ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Goldfisha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2020 12:09
Son Ziyaret:
13 Nisan 2021 00:40
Toplam Mesaj:
168 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Lutfi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lutfi
SON 10 MESAJI
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
[QUOTE=Eymenkali]Bu hobiye yeni başladım ama herkes gibi japonla değil tropikal balıklarla çok az şey b,liyordum petshopcu da şere**** biri çıkınca adama dedik balık alacağız hangi akvaryumlarda bakılır diye elindeki hepsini gösterdi set halindeydi sözde küçük bir iç filtre 5 litrelik akvaryum 50 gr kum 50 gr mama 2 cm yapay bitki birde 10 balık verdi adama dedim abi ben tek tür bakacağım dedim o hangilerini bakmak istiyorsun dediğinde saydım canlı doğuranlardan adam moli yi de ekledi adama o kadar dedim moli verme diye zorla verdi 5 çeşit balık verdi, şimdi elimde ne ısıtıcı var nede termometre var ne düzgün mama var nede düzgün ekipman bu arada beni kötü ilan edin umrumda olmaz çünkü yanılırsınız. (bunları tamamlamak neredeyse ayda 70 80 tl tutuyor şuan elimde 3 çeşit yem ısıtıcı termometre metilen mavisi ve bir çok ürün var)[/QUOTE]
Ben sana haklısın haksizsin demedim kardeşim zaten sordum sadece
[QUOTE=Eymenkali]Bu hobiye yeni başladım ama herkes gibi japonla değil tropikal balıklarla çok az şey b,liyordum petshopcu da şere**** biri çıkınca adama dedik balık alacağız hangi akvaryumlarda bakılır diye elindeki hepsini gösterdi set halindeydi sözde küçük bir iç filtre 5 litrelik akvaryum 50 gr kum 50 gr mama 2 cm yapay bitki birde 10 balık verdi adama dedim abi ben tek tür bakacağım dedim o hangilerini bakmak istiyorsun dediğinde saydım canlı doğuranlardan adam moli yi de ekledi adama o kadar dedim moli verme diye zorla verdi 5 çeşit balık verdi, şimdi elimde ne ısıtıcı var nede termometre var ne düzgün mama var nede düzgün ekipman bu arada beni kötü ilan edin umrumda olmaz çünkü yanılırsınız. (bunları tamamlamak neredeyse ayda 70 80 tl tutuyor şuan elimde 3 çeşit yem ısıtıcı termometre metilen mavisi ve bir çok ürün var)[/QUOTE]
Ben sana haklısın haksizsin demedim kardeşim zaten sordum sadece
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
[QUOTE=Eymenkali]Su üstü bitkim var pistia onu koyacağım şuanda fanusumda üretiyorum pistiaları baya çoğaldılar köklerine yavrular saklanır diye düşündüm ayrıca kum istememe nedenim daha 6. sınıfım ve balıklarım için elimden gelen herşeyi yapıyorum yapmaya çalışıyorum ayda 70 80 tl belki daha fazla harcamak durumunda kalıyorum birde yeni akvaryum masrafı felan hiç oralara girmeyeyim diyorum ama almaya çalışacağım kumu lav kırığı ve hagen kum olur mu bitkide bakmak istiyorum zaten.[/QUOTE]
Anladım kardeşim hagen fiyat olarak pahalı olur biraz sen bilirsin ama yinede.
Lav kırığı olur tabiki neden olmasın. Zaten petshoptan almam dersen çok çok ucuza bulursun çok önemlidir bakteri kültürü için kum
Birde merak ettim 80 TL neye harcıyorsun ben 130-140 litre akvaryumda o kadar harcama yapmıyorum merak ettim doğrusu e
[QUOTE=Eymenkali]Su üstü bitkim var pistia onu koyacağım şuanda fanusumda üretiyorum pistiaları baya çoğaldılar köklerine yavrular saklanır diye düşündüm ayrıca kum istememe nedenim daha 6. sınıfım ve balıklarım için elimden gelen herşeyi yapıyorum yapmaya çalışıyorum ayda 70 80 tl belki daha fazla harcamak durumunda kalıyorum birde yeni akvaryum masrafı felan hiç oralara girmeyeyim diyorum ama almaya çalışacağım kumu lav kırığı ve hagen kum olur mu bitkide bakmak istiyorum zaten.[/QUOTE]
Anladım kardeşim hagen fiyat olarak pahalı olur biraz sen bilirsin ama yinede.
Lav kırığı olur tabiki neden olmasın. Zaten petshoptan almam dersen çok çok ucuza bulursun çok önemlidir bakteri kültürü için kum
Birde merak ettim 80 TL neye harcıyorsun ben 130-140 litre akvaryumda o kadar harcama yapmıyorum merak ettim doğrusu e
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
Bence küçük bir tepe filtre veya şelale aparatı ile iç filtre kullanabilirsiniz tabiki dış filtre daha iyi olur ama zorunlu değil tabiki 60 litre için .
Bence kum istemiyorum diyorsanız bile bitki bakmanız guzel olur balıklar için ve görüntü için bardak tarzı saksı gibi birşeyin içine kumdan doldurup onun içinde bitki bakabilirsiniz
Yavru almayı düşünüyorum diyorsanız ve bitki olmayacaksa balığın yavruları için gerekli olan bir şey var ne denir tam bilmiyorum ismini unuttum ama sanırım yumurtlama paspasi derseniz bilirler diğer alacaklarının ise yem aydınlatma ve su ısısı yerinde değilse isiticidir (sabit değilse).
Ve alternatif olarak öneririm kabuksuz artemia alabilirsiniz haftada bir verirsiniz
Bence küçük bir tepe filtre veya şelale aparatı ile iç filtre kullanabilirsiniz tabiki dış filtre daha iyi olur ama zorunlu değil tabiki 60 litre için .
Bence kum istemiyorum diyorsanız bile bitki bakmanız guzel olur balıklar için ve görüntü için bardak tarzı saksı gibi birşeyin içine kumdan doldurup onun içinde bitki bakabilirsiniz
Yavru almayı düşünüyorum diyorsanız ve bitki olmayacaksa balığın yavruları için gerekli olan bir şey var ne denir tam bilmiyorum ismini unuttum ama sanırım yumurtlama paspasi derseniz bilirler diğer alacaklarının ise yem aydınlatma ve su ısısı yerinde değilse isiticidir (sabit değilse).
Ve alternatif olarak öneririm kabuksuz artemia alabilirsiniz haftada bir verirsiniz
Ekonomik İç Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=begginerr]İyi forumlar.
45 litrelik akvaryumumda 3 japon balığı bulunmakta. Geçen yazdan beri kullandığım KF160 Dophin iç filtrem bozuldu. 80 - 100 lira civarında hepsiburada veya trenyoldan yeni bir filtre almayı düşünüyorum. Daha önce kullanıp faydasını gördüğünüz cihazlarla ilgili önerilerinize açığım.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Hocam bende sizin gibi bir bütçede ucuz filtre arıyordum 80 TL gibi bir ücrete iç filtre aldım 120 litre akvaryuma çok güzel temizlemedi bozuldu 1-2 ay sonrası da bende tepe filtre aldım 1700 litre debili 105 TL 95 TL aralığında sanırım tertemiz akvaryum şuan size tavsiyem tepe filtredir ama tepe filtrenin içine malzeme de koymak gerekir boş gelir kendisi 30 TL kadar da elyaf ve seramik vb alirsiniz mis gibi olur
[QUOTE=begginerr]İyi forumlar.
45 litrelik akvaryumumda 3 japon balığı bulunmakta. Geçen yazdan beri kullandığım KF160 Dophin iç filtrem bozuldu. 80 - 100 lira civarında hepsiburada veya trenyoldan yeni bir filtre almayı düşünüyorum. Daha önce kullanıp faydasını gördüğünüz cihazlarla ilgili önerilerinize açığım.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Hocam bende sizin gibi bir bütçede ucuz filtre arıyordum 80 TL gibi bir ücrete iç filtre aldım 120 litre akvaryuma çok güzel temizlemedi bozuldu 1-2 ay sonrası da bende tepe filtre aldım 1700 litre debili 105 TL 95 TL aralığında sanırım tertemiz akvaryum şuan size tavsiyem tepe filtredir ama tepe filtrenin içine malzeme de koymak gerekir boş gelir kendisi 30 TL kadar da elyaf ve seramik vb alirsiniz mis gibi olur
Yavrulukta Tutmalımıyım?
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar..
Lepistes balıklarınızın dişi-erkek oranlarını ayarlarsanız erkeklerin dişilere sıkıntı olmasına engel olursunuz.Damızlık balıklar yavruluğa alınmaz.Yavruluk balığın stres yapıp ölmesine neden olabilir.Akvaryumunuzda doğal dekor ve bitkilerden saklanma alanları yaparsanız yavruluk kullanmanıza gerek kalmadan lepistes balığı yavrularınız akvaryum içerisinde büyüyebilirler.[/QUOTE]
Hocam bişey merak ettim bir zamanlar Lepistes bakmıştım belki tekrar bakarım diye soruyorum hiç kayıp yaşanmıyor mu akvaryumda doğum olunca illaki bir iki yerler gibi geldi bana da ben o yüzden hep doğuracağında küçük akvaryuma koyardım
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar..
Lepistes balıklarınızın dişi-erkek oranlarını ayarlarsanız erkeklerin dişilere sıkıntı olmasına engel olursunuz.Damızlık balıklar yavruluğa alınmaz.Yavruluk balığın stres yapıp ölmesine neden olabilir.Akvaryumunuzda doğal dekor ve bitkilerden saklanma alanları yaparsanız yavruluk kullanmanıza gerek kalmadan lepistes balığı yavrularınız akvaryum içerisinde büyüyebilirler.[/QUOTE]
Hocam bişey merak ettim bir zamanlar Lepistes bakmıştım belki tekrar bakarım diye soruyorum hiç kayıp yaşanmıyor mu akvaryumda doğum olunca illaki bir iki yerler gibi geldi bana da ben o yüzden hep doğuracağında küçük akvaryuma koyardım
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
En iyisini sen bilirsin allahin izniyle iyi olur hersey umarim..Sevgiler.. [URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Kötü amaçla demedim yani onu demek istedim hocam sevgiler
[QUOTE=AkvaristEray]
En iyisini sen bilirsin allahin izniyle iyi olur hersey umarim..Sevgiler.. [URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Kötü amaçla demedim yani onu demek istedim hocam sevgiler
Yeni Akvaryum Geçiş.
[QUOTE=Leprassd]Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok güzel düşünmüşsünüz zaten tek kullanımlık falan değillerdir kumlar istediğiniz gibi kullanın.sudan çıkarıp tekrar kullanılabilir içerisine zehirli bir şey karışmadiktan sonra.
[QUOTE=Leprassd]Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok güzel düşünmüşsünüz zaten tek kullanımlık falan değillerdir kumlar istediğiniz gibi kullanın.sudan çıkarıp tekrar kullanılabilir içerisine zehirli bir şey karışmadiktan sonra.
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
Hocam her gün su değişmez riske atmayın o kadar 2 güne bir çok az çok az değişilir yeterli yok şu ilacı at yok dip çek yok ısıt bunlara şuan gerek yok benim anlattığım hemen panik halde yapıcagımız şeyler daha çok risk doğuruyor net birşey söylüyorum rabbim güç kuvvet verdiyse bu balık paçayı kurtarır nokta . Sevgiler..[:nazar:]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Teşekkürler Anladım hocam haklısınız her gün yüksek miktarda olmaz ama iki günde bir kadar bir süre olmazsa olmazdır küçük bir su birikintisi için dedim ben[:)]
[QUOTE=AkvaristEray]
Hocam her gün su değişmez riske atmayın o kadar 2 güne bir çok az çok az değişilir yeterli yok şu ilacı at yok dip çek yok ısıt bunlara şuan gerek yok benim anlattığım hemen panik halde yapıcagımız şeyler daha çok risk doğuruyor net birşey söylüyorum rabbim güç kuvvet verdiyse bu balık paçayı kurtarır nokta . Sevgiler..[:nazar:]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Teşekkürler Anladım hocam haklısınız her gün yüksek miktarda olmaz ama iki günde bir kadar bir süre olmazsa olmazdır küçük bir su birikintisi için dedim ben[:)]
Yeni Akvaryum Geçiş.
Hocam hayırlı sabahlar çatlağın üstüne cam kapattıysanız ve silikonladiysaniz artık taban cami yeni yapılan oluyor yani çatlak cam ekstra eklenmiş bir cam gibi altta duruyor su sızdırma da silikonun yanlış uygulanmasından veya bir yere eksik uygulamadan olabilir veya yoğun şekilde sürdünüz sanırım büyük ebat çünkü tabana kurumamış suyla da şekil değiştirmiş olabilir belki . Sizi çok iyi anlıyorum benimde akvaryumum ikinci eldi korkmuştum patlar falan diye 0 olamayınca bir tedirginlik oluyor sıkıntı olmadı Allah'tan zaten çatlak vb birşey yoktu. Bence hocam ilk olarak bitlikleri çıkart sonra taban malzemesini lav kırığı büyük olduğu için seçerek çıkartın ve yeni akvaryuma koyun sonrasında kumu çıkarmak için çok yöntem var dip çekimi hortumu olsun istediğiniz gibi çekersiniz videolar var YouTube da ben akvaryum kepcesiyle almıştım mesela sonrasında bitkileri yerine tekrar bırakırsınız.
Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim dediğiniz kısmı tam anlayamadım yeni kum almayı kast ettiyseniz bence aynı kumu kullanabilirsiniz ve aynı suyu kullanmanızda sakınca yoktur bence içine toxic birşey girmesiyle. Ama içim rahat etsin derseniz israf etmeden o suyla çiçek ağaç vb sularsiniz yeniden doldurursunuz suyu.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın[:D]
Hocam hayırlı sabahlar çatlağın üstüne cam kapattıysanız ve silikonladiysaniz artık taban cami yeni yapılan oluyor yani çatlak cam ekstra eklenmiş bir cam gibi altta duruyor su sızdırma da silikonun yanlış uygulanmasından veya bir yere eksik uygulamadan olabilir veya yoğun şekilde sürdünüz sanırım büyük ebat çünkü tabana kurumamış suyla da şekil değiştirmiş olabilir belki . Sizi çok iyi anlıyorum benimde akvaryumum ikinci eldi korkmuştum patlar falan diye 0 olamayınca bir tedirginlik oluyor sıkıntı olmadı Allah'tan zaten çatlak vb birşey yoktu. Bence hocam ilk olarak bitlikleri çıkart sonra taban malzemesini lav kırığı büyük olduğu için seçerek çıkartın ve yeni akvaryuma koyun sonrasında kumu çıkarmak için çok yöntem var dip çekimi hortumu olsun istediğiniz gibi çekersiniz videolar var YouTube da ben akvaryum kepcesiyle almıştım mesela sonrasında bitkileri yerine tekrar bırakırsınız.
Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim dediğiniz kısmı tam anlayamadım yeni kum almayı kast ettiyseniz bence aynı kumu kullanabilirsiniz ve aynı suyu kullanmanızda sakınca yoktur bence içine toxic birşey girmesiyle. Ama içim rahat etsin derseniz israf etmeden o suyla çiçek ağaç vb sularsiniz yeniden doldurursunuz suyu.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın[:D]
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
Üstadım hiçbirşey yapmana gerek yok o balık zaten dayanıklıdır. Su filan değişme zaten çok küçük fanus sürekli değişirsen yine dengeler değişecek. Yemlemeyi az yap sadece. Sabret dua et Allah ın izini ile yeni akvaryumuna güzel balığını koyarsın. Sevgiler.. [:nazar:]
Hocam geleceği zamanın süresi belli değil akvaryumun dayanıklı diye birşey yapılmasın mı. Su degisimi olmadan o küçücük fanusun içinde amonyak ve nitrit balığı öldürür belki iki hafta kalacak belki bir hafta bilmiyoruz ki . Lütfen dikkat edelim saygılar
[QUOTE=AkvaristEray]
Üstadım hiçbirşey yapmana gerek yok o balık zaten dayanıklıdır. Su filan değişme zaten çok küçük fanus sürekli değişirsen yine dengeler değişecek. Yemlemeyi az yap sadece. Sabret dua et Allah ın izini ile yeni akvaryumuna güzel balığını koyarsın. Sevgiler.. [:nazar:]
Hocam geleceği zamanın süresi belli değil akvaryumun dayanıklı diye birşey yapılmasın mı. Su degisimi olmadan o küçücük fanusun içinde amonyak ve nitrit balığı öldürür belki iki hafta kalacak belki bir hafta bilmiyoruz ki . Lütfen dikkat edelim saygılar
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 40 Üye
Online Kullanıcılar
URAS,
NotEvenBeginner,
ternapi,
darkaura,
Ertug22,
nniiaa,
Sungurr,
ArifhbsAquatics,
osmandbnl,
berat76,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
omerkaya40,
Koksal Gurkan,
pusathan01,
yeekim,
FurkanYnk,
Kuduoglu,
Hidro Dinamik,
Ehtiyar,
Ozzgur,
Kınayu,
0rnn,
altuntasseref,
FurkanTezcan,
Tortuga7,
E1mRe,
EmiirKaan,
Kaangzkr,
Shortbuff,
JujuSeri,
AquaVita,
Redrainbow,
brk-krnc,
onuribrahim,
Byknss97,
Hsrt,
emre12ozkan,
Mitralyöz34,
Rafayel,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
