ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cagatayc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Ocak 2022 00:52
Son Ziyaret:
18 Kasım 2024 11:16
Toplam Mesaj:
77 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağatay Çaparlı
Doğum Tarihi:
16 Ekim 1986
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
Endüstri Mühendisi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.
SON 10 MESAJI
Co2 Ve Balıklar
Bitkili karma akvaryumum var. Transgenetik tetralarımdan bir tanesi bütün gün difüzörden çıkan co2 baloncuklarıyla uğraşıyor. Kafa yapmanın yolunu mu keşfetti derdi ne çözemedim. Yem atınca geliyor, yedikten sonra yine orada. Neden yapıyor olabilir? Bir kaç tahta eksik sanırım. :)
Bitkili karma akvaryumum var. Transgenetik tetralarımdan bir tanesi bütün gün difüzörden çıkan co2 baloncuklarıyla uğraşıyor. Kafa yapmanın yolunu mu keşfetti derdi ne çözemedim. Yem atınca geliyor, yedikten sonra yine orada. Neden yapıyor olabilir? Bir kaç tahta eksik sanırım. :)
Bitkili Karma Akvaryum
Melekler diğerlerine sataşıyor mu? Hep almak istemişimdir ama cesaret edemedim.
Melekler diğerlerine sataşıyor mu? Hep almak istemişimdir ama cesaret edemedim.
200lt Bitkili Akvaryumum
[QUOTE=Hascu]Akvaryumunuz çok güzel olmuş.Malesef Antalyada olduğumdan canlı bitki besleyemiyorum yazın 32 derceyi görüyo su ısısi.Birazda ufak tefek kayalar mango kökleri eklerseniz daha güzel görünür akvaryumunuz.
[/QUOTE]
Teşekkürler, aslında ortada kocaman yati kökü varda moss biraz abarttı. Diğer kaya ve köklerde diğer bitkilerin altında. Eski akvaryumdan olduğu gibi hiç kırpmadan taşıyınca yerlerini de sevdiler bende bir süre uğraşmaya üşendim.[:)]
[QUOTE=Hascu]Akvaryumunuz çok güzel olmuş.Malesef Antalyada olduğumdan canlı bitki besleyemiyorum yazın 32 derceyi görüyo su ısısi.Birazda ufak tefek kayalar mango kökleri eklerseniz daha güzel görünür akvaryumunuz.
[/QUOTE]
Teşekkürler, aslında ortada kocaman yati kökü varda moss biraz abarttı. Diğer kaya ve köklerde diğer bitkilerin altında. Eski akvaryumdan olduğu gibi hiç kırpmadan taşıyınca yerlerini de sevdiler bende bir süre uğraşmaya üşendim.[:)]
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=GreyGandalf]
Sanırım kayıplar yaşadığınız kum piyasada hagen olarak satılan kumdu. Bu konu biraz muallak aynı şekilde eskiden hagen bende kullandım ama hiç kayıp yaşamadım bazılarıda çok kayıp yaşadı. Arkadaşın kumu hagen olmadığından sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum ama tabi çagatay beyin dediği gibi leopar vatozda alabilirsiniz onlarda çözüm olacaklardır.
Daha önce karideslerle cüce vatoz, l144, Otocinclus affinis ve kelebek vatoz baktım yavruları yediklerine şahit olmadım ama bu bilimsel bir gerçek mi değil sadece gözlemimi iletiyorum. Zaten karidesler uygun şartlar oluştuğunda öyle çoğalacaklar ki çokta düşünmeyeceksiniz bu konuyu.
Eğer osmoz suya geçecekseniz daha dikkatli olmalı suya girdileri sizin yapmanız gerekecek buda bıraz tecrübe ve bilgi istiyor misal tds degeriniz, gh değerleri çok az olacak, kh sıfır olacak bu karidesler için uygun değil gh,kh siz kendiniz artırmanız gerekecek onun için ayrı ürün alıcaksanız tabiki, elbette daha stabil tanka sahip olabilirsiniz ama kontrolü biraz size bırakıyor osmoz su
miktarı iyi ayarlanan sıvı karbon neriteye, katil salyangoza veya karidese zarar verdiğini görmedim ama dikkatinizi çekerim zarar vermiyor. Canlıları rahatsız ediyormu diye sorarsanız bence rahatsız ediyor.[/QUOTE]
Hagen kum hiç almadım bazalt kumda yaşadım
[QUOTE=GreyGandalf]
Sanırım kayıplar yaşadığınız kum piyasada hagen olarak satılan kumdu. Bu konu biraz muallak aynı şekilde eskiden hagen bende kullandım ama hiç kayıp yaşamadım bazılarıda çok kayıp yaşadı. Arkadaşın kumu hagen olmadığından sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum ama tabi çagatay beyin dediği gibi leopar vatozda alabilirsiniz onlarda çözüm olacaklardır.
Daha önce karideslerle cüce vatoz, l144, Otocinclus affinis ve kelebek vatoz baktım yavruları yediklerine şahit olmadım ama bu bilimsel bir gerçek mi değil sadece gözlemimi iletiyorum. Zaten karidesler uygun şartlar oluştuğunda öyle çoğalacaklar ki çokta düşünmeyeceksiniz bu konuyu.
Eğer osmoz suya geçecekseniz daha dikkatli olmalı suya girdileri sizin yapmanız gerekecek buda bıraz tecrübe ve bilgi istiyor misal tds degeriniz, gh değerleri çok az olacak, kh sıfır olacak bu karidesler için uygun değil gh,kh siz kendiniz artırmanız gerekecek onun için ayrı ürün alıcaksanız tabiki, elbette daha stabil tanka sahip olabilirsiniz ama kontrolü biraz size bırakıyor osmoz su
miktarı iyi ayarlanan sıvı karbon neriteye, katil salyangoza veya karidese zarar verdiğini görmedim ama dikkatinizi çekerim zarar vermiyor. Canlıları rahatsız ediyormu diye sorarsanız bence rahatsız ediyor.[/QUOTE]
Hagen kum hiç almadım bazalt kumda yaşadım
200lt Bitkili Akvaryumum
Ölçüler: 100x50x40
Canlı Türleri: Transgenetik tetra, Neon Tetra, Cüce Gurami, Leopar Vatoz, Çöpçü, Elma, Helena, Nerite, SAE ve neon alırken araya kaynayıp hediye olan 1 adet limon tetra
Bitki Türleri: Bacopa, Elodea, Limon, Zeytin, Saz, Anubias, Christmas Moss, Bacopanın bodur bir türü, Ludwigia (Latince tür adlarını bilmiyorum)
Tankın Yaşı: 1 Yıllık 100lt den direk taşıma 1 Aylık 200lt
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2213 (Seramik-Sünger-Matrix-Siporax-CrystalClear), 9w İç filtre, Aquael Surface Skimmer, toplamda 48w Full Spectrum-6500k-5000k olarak 6 Led Armatür (aralıklı 3-3-3 saat aydınlatma)
Tasarım ve Dekorasyon: Tabanda Bazalt kum, misket gübreli, Yati köküne sarılı moss, 24saat 1 damla/sn CO2 beslemesi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233478/050120241516541.jpg[/IMG]
Ölçüler: 100x50x40
Canlı Türleri: Transgenetik tetra, Neon Tetra, Cüce Gurami, Leopar Vatoz, Çöpçü, Elma, Helena, Nerite, SAE ve neon alırken araya kaynayıp hediye olan 1 adet limon tetra
Bitki Türleri: Bacopa, Elodea, Limon, Zeytin, Saz, Anubias, Christmas Moss, Bacopanın bodur bir türü, Ludwigia (Latince tür adlarını bilmiyorum)
Tankın Yaşı: 1 Yıllık 100lt den direk taşıma 1 Aylık 200lt
Filtrasyon ve Işıklandırma: Eheim 2213 (Seramik-Sünger-Matrix-Siporax-CrystalClear), 9w İç filtre, Aquael Surface Skimmer, toplamda 48w Full Spectrum-6500k-5000k olarak 6 Led Armatür (aralıklı 3-3-3 saat aydınlatma)
Tasarım ve Dekorasyon: Tabanda Bazalt kum, misket gübreli, Yati köküne sarılı moss, 24saat 1 damla/sn CO2 beslemesi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233478/050120241516541.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=Selder]
cüce vatoz karidesler için problem yaratır mı içinde 10 tane karides 4 tanesinde yumurta var 2 tane elma salyangoz 5-6 tane adi salyangoz var
arıtıcı var evde arıtıcı ile doldursam problem olur mu yine birde excel carbon var fakat karides ve salyangozları öldürür dedikleri için kullanmadım hiç
karides ve salyangoz varsa akvaryumda zarar vermiyor mu onlara[/QUOTE]
karidesi bilmiyorum ancak bende 3 elma, 6 helena, 5 nerite var, Excel de kullandım hiç bir sorun olmadı. Salyangozun düşmanı bakır. Gübredeki az miktarda bakırı da tolere edebiliyorlar. Karidesi bilen birisinin cevaplaması daha uygun olur. Arıtıcı ters ozmos ise silikatı engeller sorunu halleder. Ama iletkenlik vs karidese bir şey yapar mı bilmiyorum. Karides hassas diye hiç bulaşmıyorum.[EDIT]cagatayc,2024-01-05 15:04:49[/EDIT]
[QUOTE=Selder]
cüce vatoz karidesler için problem yaratır mı içinde 10 tane karides 4 tanesinde yumurta var 2 tane elma salyangoz 5-6 tane adi salyangoz var
arıtıcı var evde arıtıcı ile doldursam problem olur mu yine birde excel carbon var fakat karides ve salyangozları öldürür dedikleri için kullanmadım hiç
karides ve salyangoz varsa akvaryumda zarar vermiyor mu onlara[/QUOTE]
karidesi bilmiyorum ancak bende 3 elma, 6 helena, 5 nerite var, Excel de kullandım hiç bir sorun olmadı. Salyangozun düşmanı bakır. Gübredeki az miktarda bakırı da tolere edebiliyorlar. Karidesi bilen birisinin cevaplaması daha uygun olur. Arıtıcı ters ozmos ise silikatı engeller sorunu halleder. Ama iletkenlik vs karidese bir şey yapar mı bilmiyorum. Karides hassas diye hiç bulaşmıyorum.[EDIT]cagatayc,2024-01-05 15:04:49[/EDIT]
Co2 Tüp İçin Regülatör Tavsiye 2023
Geçtiğimiz hafta bks'den 5lt tüp siparişi verdim bugün elime ulaştı. ayrıca aliexpressten yeni nesil ufak regülatör aldım, o da bugün gümrükten geçti. Bendeki tüp 2.67lt ydi dolabın arkasına saklıyordum 5lt biraz büyük nasıl yapacağım bakalım. [URL]https://tr.aliexpress.com/item/1005006223539152.html?spm=a2g0o.detail.0.0.3cdeWQE8WQE8n4&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.362094.0&scm_id=1007.40050.362094.0&scm-url=1007.40050.362094.0&pvid=e29f97fa-4f0a-4678-94ed-aabb530398e0&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.362094.0,pvid:e29f97fa-4f0a-4678-94ed-aabb530398e0,tpp_buckets:668%232846%238112%231997&pdp_npi=4%40dis%21TRY%211262.29%21908.70%21%21%2139.84%2128.68%21%40211b617b17044557650507703e7e47%2112000036351983379%21rec%21TR%21134680154%21[/URL]
Gümrükte yılbaşından mıdır nedir, 2 günde kontrolden anca geçebildi.
Geçtiğimiz hafta bks'den 5lt tüp siparişi verdim bugün elime ulaştı. ayrıca aliexpressten yeni nesil ufak regülatör aldım, o da bugün gümrükten geçti. Bendeki tüp 2.67lt ydi dolabın arkasına saklıyordum 5lt biraz büyük nasıl yapacağım bakalım. [URL]https://tr.aliexpress.com/item/1005006223539152.html?spm=a2g0o.detail.0.0.3cdeWQE8WQE8n4&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40050.362094.0&scm_id=1007.40050.362094.0&scm-url=1007.40050.362094.0&pvid=e29f97fa-4f0a-4678-94ed-aabb530398e0&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40050.362094.0,pvid:e29f97fa-4f0a-4678-94ed-aabb530398e0,tpp_buckets:668%232846%238112%231997&pdp_npi=4%40dis%21TRY%211262.29%21908.70%21%21%2139.84%2128.68%21%40211b617b17044557650507703e7e47%2112000036351983379%21rec%21TR%21134680154%21[/URL]
Gümrükte yılbaşından mıdır nedir, 2 günde kontrolden anca geçebildi.
Vatoz Balığım Ve Melek Balığım Öldü.
[QUOTE=serraonan]
düz iç filtre
[/QUOTE]
Şu anda yapılacak en mantıklı şey bence, kalan melek ve pengasusu geri verip, yerine (hava motorunuz varsa) pipo filtre almak ve bakteri tutmasını beklemek. Bakteri kültürü sera nitrivec dedim ama şu anda çok pahalı oldu ufak akvaryumda ve iç filtre süngerinde pek verim vereceğini sanmıyorum. Bacto feed vermeyi de kesin şimdilik.
ayrıca büyük bir akvaryum alacak durum ve zaman yoksa, balıkları da iade edemiyorsanız, 30 lt lik bir kova alıp balıkları ona koymanız da bence her şekilde daha mantıklı olur. :)
Başta herkes böyle bir tecrübe yaşamıştır normal böyle durumlar. Ben de 30lt akvaryuma 2 tane pengasus 4 japon 3 çöpçü 2 vatoz atmıştım. Pengasusları ertesi gün geri verdim, 1 hafta sonra 100lt akvaryum almıştım.[EDIT]cagatayc,2024-01-05 14:55:06[/EDIT]
[QUOTE=serraonan]
düz iç filtre
[/QUOTE]
Şu anda yapılacak en mantıklı şey bence, kalan melek ve pengasusu geri verip, yerine (hava motorunuz varsa) pipo filtre almak ve bakteri tutmasını beklemek. Bakteri kültürü sera nitrivec dedim ama şu anda çok pahalı oldu ufak akvaryumda ve iç filtre süngerinde pek verim vereceğini sanmıyorum. Bacto feed vermeyi de kesin şimdilik.
ayrıca büyük bir akvaryum alacak durum ve zaman yoksa, balıkları da iade edemiyorsanız, 30 lt lik bir kova alıp balıkları ona koymanız da bence her şekilde daha mantıklı olur. :)
Başta herkes böyle bir tecrübe yaşamıştır normal böyle durumlar. Ben de 30lt akvaryuma 2 tane pengasus 4 japon 3 çöpçü 2 vatoz atmıştım. Pengasusları ertesi gün geri verdim, 1 hafta sonra 100lt akvaryum almıştım.[EDIT]cagatayc,2024-01-05 14:55:06[/EDIT]
Akvaryumda Garp Canlılar
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Balık kenesi diye araştırma yapın ve biran önce önlem alın. Fotoğraf ta balık kenesine benziyor.
Üremeleri ne müsaade etmeyin. [/QUOTE]
Balık biti/kenesi sanki daha yuvarlak ve kuyruklu yapıda bu farklı bir şey gibi.
[IMG]https://i.ytimg.com/vi/BaiwFTtAtPU/maxresdefault.jpg[/IMG]
[QUOTE=ahmetfiratozkaya]Balık kenesi diye araştırma yapın ve biran önce önlem alın. Fotoğraf ta balık kenesine benziyor.
Üremeleri ne müsaade etmeyin. [/QUOTE]
Balık biti/kenesi sanki daha yuvarlak ve kuyruklu yapıda bu farklı bir şey gibi.
[IMG]https://i.ytimg.com/vi/BaiwFTtAtPU/maxresdefault.jpg[/IMG]
Akvaryumumda Bitkiler Çok Kötü
[QUOTE=sina cen]Ben de excel ve sıvı karbon ayrı ayrı kullanıyorum yoksa bitkiler gelişemiyor. En azından bende bu problem vardı. [/QUOTE]
İkisi aslında aynı malzeme. Sadece birisi marka adı. Fazla dozlama yapmayın sakın :).
[QUOTE=sina cen]Ben de excel ve sıvı karbon ayrı ayrı kullanıyorum yoksa bitkiler gelişemiyor. En azından bende bu problem vardı. [/QUOTE]
İkisi aslında aynı malzeme. Sadece birisi marka adı. Fazla dozlama yapmayın sakın :).
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 21:02
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Elyaf LeafyAqua, 14:47
Filtreleme Seçenekleri - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 13:58
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:36
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:36
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:36
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 11:27
- Akvaryum 30*30 metsi 11:27
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:43
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:43
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:43
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
Malawi34,
JujuSeri,
mightymurat,
nanomania,
yeekim,
HaydarGul,
Kınayu,
Hoppala,
Ehtiyar,
cancoma,
Kuduoglu,
Kturan06,
Urar,
Ciyus,
0rnn,
Koksal Gurkan,
MiSoSiKiaN,
yderinn,
sina cen,
osmandbnl,
zebra93042,
egemen62,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
altuntasseref,
lojistisyen,
altum123,
sirhill,
Makkaya,
Fatihsm,
brk-krnc,
Habitat,
35mehmet35,
ternapi,
ibas34,
isssmailak,
Şahinöztürk,
ArifhbsAquatics,
upeker,
ilterisdoğukan,
Mderhan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
