ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Daron
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mayıs 2021 20:33
Son Ziyaret:
28 Şubat 2022 02:25
Toplam Mesaj:
64 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Daron Erkol
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Daron
SON 10 MESAJI
Co2 Tüpü Devrilme Güvenlik/emniyet Hk.
Merhaba arkadaşlar, sonunda CO2 tüpümü sipariş ettim ve yolda. Bu tüpü devrilmeden korumak için aşağıdaki üründen arıyorum ancak ne yazık ki Türkçe aratınca bulamıyorum. Bu ürün nerede satılır? Ne diye satılır? Olmadı plastik salata kasesinden kendim yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231477/220920211641131.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, sonunda CO2 tüpümü sipariş ettim ve yolda. Bu tüpü devrilmeden korumak için aşağıdaki üründen arıyorum ancak ne yazık ki Türkçe aratınca bulamıyorum. Bu ürün nerede satılır? Ne diye satılır? Olmadı plastik salata kasesinden kendim yapacağım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231477/220920211641131.jpg[/IMG]
Wabi Kusa
elinize sağlık aydınlatmanız hakkında biraz bilgi verir misiniz? nereden temin ettiniz?
elinize sağlık aydınlatmanız hakkında biraz bilgi verir misiniz? nereden temin ettiniz?
Emers Bucephalandra Paludaryum
[QUOTE=lepisteskazani]Arkadaşlar merhaba.
Elimde şu şekilde bi tasarımım var başlıktada anlayacağınız üzere emers şekilde bucephalandra yetiştirmek istiyorum.
Günlük birkaç defa elimde geçtikçe su püskürtsem.ve Ada dooa wabikusa mist besin takviyesinde bulunarak gelişim elde edermiyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228663/040920211225261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, bu videoya bakmanızı tavsiye ederim. https://youtu.be/-VuzBS3KwsE
[QUOTE=lepisteskazani]Arkadaşlar merhaba.
Elimde şu şekilde bi tasarımım var başlıktada anlayacağınız üzere emers şekilde bucephalandra yetiştirmek istiyorum.
Günlük birkaç defa elimde geçtikçe su püskürtsem.ve Ada dooa wabikusa mist besin takviyesinde bulunarak gelişim elde edermiyim ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228663/040920211225261.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba, bu videoya bakmanızı tavsiye ederim. https://youtu.be/-VuzBS3KwsE
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
[QUOTE=harunsuv][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/9226/040920212217411.jpg[/IMG]
Tüpünde gelmesiyle birlikte artık hitech bir akvaryuma sahibim [:)]
Tüpü replacka'nın yaptığı gibi BKS'nin kendisinden aldım. 410₺ olmuş başka bir yerden alsam en az 500₺+kargo oluyordu. BKS kargoyu da ödemiş sağ olsun.
Yaşadığım bir çok talihsizlik sonrası korkarak ZRDR R103'ün kurulumunu yaptım. Korktuğum gibi olmadı sorunsuz çalıştı. İnce ayar vanasının açılma ve kapanma aralığının daha geniş olmasını beklemiştim. Çok da önemli bir şey değil aslında. Replacka'nın sayesinde aklımdan geçen miktarın çok daha aşağısına bu sistemi almış oldum. Kendisine teşekkür ediyorum. [:iyi:]
Regülatör kısa vadede çok başarılı. Fotosentezi sorunsuz görmek çok güzel bir şey[:nazar:]. Uzun vade de sorun çıkacağını düşünmüyorum. Belki bu tüpü nerede dolduracağız şimdi derdi olur [:)]
Avatar da ki gecko sanırım. Gelecekte onu da beslersiniz belkide [:)][/QUOTE]
Merhaba, kaç litrelik tüp için ödediniz acaba bu fiyatı?
[QUOTE=harunsuv][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/9226/040920212217411.jpg[/IMG]
Tüpünde gelmesiyle birlikte artık hitech bir akvaryuma sahibim [:)]
Tüpü replacka'nın yaptığı gibi BKS'nin kendisinden aldım. 410₺ olmuş başka bir yerden alsam en az 500₺+kargo oluyordu. BKS kargoyu da ödemiş sağ olsun.
Yaşadığım bir çok talihsizlik sonrası korkarak ZRDR R103'ün kurulumunu yaptım. Korktuğum gibi olmadı sorunsuz çalıştı. İnce ayar vanasının açılma ve kapanma aralığının daha geniş olmasını beklemiştim. Çok da önemli bir şey değil aslında. Replacka'nın sayesinde aklımdan geçen miktarın çok daha aşağısına bu sistemi almış oldum. Kendisine teşekkür ediyorum. [:iyi:]
Regülatör kısa vadede çok başarılı. Fotosentezi sorunsuz görmek çok güzel bir şey[:nazar:]. Uzun vade de sorun çıkacağını düşünmüyorum. Belki bu tüpü nerede dolduracağız şimdi derdi olur [:)]
Avatar da ki gecko sanırım. Gelecekte onu da beslersiniz belkide [:)][/QUOTE]
Merhaba, kaç litrelik tüp için ödediniz acaba bu fiyatı?
Zemin Malzemelerini Ayırmak - Sineklik Sorunsalı
[QUOTE=Emre0012]
Cem bey, bu filenin bir ismi var mı nereden temin edebilirim?[/QUOTE]
Akvaryem bu şekilde filtre malzemesi torbası satıyor bilmem işinize yarar mi ben cold brew kahve filtresi yapmak istediğim için zamanında araştırmıştım böyle file torbaları [:)))]. İşinizi görür mu bilmiyorum, eğer olur da satın alırsanız bana da gözeneklerini değerlendirmem için fotoğraf atarsanız çok mutlu olurum.
https://www.akvaryem.com.tr/kategori/filtre-malzeme-torbalari
[QUOTE=Emre0012]
Cem bey, bu filenin bir ismi var mı nereden temin edebilirim?[/QUOTE]
Akvaryem bu şekilde filtre malzemesi torbası satıyor bilmem işinize yarar mi ben cold brew kahve filtresi yapmak istediğim için zamanında araştırmıştım böyle file torbaları [:)))]. İşinizi görür mu bilmiyorum, eğer olur da satın alırsanız bana da gözeneklerini değerlendirmem için fotoğraf atarsanız çok mutlu olurum.
https://www.akvaryem.com.tr/kategori/filtre-malzeme-torbalari
3 Yollu (?) Toggle Switch Bağlama
[QUOTE=emirkagan]
Kontrol edip emin olmadan akım gönderme anahtar üzerine. En iyi ihtimalle ışığına bağlı adaptörü yakarsın hatalı bağlantıda. Çıkışların tahminimizdeki gibi olduğundan emin ol.[/QUOTE]
Aynen bir tanıdığa götüreceğim, mesajlarıma geç cevap aldığım icin doğru ürünü mu aldım diye sorayım buraya dedim 👍🏼
[QUOTE=Daron]
Aynen bir tanıdığa götüreceğim, mesajlarıma geç cevap aldığım icin doğru ürünü mu aldım diye sorayım buraya dedim multimetresi de var 👍🏼[/QUOTE]
[QUOTE=emirkagan]
Kontrol edip emin olmadan akım gönderme anahtar üzerine. En iyi ihtimalle ışığına bağlı adaptörü yakarsın hatalı bağlantıda. Çıkışların tahminimizdeki gibi olduğundan emin ol.[/QUOTE]
Aynen bir tanıdığa götüreceğim, mesajlarıma geç cevap aldığım icin doğru ürünü mu aldım diye sorayım buraya dedim 👍🏼
[QUOTE=Daron]
Aynen bir tanıdığa götüreceğim, mesajlarıma geç cevap aldığım icin doğru ürünü mu aldım diye sorayım buraya dedim multimetresi de var 👍🏼[/QUOTE]
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Teşekkürler, siz böyle uzun uzun yazınca ben kendimi mahcup hissediyorum acaba eksik ifade etmiş miyimdir kendimi diye. Tüpün olmaması konusuna gelirsek durum maddi :D
Vanaya da gelirsek sonunda metal bir stop olmadığı için çıkmak üzere tasarlandığını düşünüyorum o yüzden onda da sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yine de içime sinsin diye bir sorayım dedim :)
[QUOTE=replacka]
Öncelikle hayırlı olsun regülatörünüz[:)] Sanırım regülatör siparişini önce verin, bir ay sürebiliyor gelmesi dediğim için böyle bir durum oluşuyor. En iyisi onu düzelteyim. Herkes elinde regülatör, tüpsüz bekliyor benim yüzümden[:geek:] Çünkü bana gelmesi bir ay sürmüştü ama benim dışımdaki herkes iki haftadan kısa sürede almış[:O]
Neyse sorularınıza gelince; regülatörün hiçbir vanasını sonuna kadar açıp çıkartmaya çalışmadım açıkçası. Çünkü bu tarz aletleri son sınırına kadar kurcalamayı sevmem. O yüzden çıkması normal midir, değil midir emin değilim ama dikkat ederseniz vana çıktıktan sonra ucunda bir conta mevcut. Yani contaların eskidiği ve değiştirmek zorunda olduğumuz bir senaryoda, o contaya erişmek için böyle bir çıkarma işlemi yapmak gerekecektir diye düşünüyorum. Haliyle çıkarıldığı gibi, geri de takılacaktır tahminimce. O yüzden umarım normaldir diyelim[:?]
İkincisi ise, bu poşetin içindeki contaların yedek contalar olduğunu konuda belirtmiştim ama tekrardan bir kontrol edeyim. (Edit: kontrol ettim ve belirtmişim) Normalde regülatöre tüm contalar takılı geliyor. Ekstradan conta takmak gerekmiyor. Tüpe takılıp çalıştırmaya hazır yani. En azından benim için böyle oldu. Ki fabrikasyonda bir hata yoksa sizin için de aynısı geçerli olacaktır. O poşet içinde gelen contalar yedek olarak geliyor yani. Hatta regülatörü tüpe takarken teflon bant da uygulanmıyor. Eğer kaçak kontrolünde kaçak tespit ederseniz teflon bant uygulayın. Çünkü tüm o takılı haldeki contalar, regülatörün ve vanaların sıkıca oturması için, gaz kaçırmaması için mevcut. Bir de konunun içindeki bir mesajımda da bir iki ufak tüyo vermiştim takma işlemi için.
O yüzden regülatörü tüpe takmadan önce konuya bir daha göz atmanızı ve bir bilenden yardım almanızı öneririm[:)] umarım tüp ile birlikte uzun ve sıkıntısız bir kullanım keyfiniz olur. Şimdiden keyifli hobiler dilerim[:iyi:]
Bir de rica etsem hangi modeli aldığınızı ve alırken olsun, kargo teslim süreci olsun herhangi bir sorun yaşayıp yaşamadığınızı sorabilir miyim[:?] Konuda almayı düşünenler için çeşitlilik ve kaynak olması adına soruyorum[:)][/QUOTE]
Teşekkürler, siz böyle uzun uzun yazınca ben kendimi mahcup hissediyorum acaba eksik ifade etmiş miyimdir kendimi diye. Tüpün olmaması konusuna gelirsek durum maddi :D
Vanaya da gelirsek sonunda metal bir stop olmadığı için çıkmak üzere tasarlandığını düşünüyorum o yüzden onda da sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yine de içime sinsin diye bir sorayım dedim :)
[QUOTE=replacka]
Öncelikle hayırlı olsun regülatörünüz[:)] Sanırım regülatör siparişini önce verin, bir ay sürebiliyor gelmesi dediğim için böyle bir durum oluşuyor. En iyisi onu düzelteyim. Herkes elinde regülatör, tüpsüz bekliyor benim yüzümden[:geek:] Çünkü bana gelmesi bir ay sürmüştü ama benim dışımdaki herkes iki haftadan kısa sürede almış[:O]
Neyse sorularınıza gelince; regülatörün hiçbir vanasını sonuna kadar açıp çıkartmaya çalışmadım açıkçası. Çünkü bu tarz aletleri son sınırına kadar kurcalamayı sevmem. O yüzden çıkması normal midir, değil midir emin değilim ama dikkat ederseniz vana çıktıktan sonra ucunda bir conta mevcut. Yani contaların eskidiği ve değiştirmek zorunda olduğumuz bir senaryoda, o contaya erişmek için böyle bir çıkarma işlemi yapmak gerekecektir diye düşünüyorum. Haliyle çıkarıldığı gibi, geri de takılacaktır tahminimce. O yüzden umarım normaldir diyelim[:?]
İkincisi ise, bu poşetin içindeki contaların yedek contalar olduğunu konuda belirtmiştim ama tekrardan bir kontrol edeyim. (Edit: kontrol ettim ve belirtmişim) Normalde regülatöre tüm contalar takılı geliyor. Ekstradan conta takmak gerekmiyor. Tüpe takılıp çalıştırmaya hazır yani. En azından benim için böyle oldu. Ki fabrikasyonda bir hata yoksa sizin için de aynısı geçerli olacaktır. O poşet içinde gelen contalar yedek olarak geliyor yani. Hatta regülatörü tüpe takarken teflon bant da uygulanmıyor. Eğer kaçak kontrolünde kaçak tespit ederseniz teflon bant uygulayın. Çünkü tüm o takılı haldeki contalar, regülatörün ve vanaların sıkıca oturması için, gaz kaçırmaması için mevcut. Bir de konunun içindeki bir mesajımda da bir iki ufak tüyo vermiştim takma işlemi için.
O yüzden regülatörü tüpe takmadan önce konuya bir daha göz atmanızı ve bir bilenden yardım almanızı öneririm[:)] umarım tüp ile birlikte uzun ve sıkıntısız bir kullanım keyfiniz olur. Şimdiden keyifli hobiler dilerim[:iyi:]
Bir de rica etsem hangi modeli aldığınızı ve alırken olsun, kargo teslim süreci olsun herhangi bir sorun yaşayıp yaşamadığınızı sorabilir miyim[:?] Konuda almayı düşünenler için çeşitlilik ve kaynak olması adına soruyorum[:)][/QUOTE]
3 Yollu (?) Toggle Switch Bağlama
[QUOTE=emirkagan]O 3 yollu switch kullanmana gerek var mı sanmıyorum ama dediğin şeyi basitce tek bir anahtar yardımı ile aynen tren rayı gibi yönlendirme yapabilirsin. Paint çizimi ile anlatmaya çalışayım.
Anlattığım şekilde bir sorun olacağını zannetmiyorum ancak 3 yollu switch kullanmadığım için şemasını bilmiyorum o yüzden 2 yollu üzerinden anlatayım.
Mavi kabloyu faz
Kırmızı kabloyu nötr
Kahverengi kabloyu toprak olarak düşün
Anahtar faz üzerinden akım çekilecek rotayı değiştiriyor istediğin de bu zaten yanlış anlamadıysam.
Fazı anahtarlamak önemli nötr anahtarlanmamalı diye biliyorum işin ehli düzeltsin yanlışım varsa.
Çift yönlü anahtar diye geçiyor şemada gösterdiğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/260820211259221.jpg[/IMG]
Bir multimetre cihazın var ise anahtarın hangi çıkışlara hangi konumda kısa devre yaptığını bulabilirsin. Sanıyorum 3 yollu da 2 adet 2 yollu var. 1 2 3 pinleri 1 çıkışı anahtarlıyor 4 5 6 pinleri bir çıkışı yani
Sadece bir tahmin emin olmadan bağlantı yapma multimetre cihazı ile kontrol edebilirsin bunu. Faz ve Nötr uçlarını anahtarlayabilirsin böylece ancak dediğim gibi nötr anahtarlamak sağlıklı olmuyor diye biliyorum ben.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/260820211309561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkürler ben de aynı ikinci şemadaki gibi düşünmüştüm, içime sinmiş oldu.
[QUOTE=emirkagan]O 3 yollu switch kullanmana gerek var mı sanmıyorum ama dediğin şeyi basitce tek bir anahtar yardımı ile aynen tren rayı gibi yönlendirme yapabilirsin. Paint çizimi ile anlatmaya çalışayım.
Anlattığım şekilde bir sorun olacağını zannetmiyorum ancak 3 yollu switch kullanmadığım için şemasını bilmiyorum o yüzden 2 yollu üzerinden anlatayım.
Mavi kabloyu faz
Kırmızı kabloyu nötr
Kahverengi kabloyu toprak olarak düşün
Anahtar faz üzerinden akım çekilecek rotayı değiştiriyor istediğin de bu zaten yanlış anlamadıysam.
Fazı anahtarlamak önemli nötr anahtarlanmamalı diye biliyorum işin ehli düzeltsin yanlışım varsa.
Çift yönlü anahtar diye geçiyor şemada gösterdiğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/260820211259221.jpg[/IMG]
Bir multimetre cihazın var ise anahtarın hangi çıkışlara hangi konumda kısa devre yaptığını bulabilirsin. Sanıyorum 3 yollu da 2 adet 2 yollu var. 1 2 3 pinleri 1 çıkışı anahtarlıyor 4 5 6 pinleri bir çıkışı yani
Sadece bir tahmin emin olmadan bağlantı yapma multimetre cihazı ile kontrol edebilirsin bunu. Faz ve Nötr uçlarını anahtarlayabilirsin böylece ancak dediğim gibi nötr anahtarlamak sağlıklı olmuyor diye biliyorum ben.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178252/260820211309561.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkürler ben de aynı ikinci şemadaki gibi düşünmüştüm, içime sinmiş oldu.
Walstad Serüveni (frankenstad) 07.04.2022
Konuyu okuması şimdiden çok keyifli, araştırmalarınızı takdir ederim. Takipteyim 👍🏼
Konuyu okuması şimdiden çok keyifli, araştırmalarınızı takdir ederim. Takipteyim 👍🏼
Yurtdışı Regülatör Ve Bks Tüp İle Uygun Co2 Sistem
Merhaba, yine geceleri aliexpresste dolaşırken fütursuzca sipariş verdim ve regülatör kargoya verildikten sonra 11 gün içinde elime ulaştı. Maalesef şimdilik tüpüm olmadığı icin deneyemedim. Bir sorum var; ayar vanasını sonuna kadar açınca vana tamamen çıkıyor fotodaki gibi. Normaldir değil mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231477/250820212307011.jpg[/IMG]
Bir de yanında gelen contaları nereye yerleştirmem gerektiğini göstermemişler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231477/250820212308441.jpg[/IMG]
Merhaba, yine geceleri aliexpresste dolaşırken fütursuzca sipariş verdim ve regülatör kargoya verildikten sonra 11 gün içinde elime ulaştı. Maalesef şimdilik tüpüm olmadığı icin deneyemedim. Bir sorum var; ayar vanasını sonuna kadar açınca vana tamamen çıkıyor fotodaki gibi. Normaldir değil mi?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231477/250820212307011.jpg[/IMG]
Bir de yanında gelen contaları nereye yerleştirmem gerektiğini göstermemişler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231477/250820212308441.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
