-03-05 22:18:56[/EDIT]
Beta Kuyruk Erimesi
Merhaba aynı sorun nedeniyle bu foruma üye oldum ama benim beta balığımın hastalığı başlık açan beyfendininkinden daha ileri bir durumda sanırım. Eskiden çok hareketli ve algısı oldukça açık bir balığım vardı ancak yaklaşık bir haftadır tüm kuyruğu parçalanmış bir şekilde ve kendisi sürekli dipte sadece yemlediğim zamanlarda suyun üstüne çıkıyor. 8lt bir akvaryumda bakıyorum. Bir senedir benimle balığım ama ilk defa böyle bir sorunla karşılayorum ne yapmalıyım lütfen bu konuda bana fikir verin.
Merhaba aynı sorun nedeniyle bu foruma üye oldum ama benim beta balığımın hastalığı başlık açan beyfendininkinden daha ileri bir durumda sanırım. Eskiden çok hareketli ve algısı oldukça açık bir balığım vardı ancak yaklaşık bir haftadır tüm kuyruğu parçalanmış bir şekilde ve kendisi sürekli dipte sadece yemlediğim zamanlarda suyun üstüne çıkıyor. 8lt bir akvaryumda bakıyorum. Bir senedir benimle balığım ama ilk defa böyle bir sorunla karşılayorum ne yapmalıyım lütfen bu konuda bana fikir verin.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
