ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cansinan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ocak 2021 12:57
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2022 18:11
Toplam Mesaj:
24 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sinan demirel
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
sinan demirel
SON 10 MESAJI
Balık Üremesi
Herkese merhaba 5-6 senedir balık(black kriza-albino) bakıyorum, son üç seneye yakında albino bakıyorum. Sorum şu albinolarım 11 cm civarımda düzenli yavru veriyordu 5/2 kolonim vardı sonra yavru vermeyi kesti uzun zamandır. Değişik olarak internetten bulduğum birinden vitamix aldım eylül ayında haftada bir iki kez veriyordum, sonradan koloniyi genişletmek için aralık sonunda 3/1 14 cm balık alıp ekledim. ama balıklar abi kardeş yüzüyorlar. sonra konu beni rahatsız etti vitamix'i kestim balıklar en azından kur yapıyor şuanda. sebebi vitaminmi yada başka bişeymi acaba fikri olan varsa şimdiden teşekürler.
akvaryum 165/50/50 aşk küpü ve kaya var kum var haftalık sabit su değişimi yapıyorum, yemler dainchi, jbl süprilina,tropikal süper forte,tetra algea mix ,tetra cips
Herkese merhaba 5-6 senedir balık(black kriza-albino) bakıyorum, son üç seneye yakında albino bakıyorum. Sorum şu albinolarım 11 cm civarımda düzenli yavru veriyordu 5/2 kolonim vardı sonra yavru vermeyi kesti uzun zamandır. Değişik olarak internetten bulduğum birinden vitamix aldım eylül ayında haftada bir iki kez veriyordum, sonradan koloniyi genişletmek için aralık sonunda 3/1 14 cm balık alıp ekledim. ama balıklar abi kardeş yüzüyorlar. sonra konu beni rahatsız etti vitamix'i kestim balıklar en azından kur yapıyor şuanda. sebebi vitaminmi yada başka bişeymi acaba fikri olan varsa şimdiden teşekürler.
akvaryum 165/50/50 aşk küpü ve kaya var kum var haftalık sabit su değişimi yapıyorum, yemler dainchi, jbl süprilina,tropikal süper forte,tetra algea mix ,tetra cips
Akvaryumdaki Yosun Lekeleri
[QUOTE=Melih Arslan]Burak Bey'e katılıyorum. Bitkiniz yoksa ışık süresi fazla. Sadece akşam karanlığında biraz yakarak bir süre gözlemleyiniz. 19.00-23.00 arası yeterli bence. Ayrıca fotoğraf paylaşabilirseniz, belki atladığımız bir husus da olabilir. [/QUOTE]
Teşekürler ışığı kısacağım öyle gözlemleyeceğim.
[QUOTE=IBurak]Akvaryumda bitki yoksa ışığı o kadar uzun süre yakmanız yosunlara yarar sadece. Bence sorun ışık.[/QUOTE]
Teşekürler
[QUOTE=Melih Arslan]Burak Bey'e katılıyorum. Bitkiniz yoksa ışık süresi fazla. Sadece akşam karanlığında biraz yakarak bir süre gözlemleyiniz. 19.00-23.00 arası yeterli bence. Ayrıca fotoğraf paylaşabilirseniz, belki atladığımız bir husus da olabilir. [/QUOTE]
Teşekürler ışığı kısacağım öyle gözlemleyeceğim.
[QUOTE=IBurak]Akvaryumda bitki yoksa ışığı o kadar uzun süre yakmanız yosunlara yarar sadece. Bence sorun ışık.[/QUOTE]
Teşekürler
Akvaryumdaki Yosun Lekeleri
[QUOTE=Melih Arslan]Güneş ışığı alıyor mu akvaryum? Led aydinlatmaniz günde kaç saat açık, kaç waat ve hangi tip led? Filtrasyon sisteminiz nedir?
Bunlara bağlı olabilir, cevaplarsanız yardimci olmaya çalışalım [:)][/QUOTE]
Akvaryum gün ışığı almıyor tüm perdeler güneşlikle kapalı, beyaz 40 wat led , 12 -13 saat açık kalıyor, filtre sistemi standart malzemeler-nitrat tutucu-seramik-biobal-aktif karbon.
[QUOTE=Melih Arslan]Güneş ışığı alıyor mu akvaryum? Led aydinlatmaniz günde kaç saat açık, kaç waat ve hangi tip led? Filtrasyon sisteminiz nedir?
Bunlara bağlı olabilir, cevaplarsanız yardimci olmaya çalışalım [:)][/QUOTE]
Akvaryum gün ışığı almıyor tüm perdeler güneşlikle kapalı, beyaz 40 wat led , 12 -13 saat açık kalıyor, filtre sistemi standart malzemeler-nitrat tutucu-seramik-biobal-aktif karbon.
Akvaryumdaki Yosun Lekeleri
Sorum şu, iki tane akvaryumum var biri 165*50*50 ölçülerinde sumplı içinde 9 adet albino kipili damızlık var aksatmadan her hafta sabit günde suyunu değiştirip camları güzelce silerim altta ince beyaz kum var, diğer akvaryumum 130*50*60 ölçülerinde dış filtreli içinde 6 adet damızlık ve yaklaşık 30 adet yavru var ve 15 günde bir su ve cam temizliği yaparım. İçlerinde gnays kaya mevcut aynı sayıda ve yaklaşık aynı boyda ikisinde de led ışık var ikisinde de günde iki kez yemleme yapıyorum aynı yemler ile. ama gel görki albino akvaryumu hafta daha dolmadan camlar belirgin şekilde kirleniyor, diğer 15 günde bir temizlediğim akvaryum ise çok çok az kirleniyor. sebebini çözemedim. Teşekürler şimdiden
Sorum şu, iki tane akvaryumum var biri 165*50*50 ölçülerinde sumplı içinde 9 adet albino kipili damızlık var aksatmadan her hafta sabit günde suyunu değiştirip camları güzelce silerim altta ince beyaz kum var, diğer akvaryumum 130*50*60 ölçülerinde dış filtreli içinde 6 adet damızlık ve yaklaşık 30 adet yavru var ve 15 günde bir su ve cam temizliği yaparım. İçlerinde gnays kaya mevcut aynı sayıda ve yaklaşık aynı boyda ikisinde de led ışık var ikisinde de günde iki kez yemleme yapıyorum aynı yemler ile. ama gel görki albino akvaryumu hafta daha dolmadan camlar belirgin şekilde kirleniyor, diğer 15 günde bir temizlediğim akvaryum ise çok çok az kirleniyor. sebebini çözemedim. Teşekürler şimdiden
Dolandırıcılık
[QUOTE=hakanyildiz78]
Adliyelerde o kadar çok dosya (şikâyet) var ki yoğunluktan adalet ya geç geliyor ya da gelmediğini düşündürüyor maalesef. Sizin başınıza gelen olay dolandırıcılık değil, çünkü bir kısmını ödeyip kalanını ödeyeceğim diyerek ödemiyor. Yani hem bir kısmını ödemiş olması, hem de borcunu inkar etmeyip ödeyeceğini beyan etmesi hukukta dolandırıcılık suçunun tanımına girmiyor. O nedenle savcı takipsizlik kararı vermiş. Aslında iş yükü olmasa, eylemine uyan başka suçlar kapsamında dava açabilirdi, elinde sonuçlandırılmayı bekleyen yüzlerce dosya var her bir savcının, bir an önce diğer dosyaya bakmak istediğinden karar yazıp geçmiş. Siz icra dairelerinde ilamsız takip başlatarak veya hukuk mahkemelerine dava açarak alacağınızın tahsilini isteyebilirsiniz. Dava açacağınız kişi para gönderdiğiniz banka hesabının sahibi olmalı. Ben hem adliyede dolandırıcılık büroda çalışmış bir zabıt katibi olarak, hem hâkim-savcılar hakkında ve hem de onların kararları hakkında internet mecralarında olu orta serzenişte bulunmamayı tavsiye ederim. Maddi ve manevi kayıplarınızın temini için bir avukattan hukuki yardım alabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ilginize karara itiraz ettim bekliyorum bakalım ne çıkacak.
[QUOTE=hakanyildiz78]
Adliyelerde o kadar çok dosya (şikâyet) var ki yoğunluktan adalet ya geç geliyor ya da gelmediğini düşündürüyor maalesef. Sizin başınıza gelen olay dolandırıcılık değil, çünkü bir kısmını ödeyip kalanını ödeyeceğim diyerek ödemiyor. Yani hem bir kısmını ödemiş olması, hem de borcunu inkar etmeyip ödeyeceğini beyan etmesi hukukta dolandırıcılık suçunun tanımına girmiyor. O nedenle savcı takipsizlik kararı vermiş. Aslında iş yükü olmasa, eylemine uyan başka suçlar kapsamında dava açabilirdi, elinde sonuçlandırılmayı bekleyen yüzlerce dosya var her bir savcının, bir an önce diğer dosyaya bakmak istediğinden karar yazıp geçmiş. Siz icra dairelerinde ilamsız takip başlatarak veya hukuk mahkemelerine dava açarak alacağınızın tahsilini isteyebilirsiniz. Dava açacağınız kişi para gönderdiğiniz banka hesabının sahibi olmalı. Ben hem adliyede dolandırıcılık büroda çalışmış bir zabıt katibi olarak, hem hâkim-savcılar hakkında ve hem de onların kararları hakkında internet mecralarında olu orta serzenişte bulunmamayı tavsiye ederim. Maddi ve manevi kayıplarınızın temini için bir avukattan hukuki yardım alabilirsiniz.[/QUOTE]
Teşekkür ederim ilginize karara itiraz ettim bekliyorum bakalım ne çıkacak.
Ph Metre
Merhaba, güzel kaliteli bir ph metre almak istiyorum havuzda kullanmak için öneriniz var mıdır ? teşekürler
Merhaba, güzel kaliteli bir ph metre almak istiyorum havuzda kullanmak için öneriniz var mıdır ? teşekürler
Dolandırıcılık
[QUOTE=MertA]Adını verdiğiniz kişi Ankara'da dolandırıcılıkla namı yürümüş birisi. Çarptığı kişi sayısı iki elin parmağını geçmiştir. Bir kaça kere kendisiyle yakın temaslarda bulunulduğunu da duymuştum ama huylu huyundan vazgeçmiyor demek ki. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Neden vazgeçsin ki ceza yok bir şey yok çarptığı yanına kar kalmış demek ki devam ediyor dava edende yok galiba.
[QUOTE=MertA]Adını verdiğiniz kişi Ankara'da dolandırıcılıkla namı yürümüş birisi. Çarptığı kişi sayısı iki elin parmağını geçmiştir. Bir kaça kere kendisiyle yakın temaslarda bulunulduğunu da duymuştum ama huylu huyundan vazgeçmiyor demek ki. Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Neden vazgeçsin ki ceza yok bir şey yok çarptığı yanına kar kalmış demek ki devam ediyor dava edende yok galiba.
Dolandırıcılık
[QUOTE=erkanmazici]
Hocam adam göndereceğim diyormuş. Savcılık bunu söyleyen adamı dolandırıcı kabul etmez ki. Göndereceğim diyor ama göndermedi henüz. Bunun dolandırıcılık olarak kabul edilmemesi aslında normal. Siz öfke ile bakıyorsunuz ve işiniz hemen hallolsun istiyorsunuz ama hukuk öyle işlemiyor maalesef. Adamın kötü niyetli olduğu çok açık ama savcılık adamın niyeti kötü diye düşünerek işlem yapmıyor. Fiil gerçekleşmiş olmalı.
Bence noter işini de düşünün. Adamın adresini bulabilirseniz noter üzerinden resmi ihtarname gönderin. Noter ihtarname göndermem demez, adamı biraz korkutursunuz.[/QUOTE]
Tamamda size de saçma gelmiyor mu göndereceğim ama zaman belli değil bunun neresinde iyi niyet var. Adamın adresini bilmiyorum bulma şansımda çok zor gibi o yüzden karara itirazı bekleyeceğim artık.
[QUOTE=erkanmazici]
Hocam adam göndereceğim diyormuş. Savcılık bunu söyleyen adamı dolandırıcı kabul etmez ki. Göndereceğim diyor ama göndermedi henüz. Bunun dolandırıcılık olarak kabul edilmemesi aslında normal. Siz öfke ile bakıyorsunuz ve işiniz hemen hallolsun istiyorsunuz ama hukuk öyle işlemiyor maalesef. Adamın kötü niyetli olduğu çok açık ama savcılık adamın niyeti kötü diye düşünerek işlem yapmıyor. Fiil gerçekleşmiş olmalı.
Bence noter işini de düşünün. Adamın adresini bulabilirseniz noter üzerinden resmi ihtarname gönderin. Noter ihtarname göndermem demez, adamı biraz korkutursunuz.[/QUOTE]
Tamamda size de saçma gelmiyor mu göndereceğim ama zaman belli değil bunun neresinde iyi niyet var. Adamın adresini bilmiyorum bulma şansımda çok zor gibi o yüzden karara itirazı bekleyeceğim artık.
Dolandırıcılık
[QUOTE=erkanmazici]
Koray Bey, söz konusu kişi bu yorumlarından dolayı sizi şikayet etse, ceza alabilirsiniz. Şiddete çağrı sayılabilir bu söyledikleriniz, dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Sinan Bey çok geçmiş olsun. Parayı alıp henüz malı vermemiş olması, bu aşamada dolandırıcılık olarak kabul edilmemiş olabilir. Dava açıldığında adam balıkları gönderirse, dava düşer ve masrafları siz ödemek durumunda kalabilirsiniz. Adam malın sevkiyatında gecikme oldu diye kendini savunabilir. Sizinle yaptığı yazışmada mal teslimat tarihi ile ilgili bir taahhüdü var mı? Gecikme durumunda tazminat bahsi var mı? Teslimat gecikmişse, bu dolandırıcılık olarak kabul edilebilir mi? Adamı savunmak için söylemiyorum, olası mahkemede karşılaşabileceğiniz savunmalardan bahsediyorum. Hukuk meselelere geniş pencereden bakmak zorunda. Sadece sizin hakkınızı değil, karşınızdakinin de hakkını koruyor. Onun sığınabileceği bir savunma varsa, onu dikkate alır.
Kendimi sizin yerinize koyduğumda hakikaten çok sinirleniyorum. Noterden bir ihbarname mi çekseniz? Şu tarihte şu malları teslim etmek için anlaştık, henüz malları teslim etmediniz gibisinden. Buna cevap vermek zorunda, vermezse dava için daha sağlam bir zemin oluşabilir.
Bir de meselenin maliye boyutu var. Bu arkadaş sürekli olarak böyle bir ticaretin içinde ise vergi kaçırıyor demektir. Gerçi internette el işçiliği sayılabilecek üretim ile elde edilen ürünlerin vergisiz istisnai satışı ile ilgili bir yasa çıkmıştı galiba. Ama bu adamın üretimhanesi falan varsa ve internetten böyle vergisiz ticaret yapıyorsa, maliye onu çok güzel keseler. Paranızı alamasanız bile arkadaşı biraz hırpalamış olursunuz. Bunu da araştırın bence.
Geçmiş olsun tekrardan.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle, bütün konuşmalar duruyor hala göndereceğim yarın bugün diye hatta para için istemem tamam göndereceğim konuşmaları bile duruyor herşey çok açıktı aslında ama ne yazık ki dava bile açılmadı. maliye kısmına gelince onu araştırmak lazım.
[QUOTE=erkanmazici]
Koray Bey, söz konusu kişi bu yorumlarından dolayı sizi şikayet etse, ceza alabilirsiniz. Şiddete çağrı sayılabilir bu söyledikleriniz, dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Sinan Bey çok geçmiş olsun. Parayı alıp henüz malı vermemiş olması, bu aşamada dolandırıcılık olarak kabul edilmemiş olabilir. Dava açıldığında adam balıkları gönderirse, dava düşer ve masrafları siz ödemek durumunda kalabilirsiniz. Adam malın sevkiyatında gecikme oldu diye kendini savunabilir. Sizinle yaptığı yazışmada mal teslimat tarihi ile ilgili bir taahhüdü var mı? Gecikme durumunda tazminat bahsi var mı? Teslimat gecikmişse, bu dolandırıcılık olarak kabul edilebilir mi? Adamı savunmak için söylemiyorum, olası mahkemede karşılaşabileceğiniz savunmalardan bahsediyorum. Hukuk meselelere geniş pencereden bakmak zorunda. Sadece sizin hakkınızı değil, karşınızdakinin de hakkını koruyor. Onun sığınabileceği bir savunma varsa, onu dikkate alır.
Kendimi sizin yerinize koyduğumda hakikaten çok sinirleniyorum. Noterden bir ihbarname mi çekseniz? Şu tarihte şu malları teslim etmek için anlaştık, henüz malları teslim etmediniz gibisinden. Buna cevap vermek zorunda, vermezse dava için daha sağlam bir zemin oluşabilir.
Bir de meselenin maliye boyutu var. Bu arkadaş sürekli olarak böyle bir ticaretin içinde ise vergi kaçırıyor demektir. Gerçi internette el işçiliği sayılabilecek üretim ile elde edilen ürünlerin vergisiz istisnai satışı ile ilgili bir yasa çıkmıştı galiba. Ama bu adamın üretimhanesi falan varsa ve internetten böyle vergisiz ticaret yapıyorsa, maliye onu çok güzel keseler. Paranızı alamasanız bile arkadaşı biraz hırpalamış olursunuz. Bunu da araştırın bence.
Geçmiş olsun tekrardan.
[/QUOTE]
Teşekkür ederim öncelikle, bütün konuşmalar duruyor hala göndereceğim yarın bugün diye hatta para için istemem tamam göndereceğim konuşmaları bile duruyor herşey çok açıktı aslında ama ne yazık ki dava bile açılmadı. maliye kısmına gelince onu araştırmak lazım.
Dolandırıcılık
[QUOTE=Altispinoza]
Şaşırdım mi? Hayır; üzüldüm mu? Evet.
Maalesef ceza alinmamis suctan daha cesaret verici birsey yoktur. Siz yine zopa seçeneğini değerlendirin. [/QUOTE]
Günülden geçen oda işte o zaman adalet bize taraf işler
[QUOTE=Altispinoza]
Şaşırdım mi? Hayır; üzüldüm mu? Evet.
Maalesef ceza alinmamis suctan daha cesaret verici birsey yoktur. Siz yine zopa seçeneğini değerlendirin. [/QUOTE]
Günülden geçen oda işte o zaman adalet bize taraf işler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
