ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sakalimvar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2021 21:52
Son Ziyaret:
13 Şubat 2026 17:11
Toplam Mesaj:
40 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erkan Demirtaş
Doğum Tarihi:
17 Temmuz 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erkan Demirtaş
SON 10 MESAJI
Arka Plan Bitki Tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 20 gün önce kurulumunu yaptığım tankım için koyu yeşil tonlarda bir arka plan bitkisi tavsiyesi rica edeceğim. Fotoğraftaki kayanın sağ arka tarafına uygulayacağım. Oradaki rotala green pek gelişim gösteremedi, koyu yeşil renkle ve büyük yapraklarıyla farklı bir kontrast olsun istiyorum. Desteğinizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/220420210944191.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 20 gün önce kurulumunu yaptığım tankım için koyu yeşil tonlarda bir arka plan bitkisi tavsiyesi rica edeceğim. Fotoğraftaki kayanın sağ arka tarafına uygulayacağım. Oradaki rotala green pek gelişim gösteremedi, koyu yeşil renkle ve büyük yapraklarıyla farklı bir kontrast olsun istiyorum. Desteğinizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/220420210944191.jpg[/IMG]
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Vallah dostum işin açıkçası memnun değilim. 12,5 w çok az. Aldım ama pişmanım işin açıkçası. Şimdiki bilgim olsa kesinlikle tercih etmezdim. Şu anda A-Z çokiyi bir sistem topladım. Yeni kurulumunu da yakında yapmacam. Tek değiştirmem gereken ışıklarım kaldı. Öyle diye bilirim. Elite 800 900 tl fiyatında ve 12 w. Ben chihiros wrgb 2 30 cm öneririm kesinlikle nano tank için. 33 w ve telefon uygulamasından istediğin renkleri, w ayarını ve timerı ayarlaya biliyorsun. Reng kalitesi ve gösterdiği canlılık süper. Ortalama ali expreste 100 - 150 tl fazla verirsin. 30 35 tl de vergisi çıkar. 15 20 de gelmesi olur. Ömürlük, pişman olmazsın. Şiddet ile öneririm.[/QUOTE]
Selamlar,
Evet kesinlikle tavsiye rederim harika bir armatür. 1 haftadır kullanıyorum çok memnunum. Alacak olanların aşağıdaki linkten almasını tavsiye ederim. Biraz daha uygun fiyatlı başka bir satıcıdan almıştım fakat çin havayolu ağır olduğu gerekçesiyle kabul etmedi, ürün havalimanından satıcıya geri gitti, para iadesi vs. 20 gün kadar uğraştım. Sonra bu satıcıdan aldım hiç bir sıkıntı olmadı. 52 TL vergi ödedim.
TRY 54.72 7%OFF | Chihiros WRGB II 2 LED ışık yükseltme RGB tam Specturn dahili Bluetooth APP kontrol akvaryum su bitki aydınlatma
https://a.aliexpress.com/_vCuJRz
[QUOTE=Alpercicek35]
Vallah dostum işin açıkçası memnun değilim. 12,5 w çok az. Aldım ama pişmanım işin açıkçası. Şimdiki bilgim olsa kesinlikle tercih etmezdim. Şu anda A-Z çokiyi bir sistem topladım. Yeni kurulumunu da yakında yapmacam. Tek değiştirmem gereken ışıklarım kaldı. Öyle diye bilirim. Elite 800 900 tl fiyatında ve 12 w. Ben chihiros wrgb 2 30 cm öneririm kesinlikle nano tank için. 33 w ve telefon uygulamasından istediğin renkleri, w ayarını ve timerı ayarlaya biliyorsun. Reng kalitesi ve gösterdiği canlılık süper. Ortalama ali expreste 100 - 150 tl fazla verirsin. 30 35 tl de vergisi çıkar. 15 20 de gelmesi olur. Ömürlük, pişman olmazsın. Şiddet ile öneririm.[/QUOTE]
Selamlar,
Evet kesinlikle tavsiye rederim harika bir armatür. 1 haftadır kullanıyorum çok memnunum. Alacak olanların aşağıdaki linkten almasını tavsiye ederim. Biraz daha uygun fiyatlı başka bir satıcıdan almıştım fakat çin havayolu ağır olduğu gerekçesiyle kabul etmedi, ürün havalimanından satıcıya geri gitti, para iadesi vs. 20 gün kadar uğraştım. Sonra bu satıcıdan aldım hiç bir sıkıntı olmadı. 52 TL vergi ödedim.
TRY 54.72 7%OFF | Chihiros WRGB II 2 LED ışık yükseltme RGB tam Specturn dahili Bluetooth APP kontrol akvaryum su bitki aydınlatma
https://a.aliexpress.com/_vCuJRz
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[:D][QUOTE=Alpercicek35]
Ben biraz Tropica misket gübre yerleştirdim dostum. İyi yapmışsın tek başına yeterli olur. Baya kaliteli bir soil [:iyi:][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgi için. armatürüm hala gelmedi, tek eksiğim armatür ve difüzör. bunlar da tamamlandığında basacağım suyu artık [:D][:D]
difüzör hala gitmedi stoklara. bekliyorum sabırsızlıkla
[:D][QUOTE=Alpercicek35]
Ben biraz Tropica misket gübre yerleştirdim dostum. İyi yapmışsın tek başına yeterli olur. Baya kaliteli bir soil [:iyi:][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgi için. armatürüm hala gelmedi, tek eksiğim armatür ve difüzör. bunlar da tamamlandığında basacağım suyu artık [:D][:D]
difüzör hala gitmedi stoklara. bekliyorum sabırsızlıkla
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Dostum selam bir sorum olacak. Tabanı tropica soil yaptın yanlış bilmiyorsam. Altına başka bir şey kullandın mı? Substrat, kapsül gübre vs..
Ben alta herhangi bir şey koymadan tropica soili serdim. YouTube ta bir kaç video izlemiştim, alta hiçbir şey sermeyip direkt toprapı seriyorlardı. Ben de öyle yaptım ama yanlış mı yaptım acaba?
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Dostum selam bir sorum olacak. Tabanı tropica soil yaptın yanlış bilmiyorsam. Altına başka bir şey kullandın mı? Substrat, kapsül gübre vs..
Ben alta herhangi bir şey koymadan tropica soili serdim. YouTube ta bir kaç video izlemiştim, alta hiçbir şey sermeyip direkt toprapı seriyorlardı. Ben de öyle yaptım ama yanlış mı yaptım acaba?
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Teşekkürler 👍 ben yine de 15 cm lik j boru sipariş ettim bugün. Uzun difüzör bulamazsam seninkinden alır birleştiritim ikisini 😉
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Teşekkürler 👍 ben yine de 15 cm lik j boru sipariş ettim bugün. Uzun difüzör bulamazsam seninkinden alır birleştiritim ikisini 😉
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Dostum almışken bence kendinden olanını al. Special alacak isen de akrilik boruyu tankin yüksekliğine göre al. Alt kısmından fazla kısmı kesersin. Special in 10 cm bile yoktur. [/QUOTE]
Stoklara dediğinden girse ondan alırım ama bakalım artık şansımıza. girmezse akrilik boruyla birleştireceğim. sendeki 15 cm falan sanırım?
kendinden olanın videolarını izledim, çakmakla ısıtıp büküyorlar akvaryumun yüksekliğine göre
[QUOTE=Alpercicek35]
Dostum almışken bence kendinden olanını al. Special alacak isen de akrilik boruyu tankin yüksekliğine göre al. Alt kısmından fazla kısmı kesersin. Special in 10 cm bile yoktur. [/QUOTE]
Stoklara dediğinden girse ondan alırım ama bakalım artık şansımıza. girmezse akrilik boruyla birleştireceğim. sendeki 15 cm falan sanırım?
kendinden olanın videolarını izledim, çakmakla ısıtıp büküyorlar akvaryumun yüksekliğine göre
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Ben Almanyadan 14 euorya aldım. Atakanda stop yok gözüyor hala. Fiyatlar geldiğinde değişmezse süper. Mart sonu geleceğini söylemişlerdi dostum. [/QUOTE]
Alper hocam sendeki special S difüzörün aynısından sipariş vereceğim. tam boyunu öğrenebilir miyim? Difüzör boyuna göre akrilik j boru sipariş edip ikisini birleştireceğim.
[QUOTE=Alpercicek35]
Ben Almanyadan 14 euorya aldım. Atakanda stop yok gözüyor hala. Fiyatlar geldiğinde değişmezse süper. Mart sonu geleceğini söylemişlerdi dostum. [/QUOTE]
Alper hocam sendeki special S difüzörün aynısından sipariş vereceğim. tam boyunu öğrenebilir miyim? Difüzör boyuna göre akrilik j boru sipariş edip ikisini birleştireceğim.
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Simdi yeni projeler var. Onun için aldım zaten onları. 6 tane var 3 ü cihad kardeşimin 3 ude benim. 70x40x40 bir tank yaptırıyorum. Filtre sehpalar ufak ufak hazırladım. Nisan sonuna doğru hazır olmuş olur nasipse. Dedigim gibi atakan dan alabilirsin. Bu hafta stoklara düşer büyük ihtimal.
Bu tam için ise S al efsane kibar duruyor. Ama dersen daha büyük yerlerde kullanma ihtimalim var. M tercih edebilirsin. Bende creaqua yedek kulübesi ne oturdu öyle diyeyim. 😊😅 S boyutu da bu ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212344391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok kibar gerçekten. Eğer ki creaqua kadar iyi parçalıyorsa Neo alırım ben de. Damla sayacı da mı var içinde tam anlayamadım? Sanırım S boyutu daha iyi olur benim tanka. 40*40*30
[QUOTE=Alpercicek35]
Simdi yeni projeler var. Onun için aldım zaten onları. 6 tane var 3 ü cihad kardeşimin 3 ude benim. 70x40x40 bir tank yaptırıyorum. Filtre sehpalar ufak ufak hazırladım. Nisan sonuna doğru hazır olmuş olur nasipse. Dedigim gibi atakan dan alabilirsin. Bu hafta stoklara düşer büyük ihtimal.
Bu tam için ise S al efsane kibar duruyor. Ama dersen daha büyük yerlerde kullanma ihtimalim var. M tercih edebilirsin. Bende creaqua yedek kulübesi ne oturdu öyle diyeyim. 😊😅 S boyutu da bu ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212344391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok kibar gerçekten. Eğer ki creaqua kadar iyi parçalıyorsa Neo alırım ben de. Damla sayacı da mı var içinde tam anlayamadım? Sanırım S boyutu daha iyi olur benim tanka. 40*40*30
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[:)))][QUOTE=night_clubs]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Alpercicek35]
Dostum neo cok iyi parçalıyor ve efsane kibar.
Kesinlikle tavsiye ederim. Creaqua da iyi ama cok basınç istiyor.
Ben Almanya dan aldım. Ama Atakan bey ile konuştuğum da mart sonu stoklarda olacağını söyledi neo larin. Suan yazar fiyatlar dan satılır ise super fiyatları. Kesinlikle pişman olmazsınız. Tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212240461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bak şimdi kafam karıştı [:D] ben de mi Neo alsam? Şu medium larden birini ben alsam sizden [:)))][EDIT]night_clubs,2021-03-21 22:53:56[/EDIT]
[:)))][QUOTE=night_clubs]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Alpercicek35]
Dostum neo cok iyi parçalıyor ve efsane kibar.
Kesinlikle tavsiye ederim. Creaqua da iyi ama cok basınç istiyor.
Ben Almanya dan aldım. Ama Atakan bey ile konuştuğum da mart sonu stoklarda olacağını söyledi neo larin. Suan yazar fiyatlar dan satılır ise super fiyatları. Kesinlikle pişman olmazsınız. Tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212240461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bak şimdi kafam karıştı [:D] ben de mi Neo alsam? Şu medium larden birini ben alsam sizden [:)))][EDIT]night_clubs,2021-03-21 22:53:56[/EDIT]
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/160320212203561.jpg[/IMG]
Neo difizör deneme [:)][/QUOTE]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][EDIT]night_clubs,2021-03-21 18:40:07[/EDIT]
[QUOTE=Alpercicek35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/160320212203561.jpg[/IMG]
Neo difizör deneme [:)][/QUOTE]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][EDIT]night_clubs,2021-03-21 18:40:07[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
