ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SupreMarcy
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Aralık 2020 02:38
Son Ziyaret:
21 Mayıs 2026 18:57
Toplam Mesaj:
53 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mustafa Tatar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Oscar Kafada Delik Hastalığı Mı?
[QUOTE=ilhannnn01]Kafada delik hastalığı yok, diğer balıklar tarafından hırpalanmış veya kaçarken kendini sivri birşeye sürtmüş olabilir. Suya biraz tuz atıp mikrop kapmasına engel olabilirsiniz, kendi kendine iyileşir. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bence de öyleydi kurtarmaya çalıştık ama başarılı olamadık… teşekkürler bilgi için
[QUOTE=ilhannnn01]Kafada delik hastalığı yok, diğer balıklar tarafından hırpalanmış veya kaçarken kendini sivri birşeye sürtmüş olabilir. Suya biraz tuz atıp mikrop kapmasına engel olabilirsiniz, kendi kendine iyileşir. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bence de öyleydi kurtarmaya çalıştık ama başarılı olamadık… teşekkürler bilgi için
Oscar Kafada Delik Hastalığı Mı?
[QUOTE=eylatlas]
Mümkündür. Kanaplex güzel bir ürün. [/QUOTE]
Her hastalıkta kullanımı farklı mı? Bu hastalık için nasıl kullanılır biliyor musunuz
[QUOTE=eylatlas]
Mümkündür. Kanaplex güzel bir ürün. [/QUOTE]
Her hastalıkta kullanımı farklı mı? Bu hastalık için nasıl kullanılır biliyor musunuz
Oscar Kafada Delik Hastalığı Mı?
[QUOTE=The Last Samurai]Mustafa Bey, merhaba,
Balığınız, kafada delik (Hexamita) hastalığına yakalanmış. Hexamita'da deri soyulması, sadece baş bölgesi ile sınırlı kalmaz. Vücutta, kıkırdak dokunun bulunduğu alanların tamamında görülebilir.
Kullanım talimatında belirtildiği şekilde, Seachem Kanaplex tedavisi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Çok kötü oldu bu… Kanaplex ile tedavisi mümkün mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143501.jpg[/IMG][EDIT]SupreMarcy,2023-09-30 11:44:02[/EDIT]
[QUOTE=The Last Samurai]Mustafa Bey, merhaba,
Balığınız, kafada delik (Hexamita) hastalığına yakalanmış. Hexamita'da deri soyulması, sadece baş bölgesi ile sınırlı kalmaz. Vücutta, kıkırdak dokunun bulunduğu alanların tamamında görülebilir.
Kullanım talimatında belirtildiği şekilde, Seachem Kanaplex tedavisi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Çok kötü oldu bu… Kanaplex ile tedavisi mümkün mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143501.jpg[/IMG][EDIT]SupreMarcy,2023-09-30 11:44:02[/EDIT]
Isıtıcısız Beyaz Benek Tedavisi Nasıl Olur
Çözüm: Seachem Paraguard. Bunu kullanın ve arkanıza yaslanın.
Buyrunuz konu hakkındaki tecrübelerim;
https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_hastaligi_ve_tedavi_surecim_k977891.asp
Çözüm: Seachem Paraguard. Bunu kullanın ve arkanıza yaslanın.
Buyrunuz konu hakkındaki tecrübelerim;
https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_hastaligi_ve_tedavi_surecim_k977891.asp
Beyaz Benek Sonrası Ne Yapılmalı
Hocam selam benim bu konuda bir başlığım var incelemeni tavsiye ederim. İmkanın varsa Seachem Paraguard al ve ürünün arkasında belirtilen dozajda kullan başka da bir şey yapmana gerek yok beyaz benekten eser kalmaz. Senin yaptığın şey çözüm değil, bakteri akvaryumda kalacaktır ve yeniden oluşabilir. Forumda açtığım konuyu bul ve incele lütfen.
Linki buldum;
https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_hastaligi_ve_tedavi_surecim_k977891.asp[EDIT]SupreMarcy,2023-09-29 19:36:37[/EDIT]
Hocam selam benim bu konuda bir başlığım var incelemeni tavsiye ederim. İmkanın varsa Seachem Paraguard al ve ürünün arkasında belirtilen dozajda kullan başka da bir şey yapmana gerek yok beyaz benekten eser kalmaz. Senin yaptığın şey çözüm değil, bakteri akvaryumda kalacaktır ve yeniden oluşabilir. Forumda açtığım konuyu bul ve incele lütfen.
Linki buldum;
https://www.akvaryum.com/Forum/beyaz_benek_hastaligi_ve_tedavi_surecim_k977891.asp[EDIT]SupreMarcy,2023-09-29 19:36:37[/EDIT]
Oscar Kafada Delik Hastalığı Mı?
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/290920231917221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/290920231917181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/290920231917151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143461.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Yemek yemiyor, saklanıyor, kuyruk ve yüzgeç kıstırıyor
Akvaryum Kapasitesi (litre): 500
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Hasta balık dahil 7 oscar (13-14cm) , 1 leopar vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): pH:7,1 - Sıcaklık 28
Filitrasyon: Fluval FX6 ve JBL Crystal Proft e902
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Arkadaşlar fotoğraftaki limon oscarım sürünün en büyüğü ve akvaryumumun hem göz bebeği hem de ağası paşası. Yaklaşık olarak net 480 litre akvaryumumda 13-14cm aralığında hasta balığımla birlikte 7 oscarım var boylandıklarında bu sayıyı 3’e düşüreceğim ve 1 tane de leopae vatozum var. Haftalık %25 su değişimi yapıyorum, fx6 dış filtrenin yanında ben akvaryumun diğer ucunda takviye amaçlı JBL e902’yi de çalıştırıyorum. Bir sabah bir de akşam Tropicalin hem stick hem de carnivor böcekli yemini karıştırarak veriyorum. Haftada 2 kere Seachem Garlic Guard ile yemi ıslayarak veriyorum, haftada 2 kere Seachem Chiclid Trace, haftada 1 kere Seachem Stress Guard, her su değişiminde Seachem Safe, Stability, Prime gibi ürünlerden birini mutlaka kullanıyorum. Tüm balıklarım normal ve iştahlı ancak 3-4 gündür sevgili Limoncuğum mutsuz, kuyruk ve yüzgecini kıstırarak bekliyor bazen yüzeyde bazen yerde… vücudunda 2-3 noktada deri soyulması gördüm belki dekorlara sürtmüş yara olmuş olabilir ama Limonum göz göre göre ölüme gidiyor, başka tankım da yok ayıramıyorum.
Tecrübeli üstadlardan yardım rica ediyorum ben ne yapayım da limonumu kurtarayım.[EDIT]SupreMarcy,2023-09-30 12:07:12[/EDIT]
Fotoğraf: [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/290920231917221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/290920231917181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/290920231917151.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228685/300920231143461.jpg[/IMG]
Hastalık Belirtileri: Yemek yemiyor, saklanıyor, kuyruk ve yüzgeç kıstırıyor
Akvaryum Kapasitesi (litre): 500
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: Hasta balık dahil 7 oscar (13-14cm) , 1 leopar vatoz
Bilinen Tüm Su Değerleri (pH, sıcaklık, amonyak, nitrat): pH:7,1 - Sıcaklık 28
Filitrasyon: Fluval FX6 ve JBL Crystal Proft e902
İlaç Kullandıysanız İsimleri ve Miktarları:
Diğer Genel Bilgiler (Su değişim sıklığı, akvaryumda en son yaptığınız değişiklikler vb.):
Arkadaşlar fotoğraftaki limon oscarım sürünün en büyüğü ve akvaryumumun hem göz bebeği hem de ağası paşası. Yaklaşık olarak net 480 litre akvaryumumda 13-14cm aralığında hasta balığımla birlikte 7 oscarım var boylandıklarında bu sayıyı 3’e düşüreceğim ve 1 tane de leopae vatozum var. Haftalık %25 su değişimi yapıyorum, fx6 dış filtrenin yanında ben akvaryumun diğer ucunda takviye amaçlı JBL e902’yi de çalıştırıyorum. Bir sabah bir de akşam Tropicalin hem stick hem de carnivor böcekli yemini karıştırarak veriyorum. Haftada 2 kere Seachem Garlic Guard ile yemi ıslayarak veriyorum, haftada 2 kere Seachem Chiclid Trace, haftada 1 kere Seachem Stress Guard, her su değişiminde Seachem Safe, Stability, Prime gibi ürünlerden birini mutlaka kullanıyorum. Tüm balıklarım normal ve iştahlı ancak 3-4 gündür sevgili Limoncuğum mutsuz, kuyruk ve yüzgecini kıstırarak bekliyor bazen yüzeyde bazen yerde… vücudunda 2-3 noktada deri soyulması gördüm belki dekorlara sürtmüş yara olmuş olabilir ama Limonum göz göre göre ölüme gidiyor, başka tankım da yok ayıramıyorum.
Tecrübeli üstadlardan yardım rica ediyorum ben ne yapayım da limonumu kurtarayım.[EDIT]SupreMarcy,2023-09-30 12:07:12[/EDIT]
150x60x50 Astronot Yanına Tür Tavsiyesi
[QUOTE=ali]Karma Sert Amerikan Show tankında benim tecrübelerime göre balık sayısı (sistemin kapasitesini aşırı zorlamamak şartıyla) ne kadar çok olursa sürtüşmeler o kadar az oluyor. Bunun da çok basit bir açıklaması var; ara ara agresifleşen balık(lar)ın dikkati çok sayıda balığa dağılıyor. En problemsiz kurulum için balıkların yavru boyda eş zamanlı eklenmesi gerek, tekrar hatırlatayım.
Karma kurulum düşünmüyorsanız 2-3 oscar ve büyükçe bir kara vatoz eklemeniz mantıklı olur. Üretim yapmak gibi bir planınız yoksa tüm oscarlar erkek olsun. (Oscar yavrularının maddi getirisi pek olmaz zaten.) Çift tutan oscarlar geniş bir bölgeyi sahiplenip huzur bırakmaz akvaryumda. [/QUOTE]
Sanırım oscardan ilerleyeceğim cinsiyet ayrımında pek iyi değilim umarım doğru tercihleri yapabilirim, zaten üretim düşüncem de yok teşekkürler tavsiyen için.
[QUOTE=ali]Karma Sert Amerikan Show tankında benim tecrübelerime göre balık sayısı (sistemin kapasitesini aşırı zorlamamak şartıyla) ne kadar çok olursa sürtüşmeler o kadar az oluyor. Bunun da çok basit bir açıklaması var; ara ara agresifleşen balık(lar)ın dikkati çok sayıda balığa dağılıyor. En problemsiz kurulum için balıkların yavru boyda eş zamanlı eklenmesi gerek, tekrar hatırlatayım.
Karma kurulum düşünmüyorsanız 2-3 oscar ve büyükçe bir kara vatoz eklemeniz mantıklı olur. Üretim yapmak gibi bir planınız yoksa tüm oscarlar erkek olsun. (Oscar yavrularının maddi getirisi pek olmaz zaten.) Çift tutan oscarlar geniş bir bölgeyi sahiplenip huzur bırakmaz akvaryumda. [/QUOTE]
Sanırım oscardan ilerleyeceğim cinsiyet ayrımında pek iyi değilim umarım doğru tercihleri yapabilirim, zaten üretim düşüncem de yok teşekkürler tavsiyen için.
Lepistes Akvaryumu Aldım Şimdi Ne Yapmalıyım
[QUOTE=Omer193]Akvaryumu bize 3 gün sonra gelin başlıkları vereyim dedi canlı bitkiniz akvaryumda şeffaflık çok iyi klor görünmüyor aynı musluktan suyu doldurduk bunda 30 saat geçmesine rağmen akvaryumun içi şeffaf değil ve Malatyadayız deprem de çoğu pet Shop tıkıldı iki tanesi kaldı ikisindedr salyangoz su hazırlayıcı falan yok [/QUOTE]
Çok geçmiş olsun kardeşim... O zaman bir kaç gün bekle su biraz dinlensin kloru gözle göremezsin zaten. Şelale filtre kullanıyorsan arkadaşın dediği gibi kullanabilirsin. Suyun üst kısmında yani yüzeyinde hafif bir akıntı olursa sudaki oksijen oranın iyi olur balıkların için iyi olur. Su yüzeyi hareketsiz kalırsa bi süre sonra yemlerden dolayı yüzeyde hafif bir yağ tabakası olur bu da suyun havalanmasını engeller o yüzden yüzeyde akıntı iyidir.
[QUOTE=Omer193]Akvaryumu bize 3 gün sonra gelin başlıkları vereyim dedi canlı bitkiniz akvaryumda şeffaflık çok iyi klor görünmüyor aynı musluktan suyu doldurduk bunda 30 saat geçmesine rağmen akvaryumun içi şeffaf değil ve Malatyadayız deprem de çoğu pet Shop tıkıldı iki tanesi kaldı ikisindedr salyangoz su hazırlayıcı falan yok [/QUOTE]
Çok geçmiş olsun kardeşim... O zaman bir kaç gün bekle su biraz dinlensin kloru gözle göremezsin zaten. Şelale filtre kullanıyorsan arkadaşın dediği gibi kullanabilirsin. Suyun üst kısmında yani yüzeyinde hafif bir akıntı olursa sudaki oksijen oranın iyi olur balıkların için iyi olur. Su yüzeyi hareketsiz kalırsa bi süre sonra yemlerden dolayı yüzeyde hafif bir yağ tabakası olur bu da suyun havalanmasını engeller o yüzden yüzeyde akıntı iyidir.
Lepistes Akvaryumu Aldım Şimdi Ne Yapmalıyım
[QUOTE=Omer193][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235579/180720231032341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235579/180720231032411.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle yeni akvaryumun hayırlı olsun, iyi hobiler. Şebeke suyunda klor kullanılır, özellikle yaz mevsimlerinde daha fazla klor kullanıyorlar. Akvaryum bitkilerinin ve balıkların sevmediği bir şeydir klor, onlara zarar verir. Bu nedenle su hazırlayıcılar var sıvı halde ilk kurulumda şebeke suyu kullanıyorsan su hazırlayıcı da kullanmalısın ki suyu klordan arındırsın.
Herhangi bir petshopta su hazırlayıcı bulabilirsin, iyi markaları kullanmanı öneririm ancak bütçene göre herhangi bir su hazırlayıcıyı kullansan da iş görecektir. Sonrasında balıklarını güvenle akvaryuma koyabilirsin ama yine de bunu tavsiye etmem. Hem bitkili akvaryumlarda bir müddet balık eklememek lazım, önce biyolojik döngünün oluşması balıklar için daha sağlıklı olur. En güzeli o hacime 2-3 tane ramshorn veya elma salyangoz alırsan ve 1 ay akvaryumunu filtresi açık bir şekilde çalıştırırsan tam anlamıyla hazır olursun. Hatta salyangozlardan sonra yine petshoplarda satılan bakteri kültürünü de akvaryumuna eklersen süreci hızlandırabilirsin. Tabi bu sadece bir tavsiye, suyu klordan arındırdıktan sonra balıkları hemen de atabilirsin illa zarar görecekler hasta olacaklar diye bir şey yok ama hevesle aldığın balıkları kaybedersen üzülürsün...
Bulanıklığa gelecek olursak, filtre ne kullanıyorsun bilmiyorum ama su berraklığını sağlayan en büyük etken elyaftır, mümkünse filtrene elyaf eklemelisin. Kullandığın filtre tipine göre hangi ürünü nasıl kullanacağını araştırabilirsin. O bulanıklık normal, zamanla düzelecektir.
[QUOTE=Omer193][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235579/180720231032341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235579/180720231032411.jpg[/IMG][/QUOTE]
Öncelikle yeni akvaryumun hayırlı olsun, iyi hobiler. Şebeke suyunda klor kullanılır, özellikle yaz mevsimlerinde daha fazla klor kullanıyorlar. Akvaryum bitkilerinin ve balıkların sevmediği bir şeydir klor, onlara zarar verir. Bu nedenle su hazırlayıcılar var sıvı halde ilk kurulumda şebeke suyu kullanıyorsan su hazırlayıcı da kullanmalısın ki suyu klordan arındırsın.
Herhangi bir petshopta su hazırlayıcı bulabilirsin, iyi markaları kullanmanı öneririm ancak bütçene göre herhangi bir su hazırlayıcıyı kullansan da iş görecektir. Sonrasında balıklarını güvenle akvaryuma koyabilirsin ama yine de bunu tavsiye etmem. Hem bitkili akvaryumlarda bir müddet balık eklememek lazım, önce biyolojik döngünün oluşması balıklar için daha sağlıklı olur. En güzeli o hacime 2-3 tane ramshorn veya elma salyangoz alırsan ve 1 ay akvaryumunu filtresi açık bir şekilde çalıştırırsan tam anlamıyla hazır olursun. Hatta salyangozlardan sonra yine petshoplarda satılan bakteri kültürünü de akvaryumuna eklersen süreci hızlandırabilirsin. Tabi bu sadece bir tavsiye, suyu klordan arındırdıktan sonra balıkları hemen de atabilirsin illa zarar görecekler hasta olacaklar diye bir şey yok ama hevesle aldığın balıkları kaybedersen üzülürsün...
Bulanıklığa gelecek olursak, filtre ne kullanıyorsun bilmiyorum ama su berraklığını sağlayan en büyük etken elyaftır, mümkünse filtrene elyaf eklemelisin. Kullandığın filtre tipine göre hangi ürünü nasıl kullanacağını araştırabilirsin. O bulanıklık normal, zamanla düzelecektir.
150x60x50 Astronot Yanına Tür Tavsiyesi
[QUOTE=ali]Oscarlı fazla seçeneğiniz yok. Malumunuz oscar sevimliliğiyle zıt orantılı olarak geçimsiz ve su değerlerini hızla bozan pasaklı bir balıktır. Büyüdükçe sayıyı azaltmak şartıyla o boyda 2-3 oscar daha ekleyebilirsiniz. Hacminiz görece fazla gibi görünse de o akvaryuma nihayetinde ideal olarak iki, şartları zorlayarak üç yetişkin oscar olur.
Alternatif olarak oscarınız erkekse benzer boyda oscar dışında green terror, jack dampsey gibi ERKEK Amerikan cichlidler ekleyerek bir karma Amerikan show tankı kurabilirsiniz. Karma Amerikan kurulumunda balıkların mümkün mertebe aynı boyda olması ve aynı zamanda eklenmesi önemlidir. Oturmuş, hiyerarşik düzeni kurulmuş bir tanka sonradan eklenen balıklara tankın eski sakinleri genelde dirlik vermez...[/QUOTE]
Ali Bey, kıymetli tavsiyeniz için teşekkür ederim. Zaten 1 adet oscarım var yanına aynı ebatlarda 2-3 oscar daha eklemek tam emin olmamakla birlikte 1 adet de biraz irice vatoz eklerim diye düşünüyordum. Aynı boylarda green terror ve jack dampsey nasıl olur bilemedim bir iç savaşa neden olmayalım sonra :) Karma tankları da severim barış sağlanırsa çok güzel görsel oluyor
Güncel
[QUOTE=ali]Oscarlı fazla seçeneğiniz yok. Malumunuz oscar sevimliliğiyle zıt orantılı olarak geçimsiz ve su değerlerini hızla bozan pasaklı bir balıktır. Büyüdükçe sayıyı azaltmak şartıyla o boyda 2-3 oscar daha ekleyebilirsiniz. Hacminiz görece fazla gibi görünse de o akvaryuma nihayetinde ideal olarak iki, şartları zorlayarak üç yetişkin oscar olur.
Alternatif olarak oscarınız erkekse benzer boyda oscar dışında green terror, jack dampsey gibi ERKEK Amerikan cichlidler ekleyerek bir karma Amerikan show tankı kurabilirsiniz. Karma Amerikan kurulumunda balıkların mümkün mertebe aynı boyda olması ve aynı zamanda eklenmesi önemlidir. Oturmuş, hiyerarşik düzeni kurulmuş bir tanka sonradan eklenen balıklara tankın eski sakinleri genelde dirlik vermez...[/QUOTE]
Ali Bey, kıymetli tavsiyeniz için teşekkür ederim. Zaten 1 adet oscarım var yanına aynı ebatlarda 2-3 oscar daha eklemek tam emin olmamakla birlikte 1 adet de biraz irice vatoz eklerim diye düşünüyordum. Aynı boylarda green terror ve jack dampsey nasıl olur bilemedim bir iç savaşa neden olmayalım sonra :) Karma tankları da severim barış sağlanırsa çok güzel görsel oluyor
Güncel
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
