ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Goldfisha
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
49
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Kasım 2020 12:09
Son Ziyaret:
13 Nisan 2021 00:40
Toplam Mesaj:
168 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Lutfi
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lutfi
SON 10 MESAJI
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
[QUOTE=Eymenkali]Bu hobiye yeni başladım ama herkes gibi japonla değil tropikal balıklarla çok az şey b,liyordum petshopcu da şere**** biri çıkınca adama dedik balık alacağız hangi akvaryumlarda bakılır diye elindeki hepsini gösterdi set halindeydi sözde küçük bir iç filtre 5 litrelik akvaryum 50 gr kum 50 gr mama 2 cm yapay bitki birde 10 balık verdi adama dedim abi ben tek tür bakacağım dedim o hangilerini bakmak istiyorsun dediğinde saydım canlı doğuranlardan adam moli yi de ekledi adama o kadar dedim moli verme diye zorla verdi 5 çeşit balık verdi, şimdi elimde ne ısıtıcı var nede termometre var ne düzgün mama var nede düzgün ekipman bu arada beni kötü ilan edin umrumda olmaz çünkü yanılırsınız. (bunları tamamlamak neredeyse ayda 70 80 tl tutuyor şuan elimde 3 çeşit yem ısıtıcı termometre metilen mavisi ve bir çok ürün var)[/QUOTE]
Ben sana haklısın haksizsin demedim kardeşim zaten sordum sadece
[QUOTE=Eymenkali]Bu hobiye yeni başladım ama herkes gibi japonla değil tropikal balıklarla çok az şey b,liyordum petshopcu da şere**** biri çıkınca adama dedik balık alacağız hangi akvaryumlarda bakılır diye elindeki hepsini gösterdi set halindeydi sözde küçük bir iç filtre 5 litrelik akvaryum 50 gr kum 50 gr mama 2 cm yapay bitki birde 10 balık verdi adama dedim abi ben tek tür bakacağım dedim o hangilerini bakmak istiyorsun dediğinde saydım canlı doğuranlardan adam moli yi de ekledi adama o kadar dedim moli verme diye zorla verdi 5 çeşit balık verdi, şimdi elimde ne ısıtıcı var nede termometre var ne düzgün mama var nede düzgün ekipman bu arada beni kötü ilan edin umrumda olmaz çünkü yanılırsınız. (bunları tamamlamak neredeyse ayda 70 80 tl tutuyor şuan elimde 3 çeşit yem ısıtıcı termometre metilen mavisi ve bir çok ürün var)[/QUOTE]
Ben sana haklısın haksizsin demedim kardeşim zaten sordum sadece
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
[QUOTE=Eymenkali]Su üstü bitkim var pistia onu koyacağım şuanda fanusumda üretiyorum pistiaları baya çoğaldılar köklerine yavrular saklanır diye düşündüm ayrıca kum istememe nedenim daha 6. sınıfım ve balıklarım için elimden gelen herşeyi yapıyorum yapmaya çalışıyorum ayda 70 80 tl belki daha fazla harcamak durumunda kalıyorum birde yeni akvaryum masrafı felan hiç oralara girmeyeyim diyorum ama almaya çalışacağım kumu lav kırığı ve hagen kum olur mu bitkide bakmak istiyorum zaten.[/QUOTE]
Anladım kardeşim hagen fiyat olarak pahalı olur biraz sen bilirsin ama yinede.
Lav kırığı olur tabiki neden olmasın. Zaten petshoptan almam dersen çok çok ucuza bulursun çok önemlidir bakteri kültürü için kum
Birde merak ettim 80 TL neye harcıyorsun ben 130-140 litre akvaryumda o kadar harcama yapmıyorum merak ettim doğrusu e
[QUOTE=Eymenkali]Su üstü bitkim var pistia onu koyacağım şuanda fanusumda üretiyorum pistiaları baya çoğaldılar köklerine yavrular saklanır diye düşündüm ayrıca kum istememe nedenim daha 6. sınıfım ve balıklarım için elimden gelen herşeyi yapıyorum yapmaya çalışıyorum ayda 70 80 tl belki daha fazla harcamak durumunda kalıyorum birde yeni akvaryum masrafı felan hiç oralara girmeyeyim diyorum ama almaya çalışacağım kumu lav kırığı ve hagen kum olur mu bitkide bakmak istiyorum zaten.[/QUOTE]
Anladım kardeşim hagen fiyat olarak pahalı olur biraz sen bilirsin ama yinede.
Lav kırığı olur tabiki neden olmasın. Zaten petshoptan almam dersen çok çok ucuza bulursun çok önemlidir bakteri kültürü için kum
Birde merak ettim 80 TL neye harcıyorsun ben 130-140 litre akvaryumda o kadar harcama yapmıyorum merak ettim doğrusu e
60 Litre Akvaryuma Gerekenler?
Bence küçük bir tepe filtre veya şelale aparatı ile iç filtre kullanabilirsiniz tabiki dış filtre daha iyi olur ama zorunlu değil tabiki 60 litre için .
Bence kum istemiyorum diyorsanız bile bitki bakmanız guzel olur balıklar için ve görüntü için bardak tarzı saksı gibi birşeyin içine kumdan doldurup onun içinde bitki bakabilirsiniz
Yavru almayı düşünüyorum diyorsanız ve bitki olmayacaksa balığın yavruları için gerekli olan bir şey var ne denir tam bilmiyorum ismini unuttum ama sanırım yumurtlama paspasi derseniz bilirler diğer alacaklarının ise yem aydınlatma ve su ısısı yerinde değilse isiticidir (sabit değilse).
Ve alternatif olarak öneririm kabuksuz artemia alabilirsiniz haftada bir verirsiniz
Bence küçük bir tepe filtre veya şelale aparatı ile iç filtre kullanabilirsiniz tabiki dış filtre daha iyi olur ama zorunlu değil tabiki 60 litre için .
Bence kum istemiyorum diyorsanız bile bitki bakmanız guzel olur balıklar için ve görüntü için bardak tarzı saksı gibi birşeyin içine kumdan doldurup onun içinde bitki bakabilirsiniz
Yavru almayı düşünüyorum diyorsanız ve bitki olmayacaksa balığın yavruları için gerekli olan bir şey var ne denir tam bilmiyorum ismini unuttum ama sanırım yumurtlama paspasi derseniz bilirler diğer alacaklarının ise yem aydınlatma ve su ısısı yerinde değilse isiticidir (sabit değilse).
Ve alternatif olarak öneririm kabuksuz artemia alabilirsiniz haftada bir verirsiniz
Ekonomik İç Filtre Tavsiyesi
[QUOTE=begginerr]İyi forumlar.
45 litrelik akvaryumumda 3 japon balığı bulunmakta. Geçen yazdan beri kullandığım KF160 Dophin iç filtrem bozuldu. 80 - 100 lira civarında hepsiburada veya trenyoldan yeni bir filtre almayı düşünüyorum. Daha önce kullanıp faydasını gördüğünüz cihazlarla ilgili önerilerinize açığım.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Hocam bende sizin gibi bir bütçede ucuz filtre arıyordum 80 TL gibi bir ücrete iç filtre aldım 120 litre akvaryuma çok güzel temizlemedi bozuldu 1-2 ay sonrası da bende tepe filtre aldım 1700 litre debili 105 TL 95 TL aralığında sanırım tertemiz akvaryum şuan size tavsiyem tepe filtredir ama tepe filtrenin içine malzeme de koymak gerekir boş gelir kendisi 30 TL kadar da elyaf ve seramik vb alirsiniz mis gibi olur
[QUOTE=begginerr]İyi forumlar.
45 litrelik akvaryumumda 3 japon balığı bulunmakta. Geçen yazdan beri kullandığım KF160 Dophin iç filtrem bozuldu. 80 - 100 lira civarında hepsiburada veya trenyoldan yeni bir filtre almayı düşünüyorum. Daha önce kullanıp faydasını gördüğünüz cihazlarla ilgili önerilerinize açığım.
Teşekkürler.[/QUOTE]
Hocam bende sizin gibi bir bütçede ucuz filtre arıyordum 80 TL gibi bir ücrete iç filtre aldım 120 litre akvaryuma çok güzel temizlemedi bozuldu 1-2 ay sonrası da bende tepe filtre aldım 1700 litre debili 105 TL 95 TL aralığında sanırım tertemiz akvaryum şuan size tavsiyem tepe filtredir ama tepe filtrenin içine malzeme de koymak gerekir boş gelir kendisi 30 TL kadar da elyaf ve seramik vb alirsiniz mis gibi olur
Yavrulukta Tutmalımıyım?
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar..
Lepistes balıklarınızın dişi-erkek oranlarını ayarlarsanız erkeklerin dişilere sıkıntı olmasına engel olursunuz.Damızlık balıklar yavruluğa alınmaz.Yavruluk balığın stres yapıp ölmesine neden olabilir.Akvaryumunuzda doğal dekor ve bitkilerden saklanma alanları yaparsanız yavruluk kullanmanıza gerek kalmadan lepistes balığı yavrularınız akvaryum içerisinde büyüyebilirler.[/QUOTE]
Hocam bişey merak ettim bir zamanlar Lepistes bakmıştım belki tekrar bakarım diye soruyorum hiç kayıp yaşanmıyor mu akvaryumda doğum olunca illaki bir iki yerler gibi geldi bana da ben o yüzden hep doğuracağında küçük akvaryuma koyardım
[QUOTE=Cengizhan06]Merhabalar..
Lepistes balıklarınızın dişi-erkek oranlarını ayarlarsanız erkeklerin dişilere sıkıntı olmasına engel olursunuz.Damızlık balıklar yavruluğa alınmaz.Yavruluk balığın stres yapıp ölmesine neden olabilir.Akvaryumunuzda doğal dekor ve bitkilerden saklanma alanları yaparsanız yavruluk kullanmanıza gerek kalmadan lepistes balığı yavrularınız akvaryum içerisinde büyüyebilirler.[/QUOTE]
Hocam bişey merak ettim bir zamanlar Lepistes bakmıştım belki tekrar bakarım diye soruyorum hiç kayıp yaşanmıyor mu akvaryumda doğum olunca illaki bir iki yerler gibi geldi bana da ben o yüzden hep doğuracağında küçük akvaryuma koyardım
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
En iyisini sen bilirsin allahin izniyle iyi olur hersey umarim..Sevgiler.. [URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Kötü amaçla demedim yani onu demek istedim hocam sevgiler
[QUOTE=AkvaristEray]
En iyisini sen bilirsin allahin izniyle iyi olur hersey umarim..Sevgiler.. [URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Kötü amaçla demedim yani onu demek istedim hocam sevgiler
Yeni Akvaryum Geçiş.
[QUOTE=Leprassd]Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok güzel düşünmüşsünüz zaten tek kullanımlık falan değillerdir kumlar istediğiniz gibi kullanın.sudan çıkarıp tekrar kullanılabilir içerisine zehirli bir şey karışmadiktan sonra.
[QUOTE=Leprassd]Çok teşekkür ederim size de iyi sabahlar. Aynı malzemeden kastım, eski akvaryumdaki taban malzemesini olduğu gibi alıp yenisine aktarmak. Eğer bu bir sorun teşkil etmeyecekse bu şekilde yapmayı tercih ederim çünkü onlarda yeni sayılır zaten birkaç gündür sudalar. Yoksa Lav kırığı ile hagen kum elimde bolca var hiç kullanılmamış ama onları koymaya kalkarsam yine durulamam vs.. gerekecektir. Su israfı olur diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Çok güzel düşünmüşsünüz zaten tek kullanımlık falan değillerdir kumlar istediğiniz gibi kullanın.sudan çıkarıp tekrar kullanılabilir içerisine zehirli bir şey karışmadiktan sonra.
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
Hocam her gün su değişmez riske atmayın o kadar 2 güne bir çok az çok az değişilir yeterli yok şu ilacı at yok dip çek yok ısıt bunlara şuan gerek yok benim anlattığım hemen panik halde yapıcagımız şeyler daha çok risk doğuruyor net birşey söylüyorum rabbim güç kuvvet verdiyse bu balık paçayı kurtarır nokta . Sevgiler..[:nazar:]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Teşekkürler Anladım hocam haklısınız her gün yüksek miktarda olmaz ama iki günde bir kadar bir süre olmazsa olmazdır küçük bir su birikintisi için dedim ben[:)]
[QUOTE=AkvaristEray]
Hocam her gün su değişmez riske atmayın o kadar 2 güne bir çok az çok az değişilir yeterli yok şu ilacı at yok dip çek yok ısıt bunlara şuan gerek yok benim anlattığım hemen panik halde yapıcagımız şeyler daha çok risk doğuruyor net birşey söylüyorum rabbim güç kuvvet verdiyse bu balık paçayı kurtarır nokta . Sevgiler..[:nazar:]
[URL=//www.akvaryum.com/Forum/member_profile.asp?PF=229845]Akvarist Eray Profil[/URL][/QUOTE]
Teşekkürler Anladım hocam haklısınız her gün yüksek miktarda olmaz ama iki günde bir kadar bir süre olmazsa olmazdır küçük bir su birikintisi için dedim ben[:)]
Yeni Akvaryum Geçiş.
Hocam hayırlı sabahlar çatlağın üstüne cam kapattıysanız ve silikonladiysaniz artık taban cami yeni yapılan oluyor yani çatlak cam ekstra eklenmiş bir cam gibi altta duruyor su sızdırma da silikonun yanlış uygulanmasından veya bir yere eksik uygulamadan olabilir veya yoğun şekilde sürdünüz sanırım büyük ebat çünkü tabana kurumamış suyla da şekil değiştirmiş olabilir belki . Sizi çok iyi anlıyorum benimde akvaryumum ikinci eldi korkmuştum patlar falan diye 0 olamayınca bir tedirginlik oluyor sıkıntı olmadı Allah'tan zaten çatlak vb birşey yoktu. Bence hocam ilk olarak bitlikleri çıkart sonra taban malzemesini lav kırığı büyük olduğu için seçerek çıkartın ve yeni akvaryuma koyun sonrasında kumu çıkarmak için çok yöntem var dip çekimi hortumu olsun istediğiniz gibi çekersiniz videolar var YouTube da ben akvaryum kepcesiyle almıştım mesela sonrasında bitkileri yerine tekrar bırakırsınız.
Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim dediğiniz kısmı tam anlayamadım yeni kum almayı kast ettiyseniz bence aynı kumu kullanabilirsiniz ve aynı suyu kullanmanızda sakınca yoktur bence içine toxic birşey girmesiyle. Ama içim rahat etsin derseniz israf etmeden o suyla çiçek ağaç vb sularsiniz yeniden doldurursunuz suyu.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın[:D]
Hocam hayırlı sabahlar çatlağın üstüne cam kapattıysanız ve silikonladiysaniz artık taban cami yeni yapılan oluyor yani çatlak cam ekstra eklenmiş bir cam gibi altta duruyor su sızdırma da silikonun yanlış uygulanmasından veya bir yere eksik uygulamadan olabilir veya yoğun şekilde sürdünüz sanırım büyük ebat çünkü tabana kurumamış suyla da şekil değiştirmiş olabilir belki . Sizi çok iyi anlıyorum benimde akvaryumum ikinci eldi korkmuştum patlar falan diye 0 olamayınca bir tedirginlik oluyor sıkıntı olmadı Allah'tan zaten çatlak vb birşey yoktu. Bence hocam ilk olarak bitlikleri çıkart sonra taban malzemesini lav kırığı büyük olduğu için seçerek çıkartın ve yeni akvaryuma koyun sonrasında kumu çıkarmak için çok yöntem var dip çekimi hortumu olsun istediğiniz gibi çekersiniz videolar var YouTube da ben akvaryum kepcesiyle almıştım mesela sonrasında bitkileri yerine tekrar bırakırsınız.
Aynı taban malzemelerinden hiç kullanılmamış yeni şekilde mi eklemeliyim dediğiniz kısmı tam anlayamadım yeni kum almayı kast ettiyseniz bence aynı kumu kullanabilirsiniz ve aynı suyu kullanmanızda sakınca yoktur bence içine toxic birşey girmesiyle. Ama içim rahat etsin derseniz israf etmeden o suyla çiçek ağaç vb sularsiniz yeniden doldurursunuz suyu.
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam güle güle kullanın[:D]
Akvaryumum Hakkında
[QUOTE=AkvaristEray]
Üstadım hiçbirşey yapmana gerek yok o balık zaten dayanıklıdır. Su filan değişme zaten çok küçük fanus sürekli değişirsen yine dengeler değişecek. Yemlemeyi az yap sadece. Sabret dua et Allah ın izini ile yeni akvaryumuna güzel balığını koyarsın. Sevgiler.. [:nazar:]
Hocam geleceği zamanın süresi belli değil akvaryumun dayanıklı diye birşey yapılmasın mı. Su degisimi olmadan o küçücük fanusun içinde amonyak ve nitrit balığı öldürür belki iki hafta kalacak belki bir hafta bilmiyoruz ki . Lütfen dikkat edelim saygılar
[QUOTE=AkvaristEray]
Üstadım hiçbirşey yapmana gerek yok o balık zaten dayanıklıdır. Su filan değişme zaten çok küçük fanus sürekli değişirsen yine dengeler değişecek. Yemlemeyi az yap sadece. Sabret dua et Allah ın izini ile yeni akvaryumuna güzel balığını koyarsın. Sevgiler.. [:nazar:]
Hocam geleceği zamanın süresi belli değil akvaryumun dayanıklı diye birşey yapılmasın mı. Su degisimi olmadan o küçücük fanusun içinde amonyak ve nitrit balığı öldürür belki iki hafta kalacak belki bir hafta bilmiyoruz ki . Lütfen dikkat edelim saygılar
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
