ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
akindemir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
46
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2020 21:22
Son Ziyaret:
25 Kasım 2021 03:48
Toplam Mesaj:
85 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
akın demir
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
akın demir
SON 10 MESAJI
Rotıfısh Kabuksuz Artemia Değişti Mi?
[QUOTE=salih_alpbaz]Herkese merhaba,
Öncelikle yıllardır kendine pazarda iyi bir yer edinmiş dekapsüle artemia ile ilgili yaşanan sorundan dolayı herkesten özür dilerim.
Son partide nedenini çözemediğimiz bir sorun var, suya atılınca tepkileri eskilerden farklı, serbest dolaşıma geçmesi gerekirken topaklanıyor. Önce bunu ambalaj değişikliği kaynaklı diye düşündük, ama sorunun gerçek kaynağının ürünün kendisinden olduğunu farkettik. Hammadde tedarikçimiz, üründe teknik veya biyolojik bir sorun olmadığını, sadece su içinde davranışının topaklanma olduğunu ısrarla söylüyor. Ama ben bu şekilde piyasaya vermek istemediğim için başka bir tedarikçiden temin etmeye başladım ve yeni parti ürünün gelmesi birkaç ay daha sürecek. Bu pandemi döneminde hem nakliye firmalarında büyük sorunlar ve gecikmeler yaşanıyor, hem de yurtdışında imalatta da büyük yavaşlamalar var.
Öncelikle şunu belirteyim, balıklarımıza zarar verecek sağlık ile ilgili bir sorunu yok, sadece su içerisinde tepkisi alışkın olduğumuz, ve bence olması gereken tepkiden farklı. Benim beklentim, suya girince birbiri ile topaklanmadan gezinmesi. Kİ küçük balık yavruları rahatlıkla ağzına alıp yiyebilsin.
Bu sorun ile ilgili ilk e.mail geldiği gün satışlarımızı durdurduk. İnceledikten sonra toptancılarımızdan ellerindeki ürünleri geri göndermelerini rica ettik, onlar da gönderdiler. Ama binlerce petshoplara dağılan ürünleri geri toplamayı başaramıyoruz, çünkü biz direkt temasta değiliz, toptancılarımız temasta, yani ülkemizde binlerce olan petshopların kapısını çalıp, "biz geldik, raflarınızdaki dekapsüle artemia ürünlerimizi geri topluyoruz, bu da verdiğiniz ücret" diyemiyoruz. Toptancılarımız kendilerine ulaşmaya çalışıyorlar ama bir kısım petshopa ulaşamıyorlar, Bir kısım petshop da, bir süre daha piyasada bu ürün olmayacağı için ve satılan bir ürün olduğu için geri vermek istemiyorlar diye düşünüyorum, ben ne kadar geri toplamak istesem de. Buradan bu ürünü son kullanıcıya satanlara da sesleniyorum, lütfen bizimle iletişime geçsinler, faturalı son kullanma tarihi geçmemiş ürünleri geri almak istiyoruz. Son kullanma tarihi geçmemiş dememizin sebebi tekrar satış amaçlı değil, yanlış anlaşılmak istemem. SKT'si geçmiş ürünleri zaten satamayacaklar, onların stok anlamında da maddi bir değeri yok. Yeni parti gelene kadar bu iadeleri alacağım, çünkü bu işe gönül vererek, hobi tarafından gelmemiş, sadece ticari düşünen bazı evcil hayvan ürünü satan kişilerin yeni parti gelene kadar stoksuz kalmamak için ellerindeki ürünleri satmaya çalışacaklarından endişe ediyorum.
Dediğim gibi sağlık açısından bir sorun yok, ama su içindeki tepkisi farklı, topaklanıyor.
Sizlerden ricam, ürünü kullanmak istemeyen hobicilerin bana özelden alım faturanızı/fişinizi ve iban numaralarınızı göndermeniz, adresinizi de yazarsanız sevinirim. Ürün için ödediğiniz tutarı telafi etmek isterim. e.mail adresim: salih@rotifer.com.tr
Yeni parti geldiğinde, ki gelmesine birkaç ay var, yeni parti ürünlerin ambalajlarında, yeni sorunsuz parti olduğunun kolayca anlaşılması için, mevcut etiketin yanında/üzerinde veya kapağın üzerinde ek bir etiket daha olacak veya parti numarasında rakamların yanında bir ibare daha olacak, daha hangisini uygulayacağıma karar vermedim. İleride alırken bu farklılığa dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Bu sorun için herkesten tekrar özür dileriz.
Selamlar ve iyi forumlar
Salih Alpbaz
Genel Müdür
Makina Mühendisi
Rotifer Su Ürünleri Ltd.Şti.
e.mail adresim : salih@rotifer.com.tr[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Benim de arayıp durumu bildirdiğim arkadaş yeni parti geldiğinde aldığım ürünler yerine yenisini göndereceğini söylemişti. Gayet ilgili ve yardımseverler
[QUOTE=salih_alpbaz]Herkese merhaba,
Öncelikle yıllardır kendine pazarda iyi bir yer edinmiş dekapsüle artemia ile ilgili yaşanan sorundan dolayı herkesten özür dilerim.
Son partide nedenini çözemediğimiz bir sorun var, suya atılınca tepkileri eskilerden farklı, serbest dolaşıma geçmesi gerekirken topaklanıyor. Önce bunu ambalaj değişikliği kaynaklı diye düşündük, ama sorunun gerçek kaynağının ürünün kendisinden olduğunu farkettik. Hammadde tedarikçimiz, üründe teknik veya biyolojik bir sorun olmadığını, sadece su içinde davranışının topaklanma olduğunu ısrarla söylüyor. Ama ben bu şekilde piyasaya vermek istemediğim için başka bir tedarikçiden temin etmeye başladım ve yeni parti ürünün gelmesi birkaç ay daha sürecek. Bu pandemi döneminde hem nakliye firmalarında büyük sorunlar ve gecikmeler yaşanıyor, hem de yurtdışında imalatta da büyük yavaşlamalar var.
Öncelikle şunu belirteyim, balıklarımıza zarar verecek sağlık ile ilgili bir sorunu yok, sadece su içerisinde tepkisi alışkın olduğumuz, ve bence olması gereken tepkiden farklı. Benim beklentim, suya girince birbiri ile topaklanmadan gezinmesi. Kİ küçük balık yavruları rahatlıkla ağzına alıp yiyebilsin.
Bu sorun ile ilgili ilk e.mail geldiği gün satışlarımızı durdurduk. İnceledikten sonra toptancılarımızdan ellerindeki ürünleri geri göndermelerini rica ettik, onlar da gönderdiler. Ama binlerce petshoplara dağılan ürünleri geri toplamayı başaramıyoruz, çünkü biz direkt temasta değiliz, toptancılarımız temasta, yani ülkemizde binlerce olan petshopların kapısını çalıp, "biz geldik, raflarınızdaki dekapsüle artemia ürünlerimizi geri topluyoruz, bu da verdiğiniz ücret" diyemiyoruz. Toptancılarımız kendilerine ulaşmaya çalışıyorlar ama bir kısım petshopa ulaşamıyorlar, Bir kısım petshop da, bir süre daha piyasada bu ürün olmayacağı için ve satılan bir ürün olduğu için geri vermek istemiyorlar diye düşünüyorum, ben ne kadar geri toplamak istesem de. Buradan bu ürünü son kullanıcıya satanlara da sesleniyorum, lütfen bizimle iletişime geçsinler, faturalı son kullanma tarihi geçmemiş ürünleri geri almak istiyoruz. Son kullanma tarihi geçmemiş dememizin sebebi tekrar satış amaçlı değil, yanlış anlaşılmak istemem. SKT'si geçmiş ürünleri zaten satamayacaklar, onların stok anlamında da maddi bir değeri yok. Yeni parti gelene kadar bu iadeleri alacağım, çünkü bu işe gönül vererek, hobi tarafından gelmemiş, sadece ticari düşünen bazı evcil hayvan ürünü satan kişilerin yeni parti gelene kadar stoksuz kalmamak için ellerindeki ürünleri satmaya çalışacaklarından endişe ediyorum.
Dediğim gibi sağlık açısından bir sorun yok, ama su içindeki tepkisi farklı, topaklanıyor.
Sizlerden ricam, ürünü kullanmak istemeyen hobicilerin bana özelden alım faturanızı/fişinizi ve iban numaralarınızı göndermeniz, adresinizi de yazarsanız sevinirim. Ürün için ödediğiniz tutarı telafi etmek isterim. e.mail adresim: salih@rotifer.com.tr
Yeni parti geldiğinde, ki gelmesine birkaç ay var, yeni parti ürünlerin ambalajlarında, yeni sorunsuz parti olduğunun kolayca anlaşılması için, mevcut etiketin yanında/üzerinde veya kapağın üzerinde ek bir etiket daha olacak veya parti numarasında rakamların yanında bir ibare daha olacak, daha hangisini uygulayacağıma karar vermedim. İleride alırken bu farklılığa dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Bu sorun için herkesten tekrar özür dileriz.
Selamlar ve iyi forumlar
Salih Alpbaz
Genel Müdür
Makina Mühendisi
Rotifer Su Ürünleri Ltd.Şti.
e.mail adresim : salih@rotifer.com.tr[/QUOTE]
İlginiz için teşekkür ederim. Benim de arayıp durumu bildirdiğim arkadaş yeni parti geldiğinde aldığım ürünler yerine yenisini göndereceğini söylemişti. Gayet ilgili ve yardımseverler
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
Yumurtalar 6. Günde çatladı ve yavrular çıktı. Yaklaşık 1 aylık komando yavrularımız [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212008341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212010031.jpg[/IMG]
Yumurtalar 6. Günde çatladı ve yavrular çıktı. Yaklaşık 1 aylık komando yavrularımız [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212008341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212009371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227953/260320212010031.jpg[/IMG]
Dış Flitremde Conta Yok Ve Su Sızdırıyor..
Teflon bant:) nalburdan alabilirsiniz. Contanın olması gereken yere dolayın iyice. Baya bol kullanmanız gerekecektir büyük ihtimalle. Evlerde musluk çevresine su sızdırmayı engellemek için kullanılır. O basınca dayanıyorken filtre basıncına da dayanır. Ama iyi sarmanız lazım
Teflon bant:) nalburdan alabilirsiniz. Contanın olması gereken yere dolayın iyice. Baya bol kullanmanız gerekecektir büyük ihtimalle. Evlerde musluk çevresine su sızdırmayı engellemek için kullanılır. O basınca dayanıyorken filtre basıncına da dayanır. Ama iyi sarmanız lazım
Fiyatlar Neden Pahalı?
Tam olarak konu neden bu kadar uzuyor ne tartışılıyor anlam veremedim. Sanırım hangi ülkede ya da hangi coğrafyada yaşadığınızı unutuyorsunuz? Arkadaşlar burası Türkiye. Teneke yağ olmuş 70 tl, süt 7 tl, iyi bir peynir 60 70 tl, simidin tanesi olmuş 2 tl, tuvalet... bu böyle gider yani. Kalanını siz düşünün çevrenizde market bakkal vardır diye düşünüyorum çıkıp biraz bakın sorun sadece bu akvaryum sektöründe mi? Ve bu fiyatları bir de geçen sene ile önceki senelerle kıyaslayın. Sorun hobide değil arkadaşlar sorun yaşadığımız coğrafyada :)
Tam olarak konu neden bu kadar uzuyor ne tartışılıyor anlam veremedim. Sanırım hangi ülkede ya da hangi coğrafyada yaşadığınızı unutuyorsunuz? Arkadaşlar burası Türkiye. Teneke yağ olmuş 70 tl, süt 7 tl, iyi bir peynir 60 70 tl, simidin tanesi olmuş 2 tl, tuvalet... bu böyle gider yani. Kalanını siz düşünün çevrenizde market bakkal vardır diye düşünüyorum çıkıp biraz bakın sorun sadece bu akvaryum sektöründe mi? Ve bu fiyatları bir de geçen sene ile önceki senelerle kıyaslayın. Sorun hobide değil arkadaşlar sorun yaşadığımız coğrafyada :)
Hamile Mi Lepistesim
Bendekiler böyle olunca 3 4 güne yavruluyordu
Bendekiler böyle olunca 3 4 güne yavruluyordu
Merhabalar Yeni Akvaryum Kurulumu Ve Masa Tercihi
Şimdi olmasa bile zamanla ortadan çökme yapacaktır. Ben ortadan destek verdiğim halde (mobilya uyumsuz olduğu için tam orta nokta olmadı) zamanla kapaklar birbirine sürtmeye başladı. Yani pek güvenilir değil
Şimdi olmasa bile zamanla ortadan çökme yapacaktır. Ben ortadan destek verdiğim halde (mobilya uyumsuz olduğu için tam orta nokta olmadı) zamanla kapaklar birbirine sürtmeye başladı. Yani pek güvenilir değil
Rotıfısh Kabuksuz Artemia Değişti Mi?
[QUOTE=bLind]Bende firmaya mail atmıştım detaylı açıklama yaptılar ve denemem için birkaç sorunsuz ürün gönderdiler.
Ürününün arkasında duran işini profesyonel bir şekilde yapan firmaymış...
Yeni gelen ürün daha açık renk hemen suyun içine batıyor ve asla kaşığa vs yapışmıyor.[/QUOTE]
Sorun kronik değilse iyi sevindim. Ben de uzun zamandır kullanıyorum iyiydi
[QUOTE=bLind]Bende firmaya mail atmıştım detaylı açıklama yaptılar ve denemem için birkaç sorunsuz ürün gönderdiler.
Ürününün arkasında duran işini profesyonel bir şekilde yapan firmaymış...
Yeni gelen ürün daha açık renk hemen suyun içine batıyor ve asla kaşığa vs yapışmıyor.[/QUOTE]
Sorun kronik değilse iyi sevindim. Ben de uzun zamandır kullanıyorum iyiydi
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
[QUOTE=AkvaristEray]Hayırlı olsun kardeşim[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
[QUOTE=AkvaristEray]Hayırlı olsun kardeşim[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim [:)]
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
[QUOTE=mmemati]Maşallah akvaryumunuz çok canlı biraz balık yoğunluğu fazla gibi ama sıkıntı yaşamıyorsanız sıkıntı yok. Canlı çekim güzel olmuş. Merak ettim vatoz yavrularınız kendi üretiminiz mi? O akvaryumda mı ürettiniz? Bir de bitki üzerinde oluşan yosunları temizliyorlar mı vatozlar bende yavrudan almak istiyorum 2 adet. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Vatozlar da kendi kendi üretimim hiç dokunmuyorum kendileri çoğalıyorlar. Yosun sorunu hiç yaşamıyorum temizliyorlar bitki olsun cam yüzeyleri olsun. Hatta filtre su çıkış borusuna girip oradaki yosunları yiyorlar tertemiz oluyor.
[QUOTE=mmemati]Maşallah akvaryumunuz çok canlı biraz balık yoğunluğu fazla gibi ama sıkıntı yaşamıyorsanız sıkıntı yok. Canlı çekim güzel olmuş. Merak ettim vatoz yavrularınız kendi üretiminiz mi? O akvaryumda mı ürettiniz? Bir de bitki üzerinde oluşan yosunları temizliyorlar mı vatozlar bende yavrudan almak istiyorum 2 adet. [/QUOTE]
Öncelikle teşekkürler. Vatozlar da kendi kendi üretimim hiç dokunmuyorum kendileri çoğalıyorlar. Yosun sorunu hiç yaşamıyorum temizliyorlar bitki olsun cam yüzeyleri olsun. Hatta filtre su çıkış borusuna girip oradaki yosunları yiyorlar tertemiz oluyor.
Çöpçü Balığı En Net Yumurta Dökme Ve Çiftleşme Anı
[QUOTE=goldfishlove]Ne güzel akvaryumunuz. Balıklar da çok keyifli duruyor. 1 tanesi ters duruyor gidici sanirim. Ama genel olarak hallerinden memnunlar. Çok net yakalamissiniz. Belki de o T ile yumurtalar dölleniyor olabilir. Sevgiler...[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) aslında balık sayısı baya bi fazla ancak bol bitkili ve oksijenli. Pek stres belirtisi görmüyorum kalabalık olmasına rağmen çok barışçıllar. Ters duran balığım 1.5 senedir öyle maalesef. Şişkinlik hastalığından şüphelenip onun da tedavisini uyguladım ama geçmiyor sanırım obez, yem yemede falan sorun yok sadece ters duruyor arada. T pozisyonunda dişi erkekten sperm alıp yumurtaları döllüyor diye biliyorum
[QUOTE=goldfishlove]Ne güzel akvaryumunuz. Balıklar da çok keyifli duruyor. 1 tanesi ters duruyor gidici sanirim. Ama genel olarak hallerinden memnunlar. Çok net yakalamissiniz. Belki de o T ile yumurtalar dölleniyor olabilir. Sevgiler...[/QUOTE]
Teşekkür ederim :) aslında balık sayısı baya bi fazla ancak bol bitkili ve oksijenli. Pek stres belirtisi görmüyorum kalabalık olmasına rağmen çok barışçıllar. Ters duran balığım 1.5 senedir öyle maalesef. Şişkinlik hastalığından şüphelenip onun da tedavisini uyguladım ama geçmiyor sanırım obez, yem yemede falan sorun yok sadece ters duruyor arada. T pozisyonunda dişi erkekten sperm alıp yumurtaları döllüyor diye biliyorum
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
